Zamknij
REKLAMA

Tworzysz nową witrynę firmową? Zadbaj o jej pozycje w Google i zarabiaj!

23:35, 06.02.2020 | MATERIAŁ PARTNERA
REKLAMA
Skomentuj

Dobrze przygotowana internetowa wizytówka to dziś oczywisty oręż w zmaganiach o klienta. Można jednak wydać na nią znaczne środki i zadbać o to, by spełniała wszystkie współczesne wymagania, a i tak nie wykorzystać drzemiącego w niej potencjału. Musimy bowiem dotrzeć przede wszystkim do tych, którzy dotąd nigdzie się z nami nie zetknęli, nie znają naszego adresu ani nie mieli szansy natknąć się na link. Czyli do zdecydowanej większości naszych potencjalnych klientów. Jak? Wykorzystując wyszukiwarkę, z której korzystamy przecież wszyscy.

Zleć pozycjonowanie strony, a zyska ona nowe oblicze
Już przed wieloma laty stało się jasne, że posiadanie wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania Google przekłada się na znakomitą popularność strony, a ponieważ ruch ten generują wyselekcjonowani na podstawie swoich zapytań użytkownicy, idzie z tym w parze wysoka sprzedaż. Wyścigi ku szczytowi listy wystartowały już dawno temu i szybko zaczęły się sprowadzać do pozyskiwania jak największej liczby linków – bo to przede wszystkim ona wpływała na ranking. Czasy te minęły jednak bezpowrotnie i stosowanie dawnych metod może nam przynieść jedynie szkody. Nie ryzykuj – korzystaj ze wsparcia profesjonalnej agencji SEM!
Obecnie lista czynników rankingowych jest bardzo długa, a wiele z nich dotyczy technicznych aspektów funkcjonowania strony. Istotnie wzrósł więc nakład pracy związany z jej optymalizacją i jej znaczenie. Na co będą zatem zwracać baczną uwagę odwiedzające nad regularnie roboty wyszukiwarki?
W dużej mierze spojrzą na nią oczyma użytkownika. Docenią szybkość ładowania, właściwą strukturę i nawigację, czy responosywność, a więc przystosowanie do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Przyjrzą się jednak także takim szczegółom, jakie pozostają poza zainteresowaniem przeciętnego internauty: m.in. temu, czy w kodzie nie ma błędów i zbędnych znaczników. Niekiedy konieczna jest więc gruntowna przebudowa witryny. Co to oznacza? Zleć pozycjonowanie strony jeszcze zanim zechcesz nadać jej nową postać, a unikniesz zbędnych kosztów i wielokrotnych prac.

Walka o wysokie pozycje w Google wymaga pewnej cierpliwości
Rzetelna optymalizacja wraz z bazą silnych linków sprawia, że znacznie łatwiej walczyć o dobre miejsca w wynikach wyszukiwania. A warto wykorzystać w tych zmaganiach każdy możliwy atut, bo dziś są one znacznie trudniejsze niż dawniej – zwłaszcza, jeśli mamy w naszej branży wielu rywali. Jak wskazuje doświadczenie specjalistów z firmy AFTERWEB, można stosunkowo szybko wypozycjonować nawet zupełnie nową stronę, zawsze będzie to jednak kilka miesięcy. Ogromne znaczenie ma tutaj właściwa strategia i dobranie takich słów kluczowych, które w możliwie krótkim czasie pozwolą nam dotrzeć do zainteresowanych zakupem towaru czy usługi internautów.
Kiedy możemy liczyć na konkretne efekty? W przypadku łatwych fraz pierwsza dziesiątka jest do zdobycia nawet w trzy miesiące, trudne, najbardziej konkurencyjne i zyskowne, mogą wymagać nawet roku. Jak skrócić ten czas? Przede wszystkim nie zwlekaj i pozwól działać fachowcom jak najszybciej!

(MATERIAŁ PARTNERA)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze
REKLAMA

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

© zyciesokolowa.pl | Prawa zastrzeżone