
Chodzi o dwóch urzędników. Jeden ma być pełnomocnikiem ds. nadzoru właścicielskiego i współpracy z przedsiębiorcami, druga osoba zajmować się będzie obsługą Rady Miejskiej w Sokołowie Podlaskim.
Pełnomocnika ds. nadzoru właścicielskiego i współpracy z przedsiębiorcami to nowe stanowisko, stworzone w strukturze magistratu zarządzeniem burmistrz miasta Iwony Kublik 8 września w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Sokołów Podlaski.
Wymagania, jakie musi spełnić kandydat na samodzielne stanowisko urzędnicze pełnomocnika ds. nadzoru właścicielskiego i współpracy z przedsiębiorcami – musi być obywatelem polskim, mieć pełną zdolność do czynności prawnych i korzystać z pełni praw publicznych, mieć stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, nie może być skazanym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i przestępstwo skarbowe umyślne, mieć nieposzlakowaną opinię, wykazać się znajomością przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, a do tego wykształcenie wyższe i staż pracy minimum 6 lat, w tym 4 lata na stanowisku kierowniczym. Jeśli chodzi o wymagania dodatkowe, to preferowane jest wykształcenie w zakresie: ekonomia, prawo, finanse, zarządzanie, doświadczenie w prowadzeniu akcji marketingowych, doświadczenie w organizacji wydarzeń i zawodów sportowych oraz znajomość zasad funkcjonowania administracji samorządowej.
Pełnomocnik ma mieć szeroki wachlarz zadań, m.in. zajmować się obsługą przedsiębiorców działających na terenie miasta, pozyskiwać inwestorów, obiegiem dokumentacji dotyczącej spółek miejskich, ale też koordynacją procesów przekształceń organizacyjnych i własnościowych jednostek organizacyjnych oraz spółek miasta Sokołów Podlaski – w tym tworzeniem nowej spółki na bazie OSiR i Parku Przemysłowego.
Miasto szuka też osoby na stanowisko urzędnicze ds. obsługi Rady Miejskiej. W zakresie zadań tej osoby jest prowadzenie sekretariatu i zapewnienie obsługi organizacyjno-administracyjnej rady, komisji oraz radnych, udział w przygotowywaniu i gromadzenie materiałów niezbędnych do pracy rady i jej komisji, przygotowywanie organizacyjne sesji, posiedzeń komisji, w tym kompletowanie materiałów do spraw ujętych w porządku obrad, czy opracowywanie projektów uchwał.
Podstawowe wymagania stawiane kandydatowi, to wykształcenie wyższe drugiego stopnia oraz co najmniej roczny staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych.
Zainteresowani aplikowaniem na stanowisko Pełnomocnika ds. nadzoru właścicielskiego i współpracy z przedsiębiorcami mogą zgłaszać swoje kandydatury do 29 września 2025 r. do godz.16.00.
Z kolei kandydaci, którzy chcieliby stanąć do naboru na stanowisko ds. obsług rady, swoje dokumenty aplikacyjne muszą złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 1 października 2025 r. do godziny 16.00.
Szczegółowe informacje o naborze można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Sokołów Podlaski.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.
M jak M.....k :)
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.