Zamknij
REKLAMA

Co za dużo, to nie zdrowo. Oto kompendium wiedzy na temat słów kluczowych w tekstach SEO

18:41, 05.09.2019 | MATERIAŁ ZEWNĘTRZNY
REKLAMA
Skomentuj

Rosnąca świadomość odbiorców i nieustannie zmieniające się wymogi algorytmów Google sprawiły, że dziś teksty SEO nie są jedynie wyzbyciem się błędów ortograficznych i odpowiednim nasyceniem tekstu frazami kluczowymi. Kultura tworzenia tego typu artykułów wymaga dbania nie tylko o zadowolenie algorytmu, ale przede wszystkim odbiorcy. Podpowiadamy, w jaki sposób dobierać słowa kluczowe. Tak, aby praca copywritera nie stała się popularnym preclem.

Chcesz pozycjonować stronę? Dokonaj analizy słów kluczowych
Bardzo dużo pracy nad słowami kluczowymi czeka nas jeszcze przed rozpoczęciem pisania tekstu. Dobrą praktyką będzie przeprowadzenie dokładnej analizy najbardziej popularnych fraz. Do takich zadań niezwykle przydatne okazują się planery haseł kluczowych, które oferuje nie tylko Google, ale także szereg innych zewnętrznych firm. Wśród znalezionych słów należy wybrać maksymalnie trzy wyrażenia wyróżniające się wysoka liczbą wyszukań i nawiązaniem do pisanego przez Ciebie artykułu. Niezwykle atrakcyjne mogą okazać się również hasła z tzw. Długiego ogona. Tego typu frazy najlepiej wykorzystywać w śródtytułach tekstu napisanego pod pozycjonowanie stron.

Atrakcyjny marketing treści. Podpowiadamy, gdzie i w jaki sposób umieszczać słowa kluczowe
Przez wiele lat trwał spór specjalistów SEO, którego głównym tematem była dokładna lokalizacja słów kluczowych. Dziś wiadomo, że tego typu frazy należy umieszczać nie tylko w części głównej artykułu, ale także w tytule oraz, w miarę możliwości, w śródtytułach. Warto jednak zadbać o ich odpowiedni balans. O ile kilka lat temu pozycjonowanie stron polegało w głównej mierze na tworzenia tzw. preclów od góry do dołu naszpikowanymi hasłami kluczowymi, tak dziś profesjonalne agencje marketingu internetowego, takie jak AgencjaIN dbają o to, aby jakość tekstu była czytelna jednocześnie dla robota, jak i prawdziwego czytelnika.

Narzędziem wspierającym pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google jest marketing treści. Jego główną zasadą jest umieszczenie fraz kluczowych w sposób całkowicie naturalny. Oprócz haseł wplątanych w tekst w niezmiennej formie, warto używać jego synonimów i wyrazów bliskoznacznych. Zwłaszcza, że tego typu praktyki coraz częściej indeksowane są przez wyszukiwarkę. Tekst, który nie zawiera masy powtórzeń nie będzie pełnił funkcji odstraszacza, a dobrze zaprezentowana w nim oferta reklamowanej firmy może przyczynić się do zwiększenia zysków z tytułu prowadzenia sprzedaży usług.

REKLAMA
(MATERIAŁ ZEWNĘTRZNY)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze
REKLAMA

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

© zyciesokolowa.pl | Prawa zastrzeżone