Zamknij
REKLAMA

Popisz się pomysłem - długopisy reklamowe

16:31, 11.03.2020 | MM
Skomentuj

W ostatnim czasie to reklama internetowa wydaje się dominować wśród działań marketingowych. Jednak tak naprawdę są to tylko pozory – tradycyjne narzędzia służące do promocji ciągle mają się świetnie. Jednym ze sposobów na wypromowanie firmy oraz jej oferty jest zastosowanie nietuzinkowych i ciekawie zaprojektowanych gadżetów reklamowych. Wśród nich od lat pierwsze skrzypce grają długopisy z logo firmy.

Długopisy reklamowe – gadżety efektowne i praktyczne
Wszelkiego rodzaju materiały piśmiennicze – długopisy, cienkopisy, a nawet automatyczne ołówki – to przedmioty niezbędne każdego dnia. Właśnie to sprawia, że stanowią tak dobrą przestrzeń reklamową.
Długopisy z nadrukiem to gadżety, na których wbrew pozorom może znaleźć się sporo informacji. Z całą pewnością jest tam dostatecznie dużo miejsca, zarówno na treść, jak i na grafikę. Długopisy z logo firmy mogą mieć naprawdę różną formę – wystarczy zajrzeć na stronę internetową sklepu OpenGift i przyjrzeć się ofercie - https://www.opengift.pl/dlugopisy-reklamowe/.  Długopisy reklamowe z logo to artykuły, które mogą być wykonane z wielu tworzyw i w rozmaitych stylach.
W ostatnim czasie dużą popularnością cieszą się eko-gadżety. W związku z tym w ten sposób wykonuje się także długopisy. Powstają one z surowców biodegradowalnych – z drewna, z papieru, a także z materiałów pochodzących z recyclingu. Takie gadżety zawsze przemawiają na korzyść firmy i stają się często wykorzystywanymi artykułami.
Inne modele są stworzone do tego, aby przyciągać uwagę. Mają wbudowane lampki, które są atrakcją zwłaszcza dla najmłodszych. Poza tym mogą się w nich znajdować wkłady w różnych kolorach. Długopis reklamowy, który ma być wykorzystywany w biurze, może być wyprodukowany wraz z praktyczną podstawką.
Długopis firmowy może być zarówno elegancki, jak i praktyczny. Wystarczy zdecydować się na taki, który jest wykonany z metalu, w stonowanej kolorystyce i jest wyposażony w funkcjonalny wskaźnik laserowy.

Jak można optymalnie wykorzystać powierzchnię długopisu reklamowego?
Niektórzy po macoszemu traktują długopisy reklamowe właśnie ze względu na fakt, że nie stanowią one dużej powierzchni reklamowej. Jednak jest to błąd – obudowa tego gadżetu jest idealna do tego, aby umieścić na niej logo, grafikę oraz treść.
W przypadku długopisów sprawdza się dobrze znana zasada, że mniej znaczy więcej. Dlatego, jeśli na obudowie znajdzie się tylko krótki, ale zapadający w pamięć slogan, to gadżet taki będzie strzałem w dziesiątkę. Czasami, kiedy marka jest już rozpoznawalna wśród konsumentów, na długopisie wystarczy umieścić jedynie jej logo.
Nie przeszkadza to jednak, aby na obudowie znalazły się dane firmy. Może to być adres strony internetowej lub siedziby firmy. Taki długopis łączy w sobie to, co powinien mieć idealny materiał promocyjny – pełni funkcję informacyjną, zachęca do zakupu i jest wizytówką marki.

Do jakich osób dedykowane są długopisy reklamowe?
Długopis taki to dosyć uniwersalny gadżet. Jest odpowiedni niemal dla każdej branży i kampanii reklamowej realizowanej przez firmę.
Jest doskonałym upominkiem zarówno dla stałych, jak i nowych klientów. Jeżeli ma on stanowić podarunek dla ważnego partnera biznesowego, warto postawić na długopis umieszczony w stylowym etui lub w eleganckim aluminiowym pudełku.
Kolorowe, ozdobione gwiazdkami czy serduszkami długopisy to znakomity gadżet dla najmłodszych. Nie można zapomnieć o tym, że najmłodsi chętnie chwalą się takimi „skarbami”. Sprawia to, że logo i treść znajdujące się na długopisie trafiają do szerokiego grona odbiorców.

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

REKLAMA
© zyciesokolowa.pl | Prawa zastrzeżone