Reklama

Frekwencja w powiecie. Lepiej jak w I turze.

24/05/2015 16:34

Trwa II tura wyborów prezydenckich. Ilu mieszkańców powiatu sokołowskiego zdecydowało się na udział w głosowaniu? Stastystyki są wyższe niż te ogólnopolskie i lepsze niż 2 tygodnie temu.

Trwa II tura wyborów prezydenckich. Ilu mieszkańców powiatu sokołowskiego zdecydowało się na udział w głosowaniu? Stastystyki są wyższe niż te ogólnopolskie i lepsze niż 2 tygodnie temu.

10 maja w wyborach prezydenckich w powiecie sokołowskim do godz. 12 głosowało 17,87 proc. uprawnionych, w całej Polsce 14,46 proc., a na Mazowszu - 14.43 proc.

W II turze do godz. 12 w powiecie swoje głosy oddało 20,53 proc uprawnionych, w skali kraju ? 17,40 proc., a na Mazowszu ? 17.99 proc.

Największą frekwencję odnotowano dziś do godz. 12 wśród mieszkańców gminy Ceranów ? 24,63 proc. Druga gmina z najwyższą frekwencją to Repki ? 23,02 proc. W gminie Bielany do urn poszło w pierwszych pięciu godzinach głosowania 22,56 proc., a w gminie Sterdyń ? 22,02 proc.

Frekwencja w gminie Sabnie to 21,03 proc.,  w gminie Jabłonna Lacka ? 20,32 proc, w gminie Sokołów Podlaski ? 20,02 proc., a w mieście i gminie Kosów Lacki równe 20 proc.

Najmniejszy odsetek głosujących do godz. 12 ? podobnie zresztą sytuacja wyglądała 10 maja - zanotowano w mieście Sokołów Podlaski ? 18,79 proc. (dwa tygodnie temu było 16,91 proc.).

GODZINA 17.

Do tego momentu głosowało 45,30 proc. mieszkańców powiatu sokołowskiego. Najwyższą frekwencję odnotowano w gminie Bielany ? 52,53 proc. Inne samorządy:

Repki ? 48,41 proc.

Ceranów ? 45,93 proc.

Jabłonna Lacka ? 45,44 proc.

gm.Sokołów Podlaski - 45,20 proc.

Sabnie ? 45,13 proc.

Sterdyń ? 44,06 proc.

m. Sokołów Podlaski ? 43,71 proc.

Kosów Lacki ? 43,69 proc.

ZEBR. BG

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do