
Zajęcia logopedyczne w Zespole Szkół w Jabłonnie Lackiej nie są żmudnym utrwalaniem głosek. Uczniowie mogą brać udział w licznych konkursach, mającym motywować ich do pracy nad piękną wymową.
Zajęcia logopedyczne w Zespole Szkół w Jabłonnie Lackiej nie są żmudnym utrwalaniem głosek. Uczniowie mogą brać udział w licznych konkursach, mającym motywować ich do pracy nad piękną wymową.
2 listopada logopeda szkolny Anna Kożuchowska-Kurylak nagrodziła uczniów w dwóch konkursach. Najładniejszą zabawkę logopedyczną, zajmując I miejsce przygotowali: Jakub Koc i Sebastian Zawadzki. II miejsce w konkursie zajęli Ola Bujalska i Jakub Korczeniewski, a trzecie przypadło Magdalenie Niemirce, Sebastianowi Chmielowi i Bartoszowi Niemirce. W konkursie „Logo cel” najlepszy okazał się Michał Stankiewicz, drugie miejsce zajął Szymon Kożuchowski, a trzecie Adrian Byszewski. Wyróżnienia otrzymali: Michał Tarkowski i Krzysztof Głogowski.
W sobotę, 5 listopada, odbyły się także dodatkowe zajęcia logopedyczne „Od sylaby do zdania” realizowane w ramach projektu „Szkoła Równych Szans – VI edycja”. Podczas zajęć uczniowie w formie zabawy np. grając w logopedyczne muchy, szumiąco-syczące kółko-krzyżyk czy bawiąc się w wesołą gimnastykę buzi i języka usprawniali narządy mowy i utrwalali prawidłową realizację zaburzonych wcześniej głosek. Zajęcia uwzględniają stymulację wszystkich funkcji poznawczych mającą na celu rozwój dziecka, bo tylko uczeń potrafiący porozumiewać się w języku ojczystym, potrafiący czytać i słuchać ze zrozumieniem, wyrażać się w sposób precyzyjny i zwięzły jest w stanie osiągnąć sukces w życiu zawodowym i prywatnym.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie