Reklama

Od portiera w akademiku do dyrektora? Jacek Drążkiewicz zostanie szefem Sokołowskiego Ośrodka Kultury?

Mówi się, że jeszcze w kwietniu Jacek Drążkiewicz ma objąć posadę dyrektora Sokołowskiego Ośrodka Kultury. W tej sprawie burmistrz miasta Sokołów Podlaski podjęła już konkretne działania. Jednak moje rozmowy z siedlczanami - pracownikami Uniwersytetu w Siedlcach, instytucji kultury i dziennikarzami - wskazują, że Jacek Drążkiewicz w zarządzaniu Uczelnianym Ośrodkiem Kultury wielokrotnie wykazał się niekompetencją i brakiem elementarnej wiedzy o obowiązującym prawie i zasadach działania instytucji kultury, wywołał chaos w zakresie finansów i rozliczania imprez, a jego rezygnacja z pracy jako dyrektora UOK była w zasadzie uprzedzeniem nieuniknionego zwolnienia. Od miesięcy chwali się za to, że będzie pracował w Sokołowie Podlaskim. Kontrowersje budzą też jego „promotorzy”...

Nominacji wciąż nie ma, ale „jest przesądzona”...

- Nazwisko Jacka Drążkiewicza jako kandydata na dyrektora Sokołowskiego Ośrodka Kultury padało już w okolicach wyborów samorządowych, w kwietniu ubiegłego roku – mówi mi osoba, która była blisko centrum wydarzeń w sztabie wyborczym obecnej burmistrz. Mówił o nim członek komitetu wyborczego Iwony Kublik, „siwy pan”, nazywający siebie „człowiekiem kultury”. Dziś to formalnie osoba prywatna, nie wiadomo jednak, na jakich zasadach bardzo często występuje w imieniu miasta. Próbuje organizować imprezy, nie ukrywa chęci zemsty na części dotychczasowych pracowników SOK. Jak podkreślają moi rozmówcy z Siedlec, również Jacek Drążkiewicz od wielu miesięcy mówi, że będzie pracować w Sokołowie Podlaskim.

To „siwy pan” na sesji Rady Miejskiej w Sokołowie Podlaskim, 17 maja, zaatakował ówczesnego dyrektora SOK Marcina Celińskiego, zarzucając mu nieprawidłowości w kierowaniu placówką. W czerwcu kontrolę w SOK rozpoczęła Komisja Rewizyjna, którą kieruje dobry znajomy „siwego pana” Marek Landzberg. Oskarżenia sformułowane w protokole z tej kontroli, upublicznione pod koniec sierpnia, były przesłanką do zwolnienia Marcina Celińskiego ze stanowiska. Zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa trafiło do prokuratury. Jednak pani burmistrz z decyzją o zwolnieniu Marcina Celińskiego nie poczekała na wynik pracy śledczych. To istotne, bo ani prokuratura, ani sąd, ani kontrola Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych nie potwierdziły, by doszło do jakiegokolwiek przestępstwa w SOK. Dziś piłka jest po stronie Marcina Celińskiego, który złożył pozew do sądu pracy i Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego. Domaga się unieważnienia decyzji o zwolnieniu, wskazuje na jej bezpodstawność. A SOK od listopada, jako pełniąca obowiązki dyrektora, kieruje dotychczasowa zastępca dyrektora Iwona Kopiwoda, która powołana została maksymalnie na rok. Czy zrobienie miejsca „swojemu” człowiekowi było z góry zaplanowanym działaniem? Czy to całe rozkręcenie afery (obalonej przez właściwe instytucje państwowe) od początku zmierzało do umożliwienia wymiany dyrektora?

Reklama

Nie popisał się z „rekordem Guinnessa”

Jacek Drążkiewicz pojawił się w Sokołowie we wrześniu. Podpisał umowę zlecenia z miastem i został koordynatorem projektu „600 par na 600-lecie Sokołowa” - chodziło o bicie rekordu (usilnie reklamowanego jako Rekord Guinnessa) w tańczeniu poloneza. Za swoją pracę miał otrzymać wynagrodzenie na mocy umowy zlecenia w wysokości 6 143 zł brutto. Wiemy, że „trzej koordynatorzy” w tym projekcie niespecjalnie się spisali. Pomysły mieli za to “odlotowe”, na przykład by nagłośnienie do “poloneza” ustawić na dachach budynków w Parku Przemysłowym. Inne wątki w tej sprawie szeroko opisywałam tu:

Kontrowersje wokół „poloneza” sprawiły, że Jacek Drążkiewicz został odsunięty od projektu promocji nowej elektrociepłowni i przez kilka miesięcy było o nim cicho. Ale 26 lutego po jednej z imprez w SOK „siwy pan” ponownie triumfalnie ogłosił, że nowym dyrektorem Sokołowskiego Ośrodka Kultury, powołanym w trybie pozakonkursowym, będzie Jacek Drążkiewicz. Od tamtej pory „news” o tym, że rozpocznie on pracę jako szef SOK „od poniedziałku” pojawiał się kilkakrotnie. Nie są to wyłącznie plotki. Kandydat był już w Urzędzie Miasta, rozmawiał z burmistrz Iwoną Kublik, z niektórymi radnymi i urzędnikami.

Reklama

Pani burmistrz znów milczy...

3 marca zapytałam mailowo burmistrz Iwonę Kublik o tę nominację. Chciałam wiedzieć, dlaczego pani burmistrz nie zdecydowała się na ogłoszenie konkursu na szefa SOK, uzyskać informację, czy zna zawodowy „dorobek” Jacka Drążkiewicza. Pytałam też o umocowanie „człowieka kultury” do występowania w imieniu miasta Sokołów Podlaski i o jego ewentualne zatrudnienie w samorządowych jednostkach. Odpowiedzi na te pytania nie nadeszły.

Od zarządzania, przez bezpieczeństwo, po literaturę...

Jak udało nam się ustalić, Jacek Drążkiewicz skończył na siedleckiej uczelni studia magisterskie na kierunku zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Później był doktorantem na seminarium z „Nauk o bezpieczeństwie”, jednak nie obronił pracy doktorskiej z tego zakresu, tylko przeniósł się na inne studnia doktoranckie – literaturoznawstwo. Obecnie w Szkole Doktorskiej UwS w dyscyplinie literaturoznawstwo; przygotowuje rozprawę doktorską pod kierunkiem prof. dr hab. Beaty Walęciuk-Dejneki: „Studenckie życie literackie i kulturalne w Siedlcach w latach 1977-2020”.

Reklama

Od 2022 do końca sierpnia 2024 r. Drążkiewicz kierował Uczelnianym Ośrodkiem Kultury, działającym w strukturach siedleckiego uniwersytetu.

Zaskakująca kariera: z portierni w akademiku na kierownika od kultury

„Niekompetencja” - takie słowo często padało z ust moich rozmówców w odniesieniu do pracy Jacka Drążkiewicza jako kierownika Uczelnianego Ośrodka Kultury na ówczesnym Uniwersytecie Przyrodniczo-Humanistycznym w Siedlcach (dziś oficjalna nazwa to Uniwersytet w Siedlcach). Proszą o anonimowość w artykule, ale mają konkretne nazwiska.

- Niekompetentny, nie umie się wypowiedzieć, arogancki – ocenia go jedna z siedleckich dziennikarek, która zajmuje się sprawami kultury. Z Jackiem Drążkiewiczem jako szefem UOK rozmawiała raz. - Nie nadaje się na żadne stanowisko, na którym miałby kontakt z ludźmi. W UOK nic nie robił, bo nic nie umiał, na niczym się nie zna – ocenia. Powszechnie znany w Siedlcach jest fakt, że zanim Drążkiewicz został kierownikiem, pracował jako portier w akademiku.

Reklama

- Ja bym Jacka trochę wziął w obronę i nie tylko jego winił za to, że nie poradził sobie jako dyrektor - powiedział mi z kolei siedlczanin, który w czasach „dyrektorowania” Jacka Drążkiewicza obserwował jego pracę z bliska. - To nie jest zły człowiek, ma świetny kontakt ze studentami i jako zwykły pracownik pewnie byłby cenny w UOK. Ale on był portierem w akademiku na Żytniej i został awansowany na dyrektora UOK. Czy od portiera można oczekiwać, że będzie znał się na zarządzaniu instytucją kultury? Czy ktoś wcześniej sprawdził jego kompetencje? To zarzut bardziej do władz uczelni niż do samego Jacka. Przy takim braku umiejętności Jacek został wsadzony na minę. Przez większość czasu, gdy był kierownikiem w Klubie peHa, który jest sercem UOK, trwał remont. A on nie miał pojęcia o stronie technicznej tej inwestycji, o sprzęcie, o akustyce. Nie miał wiedzy o obiegu dokumentów, w tym faktur, o podstawach finansów, o rozliczeniach finansowych. Paniom z księgowości włosy na głowie się jeżyły, gdy słyszały nazwisko Drążkiewicz. Bardzo negatywnie o tym, co dzieje się w UOK i samym kierowniku wypowiadał się prorektor ds. studenckich, prof. Marek Gugała, któremu podlegał ośrodek – opowiada ówczesny pracownik UwS.

Nie wiedział, co to ZAIKS...

Na czym polega niekompetencja Jacka Drążkiewicza, o której słyszę od moich siedleckich rozmówców? Poza kwestiami totalnego chaosu w rozliczeniach finansowych, padają zarzuty dotyczące zaniedbań przy organizacji imprez, braku umiejętności współpracy.

Reklama

Najbardziej chyba szokujący zarzut dotyczy sprawy opłat należnych ZAIKS. Chyba każdy, kto choć trochę orientuje się w organizacji imprez kulturalnych wie, że zgodnie z prawem autorskim, każdy, kto publicznie odtwarza muzykę, musi uiścić odpowiednie opłaty na rzecz tej organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi. Jacek Drążkiewicz tego nie wiedział. Sprawa wyszła na jaw, gdy uczelnia próbowała zorganizować kolejną imprezę i ktoś inny wystąpił do ZAIKS w sprawie opłat. Dowiedział się, że organizacja naliczyła opłaty karne za poprzednie wydarzenia i żąda ich uiszczenia.

- On naprawdę nie miał pojęcia o ZAIKS, ale gdyby zapytać go o inne podstawowe pojęcia z zakresu zarządzania prawami autorskimi w kulturze, np. o STOART też nie będzie wiedział – dodaje mój rozmówca. - Jest jeszcze jedna umiejętność, którą powinien mieć dyrektor, a łatwo nie da się jej przeskoczyć. Chodzi o prowadzenie imprez. On tego nie umie robić, zżera go trema. No chyba że przejdzie jakieś szkolenia i spróbuje to zmienić.

Reklama

Zwróciłam się do Jacka Drążkiewicza z prośbą, by poinformował, jakie ma wykształcenie i doświadczenie zawodowe, jeśli chodzi o sprawy kultury, jakie sukcesy ma na swoim koncie. Chciałam, by odniósł się do kierowanych wobec niego zarzutów, że nie poradził sobie z zarządzaniem UOK. Moje pytania, wysłane zarówno przez messengera, jak i mailem, na adres podany na stronie uczelni, pozostały bez odpowiedzi.

Siedlecka uczelnia przyznaje: były liczne zastrzeżenia

O stanowisko w sprawie byłego kierownika UOK zwróciłam się do władz Uniwersytetu w Siedlcach.

- Pan Jacek Drążkiewicz pełnił funkcję kierownika Uczelnianego Ośrodka Kultury Uniwersytetu w Siedlcach od 1 grudnia 2020 roku. W dniu 27 maja 2024 roku złożył pisemne oświadczenie o rozwiązaniu umowy o pracę z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia – poinformowała naszą redakcję dr Beata Gałek, rzecznik prasowy siedleckiej uczelni. - Uniwersytet, działając zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi oraz etycznymi standardami środowiska akademickiego, nie odnosi się do szczegółowych aspektów związanych z przebiegiem jego pracy zawodowej, jak również do licznych zastrzeżeń wobec byłego pracownika, Pana Jacka Drążkiewicza, które miały miejsce w czasie trwania stosunku pracy.

Reklama

Nieoficjalnie mówi się, że Jacek Drążkiewicz uprzedził tylko to, co było i tak nieuniknione, a mianowicie zwolnienie z funkcji kierownika UOK. Prawdopodobnie liczył, że nowa władza w Sokołowie szybko “pozbędzie się” dyrektora Marcina Celińskiego z SOK. Ale z tym tak łatwo nie poszło...

Marek Landzberg „zrobił miejsce” dla kolegi ze studiów?

Kluczową postacią w „transferze” Jacka Drążkiewicza do Sokołowa jest też przewodniczący Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Sokołowie Podlaskim Marek Landzberg. To on był współautorem nagonki na dotychczasowego dyrektora SOK Marcina Celińskiego. Jak już pisałam, na podstawie sformułowanych przez komisję oskarżeń burmistrz Sokołowa zwolniła ze stanowiska Marcina Celińskiego.

Reklama

Ogromne wątpliwości związane z kontrolą musi budzić fakt, że Marek Landzberg jest... kolegą ze studiów doktoranckich Jacka Drążkiewicza. Obaj byli doktorantami na kierunku „Nauki o bezpieczeństwie” i obaj nie zwieńczyli tychże studiów uzyskaniem tytułu naukowego doktora. Jacek Drążkiewicz zmienił zainteresowania naukowe. A Marek Landzberg? Tu mamy ciekawą sytuację...

„Jeden z najlepiej wykształconych ludzi nawet w Polsce”, ale nie „doktor”

Na sesji Rady Miejskiej 11 czerwca Marek Landzberg mówił: „Skończyłem studia licencjackie o specjalności bezpieczeństwo państwa, studia magisterskie o specjalności wywiad konkurencyjny, również odbyłem studia doktoranckie z nauk o bezpieczeństwie. Wszystko, co było napisane na temat bezpieczeństwa, zarówno strukturalnego, jak i personalnego. Personalnego, w rozumieniu osoby, strukturalnego – organizacji, również takich, jak samorządy. Rozpoznałem to, poznałem to, mam ogląd w tym temacie i uważam, że jestem jednym z najlepiej wykształconych ludzi nawet w Polsce.”

Reklama

Na BIP siedleckiej uczelni bez trudu znalazłam uchwałę Nr 69/2022 Senatu UPH z 30 marca 2022 roku o odmowie nadania mgr Markowi Landzbergowi stopnia doktora w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o bezpieczeństwie oraz uchwałę nr 219/2022 w sprawie odwołania od tej decyzji.

Marek Landzberg skończył studia doktoranckie, ale tytułu „doktora” nie uzyskał. Dlaczego? Bo przeszkody pojawiły się już na etapie recenzowania przygotowanej przez niego pracy doktorskiej – jedna opinia była pozytywna, druga negatywna, powołano więc trzeciego recenzenta, który wydał ocenę pozytywną. Publiczna obrona pracy się odbyła, ale proces ten negatywnie zweryfikował Senat Uczelni i nie zgodził się na nadanie Landzbergowi tytułu doktora. Szczegółowy opis znajdziemy w cytowanym dokumencie. Wskazano m.in. na niski poziom pracy.

Reklama

Dodajmy, że od decyzji Senatu UPH Marek Landzberg odwołał się do Rady Doskonałości Naukowej w Warszawie, ale nic mu to nie dało. Tytułu doktora nie ma.

Marek Landzberg nie odpowiedział na pytania, które podczas zbierania materiałów do tego artykułu do niego wysłałam, m.in. o znajomość z Jackiem Drążkiewiczem.

Opinie są, ale kto rzetelnie sprawdził tego kandydata?

Przygotowania do nominacji Jacka Drążkiewicza trwają. Burmistrz Iwona Kublik – zgodnie z wymogami - wystąpiła do dwóch wybranych przez siebie stowarzyszeń o zaopiniowanie kandydatury Jacka Drążkiewicza jako kandydata na dyrektora SOK.

Jedną z zapytanych organizacji, która przysłała opinię, pozytywną, okazało się Stowarzyszenie Dyrektorów i Dyrektorek Samorządowych Instytucji Kultury... z siedzibą we Wrocławiu. Na jakiej podstawie ją wydało, czy przeprowadziło jakiekolwiek postępowanie sprawdzające? Jakie pojęcie ma ta organizacja - z siedzibą na Dolnym Śląsku - o sokołowskiej kulturze? Tego nie wiemy.

Drugim stowarzyszeniem, które otrzymało prośbę o wydanie opinii jest Sokołowskie Towarzystwo Społeczno-Kulturalne. Cytujemy ten dokument:

Dlaczego internetowa „laurka”, która nie ma pokrycia w rzeczywistości (nie byłam jej w stanie znaleźć w sieci), została dołączona do opinii STSK? Czy tak trudno było dokładniej popytać o Jacka Drążkiewicza? Do Siedlec przecież jest niedaleko... Czy członkowie STSK naprawdę wierzą w to, co napisali choćby w ostatnim akapicie swojej opinii? Czy 12 tysięcy złotych dotacji, przyznanych STSK przez panią burmistrz, było ceną za to, że towarzystwo niczym Piłat umyło ręce i wydało wieloletni dorobek SOK na poniewierkę, na pastwę człowieka bez właściwych kompetencji, człowieka, który nie ma pojęcia o zarządzaniu tak dużą i zasłużoną instytucją oraz który jest zupełnie obcy dla sokołowskiej kultury? Czy członkowie STSK pamiętają, że choćby pierwszy człon nazwy ich stowarzyszenia zobowiązuje do wspierania sokołowskiego środowiska, a nie podawania ręki władzy w ściąganiu „spadochroniarzy” z zewnątrz?

Jeśli dostanie powołanie, to minimum na trzy lata!

To jednak są opinie, mają wyłącznie pomocniczy charakter dla tego, kto podejmuje decyzję o powołaniu dyrektora w instytucji kultury. Zaznaczyć trzeba, że jeśli burmistrz Iwona Kublik zdecyduje się na zatrudnienie bez konkursu Jacka Drążkiewicza jako dyrektora SOK, to minimalny okres, na jaki może podpisać umowę to 3 lata. Tak jest to uregulowane w przepisach.

Zamiast komentarza

Komentarze w tej sprawie same cisną się na usta. Ale nie będę tu wyrażać swojego zdania, chociaż o sprawie wiem dużo więcej, niż mogłam napisać. Do burmistrz Iwony Kublik mam tylko jedno pytanie: czy Pani o tym wszystkim, co opisałam w artykule, wie?

Miejsce zdarzenia mapa Sokołów Podlaski

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Źródło: Życie Sokołowa Aktualizacja: 09/04/2025 09:49
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Sokołowianin - niezalogowany 2025-04-09 07:45:09


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Sokołów - niezalogowany 2025-04-09 09:32:38

    Bardzo dobrze powiedziane

    • Zgłoś wpis
  • Zawiedziony Mieszkaniec - niezalogowany 2025-04-10 06:35:29

    A czy władza jest z Sokołowa burmistrz - Grochów, STBS - Siedlce, PUIK - Sadowne, SOK Pan Drążkiewicz no i zastępca burmistrza Węgrów. Tak patrząc na mapę bliżej pani burmistrz do Węgrowa niż do Sokołowa to co tych ludzi obchodzi Sokołow podatki co tam ja tu nie płacę, cena wody ani prezeska ani burmistrz nie płacą, to samo czynsze w STBS, Sokołowianie przyszło nowe masowo ruszajcie do kas i płacić płacić. Trzeba wyrobić na wydatki i zarobki.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Czytelnik - niezalogowany 2025-04-09 07:54:17


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aga - niezalogowany 2025-04-09 08:11:17


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Przejadanie kasy - niezalogowany 2025-04-09 08:21:18

    Niestety ale w mieście nie wiedzą jak mądrze wydawać pieniądze. Kwiatkami i krzewami ludzi się nie nakarmi. A rozdawanie kasy na niepotrzebne stołki niczemu dobremu nie służy...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obserwator życia - niezalogowany 2025-04-09 08:21:48

    Wg mnie autorka tego artykułu urządza sobie prywatę pod szyldem gazety, narusza dobre imię różnych osób, wręcz ocenia i wystawia opinię. Dziennikarstwo powinno opierać się na rzetelności, obiektywizmie i przede wszystkim na przestrzeganiu standardów etycznych, takich jak ochrona i szacunek wobec prywatności i godności osób. W dzisiejszych czasach jak widac niektóre wartości odeszły w zapomnienie. Ps. żeby nie było nie jestem z Sokołowa, nie znam ani autorki artykułu ani też głównych aktorów całej sytuacji.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Sokołowianin2 - niezalogowany 2025-04-09 08:28:07


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    • Zgłoś wpis
  • Sokołowianin - niezalogowany 2025-04-09 08:56:52


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    • Zgłoś wpis
  • Jarek - niezalogowany 2025-04-09 09:54:09

    Cała prawda - rude jest wredne i jak się uprze to jedzie po bandzie, może z jeden artykuł pozytywny.

    • Zgłoś wpis
  • Stary Sokołowiak - niezalogowany 2025-04-09 10:24:25

    No tak "Nie jestem z Sokołowa , nie znam autorki, sytuacji" ... ale się wypowiem i zaatakuję. My SOKOŁOWIANIE znamy sytuację i możemy się wypowiedzieć że już na pierwszy rzut oka fakty opisane zgadzają się z tym co widzieliśmy w mieście. Nagonka na Dyrektora Celińskiego żeby go zniszczyć i zwolnic stanowisko! tak było ... Po co? Dla zasady?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkanka z Sokołowa. - niezalogowany 2025-04-09 08:22:10

    Z tego co wiem to ten człowiek skończył studia, robił doktorat. Spotkałam go na uczelni, jako doktorant prowadził nam zajęcia. Nie uważam żeby ta osoba była niekompetentna. A że kiedyś pracował na portierni - w czym to przeszkadza ? Każdy jakoś zaczynał. A często ciężko pogodzić naukę z pracą. Rynek pracy też jest ciężki, a z czegoś żyć trzeba. Ten artykuł jest przesadny.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Anna - niezalogowany 2025-04-09 08:32:10

    To jeszcze raz przeczytaj ze zrozumieniem arykuł Owszem , bycie portierem to nie ujma, ale jak osoba nie mająca wiedzy większej niż portier chce zarządzać poważną instytucją to powinna mieć kompetencje do tego. I najwyraźniej ich nie ma !

    • Zgłoś wpis
  • Loko - niezalogowany 2025-04-09 08:52:20

    Ten człowiek był na studiach doktoranckich, ale nie ma doktoratu. Jakim sposobem prowadził z wami zajęcia?. Sprawdź wykaz stopni doktorskich. Coś Ci się chyba pokręciło.

    • Zgłoś wpis
  • Mela - niezalogowany 2025-04-09 10:43:31


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ostr - niezalogowany 2025-04-09 08:41:24

    No brawo brawo! Coraz ciekawiej! Chyba naprawdę bez referendum się nie obędzie . Prawie rok od wyborów, sukcesów żadnych tylko stołki dla swoich i konflikty ze wszystkimi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adam - niezalogowany 2025-04-09 09:21:37

    Zwykle kolesiostwo. Kolejny do poklepywania po plecach za błędne decyzje. Cyrk

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marek - niezalogowany 2025-04-09 09:23:58

    To nie lepiej na to stanowisko obsadzić portiera z biblioteki miejskiej? Przynajmniej zna sokołów, reszty go nauczymy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sewer - niezalogowany 2025-04-09 09:27:52


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sokołów - niezalogowany 2025-04-09 09:30:05

    Władza władza i jeszcze raz władza to marzenie zarządzających miastem Sokołów Podlaski. W czasie wyborów głosowaliśmy na panią Kublik bo chcieliśmy zmian na lepsze, chcieliśmy profesjonalizmu w zarządzaniu itd. Co mamy w zamian , Chamstwo, niekompetencję , emerytów na najwyższych stanowiskach , no i to wszechobecne donosicielstwo. Komuna w czystej postaci . Jako mieszkańcy zostaliśmy oszukani że będzie lepiej , i CO można zecz Jajco. Nic się nie zmieniło i się nie zmieni ciągle tylko układy a dla miasta,, długi"" Wstyd Pani Burmistrz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2025-04-09 09:32:51

    Ubaw po pachy że łzami w oczach. Żal, żal, żal ! Co myśmy zrobili Skanowanie ? Trzeba jakoś to naprawić . Koniecznie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Suweren - niezalogowany 2025-04-09 09:36:38


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ala - niezalogowany 2025-04-09 09:33:20

    Pani Redaktor, a czy Pani wie, że bardzo ceniony człowiek kultury świętej pamięci Stanisław Tym, jako młody człowiek pracował na produkcji w fabryce słodyczy, a później jako student był portierem (szatnia, bramka) w warszawskim klubie stodoła ? Wie Pani, że wyleciał ze szkoły teatralnej ? Czy Pani wie ilu wspaniałych muzyków na początku klepało biedę i grali na ulicach ? Czy wie Pani ilu zdolnych młodych aktorów dorabia podczas studiów jako szatniarze w teatrach ? Czy wie Pani ilu studentów ze stypendiami pracuje w xero, szatniach i kantynach na uczelni ? Bo każdy jakoś zaczyna. Nie każdy jest z bogatej rodziny jako sokołowskie elyty. Nie jest wstydem być portierem, wstydem jest siedzieć na garnuszku rodziców, Państwa, być 30 latkiem, który nigdy nigdzie nie pracował i nie zarobił nigdy własnego grosza (choćby ukończyło się 15 fakultetów). Bo to znaczy, że mimo wiedzy akademickiej nie jest się przygotowanym do dorosłego życia. Ten artykuł jest obrzydliwy. Wytykanie bycia portierem nie obraża tego Pana, tylko świadczy źle o Pani.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Mieszkaniec - niezalogowany 2025-04-09 09:42:50


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    • Zgłoś wpis
  • Sokołowianin - niezalogowany 2025-04-09 10:00:43


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    • Zgłoś wpis
  • Internauta - niezalogowany 2025-04-09 10:14:31

    Do Ali wiernej zwolenniczki pani Kublik co bezmyślnie broni każdej decyzji. Nie porównuj Stanisława Tyma do tej sytuacji! Co innego dojść do czegoś wiedzą i ciężką pracą, a co innego przez znajomości i jakieś układziki ! Jedni na swój sukces ciężko pracują, inni próbują skrótami. To wstyd dla Sokołowa co się dzieje !

    • Zgłoś wpis
  • Ala - niezalogowany 2025-04-09 10:50:02

    Moi drodzy rozmówcy, odpowiadając na Wasze zaczepki - tak, przeczytałam ten artykuł i niestety bez problemu dostrzegłam ile tu jest okropnych insynuacji i podtekstów.

    • Zgłoś wpis
  • GGQ - niezalogowany 2025-04-09 10:54:36


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    • Zgłoś wpis
  • Ala - niezalogowany 2025-04-09 17:22:02

    Mam na nosie okulary, a oprócz tego mam świetną pamięć. Dokładnie pamiętam moje zdziwienie jak Pan Marcin został dyrektorem Liceum. Zdziwiłam się wtedy, że na stanowisko nie została powołana zastępczyni. Na mieście była powielana plotka, ze nie chciała. Przecież on był osobą niezwiązaną z tą szkołą. Kilka lat później, po jego odejściu dyrektorem została. Czyli jednak chciała, czy nie chciała ? Czy musiała ustąpić miejsca, bo ktoś został wepchnięty w kolejkę? Teraz wszyscy przeciwnicy polityczni krzyczą : konkurs ! Ale Pan Marcin też był w SOK bez konkursu. Przeciwnicy polityczni krzyczą : ktoś z Sokołowa! Ale sami tyle lat popierali Panią Marię z Węgrowa. Rozdwojenie jaźni ?

    • Zgłoś wpis
  • Tom - niezalogowany 2025-04-09 20:16:34

    Pan Jacek nie nadawał się na portiera a tym bardziej na dyrektora ????????

    • Zgłoś wpis
  • Ala - niezalogowany 2025-04-09 23:44:25

    Tak, tak nie nadawał się. Dlatego, że się nie nadawał go 4 lata trzymali i przez ten cały czas nie zdążyli zwolnić, że aż ich ubiegł ! Ależ on był szybki. Biedni nie zdążyli przez 4 lata zareagować.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rodzic nie z komitetu - niezalogowany 2025-04-09 09:43:04

    12 tys.nie trafiło do "6" tylko do STK,przecież te pieniądze należą się naszej szkole.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Emerytka - niezalogowany 2025-04-09 09:47:53

    Emeryci po władzę,do pracy,a nie emeryci od września nie będą pracować w Sokołowie.Jeśli to prawda to wszyscy emerycie spadną że stołkow.Ha,ha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mira - niezalogowany 2025-04-09 09:53:27

    Tu nie ma co bronić ,,bohatera „ fakty konkretne są i tyle …Pani Bożena jest na tyle profesjonalna że nie pisze nie do końca sprawdzonych treści

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mira - niezalogowany 2025-04-09 09:55:30

    Tu nie ma co bronić ,,bohatera „ fakty konkretne są i tyle …Pani Bożena jest na tyle profesjonalna że nie pisze nie do końca sprawdzonych treści

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Trish - niezalogowany 2025-04-09 10:42:02


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    NIE ROZUMIEM - niezalogowany 2025-04-09 10:03:21

    Do czego dąży Kublik ? do rozwalenia kultury w Sokołowie ? Wprowadziła nagonkę na dyr.Celińskiego ,który bardzo angażował się w domu kultury ,osoba kompetentna ,miał dobre relacje z pracownikami .Z wielką pasją i zaangażowaniem pracował .A wprowadza się na to stanowisko osobę niekompetentną ,gdzie tu sens i logika ???? Współczuć tylko ludziom pracującym w SOK

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ja - niezalogowany 2025-04-09 10:12:57


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AS - niezalogowany 2025-04-09 10:19:39

    Dlaczego Burmistrz Sokołowa Podlaskiego napisała wniosek o opinię do jakiegoś stowarzyszenia z Wrocławia a nie potrafiła zaczerpnąć informacji w Uniwersytecie w Siedlcach. Pani Kublik wciąż zaskoczona - nie wiedziała że obwodnicę przełożyli o 7 lat, nie wiedziała że w SP 6 była defraudacja, o tym Panu też powie że nic nie wiedziała ale stołeczek mu da. Przecież pani rzecznik prasowa z UPH potwierdza że pan JD nie sprawdził się u nich w małej instytucji więc dlaczego pchacie go do SOK !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    SSSSSSSSSSSSS - niezalogowany 2025-04-09 10:25:41

    Trzymajmy się i działajmy zwolennicy wolnej Polski i przeciwnicy aborcji, rozbijania rodzin, robienia pieniędzy za wszelką cenę, eutanazji, zakłamania itp.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ehhh... - niezalogowany 2025-04-09 10:28:08


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Sokołowianin - niezalogowany 2025-04-09 11:07:18

    Dokładnie! SOK sam nie "znalazł się w trudnej sytuacji", lecz został w nią wepchnięty przez Sokołowskich Demokratów i to w sposób haniebny. To wstyd, że STS-K, które przynajmniej w nazwie ma dwa odnośniki odnoszące się do sokołowskiej kultury, zdecydowało się na taką wazelinę. Niestety srebrniki podziałały i sprzedano SOK i sokołowską kulturę. Jak Wam nie wstyd Panie i Panowie z tego towarzystwa? Jak Pani nie wstyd, Pani Mosiej?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Addi - niezalogowany 2025-04-09 10:30:05

    A niech go Kublikowa powoła!!! On swoimi umiejętnościami i przy pomocy "Siwego Dyma" narobią kłopotów i burmistrzyni i jej zastępczyni odpowiadającej merytorycznie za SOK. A to tylko przyspieszy referendum , które przy tak fatalnych rządach jest nieuniknione. Musimy przywołać hasło Włodzimierza Nowotniaka z kampanii 2024 "RATUJMY SOKOŁÓW" . Miasto naprawdę jest nad przepaścią!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Magda - niezalogowany 2025-04-09 11:56:24

    Referendum i tak będzie s p o k o j n i e . Nie pomigą już teksty Iwonki tupu: prowadzę rozmowy, rozmowy są prowadzone, mamy to , mamy zielone światło. Ludzie już są odporni na ten lep .

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tylko magister! - niezalogowany 2025-04-09 10:35:44


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    MAREK - niezalogowany 2025-04-09 10:36:00

    Jeżeli chodzi o to czy pracował na portierni to nie ma znaczenia .Na studiach też pracowałem na portierni i zaraz po studiach i się tego nie wstydzę zanim znalazłem pracę .Do SOK potrzebna jest osoba która poprowadzi placówkę z wielkim zaangażowaniem ,atmosfera w pracy jest bardzo ważna dlatego nie wystarczy być na stanowisku dyrektora ,ale trzeba mieć umiejętność komunikowania się z innymi ludźmi w tym wypadku pracownikami Domu Kultury .Osoba chamska nie zaskarbi sobie przychylności czy poszanowania podwładnych .W obecnych czasach pracownicy nie pozwolą sobie /i bardzo słusznie /na odzywki ,czy gnębienie w miejscach pracy ,są składane sprawy do sądu o mobbing czy złe traktowanie w miejscu pracy .Jeżeli nie ma predyspozycji do umiejętności kierowania pracownikami i utrzymania dobrych relacji to niech się nie pcha na to stanowisko nawet po znajomości

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jack - niezalogowany 2025-04-09 10:56:31


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Z Sokołowa - niezalogowany 2025-04-09 10:57:27


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Jola - niezalogowany 2025-04-14 22:41:05

    Tak popieram

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    MAREK - niezalogowany 2025-04-09 10:59:48

    Jeżeli chodzi o to czy pracował na portierni to nie ma znaczenia .Na studiach też pracowałem na portierni i zaraz po studiach i się tego nie wstydzę zanim znalazłem pracę .Do SOK potrzebna jest osoba która poprowadzi placówkę z wielkim zaangażowaniem ,atmosfera w pracy jest bardzo ważna dlatego nie wystarczy być na stanowisku dyrektora ,ale trzeba mieć umiejętność komunikowania się z innymi ludźmi w tym wypadku pracownikami Domu Kultury .Osoba chamska nie zaskarbi sobie przychylności czy poszanowania podwładnych .W obecnych czasach pracownicy nie pozwolą sobie /i bardzo słusznie /na odzywki ,czy gnębienie w miejscach pracy ,są składane sprawy do sądu o mobbing czy złe traktowanie w miejscu pracy .Jeżeli nie ma predyspozycji do umiejętności kierowania pracownikami i utrzymania dobrych relacji to niech się nie pcha na to stanowisko nawet po znajomości

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Barbara - niezalogowany 2025-04-09 11:06:30


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Cyrk - niezalogowany 2025-04-09 11:16:44

    Z tym konkursem też trzeba uważać i wszystko śledzić, bo konkurs też można ustawić albo unieważnić.

    • Zgłoś wpis
  • Suweren sarkastyczny bo co rob - niezalogowany 2025-04-10 14:42:49


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tatko - niezalogowany 2025-04-09 12:02:32

    Pan Celuński czeka na rozpatrzenie sprawy w sądzie pracy u unieważnienie decyzji Iwonki więc będzie musiał być przywrócony

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jola - niezalogowany 2025-04-09 12:08:12


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jola - niezalogowany 2025-04-09 12:16:11


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adrian - niezalogowany 2025-04-09 12:21:47

    Radzę się wstrzymać z komentarzami. Poczekajmy aż Pani Monika wyjaśni nam na swoim profilu co powinniśmy o tym wszystkim myśleć. ;))

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Niezadowolony - niezalogowany 2025-04-09 12:30:52


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Sokołowianin - niezalogowany 2025-04-09 13:27:56


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    • Zgłoś wpis
  • Sokołowianin - niezalogowany 2025-04-09 15:52:50


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek - niezalogowany 2025-04-09 12:51:46

    Bardzo wymowne zdjęcie Pani redaktor zgłaszam do lokalnej nagrody Pulitzera

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    strajk w sok - niezalogowany 2025-04-09 13:19:23

    to do kur.... nie podobne a najlepsze że ludzie na to pozwalają

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janka - niezalogowany 2025-04-09 13:23:14


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zaciekawiony - niezalogowany 2025-04-09 13:33:13

    Jednak ponoć tak ,, niekompetentny" człowiek jednak był kierownikiem UOK blisko 4 lata i odszedł z tej funkcji na własną prośbę. A zapytał ktoś Pana JD dlaczego odszedł jak inne osoby z uczelni. Oczywiście uprzedził decyzję uczelni, wiele zastrzeżeń jak twierdzi pani rzecznik. Czy aż tak boli, że nie chciał pracować w uws. A ciekawe kto go znalazł i zatrudnił na funkcji kierownika UOK i dlaczego z portierni na kierownika.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Do Janki - niezalogowany 2025-04-09 13:36:47

    Jacy radni ??? kto tam się odezwie .Jedynie Pan Lipiński ma coś do powiedzenia a pozostali to idą tylko po to żeby posiedzieć i kasę wziąć za posiedzenie TACY RADNI TO ZGROZA DLA SOKOŁOWA

    • Zgłoś wpis
  • Ala - niezalogowany 2025-04-09 21:00:47

    Tak, tak, do niczego się nie nadawał, ale 4 lata go trzymali. Był marnym studentem, ale dali mu świetną posadkę dyrektora. Cyrk nie komedia takie śledztwo. Błędy komisji rewizyjnej w skali absurdów nie dosięgają temu śledztwu do pięt.

    • Zgłoś wpis
  • St - niezalogowany 2025-04-09 22:39:17

    Pan Jacek był promowany na UPH przez inne znane osobistości z tej uczelni. Nie był kierownikiem przez 4 lata bo był dobry, tylko dlatego, że ma/miał plecy.

    • Zgłoś wpis
  • Ala - niezalogowany 2025-04-09 23:50:33

    To tak jak Pan Marcin ! Też miał piorunujący awans do LO. Wskoczył na przód z przedostatniej kanapy.

    • Zgłoś wpis
  • Z tego miasta - niezalogowany 2025-04-10 01:03:59


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    • Zgłoś wpis
  • Ala - niezalogowany 2025-04-10 20:04:39

    A kilka lat później został dyrektorem SOK bez konkursu. Dyrektorem LO bez doświadczenia w zarządzaniu w oświacie. Nie zajmował nigdzie stanowiska zastępcy z tego co się orientuję? Nie pracował w tej szkole, był nauczycielem w innych placówkach. Nie były to wcale takie oczywiste nominacje! A okazało się, że miał do tego dryg, wiele zalet! Tylko gdzieś się pogubił i chyba zjadła go pycha :( dlatego to pisze, bo skreślanie nowego kandydata na starcie, nawet jeszcze przed powołaniem, w świetle powyższych jest obłudą. Każdy, kto coś osiąga musi kiedyś dostać szansę - raz, czasem dwa. Wierzę, że Pan Marcin też znajdzie znowu swoje miejsce, dostanie znowu szansę, a zamiast zaślepiać się nienawiścią, potraktuje to jako lekcje i rozwinie skrzydła na 200%. Trzeba isc do przodu, a nie wciąż oglądać się na siebie i pielęgnować żal. Ta ciągła burza wokół SOK robi ośrodkowi i pracownikom więcej szkody niż zmiana osoby zarządzającej.

    • Zgłoś wpis
  • Beata - niezalogowany 2025-04-10 23:29:48

    Do Ali a raczej do Moniki daj już spokój trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść emeryci do domu

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    DM - niezalogowany 2025-04-09 13:36:57

    Jaaaaaaacuuuuulaaaaa, kto Cię tak wypromował?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do Barbary - niezalogowany 2025-04-09 13:45:25

    Jaki konkurs ? chyba ustawiony , a na stanowisko i tak będzie już swój .Ogłosić do publicznej wiadomości bo tego wymagają procedury A to i tak ,,,pic na wodę,,,,

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    MJ - niezalogowany 2025-04-09 13:46:16

    Dlaczego p.burmistrz nie porosiła o opinię o p.JD u jego ostatniego pracodawcy, przecież to naturalne w takich wypadkach. Czyżby bała się uzyskać nieprzychylne opinie? Bo po co nam opinie z Dolnego Śląska? Co to ma do kompetencji kandydata na dyrektora SOK? Czyżby kolejne partyjne kolesiostwa?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zły - niezalogowany 2025-04-09 14:30:27

    Nie na darmo cała wierchuszka z PełO tu przyjeżdżała łącznie z myszką agresorką wspierać panią włodarz to teraz trzeba się uśmiechać i oddawać stanowiska i posadki

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wkurzony! - niezalogowany 2025-04-09 15:38:53

    W dzisiejszym "Tygodniku Siedleckim" jest artykuł o tym jak to nasza Burmistrzyni walczy o obwodnicę! Żeby nie starostwo to by nic nie było bo okazuje się że chyba nawet pisma tam nie wysłała, ostatnie pismo mają z 2019 r. od Karakuli!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nie wierzę - niezalogowany 2025-04-09 17:28:24

    Od poniedziałku w sok pan Drążkiewicz wstępuje na Stołek /tu się nikt nikogo pytać nie będzie szanowna nasza tak rządzi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ! - niezalogowany 2025-04-09 17:46:04

    Kolejna osoba spoza Sokołowa. Hmmm... Szkoda ze jeszcze 4 lata tej kadencji. Ale ludzie będą pamiętać. Pani Burmistrz!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek - niezalogowany 2025-04-09 17:47:19

    Czyli zatrudnienie platformersów ociąga dalszy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • nnnnn - niezalogowany 2025-04-09 20:03:14

    Nie cztery lata tylko jeszcze w tym roku będzie taczka

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nauczycielka - niezalogowany 2025-04-09 17:52:41

    "Dużo więcej" informacji o Pani Drążkiewiczu krąży już od jakiegoś czasu po Sokołowie... ☹️☹️

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Edek - niezalogowany 2025-04-09 18:20:08

    Co zbawienie nam czy piekło, byle życie nie uciekło. Jeszcze bedzie czas umierać, żyjmy Tu i Teraz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Czy to już szczyt? - niezalogowany 2025-04-09 18:38:53

    To moje (nasze) miasto! Od wielu lat pracuję, rozwijam swoją działalność płacąc uczciwe podatki, działając na rzecz rozwoju miasta i lokalnej społeczności. Tak bardzo przykro na to wszystko patrzeć, serce krwawi. Niewidomy dostrzegł by celowość kolejnych działań dążących do przygotowania miękkiego ladowania.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ciemnogród sokolowski - niezalogowany 2025-04-09 19:08:13


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ja - niezalogowany 2025-04-09 19:13:41


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Agataaa - niezalogowany 2025-04-09 19:32:23


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Iwona - niezalogowany 2025-04-09 19:42:25

    Ja nie wierzę, że to piszę ale Bogusław wróć !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Jednak to napisalem - niezalogowany 2025-04-09 20:11:37

    Boguś był jaki był ale jakoś normalniej było... Przynajmniej w sokołowie pracowali sokolowianie

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    XYZ - niezalogowany 2025-04-09 19:57:20

    Taaaaakże tego Taki mem krąży po Sokołowie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    sokole oko - niezalogowany 2025-04-09 20:11:27


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wit - niezalogowany 2025-04-09 21:14:38

    No masz rację ta zastępczyni mniej pognieciona bo chyba młodsza

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Petycja - niezalogowany 2025-04-09 20:19:45

    Postuluje o utworzenie profilu na Facebooku Boguś wracaj kto jest za ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Mieszkaniec - niezalogowany 2025-04-09 22:23:42

    Podbijamy temat ja już też tęsknię za normalnością a nie że spadami PO.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    KS - niezalogowany 2025-04-09 21:04:30

    A może Pan radny Marek Landzberg brał udział w znanych na całe Siedlce imprezach zakrapianych %%% organizowanych przez Jacka Drążkiewicza, może tu się poznali a nie jakieś tam studia doktoranckie - komu to potrzebne...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jola - niezalogowany 2025-04-09 21:15:59

    A to prawda że Monisia sleciała z POwskiego stołka ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Z PO - niezalogowany 2025-04-09 21:38:10

    TAK. Zastąpiła ją jako sekretarza PO Eliza Lemieszek. Sama się w kozi róg zapędziła, skompromitowana i powieźli!!!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek ciekawy - niezalogowany 2025-04-09 21:27:38

    W Sabniach zatrudniają do oporu nawet matka córce pytania pisze na "konkurs". Można ??? można i cicho sza. Uzasadnienie do wyboru - boki zrywać. Królowa pisze, że jest "społecznikiem"... za ponad 18 tyś./ miesięcznie ha ha ha. Ciekawe jak pani Kublik tak by napisała ???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Lena - niezalogowany 2025-04-10 06:27:43

    Pani Wójt powinna zatrudnić pana Damiana bo w Sokołowie się marnuje a mieszkańcem gminy Słabnie jest, szkoda żeby w Sokołowie się marnował.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tutejszy - niezalogowany 2025-04-09 21:51:24

    Nowy dyrektor SOK to tylko preludium tego co będzie po wyborach prezydenckich.....wówczas hamulców żadnych nie będzie.....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Zygmunto - niezalogowany 2025-04-09 22:34:43

    Dlatego nie głosujemy na tęczowego Rafaua! Każdy inny tylko nie on. Bo czeka nas dramat! A tak najpierw pogonimy Rafaua w Polsce, a potem Iwonkę w Sokołowie. Demokratycznie i transparentnie bo w referendum. A razem z nią Landzberga i innych "specjalistów". Pani Hania Lecyk sobie poradzi, wygra ponownie :-)

    • Zgłoś wpis
  • Anna - niezalogowany 2025-04-10 11:40:24

    Trzaskowski nie może wygrać, bo to będzie tragedia dla Polski....mam nadzieję, że będzie niespdzianka....jest takie przysłwie - "gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta"....

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nas troje - niezalogowany 2025-04-10 09:09:11

    Co do Lemieszjowej to już było ustalone w kampanii że będzie miała wyłączność na wiele spraw. Z obsadzaniem miasta kwiatkami nie wyszło to królowa załatwiła jej fundację a teraz szczebelek wyżej ale to jeszcze nie koniec kariery- zobaczycie . Teraz czekamy kiedy i gdzie królowa ulokuje szwagra księgowej - bo miał objąć stołek w PUIK ale spokojnie -"co się odwlecze to nie uciecze". Jedno co mnie cieszy to że żona pseudo doktora wszelkich nauk, spadła ze stołka ???? .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Z powiatu. - niezalogowany 2025-04-10 09:22:50


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Michał - niezalogowany 2025-04-10 09:41:37


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    • Zgłoś wpis
  • Smutno - niezalogowany 2025-04-10 12:10:23


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ciężki - niezalogowany 2025-04-10 09:35:19

    los szarego obywatela miasta . Atmosfera podgrzewana elitami urzędniczymi aż kipi rozlewając niecne zapachy gospodarności i wątpliwych zaszczytów. Czas ucieka , tyle dróg a nie ma dokąd iść. PO-trzeba zgody i pracy oraz gospodarności- wszystko się PO-układa. Dużo zależy od człowieka a nie przynależności partyjnej. Klasyfikowanie osób jest szkodliwe - a ludzi trzeba wynagradzać za pracę a nie kupować....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Abc - niezalogowany 2025-04-10 10:23:35

    Niedługo minie rok od objęcia władzy w Soko przez SD. I co? Czy zmieniło się coś na lepsze, bo chyba raczej na gorsze. Może ktoś ze zwolenników nowej władzy wymieni chociaż jeden przykład dobrej zmiany. Szkoda naszego miasta. Dla Sokołowian nie ma tu miejsca. Sami spadochroniarze, którzy dostają pobory od miasta, a podatki płacą gdzie indziej. Strach się bać co będzie, gdy wybory wygra Trzaskowski.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Mieszkanka - niezalogowany 2025-04-10 12:48:54

    Trzaskowski nie wygra - nie ma takiej opcji . Demokraci sokołowscy zawieszają parkany , ogrodzenia, budynki tym tęczowym bukiem. Teraz widzą jak jest uwielbiany przez mieszkańców -większiść podniszczona - może to do nich dotrze że tu nie ma dla nich miejsca

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do Sokołowianin niezalogowany. - niezalogowany 2025-04-10 10:50:43

    Zgadzam się z Tobą ale nie we wszystkim. To jak władza postąpiła z Panem Celińskim to chamstwo ale w Sokołowie jest więcej ludzi którzy zrobili wiele dla kultury jak nie wiecej niż Pan Marcin. Dyrektor Rosochacki, Dyrektor Wierzchowska na przykład. Dla mnie odkąd w SOK pojawiła się Pani Koc najlepsza instytucją kultury w Sokołowie była Biblioteka. Imprez dużo więcej niż w SOK i dużo ciekawsze. Kursy komputerowe, językowe i wiele innych inicjatyw również teatralnych. Już nawet nie wspomnę jak władza równie chamsko potraktowała Dyrektor Biblioteki. Ten sam scenariusz i tak samo skończył się Sądem i to na korzyść Pani Dryrektor. Pozostali Dyrektorzy łącznie z Panem Celińskim nie umieli wtedy się odezwać. Reasumując nie przesadzaj.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Bez przesady - niezalogowany 2025-04-10 13:23:26

    To chyba jakiś żart! Porównywać działalność biblioteki i SOK? Proszę nie rozśmieszać! Z całym szacunkiem dla biblioteki i jej fajnej pracy, ale to mrówka przy słoniu. A jeśli chodzi o panią Lecyk, to ona została zwolniona, bo już wcześniej nabyła prawa emerytalne. Nigdy przeciw niej poprzedni burmistrz nie rozpętał takiego piekła, jakie Kublikowa z Landzbergami zrobiła Celińskiemu. O czym ty pleciesz? Szanuję Lecykową, bo teraz w radzie miasta robi dobrą robotę, ale nie porównuj obu sytuacji.

    • Zgłoś wpis
  • MoKar - niezalogowany 2025-05-24 10:22:33

    Ty, @bez przesady - od kiedy to osiągnięcie wieku emerytalnego jest PRAWNĄ podstawą do wyrzucenia z pracy.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    stbs kryzys - niezalogowany 2025-04-10 11:25:19

    Stbs już podniosł mocno czynsze, czyżby zwiększenie wypłaty dla samego prezesa stalo się faktem???? Wszystkie stołki wyższe obsadzone ludzmi z poza sokołowa i jak ma być tu dobrze???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gdzie jest AUDYT - niezalogowany 2025-04-10 12:01:46

    Jak to możliwe, że ziemia Sokołowska nie wydała na świat fachowca do piastowania funkcji vic burmistrz, prezesa puik, stbs, sok...? Teraz czas na dyrektora OSiRu. Goniec już krąży. Zaraz PO wyborach zamelduje uroczyście spełnienie misji.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    glinda - niezalogowany 2025-04-10 13:56:16


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • ehhh... - niezalogowany 2025-04-10 14:18:05

    Oho, Ulcia się ze smyczy zerwała :D

    • Zgłoś wpis
  • Sokołowianin - niezalogowany 2025-04-10 14:19:16

    Spokojnie, Sokołowianie, zachowajcie spokój! Wszystko powinno odbywać się w swoim czasie. Niech powoła tego geniusza na dyrektora w SOK, niech jeszcze się popisze kompromitowaniem miasta, żeby nikt nie miał wątpliwości, że to referendum musi być i nie ma wyjścia!

    • Zgłoś wpis
  • Prawda - niezalogowany 2025-04-10 15:39:40

    Z referendum to nie tak hop jeśli się znasz na przepisach. Referendum i tak będzie ale na jesieni . Nie można zacząć procedury na huurra bo się wszystko popsuje. Wszystko jest już w trakcie

    • Zgłoś wpis
  • Stefek - niezalogowany 2025-04-11 07:44:15

    Jeżeli referendum miałoby się odbyć i być wiążące to powinno być teraz, przy okazji wyborów prezydenckich. Jeżeli będzie jesienią, samodzielnie to nie ma szans żeby osiągnęło wymaganą frekwencję. To raczej oczywiste. Teraz, na białym koniu, powinien wjechać Nowotniak, jako mąż opatrznościowy.

    • Zgłoś wpis
  • Wtajemniczony - niezalogowany 2025-04-11 07:53:54

    Nie róbmy na łapu capu referendum. Poczekajmy, żeby większość mieszkańców zrozumiała, że ta władza do niczego się nie nadaje. Potrzeba 1400 podpisów do zorganizowania referendum a później 4100 osób frekwencji do odwołania Kublik i milczących radnych. Zrobimy to jesienią. CIERPLIWOŚCI SOKOŁOWIANIE! Wybierzemy tym razem rozsądnego kandydata, żadnych Kublik i Nowootniaków!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ja jestem z Soko. - niezalogowany 2025-04-10 16:18:02


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do bez przesady - niezalogowany 2025-04-10 17:31:07


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Renia - niezalogowany 2025-04-10 21:49:15


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Węgrowianin wolny zawód - niezalogowany 2025-04-10 21:59:22

    Super wpis Sokołowianina:) Niech Pani powoła tego wybitnego animatora kultury. A Blandzberga uczonego na zastępcę. I problem sam się rozwiąże. Im szybciej tym lepiej:) Brawo Sokołowianin:) Mimo ich szpanu fotkami w KO wiedzą:)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dała się omotać - niezalogowany 2025-04-10 22:19:42

    Pani Burmistrz strzela gafy bo słucha Blandzberga:) I dajcie Sokołowianie jej go słuchać:) I macie wygrane referendum:)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Mieszkaniec - niezalogowany 2025-04-10 23:35:29


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sokolnik - niezalogowany 2025-04-10 22:53:37

    Pani Redaktor. Brawo Bożena. Merytoryczna i obiektywna.Demaskuj tych mundrych. Nie braknie Ci materiału. Wystarczy przynajmniej na kilka lat. Serdeczności Bożena.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rynek do Reni - niezalogowany 2025-04-10 23:10:27

    Brawo Renia. Koniunkturaliści którzy myślą że Pani Europarlamentarzystka nie wie jaka ta ekipa jest. Renia oni myślą że tydzień lub dwa i wyciszy się. I zapomnimy Blandzberga i tego no wiesz Dyrektora Drążkiewicza:)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bronek - niezalogowany 2025-04-10 23:52:45


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nowy - niezalogowany 2025-04-11 08:49:37

    Czy nasza Śpiąca Królewna zapadła w sen zimowy? Czegoś takiego jeszcze nie było- od momentu ,gdy się skompromitowała na ostatniej sesji, pokazując prawdziwe oblicze godne bazarówy, nigdzie Jej nie ma. Co się dzieje?- czy to koniec lansu , spowodowany wypowiedziami, że wygląda starzej od zastępcy, że jest "pognieciona", czy też tylko ustąpienie miejsca Trzaskowskiemu? Nieważne, ważne, że możemy odpocząć od tej wszechobecnej do tej pory twarzy. Ale działa nadal ostro, po swojemu, nie licząc się ani z wyborcami, ani z własnym programem i rozsiewanymi zaprzeczeniami odnośnie obsadzenia dyrektora SOK-u. Nowy, namaszczony przez p. Burmistrz, godzący się z faktem, że nikt go nie chce, wreszcie dopiął swego. Pytanie tylko jak odpornym trzeba być człowiekiem, aby dla pieniędzy pchać się tam, gdzie nikt go nie chce. To następny po niechcianej Domańskiej. Pewnie nie ostatni, bo p. Burmistrz traktuje urząd jak prywatny folwark i źródło dużych pieniędzy dla swojaków. A my- płacimy, toniemy w brudzie, nie widzimy żadnych szans. A propos brudu, może by tak ktoś z szacownych radnych zapytał, co robi ta firma Hortus i za ile. Efektów nie widzimy, więc może przetarg to fikcja i "pracuje" pro bono. Inna sprawa to sprzedawanie twarzy Sokołowskiego Towarzystwa- to już najniższe posłanie- wstyd p. Mosiej, poświęcić dobre imię dla paru groszy. A co się dzieje w strukturach PO? Usunięto p. Landzberg, a nowa p. Sekretarz to Iza Lemieszek- (...) To też ma być rodzinna partia? A uroczystość rocznicy smoleńskiej obchodzona , przez władze miasta- to taki symbol. Dwie osoby, obok których jest tylko próżnia, bo już nikt nie stoi u boku tej władzy. I jeszcze jedno- praca burmistrza w systemie zadaniowym winna być uregulowana regulaminem bądź statutem- jak jest u nas, może ktoś z radnych to wyjaśni .A tymczasem idą Święta- z całą pewnością "coś" się odrodzi , a brud dosłowny i moralny, zakryje zieleń i kwiecie, Zdrowych, wesołych.....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nie dajmy się - niezalogowany 2025-04-11 09:46:51


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ehhh... - niezalogowany 2025-04-11 12:41:07

    Obserwujcie BIP dzisiaj, 15:50 wrzucą pewnie info o tym, że Dyzma od poniedziałku dyrektorem SOKu, transparentność jak się patrzy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Źle wybrałem - niezalogowany 2025-04-11 12:52:48

    To normalne dla nowej władzy. Nie mają żadnych swoich sukcesów to podpinają się pod sukcesy innych. To przecież już nie pierwszy raz i pewnie nie ostatni. Już prawie rok urzędowania i co dobrego zrobili dla naszego miasta. Coraz więcej mieszkańców przekonuje się do tego, że to nie był dobry wybór. Ja też.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Oj Iwona - niezalogowany 2025-04-11 21:06:02

    Ludzie:) Mówcie więcej Bożenie:) Redaktor:) To Baba z Klasą:) Demaskuje patologię:) Dyzma to inteligent w porównaniu z Jacusiem. Z nim trzeba porozmawiać i zobaczycie kto to jest. To chłopak z Parysewa gdzie jest uznawany za takiego ooo:( Zadawajcie mu proste pytania z wiedzy ogólnej. Na żadne nie odpowie. Wiwat Dyrektor Jacek Drążkiewicz. Hurra Dać mu trzeba zegarek:)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nie wiem co myśleć ? - niezalogowany 2025-04-14 17:25:09


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nie wiem co myśleć ? - niezalogowany 2025-04-14 17:28:44


    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Boguś - niezalogowany 2025-04-28 18:48:33

    O k....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama