Reklama

Kupiła dwa pomidory i nie wytrzymała! "Żeby nie było - nie wzięłam najdroższych"

16/11/2021 12:01

W jednym z popularnych marketów kobieta kupiła dwa pomidory. Cena ją zaskoczyła. "Żeby nie było - nie wzięłam najdroższych" - mówi klientka.

W jednym z popularnych marketów kobieta kupiła dwa pomidory. Cena ją zaskoczyła. "Żeby nie było - nie wzięłam najdroższych" - mówi klientka.

W październiku inflacja w Polsce wyniosła blisko 7 procent i była największa od ponad 20 lat. W porównaniu z ubiegłym rokiem ceny towarów i usług konsumpcyjnych wzrosły średnio o 6,8%.

Zmiany na rynkach bezpośrednio wpływają na ceny towarów, za które płacimy w sklepach. Przekonała się o tym ostatnio jedna z kobiet ze stolicy.

Historię zszokowanej Czytelniczki opisała Wirtualna Polska. Jak informują dziennikarze portalu Internautka pokazała cenę, jaką przyszło jej zapłacić za dwa pomidory w warszawskim markecie.

- Nasza czytelniczka przeżyła szok podczas zakupów w warszawskim markecie Auchan. Za dwa pomidory malinowe musiała zapłacić niemal 7 zł. Cena za kg to aż 11,99 zł

- informują redaktorzy WP.

Kobieta zarzeka się, że starała się wydać jak najmniej pieniędzy.

- Żeby nie było - nie wzięłam najdroższych. Były jedynymi dostępnymi na wagę - napisała do WP pani Ania.

W ostatnim czasie wzrosły ceny nie tylko warzyw.  Jak podaje portal Bankier.pl w październiku 2021 r. żywność i napoje bezalkoholowe podrożały rok do roku o 5 proc., napoje alkoholowe i wyroby tytoniowe o 2 proc., użytkowanie mieszkania i nośniki energii o 9 proc., a wyposażenie gospodarstwa domowego o 5,3 proc. Eksperci zapowiadają jednak, że to nie koniec podwyżek.

- Jeśli podwyżki cen gazu nie wyhamują, w Polsce może dojść do zamykania szklarni i rezygnacji z tej formy uprawy - powiedział w TOK FM Michał Lachowicz z Federacji Branżowych Związków Producentów Rolnych.

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do