Reklama

Duża niemiecka sieć wchodzi na polski rynek! Co będzie oferować klientom?

20/01/2022 17:45

Niemiecka sieć drogerii Dm wchodzi na polski rynek. Początkowo korzystać dostępne mają być jedynie zakupy online. Docelowo w 2022 mają pojawić się również sklepy stacjonarne. 

Niemiecka sieć drogerii Dm wchodzi na polski rynek. Początkowo korzystać dostępne mają być jedynie zakupy online. Docelowo w 2022 mają pojawić się również sklepy stacjonarne. 

Jak podaje serwis Wirtualna Polska, sieć zapowiedziała swoją ekspansję na polski rynek już rok temu. Teraz plany są coraz bliżej realizacji. 

- Niemiecka sieć najprawdopodobniej najpierw ruszy z kanałem sprzedaży on-line, a następnie zacznie otwierać swoje sklepy stacjonarne - podaje WP. 

Pod adresem dm.pl wystartowała już strona internetowa sieci.

- Już za chwilę ruszymy u Ciebie z naszym sklepem internetowym oraz sklepami stacjonarnymi - informuje sieć Drogerie Markt. 

Pierwsze sklepy, jak podają Wiadomości Kosmetyczne, mają zostać otwarte we Wrocławiu, w Lubaniu, Jeleniej Górze oraz Lesznie. Obecnie na stronie drogerii można jedynie zapoznać się z markami, jakie będą dostępne oraz z filozofią przedsiębiorstwa. 

Niemiecki gigant 

Dm-drogerie to sieć sklepów detalicznych z siedzibą w Karlsruhe w Niemczech oferująca kosmetyki, artykuły medyczne, artykuły gospodarstwa domowego oraz zdrową żywność i napoje. Firma została założona w 1973 roku. 

Pierwotnie sieć działała wyłącznie na rynkach niemieckim i austriackim. W latach 90. otworzyła sklepy w Czechach, na Węgrzech, w Słowenii, Słowacji i Chorwacji.  W 2000 roku firma rozszerzyła swoją działalność na Serbię, Bośnię i Hercegowinę, Rumunię, Bułgarię, Macedonię Północną i Włochy.

Obecnie sieć ma ponad 3700 sklepów w trzynastu krajach. 

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do