Reklama

Wysokie miejsce w wyszukiwarce Google to dla Twojej firmy ogromna szansa. Musisz ją dobrze wykorzystać!

31/07/2019 23:50

Internet stwarza przedsiębiorcom szeroki wachlarz biznesowych możliwości. Od budowania świadomości marki za pośrednictwem mediów społecznościowych, aż po nakręcanie sprzedaży. Trzeba jedynie zatroszczyć się o to, żeby potencjalny klient natrafił w sieci na ofertę firmy, a potem go zainteresować. Eksperci od marketingu internetowego są zgodni: to pozycjonowanie stron internetowych stron w Google należy uznać za najskuteczniejszy środek do sukcesu. Wynika to z zasięgu serwisu, jego renomy, a także zachowań samych internautów.

Internet stwarza przedsiębiorcom szeroki wachlarz biznesowych możliwości. Od budowania świadomości marki za pośrednictwem mediów społecznościowych, aż po nakręcanie sprzedaży. Trzeba jedynie zatroszczyć się o to, żeby potencjalny klient natrafił w sieci na ofertę firmy, a potem go zainteresować. Eksperci od marketingu internetowego są zgodni: to pozycjonowanie stron internetowych stron w Google należy uznać za najskuteczniejszy środek do sukcesu. Wynika to z zasięgu serwisu, jego renomy, a także zachowań samych internautów.

Największe udziały w kliknięciach z wyszukiwarki mają witryny wyświetlane na pierwszej stronie
Według statystyk udostępnionych przez firmę AFTERWEB blisko 90% użytkowników Google'a koncentruje się na TOP 10 wyników. Bez względu na to, czy mowa o tzw. rezultatach organicznych, czy też linkach sponsorowanych z systemu Ads. Na drugą, trzecią i kolejne strony wyszukiwarki zaglądają nieliczni. To, jak duże znaczenie ma pozycjonowanie stron internetowych w Google, jeszcze dobitniej pokazują dane na temat udziałów w kliknięciach. Ponad 92% całego pochodzącego z wyszukiwarki ruchu zgarniają te witryny, które znajdują się na pierwszej stronie. Warto nadmienić, że serwis na samym szczycie może liczyć aż na 33% wszystkich wejść za pośrednictwem Google'a. Drugie miejsce daje ok. 17,6% udziałów, a trzecia pozycja mniej więcej 11%. Biorąc pod uwagę liczbę stałych użytkowników wyszukiwarki, z pewnością jest się o co bić. W Polsce przynajmniej raz miesięcznie korzysta z niej 26,5 miliona spośród 28,2 mln internautów. Każdy, kto zna realia i zasięg swojej branży, z pewnością szybko przeliczy sobie, do ilu potencjalnych klientów może w ten sposób dotrzeć ze swoją ofertą.

Tylko profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych w Google przyniesie trwałe efekty
Jak łatwo się domyślić, chętnych do czołowej dziesiątki wyszukiwań jest wielokrotnie więcej niż miejsc faktycznie gwarantujących wzmożony ruch w serwisie. Co należy zrobić, żeby wspiąć się na szczyt wyników, a następnie długo utrzymywać swoją eksponowaną pozycję? Najprostszym rozwiązaniem wydaje się korzystanie z usług specjalistów od pozycjonowania stron internetowych w Google, takich jak wspomniana wcześniej agencja AFTERWEB. Znajomość bieżących wytycznych odnośnie jakości i standardów witryn www, umiejętne poszerzanie bazy linków czy przygotowywanie wartościowych dla internautów treści wymagają unikalnych umiejętności. Nie wspominając już o bieżącym śledzeniu najnowszych trendów oraz bogatym, wieloletnim doświadczeniu w tej specyficznej branży. Nawiązując współpracę z tej klasy ekspertami przedsiębiorcy mają najlepszą gwarancję, że marketing internetowy ich firm znajduje się w rękach godnych zaufania.

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do