Zamknij
REKLAMA

Chcesz zregenerować DPF? Zwróć się do lidera w branży

09:41, 22.08.2019 | I
Skomentuj

Od końca lat dziewięćdziesiątych pojazdy spalinowe z silnikiem diesla znacząco zyskały na popularności. Wysokoprężna jednostka napędowa dotychczas popularna jedynie w busach oraz dużych pojazdach specjalnego przeznaczenia znalazła swoje miejsce w olbrzymiej ilości aut osobowych. Przyczyną takiego stanu rzeczy było przeświadczenie o mniejszej szkodliwości tego silnika. Coś, co obecnie wydaje się nam śmieszne, faktycznie na pierwszy rzut oka miało swoje uzasadnienie. Diesel spalający mniejszą ilość paliwa był postrzegany jako mniejszy emiter CO2, a co za tym idzie, miał mieć mniejszy wpływ na przyspieszanie efektu cieplarnianego.

Filtry cząstek stałych
Rzeczywistość szybko zweryfikowała pogląd o dieslu. Szybko rosnąca ich liczba spowodowała, że miasta zaczęły tonąć w smogu. Jest to powodem, dla którego wprowadzono środki zaradcze, z których największym wrogiem smogu zostały DPF-y. Te z kolei jednak nie cieszą się estymą kierowców. Główną tego przyczyną nie jest nawet nieco mniejsza moc silnika. Separator cząstek stałych z czasem się zużywa i konieczna jest jego kosztowna wymiana. Element ten można jednak również regenerować.

Regeneracja DPF po polsku
Jeśli chcemy zregenerować filtr DPF, warto w pierwszej kolejności zwrócić się do firm, które pod tym kątem są liderami w branży, takich jak Turbokrymar. Dlaczego akurat do nich? Ponieważ posiadają oni faktyczne doświadczenie w regeneracji DPF. Dotychczas wiele firm, zamiast regenerować ten element separacyjny, zalecały przeważnie całkowite jego wyeliminowanie. Proceder ten kwitł z korzyścią finansową dla klientów oraz samych zakładów filtry usuwające. Kierowca po jednorazowym wycięciu nie musiał sobie już tematem zawracać głowy, natomiast firmy nie musiały inwestować w sprzęt, chemię i wykwalifikowany personel. Cierpiało na tym środowisko, jak również zdrowie samych kierowców i ich rodzin.

Czy wycięcie DPF to dobry pomysł?
Pozbycie się kłopotliwego filtra zawsze pozostanie kuszącą opcją, ponieważ nawet w porównaniu do tańszej niż wymiana regeneracji, jest mniej kosztowna. Problem leży jednak w zaostrzającym się podejściu do kwestii jakości spalin. Do niedana na przeglądzie technicznym mało kto w ogóle zwracał uwagę na emisję, obecnie z wyciętym DPF-em nie mamy co liczyć na pieczątkę w dowodzie rejestracyjnym. Usuniecie może być dla nas zatem nie oszczędnością, ale pchaniem się w wydatki oraz kłopoty związane z możliwością poruszania się pojazdem.

Dlaczego regeneracja DPF  w Turbokrymar.pl jest najlepszym wyborem?
Regeneracja filtrów w Turbokrymar.pl to najlepsze z możliwych rozwiązań głównie ze względu na:
- wiedzę personelu,
- fachowy sprzęt,
- doradztwo.
Mało kto zdaje sobie sprawę z tego, że na rynku samochodowym są stosowane trzy główne typy filtrów:
- DPF – filtr cząstek stałych (suchy),
- GFP - filtr cząstek stałych instalowany w silniku benzynowym,
- FAP – filtr cząstek stałych z domieszką do paliwa.
Istnieją również ich odmiany. W celu prawidłowej regeneracji danego filtra, firma musi mieć doświadczonych pracowników. Bez tego regeneracja może mieć znikomy skutek, co tylko dodatkowo utrwala błędne opinie o nieopłacalności regeneracji. To, co w Turbokrymar jest również bezcenne to doradztwo. Nie w każdej sytuacji regenerowanie filtra faktycznie się opłaca. Wiele zależy od ilości wykonywanych kilometrów rocznie, czy filtr był już regenerowany wcześniej itp. Mechanicy w Turbokrymar.pl mają na głównym względzie dobro klienta, więc bez ogródek zarekomendują najwłaściwsze rozwiązanie, dodatkowo popierając je merytorycznymi argumentami.

 

 

(I)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

REKLAMA
© zyciesokolowa.pl | Prawa zastrzeżone