Zamknij

System call center – najważniejsze informacje

07:30, 16.04.2019 | artykuł sponsorowany

Firmy wykorzystujące call center mogą dużo zaoszczędzić dzięki systemowi call center w chmurze. Minimalizacja kosztów, wygoda, przejrzysty panel administracyjny – wszystko to dzisiaj jest możliwe dzięki innowacyjnym rozwiązaniom firm telekomunikacyjnych. Poznaj najważniejsze informacje o systemie call center w chmurze.

Co zawiera system call center?

Każda firma szuka oszczędności oraz dba os swój wizerunek. Call center jest ważny w wielu firmach, dlatego szukając firmy telekomunikacyjnej należy zwrócić uwagę na to, co dostaniemy w pakiecie z systemem call center. Dobry system call center oferuje bardzo dużo usług. Wiele z nich jest koniecznych do prawidłowego działania firmy wykorzystującej telefoniczny kontakt z klientem. System call center zawiera m.in. kampanie, rejestrację rozmów, raportowanie. Czy dialera telefonicznego. Przenalizujemy, na jakie usługi można liczyć podejmując współprace z dobrym operatorem telefonii VoIP, który zapewnia system call center.

Po drugie, konsultanci call center. Konsultanci to osoby, które są przypisane do prowadzenia rozmów w ramach określonej kampanii prowadzonej przez firmę. Każdy z nich może zostać przyłączony do innych prowadzonych w firmie kampanii.

Po trzecie, rejestrator rozmów. Nagrywanie rozmów to bardzo przydatna usługa. Oczywiście, każdy dzwoniący do firmy jest informowany o tym, że rozmowa zostanie nagrana. Nagranie przechowywane jest przez określony czas. Nagrania można w prosty sposób wyszukiwać i odsłuchiwać. Usługa ta jest niezwykle przydatna zwłaszcza w sytuacjach, kiedy ustala się z klientami ważne kwestie przez telefon.

Po czwarte, aplikacja Voicer. Jeżeli komputery w firmie działają z systemem Windows, wtedy aplikacja Voicer jest bardzo przydatna i wspiera konsultantów. Dzięki niej proste staje się monitorowanie kampanii. Wpiera ona również zarządzanie przerwami. Dzięki niej można bez problemu logować się do systemu call center w chmurze oraz odsłuchiwać rozmowy telefoniczne.

Po piąte, dialer telefoniczny. Jeżeli firma prowadzi takie działania jak windykacja, ankietowanie lub tez sprzedaż, dialer telefoniczny sprawdzi się naprawdę dobrze. Dzięki „naddzwanianiu” wszystkie działania w firmie są znacznie efektywniejsze, a praca konsultantów sprawniejsza i bardziej wydajna.

A to jeszcze nie wszystko….

Oczywiście wyżej wymienione usługi nie są wszystkimi w systemie call center. Dobra oferta call center obejmuje również raportowanie, monitoring, ociemnianie i wiele, wiele usług rozszerzających. Dzięki tym rozwiązaniom rozliczanie kampanii i konsultantów, rozliczanie połączeń internetowych i ocenianie ich są znacznie łatwiejsze i przekładają się na jeszcze lepsze działanie firmy.

System call center i korzyści

Minimalizacja kosztów, usprawnienie działań w firmie, opłaty wyłącznie za usługi, z których firma korzystała, podniesienie jakości telefonicznej obsługi klienta, bezpłatne wsparcie oraz pomoc na każdym etapie trwania umowy oraz bardzo duża elastyczność finansowa. To tylko najważniejsze korzyści z korzystania z systemu call center oferowanego przez rzetelną firmę telekomunikacyjną. Czy warto? Na to pytanie każdy właściciel firmy musi odpowiedzieć sobie sam…

Dobry system call center zapewnia całe mnóstwo możliwości. Firmy wykorzystujące call center mogą dowolnie manewrować usługami. Panel użytkownika jest bardzo prosty. W dobrych firmach telekomunikacyjnych oferujących call center dzięki VoIP takich jak SPIKON, można liczyć na bardzo elastyczne rozliczanie. Co to oznacza? Płaci się wyłącznie za tę usługę z której się korzysta. Wiele osób myśli, że jest to rozliczenie za usługę w skali miesiąca. Otóż nie, jeżeli z danej usługi korzysta się tylko przez jeden dzień, płaci się za jeden dzień, a nie za cały miesiąc. Jest wiele firm, które oferuje bardzo korzystne usługi dla firm i modele rozliczania. Dzięki temu, można znaleźć opcję idealnie dopasowaną do potrzeb firmy.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
W okresie ciszy wyborczej tj. w okresie 24 godzin poprzedzających dzień wyborów i aż do chwili zakończenia głosowania zabronione jest prowadzenie agitacji wyborczej na rzecz kandydatów w jakiejkolwiek formie. Publikacja na portalu internetowym jakichkolwiek komentarzy mających charakter agitacji wyborczej może zostać uznana za naruszenie przepisów ustawy Kodeks Wyborczy oraz stanowi czyn zagrożony karą grzywny (art. 498 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy, t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 684 z późn. zm.)
REKLAMA
© zyciesokolowa.pl | Prawa zastrzeżone