Reklama

Rondo na ulicy Siedleckiej - opóźnienia budowy, brak pozwolenia na budowę,dotacja z Polskiego Ladu - co dalej?

Od miesięcy gotowa jest tzw. trasa śródmiejska w Sokołowie Podlaskim, ale kierowcy nie mogą nią jeździć, bo nie jest włączona do ulicy Siedleckiej. Sprawdzamy, co dzieje się w tej sprawie.

Przypomnijmy, że tzw. trasa śródmiejska – przedłużenie ulicy Piłsudskiego - została skończona w ubiegłym roku.

W miejscu, gdzie łączyć się będzie z ulicą Siedlecką zaplanowano budowę ronda. Na inwestycję tę miasto pozyskało 4 mln zł dofinansowania z Rządowego programu Inwestycji Strategicznych Polski Ład. Zaplanowano budowę ronda czterowlotowego wraz z dojazdami, odwodnieniem i kanałem technologicznym, oświetleniem, oznakowaniem wraz z urządzeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Wykonawcę zadania udało się wyłonić w drugim przetargu, w kwietniu 2023 r. Jedyny oferent, firma Transformatic ze Starejwsi zaproponowała 3,997 mln zł za budowę ronda, zatem zmieściła się w kwocie dofinansowania.. Czas na wykonanie tego zadania przewidziano do 30 listopada 2023 r. Jednak barierą - jak do tej pory nie do przejścia - okazało się uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji od starostwa powiatowego. Obie strony kierowały pod swoim adresem zarzuty: powiat, że miasto złożyło niekompletną dokumentację; miasto – że to powiat złośliwie utrudnia realizację zadania, bezzasadnie zgłaszając żądania związane z kolejnymi dokumentami.

Kwietniowe wybory samorządowe doprowadziły do zmiany we władzach tak miasta Sokołów Podlaski, jak i powiatu sokołowskiego. Co dalej dzieje się z inwestycją rondo na ulicy Siedleckiej? Szczegółowe pytania w tej sprawie wysłaliśmy do burmistrz Iwony Kublik mailem.

- Rozpoczęcie prac przy budowie skrzyżowania na przedłużeniu ul. Piłsudskiego do ulicy Siedleckiej uniemożliwia brak zezwolenia na realizację inwestycji, czyli odpowiednika pozwolenia, które wydaje Starosta Sokołowski – odpisano na nasze pytania w imieniu burmistrz. - W chwili obecnej wniosek o wydanie zezwolenia jest na etapie szczegółowego sprawdzania i uzupełniania. Miasto otrzymało od Starostwa listę uwag i braków, które są sukcesywnie uzupełniane. Po uzupełnieniu wniosku Starosta wyda zezwolenie na realizację inwestycji i prace przy budowie ronda zostaną rozpoczęte. Umowa z firmą Transformatic obowiązuje i będzie aneksowana, aż do momentu, kiedy po uzyskaniu stosownych zezwoleń, wykonawca prac będzie mógł wejść na budowę. W chwili obecnej trudno podać precyzyjną datę kiedy to nastąpi, ale przewidujemy, iż w bieżącym roku budowa skrzyżowania zostanie rozpoczęta.

A co z tą dotacją, skoro termin wykonania zadania przesunął się już w tej chwili o 8 miesięcy? Jakie są zapisy umowy w tym zakresie?

- Dotacja w kwocie 4 mln złotych uzyskana w ramach Polskiego Ładu nie jest zagrożona – takiej odpowiedzi na nasze pytania udzielono nam w magistracie.

 

Miejsce zdarzenia mapa Sokołów Podlaski

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Aktualizacja: 23/07/2024 12:00
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    OMG - niezalogowany 2024-07-23 12:05:05

    A przecież obecni radni i pani burmistrz obiecywali, że tylko zaczną rządzić to wszystko ruszy natychmiast, czyli budowa ronda, remont basenu, budowa obwodnicy, itd. Daliśmy się wpuścić w maliny.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • taaa - niezalogowany 2024-07-23 14:05:18

    No przecież Pani burmistrz mówiła że pracują dopiero 2 miesiące i nie mogą wszystkiego zrobić na raz. A takie ładne obietnice były, aby tylko pozyskać elektorat. Cóż, po 100 dniach powinno zrobić się referendum wśród mieszkańców czy chcą aby dalej ten człowiek kierował naszym miastem.

    • Zgłoś wpis
  • Stefan&Wandzia - niezalogowany 2024-07-23 18:09:07

    taaa...przyznaj się jakie cukierki łykasz, bo ostro wali w dekiel jak widzę. Do kogo ta mowa o referendum? Czytam kolejny raz te żałosne nawoływania i przynajmniej wypadałoby znać przepisy, skoro już tak ci się marzy szukanie rozgłosu. Referendum pajacu można zwołać po upływie co najmniej 18 miesięcy urzędowania obecnej władzy miejskiej, więc nie rób w gacie, bo jeszcze zdążysz się dobrze obs...ć do tego czasu. A dwa, takie przedsięwzięcie wymaga istotnego uzasadnienia i spełnienia szeregu wymagań formalnych. Piszesz niedouku o tych działaniach tak, jakby to zależało od twojego widzimisię. Na szczęście nie zależy ani od twoich pobożnych życzeń, ani nie ma na nie wpływu ból ryjów oderwanych od koryta, bo nikt się nie przejmuje nieudacznikami dotychczas rządzącymi miastem, którzy doprowadzili finanse do ruiny i zablokowali wszelakie działania na przyszłość, a do tego zwalniali najbogatszych z podatków zubażając miasto co najmniej o 1,5 miliona złotych rocznie. Dobra rada: idź do psychiatry niech ci fundnie odwyk, albo podmieni groszki.

    • Zgłoś wpis
  • Wyborca - niezalogowany 2024-07-25 04:10:20

    Masz racjedalismysie wpuscić w maliny nie tylko wsprawie ronda. Ciekawe jak bedzie kompleksem po Cukrowni? Pewnie jeszcze lepiej niż w Żninie bo tu kasa KPO popłynie szerokim strumieniem. Pamietajmy że pani burmistrz jest z POwiec zpokojna głowakasa sie znajdzie

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Siara - niezalogowany 2024-07-23 12:17:24

    Mają rozmach...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Ewelina - niezalogowany 2024-07-25 06:08:27

    Mowisz o wyjazdaxch na koszt podatników ? Mają

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sokolowiak - niezalogowany 2024-07-23 12:48:48

    Czekaj tatka latka a kobylke wilcy zjedzą. Władza kpiny sobie urządza. Jak będą zezwolenia, to pieniędzy nie będzie i aby do następnych wyborów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek - niezalogowany 2024-07-23 13:04:50

    Nie rozumiem co to znaczy "trudno podać precyzyjną datę kiedy to nastąpi". Przecież są jakieś terminy odpowiedzi na pisma, a nie wspomnę już, że w powiecie rządzi ta sama opcja co w mieście i powinno to być załatwione natychmiast. No chyba, że się lub iobiecywanie i "lanie wody".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lena - niezalogowany 2024-07-23 13:32:08

    Rondo będzie, a jakże, ale kto to teraz ma głowę, aby je budować.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wniosek - niezalogowany 2024-07-23 14:21:52

    Czyli obecna władza miasta potwierdziła, że jednak były braki we w dokumentacji złożonej przez poprzednią władzę miasta. Widać, że trudno było się przyznać do błędu i winę zwalano na starostwo...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lucek - niezalogowany 2024-07-23 14:56:37

    Basen też mamy, a że nie nadający się do użytku to co innego, ale co by ludzie powiedzieli, że basenu nie mamy. To tak jak u Solskich z łazienką. Najlepiej swoją nieudolność zasłaniać byłą władzą i tak do końca kadencji. Żyje się do przodu to dlaczego obecna władza żyje przeszłością, przecież miało być lepiej, a tym czasem jedna wielka lipa. Było może nie najlepiej, ale teraz jest prawdziwa tragedia. Smutny Sokołów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Voutke - niezalogowany 2024-07-23 15:27:37

    Bo i smutasy nim rządzą.Patologiczna niemoc lewactwa.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotrek - niezalogowany 2024-07-23 16:14:11

    Ta droga do siedleckiej i rondo przyniosą więcej kłopotów niż pożytku, nie mówiąc już o większych korkach na Żanęcinie i utrudnieniach dla mieszkańców. Ta cała inwestycja nie miała racji bytu, ale ktoś odgrzebał stare plany, możni przy korycie kupili za grosze nieużytki i na koszt miasta uprzątnęli, odwodnili sobie działki i zrobili nową drogę.Odpowiedzialni za tą inwestycję powinni być pociągnieci do odpowiedzialności.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Sokołów - niezalogowany 2024-07-23 16:49:11

    Masz na to jakieś dowody? Oczywiście, że nie masz, bo właścicielami działek zlokalizowanych przy tej drodze są od wielu lat te same osoby. Dopiero jak powstała droga wystąpiło zainteresowanie działkami wokół. Podobnie było z ulicą Księdza Bosko

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obywatel - niezalogowany 2024-07-23 16:37:34

    ludzie zyjecie tyle lat na świecie i nie wiecie ,że przed wyborami kazdy pięknie mówi i obiecuje,żeby dostać sie do koryta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obiektywny - niezalogowany 2024-07-23 18:42:53

    Do Stefan&Wandzia. Od samego czytania człowiek dostaje mdłości. Na takie ohydztwa stać jedynie państwa L. A marzyło mi się, że po fali krytyki (również ze strony radnych), zamilkną, lub przynajmniej zmienią styl. Niestety, natura bierze górę. Drugich tak obrzydliwych wpisów nie znajdziesz w całym kraju- to też wyróżnia sokołowską obecną władzę. Jaka to sława?- odpowiedź jest oczywista.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wyborcy - niezalogowany 2024-07-25 04:24:34

    Obiektywny popieram cała prawda. Wżadnym innnym wpisie niktnikogo nie wyzywa. Referendum w znaczeniu formalnym musi spełnic okreslone w przepisach przesłanki to fakt ale mieszkańcý Sokołowa maja prawo krytykować wladze ktora wybrali to demokracja sokolowscy demokraci. Ocenimý my Wyborcy paniburmistrz po 100 dniach ząrzadzania miastemtakie mamy prawo. Moze byc w formie sądażu dlaczego nie. PANI REDAKTOR CZY PĄNI NĄM POMOŻE i uruchomi sadaż na stronie Życia Sokolowa?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefanek - niezalogowany 2024-07-23 20:11:21

    Myślę że jest to sprawa dla rodziny detektywów L i przyjaciół, rozwiązują sprawy przy okazji kłócąc mieszkańców :) Mieszkańcy ościennych gmin się z tego zaczynają już śmiać, aż miło się słucha i czyta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Codzienny spacerowicz - niezalogowany 2024-07-23 21:26:54

    Skoro nowa ulica Piłsudskiego nie służy pojazdom to prosimy o postawienie ławek i przynajmniej będą zadowoleni spacerowicze, których przybywa w szybkim tempie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Nigdy przenigdy więcej. - niezalogowany 2024-07-23 22:27:32

    Zamiast ronda to może jakiś pomnik z żonkilami postawić? Żenada.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek lub Wandzia - niezalogowany 2024-07-24 08:14:47

    Poprzednia ekipa tyle lat budowała tą "obwodnicę" że w międzyczasie straciła ona sens i jest wizerunkowym blamażem. Żadna gazetka nie drążyła, nie dopytywała tylko raz na rok pojawiły się jakieś informacje dlaczego to miasto nie jest winne opóźnień. Podobnie w sprawie basenu. Pan Karakula otworzył basen i go zamknął, a planu na remont (zakres, czas, koszt) nikomu nie pokazał. Obecnie są krzykliwe tytuły i oczekuje się, że nowe władze miasta zrobią to w pół roku. Zrobią, jak nie w rok, to w półtora, jestem o to spokojny. Boli brak artykułów sponsorowanych, boli... no cóż.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • bgontarz 2024-07-24 09:52:24

    Wypisując takie bzdury o rzekomym "bólu" z braku tekstów sponsorowanych pokazujesz, że nie masz bladego pojęcia o funkcjonowaniu nowoczesnych mediów. Nie są nam potrzebne żadne teksty sponsorowane od władz miasta, nie zamierzamy nawet o nie zabiegać. Portal najwięcej zarabia na reklamach Google, powiązanych z liczbą odsłon i dla nas najważniejsze jest, by jak najwięcej osób odwiedzało Życie Sokołowa. Od kwietnia bijemy rekordy, jeśli chodzi o statystyki odsłon. Im bardziej władze miasta z nami walczą, tym więcej osób nas czyta. Krążą różne plotki i komentarze, m.in. że pani burmistrz korzysta z rad tzw. hejterów z Melasy. Ja wierzę, że tak jest, bo widzę to po rosnącej liczbie odsłon. To muszą być wybitni "specjaliści" od dialogu, komunikacji i PR! Wcześniej rzadko zdarzało się, by tekst o sprawach miasta miał 10 tys. odsłon, teraz jest to właściwie norma. Do tego mam tyle informacji "z miasta", że nie nadążam z ich sprawdzaniem i opisywaniem. I mamy w Życiu Sokołowa narzekać na brak jakichś tekstów sponsorowanych... Takie twierdzenia muszą budzić u nas śmiech z politowaniem...

    • Zgłoś wpis
  • Stefek lub Wandzia - niezalogowany 2024-07-24 13:22:58

    Oglądalność zależy głównie od wartości artykułów, a media masowe mają to do siebie, że im bardziej kontrowersyjnie tym większa "klikalność". Od kwietnia zmieniła się władza w Sokołowie, zmieniły się też nagłówki tekstów oraz treści artykułów. Nie było chociażby kwartalnej informacji o obwodnicach (dużej i małej), basenie, remontach, planowanych wycinkach drzew na pl. Księdza Brzóski czy wycięciu lip na Lipowej. Za to były JEDNOSTRONNE tłumaczenia, wyjaśnienia i artykuły Pana Karakuli. Redakcja ZS widocznie była / jest ukierunkowana na "inną opcję polityczną", a to służy temu że artykuły są "z przekonania" atakujące - i to jest faktyczny powód wzrostu liczby odsłon. Wam pasuje, bo reklamy się zgadzają i na końcu dnia wpływy na konto bankowe.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sokolowiak - niezalogowany 2024-07-24 08:23:20

    Do Stefan&Wandzia Ja się dorwałeś do władzy to nie znaczy że możesz obrażać innych. Tooo powiedział że powinno się odbyć a nie że musi, a druga sprawa to ustawę o referendum zawsze można zmienić. To nie powód żeby od razu obrażać, wylewać swoją nienawiść i frustrację.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    taaa - niezalogowany 2024-07-24 08:41:36

    Stefan & Wandzia, to jest właśnie komentarz wyborców Kublikowej. I tak to będzie wyglądało całą kadencję, wszyscy bee tylko nie my. Obietnice były? Zrobimy to, to i to, a teraz " Piniędzy nie ma i nie będzie...". To po co to wszystko było? Kiełbaska wyborcza? Wstyd, że obecna władza doprowadzi miasto do gorszej ruiny jak było.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zniesmaczony - niezalogowany 2024-07-24 09:36:20

    Do Stefan&Wandzia - Posadźcie tyłki na taczki i zwijajcie się . Jak nie macie taczek to właź kobito na kolanka mężusia a on Cię powiezie tą uprzywilejowaną spacerówką- przecie może poruszać się po rondach itp. Zastanawia nas co w Was siedzi że jesteście tak wredni i chamscy - obrażacie każdego. Co do referendum to i tak się odbędzie wcześniej czy później - czy chcecie czy nie. Powiem tylko tyle : będzie to zasługa otoczenia Kublikowej a zwłaszcza Was "Rodzinki Adamsów z Melasy". Osoba która sama nie umie podjąć decyzji tylko ośmiesza się poprzez wybór takiego elektoratu ( z paroma wyjątkami)- NIE NADAJE SIĘ NA PEŁNIONY CHWILOWO URZĄD.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ja - niezalogowany 2024-07-24 09:45:43

    Proszę mi powiedzieć dlaczego ta tężnia solankowa przypominająca konfesjonał nie ma zadaszenia tak jak np. w Kosowie Lackim. Całą tą mgłę solankową rozwiewa wiatr i tyle. W Kosowie Tężnia jest zadaszona w formie altany ,można korzystać z niej nawet podczas deszczu, pięknie się prezentuje. Obok jest plac z przyrządami do ćwiczeń dla dorosłych, plac zabaw dla dzieci. Nie macie za grosz wyobraźni stawiając taki "kibel" z którego nie da się korzystać jak lekko wieje i pada.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Ja - niezalogowany 2024-07-24 10:21:03

    Czymś trzeba było błysnąć, ale to jest dowód na to, że obecna władza nie ma pomysłów na dalsze działania i chyba przaszacowała swoje możliwości.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sokołów - niezalogowany 2024-07-24 11:47:33

    Fajna sympatyczna kobieta ale stanowisko Burmistrza chyba trochę przerosło .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Tomasz S. - niezalogowany 2024-07-24 12:06:02

    W punkt! Teraz to trzeba jako burmistrza osoby z ogromną wiedza samorządową, finansową i społeczną, żeby Sokołów z tego bagna wyciągnąć, a nie pani od kwiatków z wianuszkiem niemądrych hejterów. Do reformy jest oświata, bo szkół jest za dużo i koszty za ogromne. Trzeba szybko skończyć basen, to rondo i walczyć o obwodnicę. Brakuje placów zabaw i infrastruktury dla mieszkańców, drogi są dziurawe, Tu trzeba determinacji i kontaktów na szczeblu rządowym. Ach szkoda Macieja Osińskiego!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2024-07-24 15:38:36

    Tego można było się spodziewać. Już przed wyborami było widać co jest najważniejsze - pikniki, wycieczki, spotkania towarzyskie, kawki, herbatki.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zniesmaczony - niezalogowany 2024-07-24 16:17:49

    Do Wandzia i Stefan Dlaczego piszesz na profilu "i co z tym sokołowem" o wyzywaniu od chamów przecież tam było o chamskim zachowaniu poprzez obrażanie i wyzywanie ludzi. Przeczytaj sobie swój wpis jak się zachowałeś wobec czytelników od niedouków ,bólu ryjów... co to ma być ? "Stefan&Wandzia - niezalogowany 2024-07-23 18:09:07 taaa...przyznaj się jakie cukierki łykasz, bo ostro wali w dekiel jak widzę. Do kogo ta mowa o referendum? Czytam kolejny raz te żałosne nawoływania i przynajmniej wypadałoby znać przepisy, skoro już tak ci się marzy szukanie rozgłosu. Referendum pajacu można zwołać po upływie co najmniej 18 miesięcy urzędowania obecnej władzy miejskiej, więc nie rób w gacie, bo jeszcze zdążysz się dobrze obs...ć do tego czasu. A dwa, takie przedsięwzięcie wymaga istotnego uzasadnienia i spełnienia szeregu wymagań formalnych. Piszesz niedouku o tych działaniach tak, jakby to zależało od twojego widzimisię. Na szczęście nie zależy ani od twoich pobożnych życzeń, ani nie ma na nie wpływu ból ryjów oderwanych od koryta, bo nikt się nie przejmuje nieudacznikami dotychczas rządzącymi miastem, którzy doprowadzili finanse do ruiny i zablokowali wszelakie działania na przyszłość, a do tego zwalniali najbogatszych z podatków zubażając miasto co najmniej o 1,5 miliona złotych rocznie. Dobra rada: idź do psychiatry niech ci fundnie odwyk, albo podmieni groszki" I TAK WYGLĄDA KAŻDY WASZ WPIS

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Karma is bitch - niezalogowany 2024-07-24 17:47:04

    A skąd ty wiesz kto pisze komentarze na tej stronie? Piszesz na wyrost, czy masz dowody? Jak masz, to skąd? A jak nie masz, to po czym poznajesz kto komentarz napisał? Albo podaj dowód, że twórcą są autorzy strony, albo przestań konfabulować, bo to żałosne i świadczy o ciężkiej manii prześladowczej. Nie powołuj się intuicję czy styl, bo za moment napiszę tak jak ty i zobaczymy co wówczas zrobisz. Nic nie zmienia, że o ile mnie pamięć nie myli, to jeden od was śmiał się z cudzego kalectwa kilka lat temu. Przypomnisz nam, gdzie można go obecnie zastać?

    • Zgłoś wpis
  • Karma is bitch - niezalogowany 2024-07-24 17:52:08

    A skąd ty wiesz kto pisze komentarze na tej stronie? Piszesz na wyrost, czy masz dowody? Jak masz, to skąd? A jak nie masz, to po czym poznajesz kto komentarz napisał? Albo podaj dowód, że twórcą są autorzy strony, albo przestań konfabulować, bo to żałosne i świadczy o ciężkiej manii prześladowczej. Nie powołuj się intuicję czy styl, bo za moment napiszę tak jak ty i zobaczymy co wówczas zrobisz. Nic nie zmienia ten jękliwy komentarz. A o ile mnie pamięć nie myli, to jeden od was śmiał się z cudzego kalectwa kilka lat temu? Przypomnisz nam, gdzie można go obecnie zastać? Nieszczęścia chodzą po ludziach i lepiej ich nie wywoływać z lasu. Jedni zostają inwalidami i jeżdżą na wózku, inni giną, a jeszcze inni dostają zawałów. Naprawdę masz satysfakcję z tego, że ktoś jest niepełnosprawny? To uważaj żebyś sam na spacerówce nie wylądował, lub... nie wylądowała.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Iwona - niezalogowany 2024-07-24 16:26:20

    Hahahaha no cyrk sami obrażają wyzywają a potem foch. Ja zrozumiałam z tą spacerówką uprzywilejowaną że chodziło o to że Radnemu wolno wszędzie się poruszać nawet po rondach podczas największego ruchu - zresztą były publikowane zdjęcia tego wybryku. Bo jak ja chciałam przejść kiedyś tamtędy z mama na wózku to zostałam pouczona przez panią policjantkę-że następnym razem będzie mandat.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Karma is bitch - niezalogowany 2024-07-24 17:57:54

    hahaha, a wiesz ty co, więcej jadu, podłości, wyzwisk, pomówień, manipulacji, hejtu, chamstwa, prostactwa, dziadostwa, głupoty, zazdrości, złości, zawiści oraz małostkowości nigdzie nie znajdziesz, poza tym miejscem, w którym się z lubością tarzasz. Tak naprawdę w słowniku ludzi kulturalnych, ani w słowniku bywalców rynsztoka nie ma adekwatnego i tak obraźliwego określenia dla was i waszej działalności, które mogłoby w pełni oddać ten niepowtarzalny styl sokołowskich szambonurków... Miłego popołudnia i nie sil się. To mój ostatni komentarz na tej stronie. W odróżnieniu do ciebie i tobie podobnych ja nie mam ochoty prowadzić tu żadnych dyskusji ani dowodzić jakichkolwiek racji. Nie mam komu.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Iwona - niezalogowany 2024-07-24 16:27:59

    Hahahaha no cyrk sami obrażają wyzywają a potem foch. Ja zrozumiałam z tą spacerówką uprzywilejowaną że chodziło o to że Radnemu wolno wszędzie się poruszać nawet po rondach podczas największego ruchu - zresztą były publikowane zdjęcia tego wybryku. Bo jak ja chciałam przejść kiedyś tamtędy z mama na wózku to zostałam pouczona przez panią policjantkę-że następnym razem będzie mandat.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obiektywny - niezalogowany 2024-07-24 19:44:28

    Hejterzy z Melasy!- jesteście niepowtarzalni, więc niezależnie od loginu, Wasze plugastwa , styl, język, sposób traktowania innych i absolutny brak samokrytycyzmu , powodują , że rozpoznajemy Was bez trudu. Tak obrzydliwych ludzi, tworzących z dumą obsceniczne scenki, więcej na szczęście nie ma. Tylko skoro siejecie wiatr, dlaczego dziwicie się , że zbieracie burzę. Nawet mnie, chociaż dawno zrozumiałem, że ludzie, którzy nie operują faktami, a posługują się plugawym językiem i wyzwiskami, należy lekceważyć- oni ubliżają nie mnie, a sami sobie,pokazując brak podstaw kultury, szacunku dla innych i wyznawanych przez nich wartości, mówią wprost= patrz jaki ze mnie prostak i cham!, nawet u mnie potraficie wywołać odruch wymiotny i chęć sięgnięcia po Wasz styl. Na szczęście potrafię zapanować nad emocjami. Jedno jest pewne, tak przesiąkliście tym obscenicznym stylem, że kiedy trzeba wypowiedzieć się normalną polszczyzną- słów brak i zostaje bełkot(vide wypowiedź Pana na sesji). Nawet nie współczuję p. Kublikównie- wszak to ona Was wybrała, co świadczy o niej jednoznacznie, niezależnie od stwarzanych pozorów. Tylko gra pozorów już się kończy- jak wygląda dialog z władzą, świadectwo daje p. Fiołek i p. Landzbergowie. Więc po cóż te rzekomo demokratyczne rady młodzieżowe i senioralne. Tylko czy musicie zohydzić wszystko aż do urzygu? Przepraszam, nie mogę się opanować i na samo wspomnienie niektórych landzbergowskich wersetów ogarniają mnie mdłości

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Karma is bitch - niezalogowany 2024-07-25 08:08:41

    Zjedz papierówkę, nie gwiazdorz

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Złotopolska - niezalogowany 2024-07-24 21:05:31

    W temacie - tężnia solankowa . To super pomysł , ciągłe oblężenie ale słyszałem tylko wypożyczona na krótko z Kosowa hehe . A to ci dopiero cyrk

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkanie/wyborca - niezalogowany 2024-07-25 06:23:02

    Taka refleksja. Mieszkańcy Sokołowa Podlaskiego nie daajcie się skłócić. Pani burmistrz już czas realizować program wyborczy. Mieszkońćy, wyborcy oczekuja na działania. Za kilka dnie bedzie pani 100 dni urzędowania. Prosimy o sprawozdanie z realizacji obietnic wyborczych.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obserwator - niezalogowany 2024-07-25 09:34:42

    SZANOWNI MIESZKANCY SOKOLOWA I POWIATU. Kolejny bardzo ciekawy artykul prasowy dla wyborcow dajacy duzo znakow zapytania i co dalej.Znana nam inwestycja a zwlaszcza wizualnie pokazuje obraz podejmowanych decyzji przez poprzednie i obecne ekipy rzadzace.Wybudowano mowiac wprost,,dom bez dachu,, mam na mysli ciag komunikacyjny bez wyjscia czyli ronda.Czy tak winien przebiegac proces inwestycyjno planistyczny czyli wejcie bez wyjcia.Mowi nam sie,ze w chwili obecnej trwaja uzgodnienia formalno prawne dot.ronda czyli ,,dachu,, nad wybudowanym domem.Wyloniono wykonawce zadnia bardzo dawno temu za podana nam kwote,ktora w chwili obecnej zapewnie ulegnie zmianie z uwagi na wzrost kosztow o tym sie narazie nie mowi itd.itd.itd.A co ciekawe przyklad ten pokrywa sie z taka mala namiastka innego ,,zakonczonego,,zadania jak to jeden z komentatorow innego artykulu o smieciach podal fakty bo sam to sprawdzilem jak dokonczona zadanie inwestyjne przy ulicy Ks.Bosco tzw. brak metalowych plotkow i to wielu od skrzyzowania ul.Spacerowej w ciugu chodnka od rowu.Zapewnie zgodnie z projektem mialy tez byc ale sie w czasie wykonania ,,rozmyly, czyli poplynely w dal zapenie dokumenty podpisano.odebrano i zaplacono i temat zostal od miesiecy a moze lat zakonczony.Warto o tym tez wspomiec jak to wlodarze miasta i powiatu sprawowali wladze.Reasumujac moje spostrzezenia czas najwyzszy zbadac to nie przez audyty obecnej wladzy,ktore nigdy nie beda obiektywne ale nezalezne organy mediow niezalenych i kontrolnych.A jesli doszlo do naruszenia lub niedopelnienia obowiazkow sluzbowych nalezy zlozyc doniesienia do prokuratury na wzor komisji sledczych tam na gorze.Mam taka nadzieje ze wyborcy za posrednictwem nezaleznej prasy dowiedza sie o faktach jak przebiegaly a moze przebiegaja inwestycje lokalne oraz inne dla dobra nas wszystkich wyborcow tego rejonu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    społdzielca - niezalogowany 2024-07-25 12:04:48

    To w końcu dowiemy się po ile te działki wokół inwestycji? Odrolnione już?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do obserwator - niezalogowany 2024-07-25 14:16:04

    Słuszna uwaga i porównanie. Ta droga już tyle czasu istnieje, ale jest nie do użytku. Ktoś powinien ponieść za to odpowiedzialność. Dlaczego nie było ustalenia dot.ronda? Czy faktycznie ktoś nie dopełnił swoich obowiązków? Jeśli tak, rozliczmy go z tego tak jak każdego z nas z naszej pracy rozlicza pracodawca. To są inwestycje na grube miliony, a odpowiedzialnych brak.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • OBSERWATOR - niezalogowany 2024-07-25 18:56:37

    Bardzo dobrze,ze moj komentarz zostal prawidlowo odczytany Nie jestem zwolennikiem hejtu,wulgarizmu wzajemnych atakow tak jak widac na zalaczonym,,obrazku,, czyli autorow niektorych komentarzy.Powinnismy my wszyscy byc obiektywni i mowic tym samym jednym glosem jesli za tym glosem przemawia sluszny interes wyborcow a moze lepiej mieszkancow tego srodowiska.Znane stare przyslowie tylko zgoda buduje dlatego badzmy obiektywni w analizowanych sprawch i ocenie ekip rzadzacych w naszych wspolnych sprawach bez koloru legitymacji partyjnejkW fazie koncowej warto jeszcze raz podkreslis sprwy inwestycyjne wymagaja szybkiego zbadania przez niezalezne powolane do tego celu organy i instytucje.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    I. - niezalogowany 2024-07-28 10:21:40

    Póki co tylko śmieci ludzie zostawiają. Wstyd

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    urząd przejada kasę - niezalogowany 2024-07-28 15:20:49

    Przejadają kasę urzędnicy i nie starcza na nic. Czas zamienić urzędników na elektronikę bo wkrótce zjedzą się na wzajem. przykłada pensja burmistrza 20.000x12mies=240.000tyś . 240tyś x20lat=4.800.000mln Czyli jedna osoba przejada basen. A ilu tam darmozjadców pracuje? Radni przed wszystkim powinni być za darmo. Czas aby urzędy służyły ludziom a nie na nich się pasły...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do