Reklama

Rowerzysta zginął po zderzeniu z toyotą

18/01/2023 09:33

Do tragicznego wypadku doszło we wtorek, 17 stycznia, na terenie gminy Sterdyń. Ofiara to 55-letni rowerzysta.

17 stycznia około godz. 16.00 w miejscowości Stelągi Kolonia w gminie Sterdyń miało miejsce zdarzenie drogowe z udziałem samochodu osobowego oraz mężczyzny jadącego jednośladem.

Jak ustalili funkcjonariusze, doszło do potrącenia rowerzysty przez 35-letniego kierującego toyotą. 55-letni rowerzysta z obrażeniami ciała został przetransportowany śmigłowcem Lotniczego Pogotowia Ratunkowego do szpitala. Pomimo udzielonej pomocy 55-latek zmarł w szpitalu.

Kierujący Toyotą był trzeźwy. Funkcjonariusze będą wyjaśniać szczegółowe okoliczności tego tragicznego zdarzenia.

ST. SIERZ. ALEKSANDRA BOROWSKA

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    .. - niezalogowany 2023-01-18 10:29:19

    Sterdyn wyjaśnia? Czyli sprawa do zamknięcia gość da w łapę postraszy trochę tych tumanów i po temacie..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Djdjd - niezalogowany 2023-01-18 10:42:47

    Może nie tym tym razem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2023-01-18 10:47:51

    Poszkodowany był bardzo dobrym człowiekiem. Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie [*]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lodziarz - niezalogowany 2023-01-18 11:12:36

    Niedowidzący chodzą o lasce i z psem przewodnikiem a nie wsiadają za kółko.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Szok - niezalogowany 2023-01-20 16:08:46

    Wariat jechał szybko 160 i na trzeciego ,morderca nie człowiek

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wandzia - niezalogowany 2023-01-18 11:24:07

    W tym miejscu często dochodzi do wypadków, również śmiertelnych. Może by tak oznakować?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowa - niezalogowany 2023-01-18 11:29:53

    Drugi wypadek kierowcy a mimo to nic go to nie nauczyło.On ma 35 lat czy 5 ? Nie wierzę że nie widział rowerzysty bo pewnie był zajęty pisaniem SMS lub wciśnięciem gazu.Rowerzysta był bardzo dobrym człowiekiem czego nie można powiedzieć o kierowcy...(....) Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie.Kondolencje dla rodziny.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Święty Krzysztof patron kierow - niezalogowany 2023-01-18 14:07:32

    W poprzednim wypadku on był poszkodowany,i teraz też został poszkodowany,z tych samych przyczyn:brak oświetlenia.PO ZMROKU NIE JEŹDZI SIE ROWEREM BEZ OŚWIETLENIA PO DRODZE SZYBKIEGO RUCHU.

    • Zgłoś wpis
  • Do sw. KRZYSZTOF... - niezalogowany 2023-01-18 17:15:59

    Wtedy jednym z powodów obok braku oświetlenia przyczepy była prędkość, teraz podobnie. Nigdzie nie ma informacji o braku kamizelki, przed 16 nie było jeszcze ciemno, nie piszcie bzdur. Poza tym nie jest to żadna droga szybkiego ruchu, zwykła droga z ograniczeniem do 90, trzeba dostosować prędkość do warunków.

    • Zgłoś wpis
  • Do św krzysztof - niezalogowany 2023-01-18 21:13:48

    W poprzednim wypadku z tego co wiem również nie dostosował prędkości i nie zdążył wyhamować przed przyczepą. Teraz znowu problem z prędkością - tyle że niestety tym razem przez to zabił człowieka. Polemizowałabym kto tu jest pokrzywdzony. Jeżeli kolejny raz nie potrafi zdjąć nogi z gazu to chyba jednak pokrzywdzony jest tylko i wyłącznie rowerzysta, który był w niewłaściwym miejscu o niewłaściwym czasie.

    • Zgłoś wpis
  • Do anonimowa - niezalogowany 2023-01-20 16:10:28

    Myśli że się wykupi i dalej będzie jeździł pirat drogowy,zielony znaczek i tylko 60 a nie 160

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Konrad - niezalogowany 2023-01-18 12:00:12

    Na pewno rowerzysta był nieoświetlony. Kierowca mógł zobaczyć go w ostatniej chwili, ale wtedy jest już za późno...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • xyz - niezalogowany 2023-01-18 13:19:33

    Na pewno to kiedyś umrzemy. Może nie był,ale nie przesądzaj zawczasu jak nie widzialeś. To raz. A dwa, wczoraj o 16 było jeszcze całkiem widno...

    • Zgłoś wpis
  • Do konrad - niezalogowany 2023-01-18 21:15:43

    Jeżeli jedziesz z normalną prędkości to masz czas na jakąkolwiek reakcje nawet jak zauważysz rowerzystę w ostatniej chwili.

    • Zgłoś wpis
  • Do konrad - niezalogowany 2023-01-20 16:12:04

    Było jeszcze widno ale jak leciał 160 i na trzeciego to on nic nie widział baran jeden o czym ty piszesz

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marcin - niezalogowany 2023-01-18 12:14:33

    Narazie to Jedna szóstka Jest Pozostali będą Powoli się zgłaszać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Maniek - niezalogowany 2023-01-19 07:16:42

    6razy Kuba k. ?standardowy świadek tych impotentów umysłowych przy każdej kolizji, był czy nie był ...

    • Zgłoś wpis
  • Marcin - niezalogowany 2023-01-19 17:37:49

    Prędzej w Teleturnieju zagramy niż w turnieju.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wajfnak - niezalogowany 2023-01-18 12:16:02

    Czy kierowca i rowerzysta byli trzezwi ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Antek - niezalogowany 2023-01-18 13:00:29

    Tak

    • Zgłoś wpis
  • Puchatek - niezalogowany 2023-01-18 13:04:08

    Jak przeczytasz artykuł to będzie wiadomo.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Baaelzebub - niezalogowany 2023-01-18 13:13:20

    Rowerzysta powinien na drodze krajowej po zmroku zgodnie z prawem być wyposażony w kamizelkę odblaskowa,a jego rower w oswietlenie z tyłu i z przodu,jego rower marki Ukraina nie był...więc się cebulaki ***cie od chlopaka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Atak - niezalogowany 2023-01-18 13:32:06

    O 16 teraz jeszcze nie jest ciemno. Należy jechać z włączonym myśleniem i patrzeć na droge a nie zasuwać ile fabryka da i siedziec w telefonie. Kolejny wypadek tego młodego człowieka i co znowu on niewinny tylko całe otoczenie ?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wojtas - niezalogowany 2023-01-18 14:15:07

    Włączonym myśleniem czyli bez kamizelki i oświetlenia?zrób nam tą przysługę i wyjżyj przez okno o 16 i sprawdź jak pada deszcz,przypomnę Ci że mamy styczeń.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Jdksfb - niezalogowany 2023-01-18 18:10:47

    Tak z włączonym myśleniem. Wczoraj było dość pogodnie. O 16 nie było jeszcze ciemno. Koło stycznia. Tak jak każesz nie oceniać kierowcy tak ja mówię nie oceniaj rowerzysty.

    • Zgłoś wpis
  • Mieciu - niezalogowany 2023-01-19 21:18:26

    I tu się przyjacielu zdziwisz bo rowerzysta miał kamizelkę!!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieciu - niezalogowany 2023-01-18 14:16:19

    Co Wy wpisujecie za głupoty. Jest wiele czynników, które mogły na to wpłynąć, a Wy już wszystko wiecie.. wstyd!! W tym konkretnym przypadku jest dużo niewiadomych, które zapewne zbadają służby. Nie oceniajcie nikogo bo każdemu może przytrafić się nieszczęście. Jak bedzie coś potwierdzone to róbcie co chcecie..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wandzia - niezalogowany 2023-01-18 21:11:02

    Przytrafić się nieszczęście? Jak człowiek jedzie tyle ile powinien poza terenem zabudowanym i zachowuje odpowiednią odległość przy manewrze wymijania to nie ma mowy o nieszczęściu. Chyba, że nagle rowerzysta by mu wyjechał na drugi pas - co jak wiemy nie miało miejsca. Więc nie mówmy tu „nieszczęśliwym wypadku”

    • Zgłoś wpis
  • Maria B - niezalogowany 2023-01-19 20:16:00

    Czytanie tak wielu komentarzy zastanawia mnie jak wieku jest bohaterów , którzy pod pseudonimem wykazują się taka odwaga. Może lepiej zastanowić się niż wypisywać takie rzeczy. Wielka tragedia a łatwość wypisywania osądów i faktów jest przerażająca . Pozdrowienia dla odważnych .

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Panie Mieciu - niezalogowany 2023-01-18 14:22:30

    Do Miecia - niestety nasze służby to się nadają jedynie do łapania pijanego idącego chodnikiem.. Większość siedzi tam bez kompetencji i zaangażowania w swoją pracę i obowiązki, trzęsą tyłkami . To samo prokuratura - bida. Prokuraturka stara panna z problemem alkoholowym nieradząca sobie z własnym życiem. Prokurator marzy tylko żeby wziąć w łapę i zamknąć sprawę..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Mieciu - niezalogowany 2023-01-18 15:04:56

    No to gratuluję wyżalania się na portalu informacyjnym. Jeżeli ktoś ma odpowiednią wiedzę i siedzi z założonymi rękoma to jest współwinny.

    • Zgłoś wpis
  • Miet - niezalogowany 2023-01-18 15:46:16

    A gdzie Ty masz tutaj użalanie się? To stwierdzenie faktów. Każdy wie, że lepiej siedzieć cicho, większość ludzi w naszej policji ma pracę dzięki znajomościom, układzikom to samo tyczy się Kierownika w Sterdyni. Wiedza i inteligencją ci policjanci nie grzeszą, a wręcz przeciwnie i wiele razy to pokazali m.in. w sprawie trupa w mieszkaniu. Od takich to lepiej jak najdalej, a sprawiedliwość wymierzać na własną rękę, niestety sami do tego doprowadzili

    • Zgłoś wpis
  • Mieciu - niezalogowany 2023-01-18 16:24:14

    To wystarczy siedzieć cicho i narzekać, niech system nas wybije. Jeszcze raz gratuluje.. Hitler kiedyś mądrze powiedział "tłumy są tępe" i z psychologii wiemy jak w prosty sposób kierować ludźmi mówiąc delikatnie, żyjącymi na wsi czy tymi słabiej wykształconymi... Łatwo również nad tym stracić kontrolę i tego się właśnie władza obawia, ale pamiętajmy kto tych niezrównoważonych psychicznie tłumoków wybrał.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jasio... - niezalogowany 2023-01-18 14:23:14

    Koszt kamizelki TO 7,50 zł. Za tyle pewnie stracił życie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Rowerzystka - niezalogowany 2023-01-18 15:07:21

    Skąd wiesz że nie mial żadnego oświetlenia? RByłeś na miejscu? Widziałeś coś? Jak nie to skąd wiesz że stracił życie za 7.50zl? Równie dobrze mógł być rower oświetlony jakies światełka mieć.

    • Zgłoś wpis
  • Mieciu - niezalogowany 2023-01-19 21:21:10

    Ty to na wszystkich portalach wypisujesz, a rowerzysta miał kamizelkę. Nie rób z siebie błazna. Nie byłeś, nie widziałeś.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sterdyński - niezalogowany 2023-01-18 17:12:48

    Rowerzysta miał na sobie kamizelkę, nie piszcie kłamstw. Wystarczy dostosować prędkość do warunków na drodze, aby uniknąć takiej tragedii. Kiedy miał miejsce wypadek nie było jeszcze ciemno.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • poszkodowana - niezalogowany 2023-01-19 10:26:07

    w moiej sprawie wypadek wydarzył się w czerwcu kobieta mi potrąciła dziecko i tak zmasakrowała ,robią sobie z ludzi idiotow bo mąz kobiety byl radnym teraz zastepcą wojta gminy sabnie jadąc z prędkoscia bo tak przyjeli ,że jechala z predkoscią 50km/g Fiatem 125brak hamowania dziecko mialo urazy poważny głowy,pęknieta śledziona uraz wielonarządowy calą winą obarczyli dziecko ,siedem lat walki o sprawiedliwości jak mają pieniądze nie dojdzie się sprawiedliwości ,przed Bogiem się nie obkupią.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dokładnie - niezalogowany 2023-01-18 18:06:52

    Nie od dziś wiadomo, że najlepiej zwalić winę na tego który nie może się bronić. Tym tłumanom z policji to na rękę..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Stek - niezalogowany 2023-01-20 20:58:33

    Do poszkodowana Prawda jest jedna ,że dziecko wjechało wprost pod koła wracając z boiska.Wiec zamknijcie już japy

    • Zgłoś wpis
  • obywatel - niezalogowany 2023-01-21 18:44:52

    do stek gowno wiesz .prawda jest taka ,że kobieta zjechala na lewy pas jezdni i to bylo czolowo uderzenie a nie pboczne,wiec się zamknij,albo sie podpisz jak uwazasz ,że masz rację

    • Zgłoś wpis
  • Do obywatel - niezalogowany 2023-01-23 18:13:51

    To Ty gówno wiesz,jak dzieciak wyjechał wprost pod koła to jak może być boczne uderzenie.a na lewo to ty chyba schodzisz

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Oliwa sprawiedliwa - niezalogowany 2023-01-18 21:02:59

    Muszę, bo się uduszę. Jak można bronić osoby przez którą głupotę zginął niewinny człowiek? Nawet jeżeli rowerzysta nie był w kamizelce to o godzinie 16 nie było na tyle ciemno żeby go nie zauważyć, w dodatku gdyby jechał wolniej i zobaczył go nawet w ostatnim momencie to miałby czas na jakąkolwiek reakcje. Druga sprawa - jeżeli rowerzysta nawet by się zachwiał na rowerze i to spowodowałoby wypadek to przepisy jasno mówią, że odstęp jaki należy zachować przy wymijaniu nie może być mniejszy niż 1,5 metra!!! Jeżeli ten odstęp byłby zachowany to nawet przy zachwianiu, byłby na tyle daleko, że do zdarzenia by nie doszło. Błagam, przestańcie bronić kogoś, kto doprowadził do śmierci drugiego człowieka, bo nie on tu jest ofiarą tylko rowerzysta, który nie miał szans na jakąkolwiek reakcje. A kierowca owszem! Przy zachowaniu odpowiedniej prędkości i odległości miałby czas na relacje. Przy poprzednim wypadku był poszkodowany? Tak samo szybko jechał i zabrakło czasu na reakcje. Różnica jest jednak taka, że w tamtym zdarzeniu krzywda stała się tylko jemu, a tutaj zginął niewinny człowiek. Czy inaczej byście postrzegali sytuacje gdyby to był ktoś z waszej rodziny? Tą drogą przewija się wielu rowerzystów i mógł to być każdy z nas. Dlatego mam nadzieje, że sprawiedliwości stanie się zadość, bo nie chciałabym martwić się tym, że następnym razem może zrobić krzywdę komuś z moich bliskich.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Żwirek - niezalogowany 2023-01-18 21:34:38

    A Ty słupem przy drodze byłaś, że wiesz jak tam było? Potrącenia i wypadki się zdarzają i są sytuacje gdzie mimo najlepszego refleksu i uwagi nie jesteś w stanie zareagować i uniknąć wypadku. Osoba piszącą ten komentarz, porusza się pieszo a jedyny pojazd jaki prowadzila to taczka z gnojem bo ewidentnie nie ma pojęcia o czym pisze.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Oliwka sprawiedliwka - niezalogowany 2023-01-18 21:18:39

    Czemu jest podana marka samochodu, a marki roweru już nie ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Marcin - niezalogowany 2023-01-18 21:22:08

    A co chcesz kupić rower?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wladek - niezalogowany 2023-01-18 21:53:37

    Sprawę wyjaśni policja. Dany kierowca niestety ale znany był u jest z szybkiej jazdy. Brawurowej. Nawet po poprzednim wypadku dalej jeździł szybko. Szkoda ze musiał zginąć człowiek

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do żwirek - niezalogowany 2023-01-18 22:32:04

    Żwirek chyba oceniasz swoją miarą. Przy odpowiedniej prędkości nie ma takich obrażeń ciała. Więc najpierw sam się doucz a później wypowiadaj p o j e bie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Mieciu - niezalogowany 2023-01-19 21:29:05

    Ty się idioto najpierw doucz.. bo takie brednie wypisujesz.. Jakie obrażenia ciała..? Widziałeś to ciało..? Ten człowiek był bardzo schorowany, po transplantacji czaszki. Żeby mu zrobić krzywdę nie trzeba było wiele. Nie nam oceniać! Ja powiem tylko od siebie.. To był bardzo dobry człowiek i niezależnie od przebiegu zdarzenia niech spoczywa w pokoju. A Ty się zastanów zanim coś napiszesz, bo przy 30km/h można komuś zrobić krzywdę.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bezmózg - niezalogowany 2023-01-18 22:45:16

    Żwirek Niech Ci potrąca kogoś z rodziny to zobaczymy czy będziesz takie głupoty pisał. Zacznij myśleć

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ? - niezalogowany 2023-01-18 22:52:49

    Ktoś zna dane tego kierowcy? Trzeba z tym dalej pójść, u nas zrobią z niego poszkodowanego.. I jeszcze znowu będzie tragedia

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    !!!!!!! - niezalogowany 2023-01-18 23:21:08

    Dajcie spokój chłopakowi,napewno nie chciał zabić człowieka ,a będzie musiał teraz żyć z tym ciężarem. Nikt czasu nie cofnie a nie wierzę że już tak każdy jeździ przepisowo i rowerem i autem. Po co kogoś osądzać???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Ta - niezalogowany 2023-01-19 08:52:33

    Zabił i takie są fakty. Uważaj bo się przejął.. Tak samo jak żona radnego z Sabni która zabiła dziecko..

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowa - niezalogowany 2023-01-18 23:26:33

    Rowerzysta był dobrym człowiekiem ale znając Policję to on będzie winny a kierowca nie poniesie odpowiedzialnosci i będzie jeździł dalej.Po 2 ludzie zastanowcie się trochę,człowiek nie żyje być może te komentarze czyta jego rodzina i wydaje wam się że oni nie mają uczuć ? Pomyslcie co oni teraz czują stracili brata,syna znajomego przyjaciela a wy nie znając go wypisujecie takie rzeczy.Gdy by to był ktoś z waszej rodziny to też byście komentarze pisali? Mam nadzieję że kierowca za swòj czyn odpowie i że czegoś go to nauczy a wy brońcie go dalej aż dojdzie do kolejnej tragedii gdzie zginie wasz syn ojciec mąż i wtedy do was może coś dotrze.Wyrazy współczucia dla rodziny i kondolencje.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Texsas ranczer - niezalogowany 2023-01-19 04:40:51

    Znałem zmarłego osobiście,dobry człowiek fakt,ale straszna gapa,chorował na autyzm czy coś,rodzina wyrzuciła go z domu w szwejkach mianowicie siostra....anonimowa . Mówiłem mu żeby nie wyjeżdżał na główną drogę ponieważ sam o mały włos go nie potrąciłem ,człowiek był opuźniony.A teraz kółko różańcowe próbuje ukamienować młodego człowieka.Czasu nie cofnięcie,trzeba było o niego zadbać jak była na to pora.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ap - niezalogowany 2023-01-18 23:47:02

    czytam i nie wierze. ludzie skąd w Was tyle nienawiści? stała się niewątpliwie tragedia. czasu się nie cofnie a młody człowiek będzie musiał mierzyć się z tym do końca życia. więc proponuję państwu zająć się swoim życiem i problemami bo na to macie realny wpływ. obu rodzinom sprawy mnostwa sił w tych ciężkich chwilach.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Żwirek - niezalogowany 2023-01-19 08:56:27

    Żonka zastępcy wójta w Sabniach baba powinna siedzieć razem z nim, a robią sobie przekręciki w najlepsze pcha koło siebie rodzinę wszędzie na stanowiska

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • obywatel - niezalogowany 2023-01-19 10:29:57

    taka jest prawda,swięte słowa ,ale maja znajomości i kase ,są nie do ruszenia,baba matka dzieci nie ma sumienia.

    • Zgłoś wpis
  • Stek - niezalogowany 2023-01-20 20:40:46

    Co ty bredzisz parafianie.Dzieciak wyjechał wprost pod koła jadącej prawidłowo kobiety.

    • Zgłoś wpis
  • POLAK - niezalogowany 2023-01-21 13:11:29

    babsko jechala pijana a męzulek zacieral ślady i przeciągal dziecko.

    • Zgłoś wpis
  • Do polak - niezalogowany 2023-01-23 18:19:05

    Pijany to ty chyba jesteś non stop bo bredzisz bez tołku.

    • Zgłoś wpis
  • obywatel - niezalogowany 2023-01-23 20:20:55

    tak jechala pijana a męzulek klamie i zacieral ślady

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nd - niezalogowany 2023-01-19 10:12:33

    Czy redakcja napisze artykuł o gminie sterdyn? Czy tak głupio o koleżance źle pisać ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • sokolow 2023-01-19 13:59:14

    Pani wójt nie jest niczyją koleżanką z redakcji. Sprawa wymaga wyjaśnienia i stanowiska drugiej strony. Mamy przykład z Kosowa Lackiego, gdzie zlinczowano medialnie osobę, która miała rzekomo wyrzucić psa z samochodu, a okazało się, że nie miała ze sprawą nic wspólnego. REDAKCJA

    • Zgłoś wpis
  • obywatel - niezalogowany 2023-01-21 13:03:07

    do stek jak nie wiesz to niebredz sral a nie wyjechal dzieciak baba jechala pijana i zjechala na lewy pas jezdni a dziecko mąz przeciagnal ,że dziecko wyjechalo z drogi podporzadkowanej nie wiedzieli ,że slad sie odbil i jest to na fotografii.więc zamilcz jak nie wiesz.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    dramat - niezalogowany 2023-01-19 14:54:16

    Z taką "władzą" i tak się prawdy nie dowiemy w żadnej z opisanych spraw. Zrobią i powiedzą co będą chcieli, aby tylko chronić swoje tyłki tak było, jest i będzie! Sama zgłaszając się z pewną sprawa w urzędzie gminy w Sterdyni miałam sytuację gdzie urzędniczka widząc pismo z pieczątką Kierownika z Posterunku w Sterdyni nie wiedziała co robić, to przy mnie zadzwoniła na prywatny tel. Skomoruchy później do funkcjonariusza Pawła Z. który nie wiem jakim prawem udzielił poufnych informacji na temat postępowania... Oczywiście wszystko zostało nagrane.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jaj - niezalogowany 2023-01-19 15:56:04

    Nie no sami specjaliści wszech wiedzący... Powinien jechać wolniej. Czyli ile powinien jechać? Jechał za szybko. Czyli ile to jest? Pewnie pisał sms. Skąd to wiecie? Przywalił w przyczepę bo Jechał za szybko. Czyli ile to jest za szybko Sami ku... teoretycy z szamba bez uprawnień... A rowerzysta to święty

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Puchatek - niezalogowany 2023-01-19 16:30:52

    Zawsze tak jest. Ci co gówno wiedza zawsze najwiecej szczekają jakimi to ekspertami nie są, a nie podpiszą sie z imienia i nazwiska. Nie znają ani jednej ani drugiej osoby, nie byli na miejscu ale wiedzą lepiej od wszystkich. Dajcie czas policji na ustalenia. Nikogo nie bronię tylko poczekajmy na wynik, jak Mieciu wyżej napisał potem róbcie i mówcie co chcecie. I Tak w pierwszym wypadku to ON był poszkodowanym.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do jaj - niezalogowany 2023-01-19 16:21:25

    Do jaj- jedno jest pewnie, odpowiednia prędkość i ostrożność rowerzysta by żył.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • X - niezalogowany 2023-01-19 17:57:48

    Słucham ? Przejeżdżając przez Sokołów, gdzie miasto jest słabo oświetlone, czasami ciężko dostrzec pieszych stojących przy przejściu dla pieszych, zwłaszcza ze wszyscy poubierani na czarno. Nawet przy niewielkiej prędkości ciężko zauważyć rowerzystów/pieszych. Wiec może zacznijmy od tego żeby zacząć nosić kamizelki odblaskowe ?

    • Zgłoś wpis
  • Jaj - niezalogowany 2023-01-19 20:20:50

    Ale jaka to jest ta odpowiednia prędkość? 30km-h 130km-h a może 200km-h. Sprecyzuj

    • Zgłoś wpis
  • Kondzio - niezalogowany 2023-01-20 09:47:44

    Do jaj Wiesz co to jest prawo o ruchu drogowym? Tam jest wszystko napisane - jakie są ograniczenia prędkości, kiedy można wyprzedzać itd. Proponuje się dokształcić w tym temacie i stosować do tych reguł - nie będziesz wtedy zadawał tak głupich i bezsensownych pytań.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do puchatek - niezalogowany 2023-01-19 16:44:20

    Chyba ty gówno wiesz i w *** byłeś. Skad wiesz, że był poszkodowany? Nie wiesz jaka mamy policję w tym zadupiu i że wszystko jest po znajomości i za hajs jak to w małych miejscowościach bywa. Winny jest niewinny bo się wykupił. Nie masz totalnie pojęcia o życiu. Kto co widział też nie wiesz. Wierzysz policji, prokuraturze w uczciwość ? Brawo, gratuluję!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Puchatek - niezalogowany 2023-01-19 17:05:28

    Widzę ze doskonale z doświadczenia wiesz jak działa jak to sam określiłeś „policja na tym zadupiu”. W takim razie z jakich win ty się wykupiłeś i ile musiałeś im posmarować ze nie poniosłeś konsekwencji ? To ile wiem i skąd oraz to komu wierze a komu nie to już nie twój interes. Zajmij się swoim życiem.

    • Zgłoś wpis
  • Franek - niezalogowany 2023-01-19 17:33:02

    Ty w *** byłeś i gówno widziałeś

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pucho - niezalogowany 2023-01-19 17:19:04

    To co ja wiem i skąd to również nie Twój interes i wzajemnie również zajmij się swoim ogródkiem. Niestety przez wiele lat mailem do czynienia z naszą władza w podobnej sprawie nic dobrego nie można o nich powiedziec i potwierdzi to każdy kto miał z nimi styczność w poważniejszych sprawach.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Puchatek - niezalogowany 2023-01-19 17:26:21

    Gubisz się w zeznaniach. Wcześniej mówisz o policji teraz o władzy. Zdecyduj może z kim miałeś do czynienia i kogo nie lubisz.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Puch - niezalogowany 2023-01-19 17:31:49

    Raczej ty nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Policja i prokuratura ciągle ci sami. - tutejsza "władza" maże już wyłącz ten tel :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Ela - niezalogowany 2023-01-19 17:40:13

    Wszędzie układy majo na tych wsiach... Prokuratura z policjo, księdzem i miejscowo sklepowo....

    • Zgłoś wpis
  • Puchatek - niezalogowany 2023-01-19 17:45:48

    O mnie to ty się nie martw. Umiem czytać i to nawet ze zrozumieniem. Policja to policja, prokuratura to prokuratura a władze to może będziesz mógł wybrać jak jesteś pełnoletni. Swoją droga skoro jak mówiłeś ze miałeś do czynienia z policja i prokuratura to musiałeś coś przeskrobać. Tak to nie mój interes i tak gowno mnie to obchodzi ale skoro jesteś do nich negatywnie nastawiony to pewnie poniosłeś konsekwencje swojego czynu. Mimo wszystko jesteśmy tylko ludźmi i każdy popełnia błędy. Dlatego nie osądzajmy i nie skreślajmy drugiego człowieka jak nie wiemy co się tak naprawdę stało.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Puchatek - niezalogowany 2023-01-19 18:05:11

    Mam nadzieję, że dojadą tego mordercę w *** i tyle w temacie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Puchatek - niezalogowany 2023-01-19 18:10:14

    Dlaczego używasz mojego nicku? Jesteś aż Tak mierny ze nawet swoim się nie podpiszesz.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Puchatek1 - niezalogowany 2023-01-19 18:07:10

    Nie jestem osobą karana i byłem osoba poszkodowana więc nie wypowiadaj się na tematy o których nie masz pojęcia. Zapewne jesteś znajomym kierowcy, mam nadzieję że kiedyś spotka cie to samo co rodzinę tego rowerzysty w tedy zrozumiesz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Puchatek - niezalogowany 2023-01-19 18:13:02

    Serio jesteś mierny życząc źle komukolwiek. Idealnie pasuje do ciebie jedno powiedzenie…. Dopóki nie miałeś internetu to tylko rodzina wiedziała żeś ……

    • Zgłoś wpis
  • Zofia - niezalogowany 2023-01-19 19:24:20

    Rodzina tego rowerzysty wy***a go z domu bo był upośledzony.to nie pierwszy wypadek rowerzysty.amen

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wan - niezalogowany 2023-01-19 18:17:22

    Twój tok myślenia przeraża Puchatku. Nie będę życzya dobrze, osobie która broni typa który zabił niewinnego człowieka. A Ty Zrozumiesz coś tylko jesli sam to przeżyjesz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Puchatek - niezalogowany 2023-01-19 18:27:20

    No i widzisz… nie czytasz ze zrozumieniem. Nikogo nie bronię. Czekam na wynik sprawy. Po prostu nie zakladam z góry jak ty od razu to zrobiłaś/eś po czyjej stronie leży wina. Na szczęście od tego jest kto inny a nie ty..

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do puchatka - niezalogowany 2023-01-19 18:32:37

    Naiwny z Ciebie człowiek. Chyba na nieszczęście patrząc jak prowadzą inne sprawy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Puchatek - niezalogowany 2023-01-19 18:43:09

    Cake szczęście że to nie ty będziesz prowadził. Samo to już jest wielkim sukcesem.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ola - niezalogowany 2023-01-19 18:49:01

    Panie puchatek, idź może szczekać gdzie indziej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Puchatek - niezalogowany 2023-01-19 19:37:24

    W dziwny sposób sugeruje Pani zakończenie powiedzmy „tej miłej konwersacji”.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zbigniew - niezalogowany 2023-01-19 19:26:41

    Prowadził będzie prokurator łapówkarz.albo pijaczka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • obywatel - niezalogowany 2023-01-20 19:33:27

    zgadzam się oni nic nie wyjasnia wiem jak dziala prokuratura jak wezma kase sprawa do umorzenia wiem dokładnie bo miałam z wymiarem sprawiedliwości do czynienia nie brali nawet zdjęć pod uwagę z miejsca wypadku na ktorych były slady samochodu ,ze kobieta jadac zjechala na przeiwny pas jazdy i bylo zderzenie czolowe a świadek wypadku przeciągnąl osobę poszkodowana ,zeby upozorowac ,że poszkodowany wyjechal z drogi podporzadkowanej ,kto nie mial do czynienia z wymiarem sprawiedliwości wydaje mu się,ze to nie możliwe ja mam dowody

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Figot - niezalogowany 2023-01-19 19:29:56

    Kierownik ze sterdynskiego posterunku jest impotentem untelektualnym a podwładni to fałszujący dowody gówna.pozdrawiam kółko różańcowe.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pamiętaj ,żelazo nie klęka. - niezalogowany 2023-01-19 19:38:51

    Lesio,niewiele wie o źródłach prawa w Polsce o czym niedługo się przekona.nalezy pana "łapke" zawrócić z powrotem na uczniowską ławkę,niech przerobi materiał podstawowy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Mh - niezalogowany 2023-01-19 20:19:00

    Raczej wie i to bardzo dobrze..

    • Zgłoś wpis
  • Lechu - niezalogowany 2023-01-19 20:21:41

    Ojj Nie oceniaj swoją miarą.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    XXX - niezalogowany 2023-01-19 19:52:55

    Myślę, że dla szacunku zmarłego i rodzinny powinniście zakończyć te wszystkie dyskusje. A redakcja powinna blokować możliwość komentowanie widząc takie dyskusje.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do głupiej zohy - niezalogowany 2023-01-19 20:54:38

    Masz źle informacje ,rodzina go nie wy***a tylko brat z bratowa wy***i a to różnica,niebyl upośledzony tylko miał tętniaka który pękł i był tylko powolny ,a myślał 100 razy lepiej od ciebie i reszty pismaków którzy się wymadrzaja.duzo pracował pomagał ludziom był bardzo lubiany i nikomu nieodmowil pomocy.kupil sobie domek bo to było jego marzeniem,sam ciężka praca wyremontował i to była jego ostoja.a wy ludzie przestańcie pluć jadem ,zdarzyła się wielka tragedia uszanujcie żałobę rodziny .wieczny odpoczynek racz mu dać panie.wyrazy współczucia dla rodziny.wielkie podziękowania panom którzy udzielili pierwszej pomocy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Ww - niezalogowany 2023-01-19 21:08:43

    Zginął dobry, uczciwy człowiek.. Niech ten kierowca za to odpowie. Błagam policję i prokuraturę zacznijcie mieć jakieś sumienie!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowa - niezalogowany 2023-01-19 23:31:42

    Ap oczywiście broń kierowcę a co gdy by kogoś z twoich bliskich zabił to co wtedy? A jaki był rowerzysta ? Może chory może powolny może rodzina go wyrzuciła a może sam postanowił zmienić swoje życie.Bez względu na to jaki był to był CZLOWIEK który chciał żyć który rozmawiał z ludźmi i nie patrzył czy ktoś biedny czy bogaty.Ten człowiek miał w sobie więcej uczuć jak kierowca którego wy tak bronicie.Kierowca niech chodzi sobie wolno do momentu następnej tragedii ale wtedy też będzie niewinny? Po za tym połowa z was nie wie jak było więc ludzie ogarnijcie się i pomyslcie czasem co piszecie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • poszkodowana - niezalogowany 2023-01-20 09:44:25

    kazdego człowieka szkoda a kierowca powinien uważac kazdy mądry jak nie dotyczy sprawa jego gdyby zginęla jego bliska osoba inaczej by pisali i nie bronili kierowcy.a sprawiedliwosci nie ma wiem o czym pisze bo to przerabialam jak ktos ma kase i znajomości załatwi wszystko.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adam - niezalogowany 2023-01-20 09:09:24

    Do Texsas ranczer piszesz głupoty jakbyś był upośledzony.Gowno go znałeś jak piszesz takie brednie.Autystyczny to zapewne sam jesteś niedoklepie.Razem się wychowywaliśmy w jednej wsi i znam sytuację jaka była a tu lzesz jak pies

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    XXX - niezalogowany 2023-01-20 10:18:26

    Adam co rodzinka tego mordercy będzie chciała zrobić z osoby która zabił chorego teraz żeby tylko gnój kary. Nie poniósł? Zo za ludzie, co za kraj! Nikt inny by nie wypisywał takich bzdur tylko rodzinka tego ***a

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adam - niezalogowany 2023-01-20 17:32:07

    Do XXX dokładnie tak jest

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adam - niezalogowany 2023-01-20 17:42:52

    Do Zofia sama jesteś upośledzona i niedoklepana

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowa - niezalogowany 2023-01-20 23:47:22

    Kierowca chodzi wolno zrobią z niego inwalidę bo miał coś z okiem po wcześniejszym wyczynie no i oczywiście dadzą w łapę komu trzeba i tak zakręca ze on będzie poszkodowany a rowerzysta wyjdzie za najgorszego.Ci co znali rowerzystę wiedzieli jaki był wiedzieli co przeszedł w swoim życiu ale zaczął układać sobie życie chciał żyć lecz taka gnida mu to życie odebrała.Bedzie to samo co z szamanka która rok trzymała zwłoki matki i co zrobili jej coś ? Babsztyl chodzi wolno i śmieje się ludziom w twarz i tu będzie to samo.Kierowca nawet jeśli poniesie konsekwencje to i tak będzie to zamiecione pod dywan aż do kolejnej tragedii.Rowerzysta był człowiekiem uczynnym miłym po prostu bardzo dobry człowiek nikogo nie krzywdził nie ranił nie dokuczał wręcz przeciwnie zawsze zagadał zapytał o coś.A wy kurcze bronicie taka gnide bo ma kase i hody ale pomyslcie że mógł zabić kogoś z waszych bliskich może syna może męża lub ojca.Wypadki się zdążają ale gdyby włączył myślenie zamiast telefonu to być może nie doszło by do tragedii.Wspulczuje rodzinie rowerzysty bo można się tylko domyślać co czują.I oby ta gnida dostał nauczkę za to co zrobił i aby sumienie do końca życia go dręczyło.Zabiles niewinnego człowieka i żyj z tym.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Adam - niezalogowany 2023-01-21 08:12:24

    Dokładnie tak jest.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bez nazwy - niezalogowany 2023-02-10 07:35:48

    Dlaczego nie zabrali mu prawa jazdy jeśli niedowidząc miał ograniczone pole widzenia!Adamowi to już wsio ale on będzie miał go na sumieniu !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • MANIEK - niezalogowany 2023-02-17 15:24:12

    ZAPOMNIAŁEŚ DODAĆ, ŻE ROWERZYSTA NIE TYLKO NIE WIDZIAŁ NA JEDNO OKO, ALE MIAŁ NIEDOSŁUCH I NIEDOWŁAD JEDNOSTRONNY I ZABURZENIA BŁĘDNIKA. MOZE I PO TYM JAK SPOWODOWAŁ WYPADEK SAMOCHODOWY NIE JEŹDZIŁ SAMOCHODEM ALE I ROWEREM TEŻ POWIENIEN NIE JEZDZIC ZE WZGLEDU NA PRZYJMOWANE LEKI I JAK KAZDY PO TREPANACJI CZASZKI. MI TEZ KIEDYS MALO NIE WJECHAL PROSTO POD KOŁA

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • poszkodowana - niezalogowany 2023-01-19 16:40:06

    do powiatu sokołowskiego trzeba sciągnąc telewizje bylo tyle wypadkow i wszystko zostalo zamiecone pod dywan.

    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do