
Ekipa tworzy produkty dla uczniów. Jeszcze przed rozpoczęciem roku szkolnego do sprzedaży mają trafić zeszyty i teczki z logiem youtuberów.
Ekipa tworzy produkty dla uczniów. Jeszcze przed rozpoczęciem roku szkolnego do sprzedaży mają trafić zeszyty i teczki z logiem youtuberów.
Lody Ekipy były strzałem w dziesiątkę. Przez pewien czas to był jeden z najbardziej deficytowych i pożądanych produktów w Polsce. Po sorbety, dostępne są w dwóch wersjach, cytrynowe i truskawkowe, oblanych polewą o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem ustawiały się gigantyczne kolejki.
Dochodziło do tego, że nawet papierki po lodach na portalach aukcyjnych osiągały niebotyczne sumy. Po wielkim sukcesie sprzedażowym lodów czas na kolejny produkt sygnowany logiem Ekipy.
Grupa youtuberów pod kierownictwem "Friza" chce dalej zarabiać na marce i podjęła współpracę z firmą Herlitz. Przed nowym rokiem szkolnym szykują prawdziwy hit.
Tym razem efektem współpracy mają być artykuły papiernicze. Do sprzedaży mają trafić zeszyty A4 i A5 oraz teczki rysunkowe A4. Uczniowie mają mieć do wyboru 12 różnych okładek.
Na rynek, w sierpniu, ma trafić ok. 7 mln sztuk produktów.
- Bardzo cieszymy się, że zaczynamy współpracę z EKIPĄ, tak popularną wśród naszej grupy docelowej - mówi cytowany przez portal WP Gadżetomania Jacek Pobłocki, Head of Marketing firmy Herlitz.
Ze współpracy zadowolony jest też członek Ekipy - Łukasz Wojtyca, znany jako Wujek Łuki.
- Mamy nadzieję, że naszymi barwnymi projektami i jakością produktów Herlitz umilimy wszystkim powrót do szkoły. Poprzedni rok szkolny był inny niż wszystkie, dlatego też będzie dobrze zobaczyć się z własną ekipą we wrześniu - informuje.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Jaki związek ma ten news z powiatem sokołowskim i Sokołowem Podlaskim?