Reklama

Elżbieta Jaworowicz o szokującej sprawie spod Sokołowa

12/07/2019 11:05

W programie „Sprawa dla reportera” w czwartek, 11 lipca obejrzeć można było reportaż o samotnej wdowie z Zawad w gminie Repki, która w podejrzanych okolicznościach straciła majątek, w tym dom.

W programie „Sprawa dla reportera” w czwartek, 11 lipca obejrzeć można było reportaż o samotnej wdowie z Zawad w gminie Repki, która w podejrzanych okolicznościach straciła majątek, w tym dom.

Pani Renata ma piątkę dzieci, z czego dwoje jest niepełnosprawnych. Dom rodziny jeszcze przed swoją śmiercią, w tajemnicy przed najbliższymi sprzedał sąsiadom ojciec - alkoholik. Rodzina żyje w ogromnej biedzie. Wdowa twierdzi, że mąż za sprzedaż nie otrzymał żadnych pieniędzy.
Sąsiadka – obecna właścicielka majątku - chce ich eksmitować z domu. Mieszkańcy Zawad mówili, że to trzecia tego typu transakcja przeprowadzona przez tę kobietę. W każdym przypadku majątku w dziwnych okolicznościach pozbywały się osoby uzależnione od alkoholu.

Reportaż można obejrzeć tu (od 34 minuty):
Sprawa dla Reportera z Zawad

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Dość draństwa! - niezalogowany 2019-07-12 11:19:23

    Jak do kur... nędzy są zawierane takie akty notarialne??? Notariusz ma oczy??? Pijani pozbywają się majątków notariuszowi to nie przeszkadza????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • obserwator - niezalogowany 2019-07-12 12:34:30

    Wszystko po znajomości...takie czasy...

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jak zawsze nierzetel - niezalogowany 2019-07-12 12:21:13

    Sprawa przedstawiona bardzo powierzchownie. Wiele znaków zapytania i niewyjaśnionych kwestii. W jaki sposób rodzina żyje w biedzie skoro są osoby zdolne do wykonywania pracy? Skoro podobno sprzedaż nie odbyła się za gotówkę to może nastąpiła na poczet spłaty zadłużeń albo pieniądze zostały skonsumowane przez "pokrzywdzoną" i jej rodzinę? W XXI w. Nikt nie dostanie kredytu przychodząc z czyimś dowodem w ręku nie bądźmy śmieszni to nie średniowicze. Jak dla mnie sprawa mocno robiona pod publikę bez ukazania faktów i istotnych szczegółów pozwalających rzetelnie ocenić sprawę. Szkoda że kiedyś szanowany program zaniża z roku na rok swoją jakość.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • obserwator - niezalogowany 2019-07-12 12:33:13

    z tego co czytam w tym komentarzu....wydaje mi się że pisał to ktoś uwikłany w ta sprawę....A może sama sąsiadka poszkodowanej....kredyt można wziąść...W tak zwanych chwilowkach...to teraz nie problem...wystarczy podpis i dowód...znam taki przypadek...nikt nigdy na krzywdzie ludzkiej się nie dorobił....I karma wraca...

    • Zgłoś wpis
  • Kaja - niezalogowany 2019-07-12 12:42:14

    Nieważne jest, że ta rodzina ma swoje problemy, chodzi o to, że sąsiad sąsiadowi nigdy w życiu nie powinien robić takiego draństwa. Wykorzystywanie ludzkich słabości i choroby alkoholowej to jest coś obrzydliwego.

    • Zgłoś wpis
  • magda - niezalogowany 2019-07-12 13:26:32

    uwaga bardzo słuszna. dowodów nie pokazano w żaden sposób.

    • Zgłoś wpis
  • Kaja - niezalogowany 2019-07-12 13:37:20

    Już sąd i prokurator znajdą te dowody, a sprawa wraca do wymiaru sprawiedliwości, ale chodzi przecież przede wszystkim o zwykłą przyzwoitość i sumienie. Krzywda kiedyś zostanie rozliczona.

    • Zgłoś wpis
  • . - niezalogowany 2019-07-12 17:02:40

    myśle ze to sprawa nie miała racji bytu? jeśli jakaś pani o miłości mówiąca była ważniejsza niż ta poszkodowana ???

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do marnego obserwato - niezalogowany 2019-07-12 13:45:36

    Co do kwestii moralnej że sąsiad sąsiadowi robi takie świństwa. Niestety słyszy się o wielu różnych przypadkach ale to już kwestia sumienia. Jak w każdej sprawie istotne są fakty i dowody. Tutaj jest niestety ich niezbyt wiele. Pokazany fragment pisma mówi o tym ze sądownie wszystko jest zgodnie z prawem. Nie wydaje mi się że notariusz, sędziowe i prokuratorzy pozwolili by sobie na zachwianie swojej reputacji wykonując czynności niezgodne z kodeksem prawnym. Co do domniemania wzięcia pożyczek czy kredytów na dowód zmarłego. Czy zostało to zgłaszane bądź rozpatrywane na drodze sądowej? To są pytania na które warto odpowiedzieć w celu rzetelnego rozwikłania sprawy co powinno zostać wyjaśnione przed emisją odcinka. Jak widzę obserwator jest mocno zaznajomiony ze sprawą... a może sama poszkodowana pisała komentarz... W sprawę nie jestem zaangażowany ale interesują mnie fakty. Kij zawsze ma dwa końce.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Kaja - niezalogowany 2019-07-12 13:55:06

    Akurat, "nie jestem zaangażowany", a skąd wiadomo, że nie ma dowodów, reportaż to nie przewód sądowy, to sygnalizowanie problemu. Dowodami zajmie się ponownie sąd (najlepiej w innym składzie) i rozstrzygnie czy są dowody, czy ich nie ma. Smutno, że tak lekko traktuje się uczciwość i sumienie.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ciekawy :-) - niezalogowany 2019-07-12 15:02:08

    Ciekawe co "Szpec" robił zarówno w reportażu, jak i później w programie? Gość jest z Bujał, mieszka w Sokołowie, a zainteresowany Zawadami ? Ciekawe?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Boguś - niezalogowany 2019-07-12 15:25:47

    Jak zwykle się lansował! Przecież nie chodzi mu o ludzką krzywdę.

    • Zgłoś wpis
  • Ani - niezalogowany 2019-07-12 17:22:14

    Donosił

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xxx,,, - niezalogowany 2019-07-12 16:07:41

    Ten gość to Wiesio . On podobnie działa jak Ikonowicz , tylko ten więcej zasiada w różnych programach TVP.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • obywatel - niezalogowany 2019-07-13 14:17:39

    co on może pomoc jak ma troche nie rowno w głowie.

    • Zgłoś wpis
  • ciekawy - niezalogowany 2019-07-16 01:07:57

    To że jest to Wiesio, to ja wiem, w niektórych kręgach "Szpecem" nazywany, a że czub pierwszej wody to inna historia. Do Ikonowicza, jak już tu ktoś wspomniał to mu bardzo daleko (Ikonowicz to cwaniaczek, tego nie przegadasz, choć podobało mi się jak bronił ludzi, co stracili mieszkania w Wawie). Jak może pamiętają co niektórzy parę lat temu program "Sprawa dla reportera" gościł w Przywózkach i tam Szpec także był, ale tylko "wyglądał" a głosu ne zabierał. Sprawa była też podobna, z tym że główne skrzypce grali miejscowi stróże prawa.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Przemo - niezalogowany 2019-07-12 17:06:48

    W dzisiejszych czasach nie ma ludzi biednych!są tylko niepełnosprawni fizycznie i nieroby! W tym przypadku mamy do czynienia z tymi drugimi!mieszkam w okolicy i wiem ,że w życiu pracą się nie schańbili.jak całe życie można żyć tylko z opieki i nie pracować?!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • nieznajomy - niezalogowany 2019-07-12 17:57:46

    bardzo dobrze pan zauważył. tez mieszkam niedaleko tych państwa „pokrzywdzonych” wieczne awantury i pijackie schadzki. wstyd

    • Zgłoś wpis
  • Kaja - niezalogowany 2019-07-15 08:13:02

    Jak można wykorzystywać słabszych. Wstyd żerować na takiej rodzinie!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nasza Pani wójt - niezalogowany 2019-07-12 22:18:28

    Pozwólcie pozwolić:))) klasa sama w sobie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Jo - niezalogowany 2019-07-13 21:29:56

    My som Chojnic my dajo wiencej niż w ustawie. Tylko zapomniał ja w której.

    • Zgłoś wpis
  • Kaja - niezalogowany 2019-07-15 08:22:53

    Językoznawca się znalazł, wielka mi pomyłka.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obiektywny Sokolowia - niezalogowany 2019-07-12 22:31:17

    Czy moze ten drugi niepełnosprawny jezdzi motorem ? Czy to jednak ta panna co kawalera ma dziadka 80 l? Mam rodzinę w tej miejscowości ekscesje w tym domu ida na calego . Co raz ktoś leży nieprzytomny na podwórku z nadmiaru trunków....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Żałosne - niezalogowany 2019-07-13 07:04:57

    Widać ze ta pani nie zna znaczenia PRACA tak przez życie pracowala ze syf kur ... w domu majteczki na szafie leza szok!!. Myślicie ze te młode do roboty pójdą ? Państwo nauczyło dawac !!!! Typowa patologia! Ten niepełnosprawny moze jezdzi żółtym motorem?? Nie no super gdzie kur policja ? Doczekaliśmy sie czasów dla nierobów!!!

    • Zgłoś wpis
  • Bronek - niezalogowany 2019-07-14 01:12:03

    Tym żółtym motorem przyjeżdża do Reni kawaler . Jakis miesiąc temu woził wybranke . I być moze gdy Państwo sie zamawiają ten niepełnosprawny śmiga motorem po okolicy . Wiadomo nie ma nic za darmo hehe. Przynaj ta pani nie ma problemu z odszkodowaniami za brak miłości .

    • Zgłoś wpis
  • Kaja - niezalogowany 2019-07-15 08:26:08

    Obiektywizm nie polega na opluwaniu innych, chodzi o wyłudzenie domu, a nie szarganie tej rodziny, nawet jeśli ma problemy.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nasz sokolow - niezalogowany 2019-07-12 22:55:09

    Historia jak wiele takich też mam podobna sytuację i to też po sąsisiedzku. Co pieniądze robią z ludzi.... Spalić k##we... jak palono kiedyś wiedźmy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Żal... - niezalogowany 2019-07-13 00:43:36

    Jakby głupota uskrzydlała fruwał/fruwała byś niczym gołębica. Smutne że taki element ma prawa wyborcze w tym kraju.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    aaa - niezalogowany 2019-07-13 01:06:50

    Takie akty notarialne powinny być unieważniane z urzędu na koszt notariusza .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Bbb - niezalogowany 2019-07-13 16:11:12

    Takie cyli jakie? Coś wiesz w temacie daj dowód pomożesz ogarnąć temat.

    • Zgłoś wpis
  • Kaja - niezalogowany 2019-07-15 08:21:09

    Takie, jak w przypadku tej rodziny i jeszcze innych.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    z Powiat. - niezalogowany 2019-07-13 11:40:47

    A ta Pani Magda W. jak jest taka uczciwa to do rejenta powinna zaprosić i żonę. Skoro transakcja była legalna to co stało na przeszkodzie . Uczciwy człowiek tak by zrobił.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • .. - niezalogowany 2019-07-13 14:46:23

    z jakiej racji? najwyraźniej pani Renata nie była tam potrzebna lub dom nie był jej tylko zmarłego męża poszkodowanej. Znam podobne sytuacje i nikt nie robił problemu żeby się wynieść jeśli nie było ich ?

    • Zgłoś wpis
  • Such - niezalogowany 2019-07-14 01:05:13

    Doucz się lepiej , jeżeli maz Reni stal sie właścicielem nieruchomości przed ślubem to mógł zrobić z nia co chcial bez zgody żony . Wtedy żona nie jest potrzebna przy notariuszu . W dniu rejenta rownie dobrze mógł nie pic . A jeszcze jedno czy notariusz alkomat ma każdemu przystawiac do dmuchania ? Dlaczego teraz wielce dochodzą nierzetelnego rejenta gdzie Renia i spółka bylajak mąż żył? Przecież wszyscy wiedzieli ze i dom został sprzedany , oddany Madzi ??? Wiecie dlaczego? Bo Stasio stałby murem za Madzia!!! I rodzina o tym dobrze wie dlatego teraz po śmierci zaczynają sie te cyrki .

    • Zgłoś wpis
  • do z Powiatu - niezalogowany 2019-07-14 21:21:13

    Jeszcze Ciebie głąba i Wiesia Ci podobnego i byłaby cała ekipa

    • Zgłoś wpis
  • Kaja - niezalogowany 2019-07-15 08:28:57

    Przede wszystkim ta Pani Magda nie powinna tak postępować z sąsiadami, jacy by oni nie byli.

    • Zgłoś wpis
  • .... - niezalogowany 2019-07-15 13:07:50

    Jacy by nie byli? Może właśnie tacy są, że chcą ugrać jeszcze więcej? Nikt nie zastanawia się nad tym, że "Pani Ofiara" o wszystkim wiedziała, a teraz podnosi kurz w telewizji? Biedny też ma rozum i spryt...

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    XXX,,, - niezalogowany 2019-07-13 13:19:25

    Przecież mąż Pani Magdy niedawno się ,, wyhuśtał ,, czyżby z rozpaczy !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • nieznajomy - niezalogowany 2019-07-13 14:30:21

    ohoho widzę ze państwo są bardzo wszechmogący. proszę nie gadać głupot ;)

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pan. - niezalogowany 2019-07-13 18:02:20

    Ludzie umieją tylko o czerniać inny a nie znają prawdy. Madzia ru#a się z innym mąż przez to się chuśtną i dobiera, się do cudzych majątków rozpijając ludzi i spozadzając akt własności na siebie *%#)!& takie hieny

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Dno - niezalogowany 2019-07-13 18:24:24

    Ynteligencja aż bije z twojego komentarza. Dno.

    • Zgłoś wpis
  • Zachowajmy poziom - niezalogowany 2019-07-13 18:37:09

    Taaa a za materac robiłaś/eś?

    • Zgłoś wpis
  • ...... - niezalogowany 2019-07-13 19:15:44

    niezle jajca pan/pani tu wypisuje ?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jadynaki - niezalogowany 2019-07-13 18:10:22

    A czy to nie rodzina do Sokołowskiego komendanta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • do Jadynaki - niezalogowany 2019-07-16 01:25:13

    I mamy tzw aferę "Przywózki II" Kilka lat temu podwładni i bardzo im krzywdy nie zrobili, to i Komendant doszedł do wniosku " A co? Ja nie mogę? Ja....?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pakuj się... - niezalogowany 2019-07-13 18:21:28

    Nie ma to jak wylewanie jadu i robienie z siebie ofiary systemu i życia. Do roboty a nie łapy po zasiłki wystawiać. Koniec picia i wycia. Lokal zastępczy wygląda o niebo lepiej na zdjęciach niż ten syf który jest zrobiony przez lokatorów w domu który obecnie zajmują. A skoro wisi eksmisja to zajmują go nielegalnie! A pani Jaworowicz jak zwykle podnieść kurz, wsadzić kij w mrowisko i na tym koniec.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Kaja - niezalogowany 2019-07-15 08:33:17

    Żeby nie Pani Jaworowicz, to mało osób by wiedziało o kryształowym charakterze Madzi. Inne pokrzywdzone rodziny też będą szukały sprawiedliwości i zobaczymy, kto i gdzie będzie się pakował.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dno - niezalogowany 2019-07-13 18:23:25

    Ynteligencja aż bije blaskiem z twojego postu. Dno

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Jadynaki - niezalogowany 2019-07-14 09:39:22

    Ona to rodzina do Jedynaki z Brodacz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wiem,,, - niezalogowany 2019-07-14 10:26:17

    Tam jest w tej rodzinie policjant , ale ON nie jest komendantem , zwykły ,, krawężnik ,,

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jedynaki - niezalogowany 2019-07-14 11:53:45

    Każdy wie co to za rodzinka ile lat można to pod dywan wrzucać

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Włodek - niezalogowany 2019-07-15 08:36:41

    Przestańcie oglądać te baziewia lizusa z kurska.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Boguś - niezalogowany 2019-07-15 08:58:06

    Jeśli już, to "badziewia", a każdy ogląda, co chce, to wolny kraj.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Włodek... - niezalogowany 2019-07-15 10:53:15

    Włodek - Zamilcz - Głowa w piasek,,,

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kaja - niezalogowany 2019-07-15 12:29:58

    Cytat z artykułu: "Mieszkańcy Zawad mówili, że to trzecia tego typu transakcja przeprowadzona przez tę kobietę. W każdym przypadku majątku w dziwnych okolicznościach pozbywały się osoby uzależnione od alkoholu". Ludzie, czy naprawdę warto tej osoby bronić? Alkoholizm to straszna choroba, okazuje się straszniejsza, jak się ma takich sąsiadów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Mieszkaniec - niezalogowany 2019-07-15 13:34:59

    Czy warto czy nie warto już sąd oceni/ocenił. Programy w tv są po to, aby publikę zebrać.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do Kaja - niezalogowany 2019-07-15 12:56:31

    Pochodzę z okolicy i znam obie rodziny. Obiektywizmem jest stwierdzenie że rodzina poszkodowanej żyje z zapomogi i to nie jest opluwanie, bo definicji słowa praca oni nie znają... Co do Pani cytatu, zawiera on nieprawdę - proszę się doinformować, a rzucanie takich słów jak "wyłudzenie" jest niemądre. Ktoś tu słusznie zauważył że dziwne jest że cała sprawa podniesiona jest dopiero teraz a nie bezpośrednio po sprzedaży... Ewidentnie widać że Pani komentuje nieobiektywnie i wyłącznie ze strony Pani Renaty. Nikt nie jest święty, ale wybielanie rodziny poszkodowanej, dlatego że są biedni (z własnego wyboru) jest żałosne.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Kaja - niezalogowany 2019-07-15 13:58:58

    Uderz w stół.... cytat z artykułu wzburzył bezpośrednio zainteresowanych. "Obiektywnie" proszę napisać o tych "zapomogach", bo ja mam informacje, że rodzina ma tylko renty, a nie żadne zapomogi. Pisałam też, że rodzina ma swoje problemy i daleka jestem od jej "wybielania". Naprawdę, czy nie jest "żałosne" wylewanie jadu na tę rodzinę, która nie umie się bronić?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ... - niezalogowany 2019-07-15 14:44:08

    Ile ten brat Antoni ma w sobie jadu żeby „opluwać” człowieka, którego znał od urodzenia i zrobić z niego alkoholika. Człowieka, który nie pił wódki, był ułożonym i dobrym człowiekiem. ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Boguś - niezalogowany 2019-07-15 15:01:16

    Nic z tego nie zrozumieliście, jesteście warci, żeby taka pani też wam wszystko zabrała, może wtedy coś skumacie. Ręce opadają...

    • Zgłoś wpis
  • Do Bogusia - niezalogowany 2019-07-16 01:36:34

    Ja , jak by mi ktoś po moje ręce wyciągał, odrąbał bym siekierą przy samym ramieniu, tak, że ten "wyciągający ręce" do końca życia bez czyjejś pomocy nawet *** by se nie podtarł. To że bym siedział za to, to fakt, ale kiedyś niewątpliwie bym wyszedł, a takie ścierwo dalej rąk by nie miało.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ciekaw... - niezalogowany 2019-07-15 15:02:22

    Skoro to nie było wyłudzenie to gdzie jest jakiś ślad , że za tą i poprzednie kupna w jakiś sposób ,, zapłacono ,,. Samo powiedzenie , że przy ,,rejęcie dla mnie to za mało.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Boguś - niezalogowany 2019-07-15 15:21:12

    Podobno w sądzie mówiono, że reklamówkę z kasą pies złapał i gdzieś poleciał...

    • Zgłoś wpis
  • Oo - niezalogowany 2019-07-17 07:07:55

    Jak któryś z komentujących kupi ode mnie samochód zapłaci gotówkę to jak kasę schowam to moja żona może podać kupującego do sądu o wyłudzenie??

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Smutne... - niezalogowany 2019-07-15 18:25:39

    W taki sposób ,, dorobić ,, się majątku -- szok --,,, Gdzie ludzie mają sumienie .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Szkoda, że - - niezalogowany 2019-07-16 09:38:19

    Co nie którzy chodzą do kościoła pomodlić się jak ,,kogoś przekręcić ,, Ot katolik,,,

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • ..... - niezalogowany 2019-07-16 09:55:59

    A co niektórzy by tylko siąść z tyłu w kościele i poobrabiac *** innym!!!

    • Zgłoś wpis
  • ,,,. - niezalogowany 2019-07-16 10:08:38

    Co za czasy przyszły że, aby coś się wydarzyło odrazu kościół widzicie.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piątka - niezalogowany 2019-07-16 10:12:08

    Piszą o piątce dzieci ale nikt nie podnosi wieku tych,, dzieci " to stare dobrze bawiące się towarzystwo. Najmłodszy ma 19 lat. Wszystko leży i nic nie robi!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Boguś - niezalogowany 2019-07-16 11:00:03

    To znaczy, że wszystko już jest usprawiedliwione? I wszystko można im zabrać?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dać ale !!! - niezalogowany 2019-07-16 12:54:18

    Zrobić jak Pan Wójt w Bielanach . Dostajesz ,, socjal ,, to trzeba odpracować 40 godzin miesięcznie na rzecz gminy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • zgadzam się - niezalogowany 2019-07-16 13:08:03

    zgadzam się

    • Zgłoś wpis
  • Boguś - niezalogowany 2019-07-16 13:39:25

    Jaki socjal, ci ludzie nie dostają żadnego socjalu. A swoją drogą, dziwi mnie wyjątkowa nienawiść do tej rodziny.

    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do