Reklama

Popularny sklep szykuje prawdziwą rewolucję! Klienci będą zachwyceni

13/02/2021 14:30

Sieć sklepów Pepco jest na drodze do rewolucyjnych zmian. Firma ma wejść w e-commerce, a nowe rozwiązania są koniecznością wymuszoną m.in. przez pandemię.

Sieć sklepów Pepco jest na drodze do rewolucyjnych zmian. Firma ma wejść w e-commerce, a nowe rozwiązania są koniecznością wymuszoną m.in. przez pandemię.

Marcin Stańko - dyrektor operacyjny Pepco Europe w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl informuje, że sieć przeprowadzi u siebie cyfrową rewolucję.

Wejście w e-commerce jest konieczne, a nowe rozwiązania wymuszone. 

- Na e-commerce zarabiają wszyscy poza firmami handlowymi, a my chcemy stworzyć taki model, w którym będziemy na e-sprzedaży zarabiać - mówi w rozmowie z portalem. 

Pepco wdraża już rozwiązania, które mają pozwolić na budowę projektu sprzedaży w internecie. 

- Cały czas rozwijamy tą stronę naszej firmy, pracujemy nad aplikacją, a nasza komunikacja digitalowa przechodzi zmiany i szybko się rozwija - wskazuje Stańko. 

Zdaniem przedstawiciela Pepco e-commerce jest segmentem, na którym ciężko jest zarabiać firmom handlowym, dlatego testowany przez sieć model ma właśnie umożliwić zarabianie na internetowej sprzedaży.

- Nie chodzi tylko o to, żeby zaistnieć w internecie, ale by miało to rzeczywisty sens biznesowy - tłumaczy Marcin Stańko.

Łatwość zakupów, zdaniem dyrektora, to klucz do prawidłowego funkcjonowania e-commercu w segmencie handlowym. Dodatkowo, jak dodaje Stańko, właściciele sieci Pepco zdają sobie sprawę, że jest to konieczne. 

- Młodzi dochodzą do głosu, a dla nich kupowanie w sklepie lub centrum handlowym nie jest tak oczywiste, bo mają inne sposoby spędzania czasu. Więc Pepco musi być także w tym kanale, to jest tylko kwestia znalezienia odpowiedniego dla Pepco modelu, by był on dochodowy - mówi. 

O jakiej perspektywie czasowej mówimy? 

Jak tłumaczy Stańko "postawiliśmy przed zespołem 6-cio miesięczny cel na przygotowanie raportu, rozpoznanie i przygotowanie rekomendacji". 

- Tak naprawdę za 2-3 miesiące będziemy podejmować decyzję, w którą stronę pójdziemy. Chodzi nam o to, by dobrze to zrobić, a taki projekt zajmuje 2-3 lata - ocenia dyrektor operacyjny Pepco Europe.

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Pustosłowie - niezalogowany 2021-02-13 16:53:09

    Ani słowa o tym, co ta sieć sprzedaje. Jedzenie? Odzież? Pierwszy raz słyszę o "Pepco". Gratuluję kierownictwu "kompetencji marketingowych".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do