
Sieć sklepów Gino Rossi zamyka sklepy stacjonarne. Trwa wyprzedaż produktów. Czy to oznacza, koniec produktów marki?
Sieć sklepów Gino Rossi zamyka sklepy stacjonarne. Trwa wyprzedaż produktów. Czy to oznacza, koniec produktów marki?
Marka Gino Rossi, która powstała w 1992 roku i oferuje głównie buty i torebki z naturalnej skóry od dwóch lat należy do firmy CCC.
Ograniczenia w sprzedaży spowodowane pandemią COVID-19 każą optymalizować firmom swoje biznesy. Tak własnie jest w przypadku marki Gino Rossi.
- Nie widzimy przyszłości dla sklepów o charakterze butikowym. Konsekwentnie prowadzimy więc proces ich zamykania w naszej sieci, co jest zgodne z przyjętym planem optymalizacji części offline naszego biznesu - mówi dla Business Insidera Karol Semik, dyrektor rozwoju CCC.
W kraju i zagranicą możemy znaleźć ponad ponad 40 sklepów firmowych Gino Rossi. Przed likwidacją sklepów stacjonarnych, klienci są kuszeni promocjami do 70 procent.
Choć butiki znikają, to nie koniec marki. Klienci mogą spać spokojnie.
Gino Rossi nie zniknie na dobre.
Produkty marki będzie można kupić w internecie oraz sklepach CCC. Jak tłumaczy Michał Zgiep, dyrektor działu produktu CCC, Rossi to "marka premium", a te CCC rozwija głównie poprzez kanały e-commerce.
- W związku z dużą popularnością tej marki w sprzedaży online, znacznie poszerzyliśmy jej ofertę zarówno na platformie eobuwie.pl, jak również ccc.eu. Sprzedaż Gino Rossi na eobuwie.pl wzrosła rok do roku o 75 proc. - w 2020 r. była to 7. najpopularniejsza marka spośród ponad 500 dostępnych w ofercie. Z kolei na ccc.eu sprzedaż Gino Rossi wynosi już ponad 10 proc. i dynamicznie rośnie – cytuje Michała Zgiepa Business Insider.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
To teraz bedzie nowa marka - lockdown trzecia fala