Zamknij

Audyt SEO - dlaczego warto go wykonać

10:26, 04.06.2019 | materiały partnera

Analiza kondycji strony to pierwszy krok przed poprawą pozycjonowania. Agencja, która wykona audyt SEO, powie ci jakie są mocne i słabe strony witryny. Sprawdzi i doradzi, co można zrobić, żeby linki do twojego serwisu pojawiały się na pierwszych stronach wyszukiwarek internetowych.

Pozycjonowanie stron internetowych (SEO), to klucz do biznesowego sukcesu w świecie internetu. Dlaczego? Zdecydowana większość osób, które szukają produktów, firmy lub usługi sprawdza tylko pierwszą stronę wyników np. Google. Do drugiej czy trzeciej strony dociera tylko garstka najbardziej dociekliwych. W linki na kolejnych stronach praktycznie nikt nie klika. Jeśli chcesz zyskać klientów i zarobić, to link do twoje strony lub serwisu musi znaleźć się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania.

Poprawa widoczności strony w wynikach wyszukiwania (SERP czyli Search Engine Results Pages), to zadania dla doświadczonej agencji interaktywnej czy reklamowej. Gra idzie o zbyt dużą stawkę, żeby pozycjonowanie strony internetowej zostawić w rękach amatorów. Dlatego po wpisaniu w wyszukiwarkę hasła “agencja SEO Warszawa” zwróć uwagę na agencję D2M, która od prawie 20 lat współpracuje z krajowymi i zagranicznymi klientami.

Audyt SEO krok po kroku

Wstępem do pozycjonowania jest audyt SEO. Agencja taka, jak warszawska D2M wykona go, żeby zorientować się jaki jest potencjał twojej witryny, jej mocne i słabe strony, co trzeba koniecznie zmienić, a co warto rozważyć.

Audyt SEO obejmuje m.in.:

  • sprawdzenie dostępności strony dla robotów Google,
  • analizę treści umieszczonych na stronie (tekstów, zdjęć, filmów),
  • analizę nagłówków,
  • użycie fraz kluczowych ważnych w branży w której funkcjonuje witryna,
  • strukturę strony,
  • szybkość ładowania,
  • weryfikację meta tagów strony,
  • dostosowanie witryny do urządzeń mobilnych (przede wszystkim smartfonów),
  • obecność w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter).

Po zakończeniu audytu SEO powinieneś otrzymać raport z podstawowymi i pogłębionymi informacjami na temat jakości twoje strony. Dowiesz się na jakie wyniki możesz liczyć w przyszłości. Agencja podpowie czy wystarczy poprawić pozycjonowanie strony czy konieczna będzie płatna promocja np. linki sponsorowane i kampania Adwords.

Od jakości audytu SEO zależą kolejne działania składające się na marketing internetowy. Łatwo przewidzieć: audyt wykonany przez słabe agencje reklamowe może przynieść opłakane skutki w przyszłości. Źle dobrane narzędzia, zbyt duże koszty, pieniądze wyrzucone w błoto, a na samym końcu zaprzepaszczone szanse na rozwój twojego biznesu. Dlatego warto powtórzyć - pozycjonowanie i audyt opłaca się oddać w ręce profesjonalistów.

Do grona najbardziej doświadczonych agencji należy D2M z Warszawy. Firma współpracuje nie tylko z klientami ze stolicy. Od prawie 20 lat pracuje dla najbardziej wymagających klientów z kraju, Europy, Azji i Ameryki Południowej. O jakości usług agencji SEO świadczy jej portfolio składające się z najbardziej wymagających firm m.in. Orfilame, Unilever, Arval czy PGE.

Agencja interaktywna D2M oferuje kompleksową obsługę - wszystko, co potrzebne, żeby być widocznym w internecie, m.in.:

  • pozycjonowanie stron internetowych,
  • audyt SEO,
  • serwisy firmowe, sklepy internetowe czy strony produktowe,
  • SEM czyli kompleksowy marketing internetowy (połączenie pozycjonowania z płatną promocją),
  • strategie marketingowe i reklamowe,
  • wykorzystanie wszelkich dostępnych kanałów komunikacji (m.in. internet, media społecznościowe, produkcja filmów i reklam, gry internetowe).

Atutem D2M jest, oprócz doświadczenia, kreatywność, dopracowana metodologia pracy, dbałość o osiągnięcie celu postawionego przez klienta. Co ważne, klient współpracując z agencją kreatywną D2M ma wgląd we wszystkie dane i podejmowane działania, otrzymuje informacje o przyszłych, optymalnych planach działania.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA
© zyciesokolowa.pl | Prawa zastrzeżone