Zamknij
REKLAMA

Sokołów wśród najcenniejszych polskich marek

11:25, 01.03.2018 | INFO/FOT. SOKOŁÓW S.A.
REKLAMA
Skomentuj

Sokołów po raz kolejny znalazł się wśród najcenniejszych polskich marek konsumenckich. Doroczny Ranking, przygotowany przez dziennik „Rzeczpospolita”, potwierdził pozycję Sokołowa jako lidera branży mięsnej.

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek został opracowany przez dziennik „Rzeczpospolita” już po raz 14. W tegorocznym badaniu metodologia zestawienia została zmodyfikowana w sposób, który lepiej oddaje realia polskiego biznesu oraz warunki, w jakich funkcjonuje gospodarka. Podstawowym kryterium selekcji marek jest ich polskość, rozumiana jako miejsce narodzin znaku towarowego.
Najważniejszą kategorią rankingu jest wartość marki, w której Sokołów zajął wysokie, 10 miejsce. To awans o 5 pozycji w porównaniu z ubiegłorocznym miejscem. Co ważne, Sokołów jest najwyżej sklasyfikowaną marką z branży mięsnej. 
Rankingowi najcenniejszych polskich marek, podobnie jak w latach ubiegłych, towarzyszy zestawienie porównujące uczestników według kategorii branżowych, opracowane na podstawie wartości marek. W kategorii produktów żywnościowych, Sokołów znalazł się na podium, zajmując 2. miejsce, a w branży mięsnej jest zdecydowanym liderem. W rankingu siła marki Sokołów jest pierwszą marką z branży mięsnej.
- Wyniki rankingu są dla nas powodem do wielkiej satysfakcji – mówi Mieczysław Walkowiak, wiceprezes Zarządu Sokołów S.A. ds. Handlu i Marketingu. - Tak wysokie miejsce oraz pozycja lidera, jeśli chodzi o branżę mięsną, potwierdzają słuszność naszych działań skierowanych na rozwój rynkowy. Dostarczanie klientom produktów wysokiej jakości, odpowiadających najnowszym trendom konsumenckim oraz przemyślane działania marketingowe przyczyniły się do osiągnięcia wysokich pozycji w rankingu.

(INFO/FOT. SOKOŁÓW S.A.)
REKLAMA

Komentarze (11)

ZwierzakiZwierzaki

4 6

Zakład powinien zasponsorować schroniska dla zwierząt, udostępniając jakieś rozsądne odpadki. Byłaby super reklama. Zasugerujcie kierownictwu, jeśli możecie. 19:41, 01.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

IssaIssa

0 0

Pomysl 100 %
23:08, 01.03.2018


I dodatkowoI dodatkowo

2 5

Mogliby też pomyśleć o produkcji karmy dla psów i kotów. Moje koty po produktach Whiskas rzucają pawia. Purina to dobra marka. Mając bazę mięsną, Sokołów mógłby powalczyć o ten rynek. 19:46, 01.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A ponadtoA ponadto

2 5

Stawiamy na rynku lodówę "Sokołów". W niej nadwyżki bliskie przeterminowania (3-5 dni) zwrócone przez sklepy. Wrzucamy 0-5 zł, wybieramy produkt. Nie będzie nadużywane, gdyż ludzie wstydzą się biedy. A naprawdę biednym mogłoby pomóc. Utylizacja byłaby chyba droższa. Takie tam pomysły. 20:22, 01.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Zwierzaki do Zwierzaki

1 0

Z tym sponsorowaniem to ta marka raczej w czołówce w naszym mieście np.pilki nożnej to nie jest. Raczej przykre 20:27, 01.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Trzeba apelowaćTrzeba apelować

1 2

Możemy choć podsuwać sugestie, co czynię. Firmie lepiej, Sokołowianom lepiej. 20:37, 01.03.2018


I znowuI znowu

0 6

Furgony "Sokołów" sprzedające objazdowo "gorące sznycle" z frytkami itp. Szkoły, urzędy, zakłady pracy, zgrupowania bloków. Taki "Pan Kanapka" na sterydach. W porze śniadania i "lunchu" / obiadu. FRANSZYZA. 20:29, 01.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

To nie ma końcaTo nie ma końca

1 7

Luksusowe szafy "Sokołów" w sklepach z mięchem sezonowanym, solą himalajską i wodotryskami. Produkt "ultra-premium". Panowie z Sokołowa, skontaktujcie się z firmą Uniscale. Tam są naprawdę bystrzy ludzie, a ja z nimi współpracuję od 20 lat. :-) 20:34, 01.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mijomijo

1 1

Kiedy edycja limitowana "Kiełbasa Wyborcza"? 23:01, 01.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NieNie

0 3

Ja tu o zwykłym żarciu, a nie o polityce. Nie ma sensu mieszać tematów. Sokołów ma ogromny potencjał, ale "coś" nie pozwala mu się rozwinąć. Polska i Polacy tak mają generalnie (chyba). 23:09, 01.03.2018


Teraz na OSTROTeraz na OSTRO

1 4

Produkt mięsny / wędlina NIE MA PRAWA kosztować mniej niż 20 zł/kg. Za karmę suchą dla kotów płacę 22 zł/kg przy zakupie 10 kg (w detalu to byłoby > 25 zł). Przyzwoita jakość to już ok. 30+ zł. WIEC wolę zjeść 0.5 kg na tydzień czegoś naprawdę jadalnego. Mięcho to opcja. Idealna jest ... fasola (nic GMO - soja zakazana). Mam 5 kotów. One testują i wyniki są porażające. Pasztet za 11 zł/kg? Nie jedzcie tego! "Leczenie" Was zruinuje za życia, a śmierć nadejdzie rychło. Chyba że ... Giennadij Małachow, "Lecznicza głodówka" - cyrografik, płacicie bólem i ... żyjecie 120 lat. Takie tam refleksje świra. 23:35, 01.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA
REKLAMA

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie firma BG MEDIA Bożena Gontarz, 08-300 Sokołów Podlaski, ul. Fabryczna 1 lok. 3/06, oraz nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie internetowej do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z naszej strony internetowej wraz z funkcjonalnościami na niej udostępnianych ,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów. Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań,zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym, aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem dane mogą zostać przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. dostawcą usług IT, agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług, Zaufanym Partnerom oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Informujemy, że na naszej stronie internetowej dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych Partnerów.

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Tam też znajdziesz informacje jak to zrobić.

Zaznacz przycisk „Zgadzam się” jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych w formularzu przez BG MEDIA Bożena Gontarz, 08-300 Sokołów Podlaski, ul. Fabryczna 1 lok. 3/06 i naszych Zaufanych Partnerów jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, które obejmują także niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie aktywności na stronie internetowej zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Wyrażenie zgody jest dobrowolne , masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, a także wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, a także o pozostałych kwestiach wynikających z art. 13 RODO, dostępnych w Polityce prywatności..

Zgadzam sięNie teraz
© zyciesokolowa.pl | Prawa zastrzeżone