Reklama

Gigant streamingowy podał datę premiery w Polsce! Chcą wykosić konkurencję

30/03/2022 02:43

To będzie ogromny gracz na polskim rynku platform streamingowych. Do Polski wchodzi platforma Disney+. Znamy datę premiery. 

To będzie ogromny gracz na polskim rynku platform streamingowych. Do Polski wchodzi platforma Disney+. Znamy datę premiery. 

Jak zapowiadał amerykański koncern, tak zrobił. Jeszcze w tym roku platforma Disney+ będzie dostępna dla polskich abonentów. 

Serwis Film Wirtualna Polska ujawnił oficjalną datę premiery w Polsce. Polscy użytkownicy będą mogli korzystać z zasobów biblioteki cyfrowej Disneya od 14 czerwca. 

Wraz z ogłoszeniem daty premiery poznaliśmy także ceny abonamentu jaki będzie trzeba zapłacić. Miesięczna subskrypcja wyniesie 28,99 zł. W przypadku, kiedy zdecydujemy się zapłacić za cały rok z góry usługa będzie kosztować 289,90 zł. 

To korzystniejsza opcja, bo wtedy miesięczna opłata spada do ok. 24 zł. 

Streamingowy gigant będzie toczył bój o polskich widzów z markami, które mają już ugruntowaną pozycję na rynku. Pomóc w tym mają własne produkcje. W momencie otwarcia dostępu do platformy polscy użytkownicy będą mieli możliwość oglądania produkcji z uniwersum Gwiezdnych Wojen czy Marvel Cinematic Universe. 

Dostępne będą również takie hity "WandaVision", "Falcon i Zimowy Żołnierz", "Loki", "Hawkeye". Znajdziemy tam seriale, które niedawno królowały na Netfliksie, czyli "The Defenders", "Jessica Jones" czy "The Punisher" i "Daredevil". 

Nie zabraknie animacji i bajek, filmów własnych czy takich uznanych produkcji jak "Simpsonowie".

The Walt Disney Company zapowiada, że do końca 2024 r. zdetronizuje Netflixa i podwoi liczbę subskrybentów. Obecnie amerykański gigant może pochwalić się prawie 120 mln subskrybentów.

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do