
Od wtorku (26 października) do pacjentów, którzy przebywali ostatnio w szpitalu, dzwonić będą w imieniu Narodowego Fundusz Zdrowia ankieterzy. Będą pytać m.in. o opinie na temat wyżywienia, czystości i komunikacji z personelem.
Od wtorku do pacjentów, którzy przebywali ostatnio w szpitalu, dzwonić będą w imieniu Narodowego Fundusz Zdrowia ankieterzy, aby pytać m.in. o opinie na temat wyżywienia, czystości i komunikacji z personelem.
Narodowy Fundusz Zdrowia prosi, by pacjenci nie podawali żadnych innych informacji o sobie, zwłaszcza danych osobowych czy informacji o świadczeniu, z jakiego korzystali.
Ankieterzy zadadzą tylko dziewięć pytań. Nie będą potrzebować żadnych danych pacjenta i nie będą go o nie prosić.
Jakie pytania padną?
Pacjent może spodziewać się pytania o to, czy zespół medyczny był zaangażowany w uśmierzanie bólu, jaka była jakość wyżywienia, czy komunikacja była zrozumiała.
Ankieterzy zapytają również o to, czy zespół medyczny zrozumiale informował o ryzyku związanym z lekami i czy zapewnił wsparcie emocjonalne. Będą także pytania o czystość, ciszę nocną oraz czy zespół medyczny włączał pacjenta w decyzję o leczeniu, a także jakie jest prawdopodobieństwo polecenia szpitala.
Pacjenci będą oceniać wymienione obszary w skali od 0 do 10. Ankieta ma wskazać dziedziny, które wymagają poprawy.
NFZ zaznacza, że w razie jakichkolwiek wątpliwości pacjenci mogą potwierdzić tożsamość ankieterów pod numerem 800-190-590.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
cała ta akcja z dzwonieniem nie była to sztuką dla sztuki, tylko wyciągnięto z tego właściwe wnioski. W sokołowskim szpitalu bardzo takiej analizy potrzeba, ale RZETELNEJ i z konsekwencjami!