
Sokołów po raz kolejny znalazł się wśród najcenniejszych polskich marek konsumenckich. Doroczny Ranking, przygotowany przez dziennik „Rzeczpospolita”, potwierdził pozycję Sokołowa jako lidera branży mięsnej.
Sokołów po raz kolejny znalazł się wśród najcenniejszych polskich marek konsumenckich. Doroczny Ranking, przygotowany przez dziennik „Rzeczpospolita”, potwierdził pozycję Sokołowa jako lidera branży mięsnej.
Ranking Najcenniejszych Polskich Marek został opracowany przez dziennik „Rzeczpospolita” już po raz 14. W tegorocznym badaniu metodologia zestawienia została zmodyfikowana w sposób, który lepiej oddaje realia polskiego biznesu oraz warunki, w jakich funkcjonuje gospodarka. Podstawowym kryterium selekcji marek jest ich polskość, rozumiana jako miejsce narodzin znaku towarowego.
Najważniejszą kategorią rankingu jest wartość marki, w której Sokołów zajął wysokie, 10 miejsce. To awans o 5 pozycji w porównaniu z ubiegłorocznym miejscem. Co ważne, Sokołów jest najwyżej sklasyfikowaną marką z branży mięsnej.
Rankingowi najcenniejszych polskich marek, podobnie jak w latach ubiegłych, towarzyszy zestawienie porównujące uczestników według kategorii branżowych, opracowane na podstawie wartości marek. W kategorii produktów żywnościowych, Sokołów znalazł się na podium, zajmując 2. miejsce, a w branży mięsnej jest zdecydowanym liderem. W rankingu siła marki Sokołów jest pierwszą marką z branży mięsnej.
- Wyniki rankingu są dla nas powodem do wielkiej satysfakcji – mówi Mieczysław Walkowiak, wiceprezes Zarządu Sokołów S.A. ds. Handlu i Marketingu. - Tak wysokie miejsce oraz pozycja lidera, jeśli chodzi o branżę mięsną, potwierdzają słuszność naszych działań skierowanych na rozwój rynkowy. Dostarczanie klientom produktów wysokiej jakości, odpowiadających najnowszym trendom konsumenckim oraz przemyślane działania marketingowe przyczyniły się do osiągnięcia wysokich pozycji w rankingu.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Zakład powinien zasponsorować schroniska dla zwierząt, udostępniając jakieś rozsądne odpadki. Byłaby super reklama. Zasugerujcie kierownictwu, jeśli możecie.
Pomysl 100 %
Mogliby też pomyśleć o produkcji karmy dla psów i kotów. Moje koty po produktach Whiskas rzucają pawia. Purina to dobra marka. Mając bazę mięsną, Sokołów mógłby powalczyć o ten rynek.
Stawiamy na rynku lodówę "Sokołów". W niej nadwyżki bliskie przeterminowania (3-5 dni) zwrócone przez sklepy. Wrzucamy 0-5 zł, wybieramy produkt. Nie będzie nadużywane, gdyż ludzie wstydzą się biedy. A naprawdę biednym mogłoby pomóc. Utylizacja byłaby chyba droższa. Takie tam pomysły.
Z tym sponsorowaniem to ta marka raczej w czołówce w naszym mieście np.pilki nożnej to nie jest. Raczej przykre
Możemy choć podsuwać sugestie, co czynię. Firmie lepiej, Sokołowianom lepiej.
Furgony "Sokołów" sprzedające objazdowo "gorące sznycle" z frytkami itp. Szkoły, urzędy, zakłady pracy, zgrupowania bloków. Taki "Pan Kanapka" na sterydach. W porze śniadania i "lunchu" / obiadu. FRANSZYZA.
Luksusowe szafy "Sokołów" w sklepach z mięchem sezonowanym, solą himalajską i wodotryskami. Produkt "ultra-premium". Panowie z Sokołowa, skontaktujcie się z firmą Uniscale. Tam są naprawdę bystrzy ludzie, a ja z nimi współpracuję od 20 lat. :-)
Kiedy edycja limitowana "Kiełbasa Wyborcza"?
Ja tu o zwykłym żarciu, a nie o polityce. Nie ma sensu mieszać tematów. Sokołów ma ogromny potencjał, ale "coś" nie pozwala mu się rozwinąć. Polska i Polacy tak mają generalnie (chyba).
Produkt mięsny / wędlina NIE MA PRAWA kosztować mniej niż 20 zł/kg. Za karmę suchą dla kotów płacę 22 zł/kg przy zakupie 10 kg (w detalu to byłoby > 25 zł). Przyzwoita jakość to już ok. 30+ zł. WIEC wolę zjeść 0.5 kg na tydzień czegoś naprawdę jadalnego. Mięcho to opcja. Idealna jest ... fasola (nic GMO - soja zakazana). Mam 5 kotów. One testują i wyniki są porażające. Pasztet za 11 zł/kg? Nie jedzcie tego! "Leczenie" Was zruinuje za życia, a śmierć nadejdzie rychło. Chyba że ... Giennadij Małachow, "Lecznicza głodówka" - cyrografik, płacicie bólem i ... żyjecie 120 lat. Takie tam refleksje świra.