Reklama

Tworzysz nową witrynę firmową? Zadbaj o jej pozycje w Google i zarabiaj!

06/02/2020 23:35

Dobrze przygotowana internetowa wizytówka to dziś oczywisty oręż w zmaganiach o klienta. Można jednak wydać na nią znaczne środki i zadbać o to, by spełniała wszystkie współczesne wymagania, a i tak nie wykorzystać drzemiącego w niej potencjału.

Dobrze przygotowana internetowa wizytówka to dziś oczywisty oręż w zmaganiach o klienta. Można jednak wydać na nią znaczne środki i zadbać o to, by spełniała wszystkie współczesne wymagania, a i tak nie wykorzystać drzemiącego w niej potencjału. Musimy bowiem dotrzeć przede wszystkim do tych, którzy dotąd nigdzie się z nami nie zetknęli, nie znają naszego adresu ani nie mieli szansy natknąć się na link. Czyli do zdecydowanej większości naszych potencjalnych klientów. Jak? Wykorzystując wyszukiwarkę, z której korzystamy przecież wszyscy.

Zleć pozycjonowanie strony, a zyska ona nowe oblicze
Już przed wieloma laty stało się jasne, że posiadanie wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania Google przekłada się na znakomitą popularność strony, a ponieważ ruch ten generują wyselekcjonowani na podstawie swoich zapytań użytkownicy, idzie z tym w parze wysoka sprzedaż. Wyścigi ku szczytowi listy wystartowały już dawno temu i szybko zaczęły się sprowadzać do pozyskiwania jak największej liczby linków – bo to przede wszystkim ona wpływała na ranking. Czasy te minęły jednak bezpowrotnie i stosowanie dawnych metod może nam przynieść jedynie szkody. Nie ryzykuj – korzystaj ze wsparcia profesjonalnej agencji SEM!
Obecnie lista czynników rankingowych jest bardzo długa, a wiele z nich dotyczy technicznych aspektów funkcjonowania strony. Istotnie wzrósł więc nakład pracy związany z jej optymalizacją i jej znaczenie. Na co będą zatem zwracać baczną uwagę odwiedzające nad regularnie roboty wyszukiwarki?
W dużej mierze spojrzą na nią oczyma użytkownika. Docenią szybkość ładowania, właściwą strukturę i nawigację, czy responosywność, a więc przystosowanie do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Przyjrzą się jednak także takim szczegółom, jakie pozostają poza zainteresowaniem przeciętnego internauty: m.in. temu, czy w kodzie nie ma błędów i zbędnych znaczników. Niekiedy konieczna jest więc gruntowna przebudowa witryny. Co to oznacza? Zleć pozycjonowanie strony jeszcze zanim zechcesz nadać jej nową postać, a unikniesz zbędnych kosztów i wielokrotnych prac.

Walka o wysokie pozycje w Google wymaga pewnej cierpliwości
Rzetelna optymalizacja wraz z bazą silnych linków sprawia, że znacznie łatwiej walczyć o dobre miejsca w wynikach wyszukiwania. A warto wykorzystać w tych zmaganiach każdy możliwy atut, bo dziś są one znacznie trudniejsze niż dawniej – zwłaszcza, jeśli mamy w naszej branży wielu rywali. Jak wskazuje doświadczenie specjalistów z firmy AFTERWEB, można stosunkowo szybko wypozycjonować nawet zupełnie nową stronę, zawsze będzie to jednak kilka miesięcy. Ogromne znaczenie ma tutaj właściwa strategia i dobranie takich słów kluczowych, które w możliwie krótkim czasie pozwolą nam dotrzeć do zainteresowanych zakupem towaru czy usługi internautów.
Kiedy możemy liczyć na konkretne efekty? W przypadku łatwych fraz pierwsza dziesiątka jest do zdobycia nawet w trzy miesiące, trudne, najbardziej konkurencyjne i zyskowne, mogą wymagać nawet roku. Jak skrócić ten czas? Przede wszystkim nie zwlekaj i pozwól działać fachowcom jak najszybciej!

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do