Reklama

Gigantyczna awaria bankowości internetowej! "Pracujemy nad tym"

06/05/2021 13:45

Klienci ING Banku Śląskiego donoszą o poważnych problemach z dostępem do usług. Bank potwierdza problemy.

Klienci ING Banku Śląskiego donoszą o poważnych problemach z dostępem do usług. Bank potwierdza problemy. 

Z poważnymi problemami muszą mierzyć się klienci  ING Banku Śląskiego. 

- Aktualnie nie ma możliwości zalogowania się do bankowości elektronicznej przez stronę internetową i aplikację mobilną - informują klienci banku

Nie można dodzwonić się także na infolinię banku. Są również problemy z płatnością za pomocą Blika. Takie problemy występują w całej Polsce. 

Potwierdza to również bank. 

W skierowanym do klientów komunikacie ING informuje, że "występują trudności z działaniem systemu bankowości internetowej dla klientów indywidualnych Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile oraz systemów bankowości internetowej i aplikacji mobilnej dla klientów korporacyjnych ING Business".

- Mamy również problem z obsługą naszych infolinii, dodzwonienie się do banku może być utrudnione - dodaje ING Bank Śląski. 

ING to jeden z największych polskich banków. Nie wiadomo, kiedy można spodziewać usunięcia awarii. 

- Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić pełny dostęp do systemu oraz aplikacji mobilnej. Przepraszamy za utrudnienia. Będziemy was informować na bieżąco o sytuacji - tłumaczy bank w komunikacie. 

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do