Reklama

Bank ostrzega swoich klientów! "Konsultant nigdy tego nie robi"

17/05/2021 10:44

Bank Millenium ostrzega swoich klientów przed oszustami podszywającymi się pod pracowników banku. Oszuści dzwonią pod pretekstem "podejrzanych transakcji". 

Bank Millenium ostrzega swoich klientów przed oszustami podszywającymi się pod pracowników banku. Oszuści dzwonią pod pretekstem "podejrzanych transakcji". 

Dzwonią w sprawie rzekomych podejrzanych transakcji na koncie lub karcie. Proszę o podanie danych i zainstalowanie aplikacji, która umożliwia zdalne sterowanie urządzeniem użytkownika.

Taki schemat działania mają oszuści podszywający się pod Bank Millenium. Bank wydał komunikat przed cyberprzestępcami i przestrzega klientów, którzy mogą stracić wszystkie oszczędności.

- Konsultanci nigdy nie zachęcają do pobierania żadnych aplikacji do szybkiej obsługi klienta - informuje w komunikacie Millenium. 

Ponadto klienci banku nie powinni udostępniać nikomu poufnych danych np. numerów dokumentów, numeru karty płatniczej, kodu CVV. 

- Konsultacji infolinii nie proszą o takie dane. Nigdy nie podawaj swoich danych logowania do systemu. Konsultant nigdy nie zaloguje się do systemu za ciebie - przestrzega bank. 

Bank przypomina również by logować się wyłącznie na stronie banku. 

Co zrobić jeśli daliśmy się nabrać i padliśmy ofiarą oszustwa lub chcemy zgłosić podejrzaną sytuację? 

Bank radzi zadzwonić zadzwoń pod specjalny numer 22 598 44 44.

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do