Reklama

Krzysztof Dąbrowski - Kandydat na Burmistrza Miasta Sokołów Podlaski, wywiad

​​​​​​​Pochodzi z wielopokoleniowej sokołowskiej rodziny. Jego przodek był na początku XIX wieku burmistrzem Sokołowa Podlaskiego, innego krewnego chrzcił ksiądz Brzóska. W swojej zawodowej karierze sprzedawał meble, walczył z mafiami VAT-owskimi jako urzędnik „skarbówki”, obecnie jest zastępcą burmistrza miasta Sokołów Podlaski. Z KRZYSZTOFEM DĄBROWSKIM, kandydatem na burmistrza w wyborach zaplanowanych na 7 kwietnia rozmawia Bożena Gontarz-Górzna.

To zacznijmy od oczywistego chyba pytania w tej sytuacji: dlaczego zdecydował się Pan wystartować w wyborach na stanowisko burmistrza?

Kiedy burmistrz Bogusław Karakula poinformował, że nie wystartuje w kolejnych wyborach uznałem, że jest to dla mnie szansa. Urodziłem się w Sokołowie, kocham to miejsce, chciałbym tu pozostać i pracować dalej na rzecz miasta. Od 2017 roku pracowałem jako zastępca burmistrza. Zawsze starałem się być blisko spraw mieszkańców i brałem aktywny udział w podejmowaniu ważnych dla miasta decyzji, czy w pozyskiwaniu milionów na strategiczne inwestycje dla Sokołowa Podlaskiego. W mojej ocenie bliska współpraca z burmistrzem umożliwiła mi nabycie potrzebnego doświadczenia, ale też pozwoliła na sformułowanie własnych poglądów i pomysłów na to, jak ma wyglądać i funkcjonować miasto. Liczę na to, że będę mógł zrealizować swoje plany dla dobra całej naszej społeczności, której ja i moja rodzina jesteśmy częścią od wielu pokoleń. Mój przodek, Leon Grudzień, był burmistrzem Sokołowa Podlaskiego w latach 1809-1811. Chrztu mojemu pradziadkowi Andrzejowi Łukaszowi Małyszce udzielał sam ksiądz Brzóska. Mój syn Kacper, który badał dzieje naszej rodziny, znalazł więcej takich ciekawostek. Stąd jestem i tu chciałbym pracować – dla wspaniałej przyszłości moich najbliższych i wszystkich mieszkańców, którzy przez ostatnie lata mojej pracy w samorządzie, stali się częścią mojego życia. Stawiam na młodych – bo to oni są siłą społeczeństwa, ale też na doświadczenie i mądrość najstarszego pokolenia.

Pana rywale na pewno zaraz zarzucą Panu: był zastępcą burmistrza przez kilka lat, to mógł zrealizować te swoje pomysły na rozwój miasta...

Inna jest rola burmistrza, inna jego zastępcy. Zastępca ma pomagać, wspierać – i taką rolę ja pełniłem. Na tym stanowisku zdobyłem cenną wiedzę o tym, jak działa miasto, jak się nim zarządza. Proszę mi wierzyć, nie jest to łatwa sprawa. Poznałem dogłębnie rzeczywiste problemy miasta i jego realne możliwości, ale przede wszystkim zdobyłem ogromne kompetencje i doświadczenie. Pisałem wnioski o dofinansowanie, wiem, jak funkcjonują miejskie jednostki i spółki, nawiązałem relacje z okolicznymi samorządowcami. Z burmistrzem się nie kłóciliśmy, ale czasami mieliśmy odmienne zdania w różnych kwestiach.

To znów Pan od kontrkandydatów usłyszy: Dąbrowski to kontynuacja rządów Karakuli, nic się w mieście nie zmieni...

Mam swój autorski pomysł na miasto jako menedżer i przyszły burmistrz. Jestem nastawiony na zarządzanie poprzez współpracę. Współpracę, która jest niezbędna i która jest oczekiwana przez mieszkańców miasta. Myślę tu o współpracy ze starostwem, jak też z gminami z naszego powiatu, ale też parlamentarzystami i przedstawicielami centralnych instytucji. Dotychczasowe doświadczenia pokazały, że takie współdziałanie jest jak najbardziej możliwe, nie mówiąc już, że niezbędne. Taką synergię udało się nam wypracować z Gminą Sokołów Podlaski, dzięki rozsądkowi i rozwadze wójta tej gminy. Niestety, nie ze wszystkimi takie zdrowe relacje udało się wypracować i to należy zmienić, zwłaszcza w zakresie współpracy miasto - powiat. Mam konkretne projekty dotyczące poprawy tej współpracy. Jeżeli zaś chodzi o pracę na rzecz miasta, nie będę robił rewolucji, nagle nie zacznę się zachowywać inaczej, niż do tej pory, a ktoś kto mnie zna, bądź poznał to wie, że jestem człowiekiem zrównoważony, ale też odważny w podejmowaniu decyzji. Nie działam na zasadzie zaskoczenia i chaotycznie. Wolę podejmować decyzje przemyślane, skonsultowane ze specjalistami.

Nie należę do żadnej partii politycznej. Owszem, mam swoje poglądy, ale zostawiam je za drzwiami urzędu, tutaj dla mnie są ważne wartości i tymi tylko kierowałem się podczas pracy. Będę współpracował ze wszystkimi, którzy zechcą współdziałać ze mną dla dobra miasta.

A co Pan chce zdecydowanie zmienić, jeśli chodzi o miasto, w porównaniu do tego, z czym mieliśmy do czynienia w ostatnich latach?

Na pewno sposób komunikacji burmistrza z mieszkańcami. Będę spotykał się bezpośrednio i rozmawiał z sokołowianami, chcę by współrządzili naszym miastem. Poza tym jestem z pokolenia, które na co dzień korzysta z mediów elektronicznych, portali społecznościowych. Chciałbym również tą drogą zbierać opinie mieszkańców, konsultować konkretne projekty. Nie każdy ma czas i ochotę przyjść do urzędu, czy szukać informacji na miejskich stronach.

Co ma Pan w swoim programie wyborczym?

Mój program podzieliłem na trzy obszary: społeczny, gospodarczy i przestrzenny. Podstawą jest założenie, że rozwój Sokołowa Podlaskiego i zwiększenie dochodów budżetu miasta musi być związane z pozyskaniem nowych inwestorów i rozwojem biznesu. Opowiadanie, że miasto będzie się rozwijać, bo na starówce otworzymy jakieś sklepiki i galerie, to mrzonki. Musimy postawić na biznes i inwestycje, bo tu jest nasza szansa. Niedawno miasto wydało decyzje dla przedsiębiorcy, który chce budować w Sokołowie przy ul. Ząbkowskiej zakład mleczarski. Będą nowe miejsca pracy i podatki do budżetu. Osobiście pilnowałem, by pokazać, że jako samorząd jesteśmy przyjaźni tego typu inicjatywom. W tym kierunku trzeba iść.

Kierunek słuszny, ale to ogólny pomysł. Chciałabym usłyszeć jakieś konkrety, jeśli chodzi o program.

Pani redaktor, przedstawię mój program, gdy zostanę oficjalnie zarejestrowany jako kandydat na burmistrza. Wszystkie swoje pomysły konsultowałem z ekspertami. Dlaczego nie chcę na razie go zdradzać? Bo moja konkurencja nie ma programu, liczy że skorzysta z moich pomysłów. Jeśli dziś powiem, że chcę jak najszybciej stworzyć na terenie miasta tężnię solankową, to za chwilę okaże się, że w wyborczym programie mają to wszyscy inni. A to tylko jeden przykład z obszaru społecznego mojego programu. Moi kontrkandydaci na razie skupiają się na atakach i negatywnej kampanii, a zapytajmy: co sami mają do zaoferowania? Czytałem w Internecie o pomyśle przeniesienia Miejskiej Biblioteki do Parku Przemysłowego, a w dotychczasowej siedzibie MBP stworzenia dworca kolejowego. Przecież budynek biblioteki to cenny miejski obiekt, kupiliśmy go jako ruinę od PKP i wyremontowaliśmy. I teraz mamy go za darmo oddać PKP? Przecież kolej go od nas nie odkupi. A przy tym ci sami ludzie jeszcze jesienią twierdzili, że żadnej linii kolejowej nie będzie, że to puste obietnice wyborcze. Nie wspomnę już o tym, że startujący w poprzednich wyborach kandydat filarem swojej kampanii uczynił obietnicę ściągnięcia do miasta amerykańskiej restauracji, gdy było już wiadomo, że ona powstanie. Ja takiego stylu kampanii nie chcę, niech rywale sami popracują nad swoim programem.

Zebrał już Pan komplet kandydatów na radnych?

Nie miałem z tym problemu, bo moją dotychczasową pracą zdobyłem zaufanie ludzi. Kandydaci na radnych, startujący z mojego komitetu, to są ludzie mądrzy, doświadczeni, odpowiedzialni. Nie są to przypadkowe osoby. Nikt tu nie znalazł się na zasadzie „aby tylko stworzyć listę”, ale wszyscy zostali wybrani z rozmysłem. Reprezentują różne środowiska i zawody, są ludzie młodzi, jak i z doświadczeniem życiowym i zawodowym, z wiedzą, ale i pasją. Przede wszystkim są to społecznicy, którym, tak jak i mnie zależy na tym, aby w Sokołowie Podlaskim żyło się lepiej, żeby miasto się rozwijało. Wkrótce ich oficjalnie zaprezentuję.

Dziękuję za rozmowę.

Krzysztof Dąbrowski

Ma 49 lat, rodowity sokołowianin. Absolwent I LO im. Marii Skłodowskiej-Curie z czasów, gdy działało ono jeszcze przy ul. Kupientyńskiej (matura 1993, wychowawca: Barbara Wrzosek). Ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Łódzkim, na kierunku finanse i bankowość oraz studia podyplomowe na UPH w Siedlcach - zarządzanie zasobami ludzkimi, ma też dyplom MBP - Executive Master of Business Administration.

Pracował jako sprzedawca w meblowej firmie Gretex, w PKS Sokołów, jako inspektor w Inspektoracie ZUS w Sokołowie Podlaskim. Przeszedł też całą ścieżkę zawodową w służbach skarbowych – od referenta po naczelnika Urzędu Skarbowego w Węgrowie. Był też starszym komisarzem skarbowym w Izbie Skarbowej w Warszawie. Przyczynił się do rozbicia przez służby państwowe mafii paliwowej, która wyłudziła od Skarbu Państwa VAT na kwotę ponad 700 mln zł. Od 2017 r. jest zastępcą burmistrza miasta Sokołów Podlaski.

Żona Elżbieta jest specjalistą z zakresu kadr i płac; syn Kacper jest studentem Politechniki Warszawskiej, młodszy Mateusz uczy się w ZS CKR w Sokołowie Podlaskim.

Hobby – motoryzacja, literatura – zwłaszcza o tematyce kryminalnej

Miejsce zdarzenia mapa Sokołów Podlaski

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Aktualizacja: 16/02/2024 15:06
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Wyborca - niezalogowany 2024-02-16 15:07:51

    No powiem wam że nawet przystojny ten Dąbrowski.Jeszcze niech radnych pokaże to może dam im szansę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • lucio - niezalogowany 2024-02-16 15:51:23

    tak, to że przystojny - to najważniejsze dla miasta ha ha ha ha ha ha

    • Zgłoś wpis
  • Do Wyborcy - niezalogowany 2024-02-17 09:20:40

    Oby to nie byli"doświadczeni"dotychczasowi radni, klakierzy dotychczasowego włodarz.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Max - niezalogowany 2024-02-16 15:17:52

    Wygląda na normalnego , zrównoważonego człowieka.Nie opowiada nie realnych do zrealizowania rzeczy,tylko mocno stąpa po ziemi.Dobrze że ludzie mają wybór w miarę młody i już doświadczony też ma znaczenie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • dziadzia - niezalogowany 2024-02-16 15:54:29

    Szkoda, ze przez 8 ostatnich lat stąpał obok burmistrza i razem doprowadzili niemal do jego upadku - w kazdym aspekcie

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Znajomy - niezalogowany 2024-02-16 15:20:07

    Cieszę się że Karakula zszedł ze sceny i dał szansę komuś młodszemu. Popierałem tą kandydaturę przez lata, ale teraz bym na niego już nie zagłosował nie chcę oddawać miasta lewakom, co usuwają Sienkiewicza i Mickiewicza z lektur szkolnych i plują na kościół!!!!!! NIE!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Jolecka - niezalogowany 2024-02-16 15:49:20

    Własnie widać, że jesteś znajomym tego kandydata... , tyle że on przez 8 lat nie miał żadnego wpływu na decyzyjnośc w tym mieście i nic ciekawego nie zrobił , tylko potakiwał burmistrzowi. To jak mu uwierzyć, że teraz bedzie działal w innym stylu ? Ponadto nie pisz głupot o atakach demokratów na kościół i szkolnictwo - nie masz do czynienia z idiotami...

    • Zgłoś wpis
  • Adam - niezalogowany 2024-02-16 15:53:57

    Przecież ty jesteś znaną hejterką z gminy Sabnie. Wójta swojego przepytuj co tam się dzieje.

    • Zgłoś wpis
  • Radny - niezalogowany 2024-02-16 16:45:27

    Wcale te lewaki zwące się demokratami nie atakują kościoła, wcale nie chcę usuwać religii ze szkół, a Nowacka w ogóle nie rusza listy lektur. Ot prawdomówna.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jolecka - niezalogowany 2024-02-16 15:36:40

    mam pytanie do kandydata : dlaczego w Sokołowie są najwyższe podatki od nieruchomości w całym mazowieckim, pomijając tylko Warszawę? Sprawa przedstawia się tak : Warszawa 33,01zł\m2, Sokołów 30,71zł\m2, Siedlce 20zł\m2 - czyli Siedlce mają o połowę mniejsze podatki, a jednocześnie Sokołów jest najbardziej zadłużony, nie prowadzi inwestycji, od lat choruje na brak obwodnicy, basen zamknięty i remont przedłuża się z powodu braku pieniędzy, starówka zaniedbana i wyludnia się, propozycji dla młodych nie ma, dworca nie ma - to tylko początek wszystkich braków w tym mieście. A tym samym lekką ręką wydaje się 335 tyś zł za kompletnie nieudaną i szczątkową tzw. renowację skweru Ks. Brzóski. Za takie pieniądze można zbudować dziś dom, a nie zainstalować 3 nagrobne płyty, 4 latarnie i posadzić kilka małych drzewek. Gdzie pan był , gdy zapadały te decyzje? Dlaczego pan nie doradzał i nie pomagał?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Darek - niezalogowany 2024-02-16 15:55:48

    Jolecko, było startować w przetargach jeżeli uważasz, że kwoty są zawyżone.

    • Zgłoś wpis
  • Patriota - niezalogowany 2024-02-16 16:33:15

    Wybierz Kublikową a będziesz miała stawkę jak w Warszawie. Rafał to jej guru

    • Zgłoś wpis
  • Helga - niezalogowany 2024-02-16 16:51:41

    To jak wytłumaczysz najwyższe stawki podatku w Warszawie? Przecież Warszawa to najbogatsze miasto na Mazowszu i w Polsce.

    • Zgłoś wpis
  • Hahaha - niezalogowany 2024-02-16 18:40:06

    Dom za 335 tys ale jaja a podatki dlatego bo jesteśmy bogaci w Sokołowie

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adam - niezalogowany 2024-02-16 16:02:51

    Czy ty umiesz czytać ze zrozumieniem? Pretensje kieruj do Karakuli. Kłamiesz ze stawkami w Siedlcach, podaj te z Węgrowa który tak wychwalacie lewacy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Voutke - niezalogowany 2024-02-16 16:57:25

    Panie kandydacie, jeżeli pan przedstawi swuj program jako pierwszy to wiadomo będzie że tu jest autorski Pański program i nie jest to ważne, że ktoś następny go powieli, bo jak ktoś jest pierwszy to jest pierwszy i nie trzeba czekać aż do zakończenia wyborów ze swoim programem. Przedsaw go pan wyborcom i przedyskutuj.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Prawnik - niezalogowany 2024-02-16 19:07:17

    Ta sprawa przeniesienia biblioteki i oddania PKP budynku to nie tylko idiotyzm. Gdyby do takiej transakcji doszło, to na pewno zainteresowałoby się nią CBA, byłaby to sprawa dla prokuratury. A osoba, która by dokonała takiego rozporządzenia mieniem odpowiadałaby za niegospodarność. Zatem konstruowanie obietnic wyborczych wymaga rozwagi, a ich realizacja poszanowania prawa.

    • Zgłoś wpis
  • Adwokat Demokracji - niezalogowany 2024-02-17 10:36:44

    Prawnik??? Widzę, że chyba z urzędu. PO pierwsze ,,Nie ma czynu nie ma paragrafu". PO drugie ,, Proszę sprawdzić art. 212kk". Ps. Tu nie CBA jest potrzebne tylko POdstawowe ABC wiedzy prawniczej...✌️

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bronek - niezalogowany 2024-02-16 17:52:22

    Nazwisko Dąbrowski jest w Hymnie Polskim myśl że wstydu Sokołowiakom nie przyniesie jestem za

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Do Bronka - niezalogowany 2024-02-16 18:34:37

    Bardzo dobre porównanie. Strzał w dziesiątkę!!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zainteresowana - niezalogowany 2024-02-16 18:11:12

    Trochę mi ulżyło, bo wreszcie czytam jakieś konkrety, rzeczową, sprecyzowaną wypowiedź. Z ulgą przyjęłam też wiadomość, że jest Pan bezpartyjny, bo nie lubię PIS-u, jak też Karakuli. Wierzę, że niewiele miał Pan do gadania przy tym autorytatywnym człowieku, a po wyborach rozwinie skrzydła. W porównaniu z propagandowymi chwytami p. Wrzosek i zabawnymi poczynaniami p. Kublik, Pańskie plany są sensowne. Powodzenia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • elf - niezalogowany 2024-02-16 22:38:03

    Teraz akurat wszystkie pisiory olewają logo pis bo się wstydzą. Tak jest masowo również w większych miastach....

    • Zgłoś wpis
  • Do zainteresowana - niezalogowany 2024-02-17 21:56:18

    Jakie plany bo chyba dwa różne artykuły czytaliśmy? Sam zainteresowany powiedział, że nie przedstawi programu by konkurencja się nie dowiedziała.Pewnie też dlatego nie przedstawił kandydatów na radnych. Żadnych konkretów czysty bajkowy populizm. Lepiej by powiedział kiedy remont basenu się skończy.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Miejski - niezalogowany 2024-02-16 18:25:46

    I to jest kandydat na burmistrza Sokołowa. To jest oczywiste że nie wskazuje swojego programu bo zaraz będą kopiować konkurenci co nie mają żadnego doświadczenia w administracji. Będę głosował tylko na P. Krzysztofa.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Zażenowany - niezalogowany 2024-02-16 22:51:08

    Tak tak. Jeden już twierdzi, że wymyślił w grudniu tężnię solankową. Rower też wymyślił - w sierpniu, a w styczniu wynalazł koło!

    • Zgłoś wpis
  • Olga - niezalogowany 2024-02-17 13:58:21

    Jeszcze trochę i ogłosi się wynalazcą ognia

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Super - niezalogowany 2024-02-16 18:42:53

    Bardzo dobrze Krzysztof że kandydujesz i trzeba pogonić tych najmondrzejszych z PO i resztę przystawek już pokazali klasę w trzy miesiące

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wszystko aby nie on - niezalogowany 2024-02-16 18:51:04

    Przykro ale głosując na tego pana nic się nie zmieni. On jest potrzebny aby nic w urzędzie nie nastąpiło nowego prócz tego że teraz będzie Boguś zastępcą. Każdy kandydat aby nie z tego urzędu miał 8lat nic nie zrobił. Niech się przyzna jaką biedę zrobili.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tiger - niezalogowany 2024-02-16 18:51:51

    Nic się nie zmieni jesli nie dokona się zmian kadrowych w samym Urzędzie połowa tych nierobów powinna być wymieniona/ WYRZUCONA/ bo coś załatwić to w tym Urzędzie to wszystko jest na NIE /nie dziś, nie da się,niemożliwe, nie wiem/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Grzegorz - niezalogowany 2024-02-16 18:59:59

    A ja mam bardzo dobrą opinię o urzędzie miasta i pracownikach tam pracujących. To co zostało napisane to bardzo zawaluowane, proszę powiedzieć dokładnie czego się nie dało załatwić.

    • Zgłoś wpis
  • Edek - niezalogowany 2024-02-17 18:47:37

    Połowę ludzi zwolnić i wtedy pozostali wezmą się do roboty.

    • Zgłoś wpis
  • do Grzegorz - niezalogowany 2024-02-17 21:46:42

    Np tzw. szumnie ,, małej obwodnicy". Od tego się zaczęło i leci już tak 20 lat w tym kilka ostatnich z PDK.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    POdlasiak - niezalogowany 2024-02-16 19:02:16

    Za mało konkretów żeby już deklarować poparcie ale nie wykluczamy .Zagłosujemy na kogoś z prawicowymi poglądami na pewno nie dostaną naszego głosu kandydaci kojarzeni z PO ,Lewicą ,3D -stop lewactwu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkanka miasta - niezalogowany 2024-02-16 19:14:52

    Cytuję z artykułu ;Zawsze starałem się być blisko spraw mieszkańców to jest śmieszne i nie da się tego czytać stary Burmistrz nie liczył się z mieszkańcami miał ich g…. i ich problemy nigdy nie można było się do niego dostać a pan zastępca starał się być blisko spraw mieszkańców do żłobka publicznego się ciężko dostać bo to tylko po znajomości Burmistrza

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kazek - niezalogowany 2024-02-16 19:15:55

    A czy osoba która szczyci się iż jest rodowitym Sokołowie nin em a mieszka na wsi jest warta uwagi? A może kandydat powiedziałby dlaczego choć tak ściśle związane z Sokołowem nie mieszka w nim? Czyżby nie chciał mieszkać w tak wspaniale zarządzanym mieście woli gdzie indziej mimo tego że uczestniczy w tej władzy? Dawaj Krzysztofie odpowiedzi na te pytania.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Do Kazek - niezalogowany 2024-02-16 21:19:20

    Nie ma znaczenia czy kandydat mieszka w mieście czy na wsi pod miastem. Ważne jest doświadczenie, pomysły na rozwój. To jest atut bo taki kandydat widzi potrzeby do zmian z innej perspektywy.

    • Zgłoś wpis
  • odp - niezalogowany 2024-02-16 22:24:43

    Chyba o Kublikowej piszesz, która mieszka w Grochwowie czy pod Grochowem, nie wiem jaki to adres

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lucjan - niezalogowany 2024-02-16 19:23:21

    Jak zagłosujemy na zastępcę burmistrza to nic się nie zmieni, ci sami ludzie będą zasiadać w starostwie i urzędzie miasta. Kolejki miesieczne do komunikacji, rzuczanie kłód pod nogi interesantom jest i będzie na porządku dziennym.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Grzesiek - niezalogowany 2024-02-16 19:31:29

    Nie manipuluj! Za starostwo ,wydział komunikacji i dziurawe ulice Armii Krajowej, Magistracką i parę innych odpowiada starosta Sadowska z PiS i ją rozliczaj w wyborach do powiatu!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    .Anna zwolenniczka PO - niezalogowany 2024-02-16 19:28:20

    Sokołowska opozycja ma autodestrukcyjne zapędy. Nawet jak mają historyczną szansę na wygraną bo Karakula odchodzi, to muszą ją spiep**yć! Jestem wkurzona! Dlaczego nie posłuchano działaczy z dołów, którzy chcieli Maćka Osińskiego na kandydata! Wiele osób go nominowało, ale "elytki" załatwiły kandydowanie Iwonie, bo to ona się prowadza z posłanką Gasiuk-Pihowicz. A Maciek ciężko pracuje i miał najlepszy wynik w wyborach 15 10 co pokazało że ludzie go lubią. Iwona otoczyła się ludźmi , którzy tylko jej szkodzą ma na nich klapki na oczach. Wyszli wczoraj na konferencję i ani be ani me o programie, zmasakrowała ten występ nawet lansująca ich dziennikarka z Tygodnika, polatali z sercem po mieście i zadowoleni. Tą mizerię widać dopiero, gdy porównamy ich z kandydatem przeciwnym - Dąbrowski w tym zestawieniu na dzień dobry wypada jak mąż stanu. Gdyby Maciek startował, to i program by miał i dyskutować umiał a nie hejtem się zajmował. Ma mój głos do powiatu, myślę że nazbiera tyle tych głosów że zostanie starostą albo wicestarostą i udowodni jak się nasze partyjne elity pomyliły /gorąco mu tego życzę !!!!!!/. W wyborach na burmistrza oddam nieważny głos.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Do zwolenniczki PO - niezalogowany 2024-02-16 19:55:16

    Starostą lub vicestarostą? Śmiechu warte. Serio ktoś da się na to nabrać?

    • Zgłoś wpis
  • SD - niezalogowany 2024-02-16 20:27:16

    PO startująca w powiecie pod nazwą "Zgoda i Porozumienie" praktycznie nie istnieje w terenie i prawdopodobnie zostanie zmiażdżona przez PIS i dobita przez PSL, także Maciej Osiński nie będzie ani starostą ani wicestarostą, być może nawet radnym nie zostanie.. Ile obecnie ma w Radzie Powiatu radnych Sokołowska PO? 1 na 17!! I to z okręgu miejskiego. Coś czuję, że w tym roku będzie niewiele lepiej. A poza tym wpis wybitnie krzywdzący dla Iwony Kublik. Tak się nie robi użytkowniku, który to napisałeś. To podłość tak z premedytacją kłamać.

    • Zgłoś wpis
  • .Anna - niezalogowany 2024-02-16 23:10:35

    To jeszcze zobaczymy czy Maciek Osiński nie będzie u władzy! Przez 2 kadencje PO miała 1 /SŁOWNIE: JEDEN/ mandat z powiatu zdobyty w mieście i miała wicestarostę Sosnowską. Z miasta wybiera się 6 na 17 radnych i Maciek radnym będzie i to bardzo ważnym! A ci co go odsunęli będą mieć za swoje bo wy hejtem i głupotą wyborów na burmistrza nie wygracie. On nie chodził do zajazdu z naszą posłanką i nie układał się za plecami innych. On by wygrał bo by dyskutował o faktach z Dąbrowskim a nie pluł jadem na Faceboku. Jeszcze nie zrozumieliście, że ludzie mają dość jazgotu i pieniaczy?

    • Zgłoś wpis
  • Do Anna - niezalogowany 2024-02-16 23:17:04

    Przejrzyj na oczy komu kibicujesz.

    • Zgłoś wpis
  • SD - niezalogowany 2024-02-16 23:50:48

    Jak Pani chce wrzucić głos nieważny tylko dlatego, że Pani kumpel nie dostał nominacji na burmistrza to znakiem tego najwidoczniej woli Pani miasto dobić niż uzdrowić. Wiele to mówi o tym jakim Pani jest człowiekiem.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Grzesiek - niezalogowany 2024-02-16 20:23:21

    A mnie zainteresowała kandydatka Wrzosek. W końcu jakieś odświeżenie w mieście by się przydało.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Do Grzesiek - niezalogowany 2024-02-16 21:25:47

    Zapytaj się pracowników z ZOZ jaka świeżość...

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łysy - niezalogowany 2024-02-16 20:42:42

    Krzychu!! Kadetem tera!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec Sokołowa Podlaskie - niezalogowany 2024-02-16 21:28:42

    Głosować należy na dole na tego kto rządzi KPO na górze. Co Dąbrowski albo inny PIS może

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Precz-z Putinem! - niezalogowany 2024-02-16 22:59:51

    Akuku! Ci co rządzą KPO to mieli w d... Polskę Wschodnią i nie przeznaczali pieniędzy na jej rozwój a nawet chcieli zostawić Putinowi i nie bronić przed ruskimi! Warto o tym przypomnieć w dniu, w którym zgładzili Aleksieja Nawalnego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Więc nie opowiadaj bajek że z z KPO tak pieniędzy na Sokołów dadzą. Bajeczki!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bronek - niezalogowany 2024-02-16 22:23:35

    Panie Krzysztofie nie przejmuj się pan niczym a szczególnie komuchami poprzemy Pana Alleluja i do przodu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wiedzący - niezalogowany 2024-02-20 16:15:47

    A Kublikównie i spółce transparent PO= drożyzna.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zyczliwy - niezalogowany 2024-02-16 22:31:38

    Najwazniejsze to wykurzyc Sadowską ze starostwa reszta to sprawy drugorzędne.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Szeryf - niezalogowany 2024-02-16 23:11:55

    Sokołów miasto widmo, spierniczone rządami Bodzia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mistrz - niezalogowany 2024-02-17 06:49:43

    Podobno Sadowska już spakowana na walizkach siedzi. Ciekawe gdzie po wyborach ją Waldek ulokuje?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wyborca - niezalogowany 2024-02-17 07:19:42

    Ten pomysł to mierna obsługa pilnych potrzeb no i te pół artystyczne zgonki ogrzewające ten cały stragan

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bingo - niezalogowany 2024-02-17 08:37:34

    Ci co twierdzą że Karakula jest za stary na kierowanie miastem jednocześnie wystawili jako kandydatkę na radną Hannę Lecyk, która ma 69 lat i jest o 2 lata starsza od burmistrza oraz kandydata Józefa Kalickiego 65 lat. Dane są w internecie. Wieku innych emerytów knydujących z PO zwyczajnie nie znam. To jest ta młodość i świeżość?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Donald - niezalogowany 2024-02-17 09:06:33

    Młodzi, zdolni, utalentowani....emeryci. Jaki KOmitet, tacy kandydaci.

    • Zgłoś wpis
  • SD - niezalogowany 2024-02-17 20:08:59

    Jest różnica między byciem w tym wieku burmistrzem pod poniedziałku do piątku a często i w weekendy, a byciem radnym przez dwa dni w miesiącu (sesja i komisja). Poza tym burmistrz Karakula jest poważnie chory i to widać. Hanna Lecyk jak na swój wiek trzyma się doskonale. Rób jej dalej promocję zwracając uwagę czytelników, masz rację. Zaoszczędzi kasy na plakaty i ulotki ;)

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wandzia - niezalogowany 2024-02-17 09:26:46

    Współpracować że Starostwem, śmieszne tylko p. Karakula chce teraz być radnym powiatu a nawet Starostą. Czyli współpraca będzie kwitła ku upadków miasta i powiatu ????????????????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Antek - niezalogowany 2024-02-17 10:17:55

    Im to pewnie wydaje się, że wymyślili pierwszą tężnię na świecie

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wandek - niezalogowany 2024-02-17 09:39:37

    Na Facebooku "sokołowscy demokraci" udowodniają, że to oni wymyślili tężnię. W Kosowie tężnia jest od kilku lat, więc to nie jest odkrycie Ameryki.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zatroskany mieszkaniec - niezalogowany 2024-02-17 09:49:54

    Ten pan pełniąc rolę zastępcy burmistrza również odpowiada za stan naszego miasta i niech od tego nie ucieka. Może jeszcze jak weźmie dotychczasowych radnych B.K to nadal to będzie wmawiał? Tylko ktoś nowy może wyprowadzić to miasto z letargu i raczej nie jest to obecny zastępca. Ciekawe czemu w tych wyborach kandydaci chowają do kieszeni logo PiS? Będę wdzięczny za merytoryczną odpowiedź.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek - niezalogowany 2024-02-17 10:11:16

    Do komentatora powyżej: A dlaczego członkowie PO nie kandydują z jej komitetu?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Do Stefek - niezalogowany 2024-02-17 18:36:01

    Bo chcą zakończyć wojnę samorządu centralnego z rządem hahahah. Tak mówiła dziś myszka agresorka. A tymczasem w sokołowskiej PO trwa w najlepsze wojna między jej członkami…. Poharhali się między sobą o stanowiska i startują z różnych komitetów.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tomi - niezalogowany 2024-02-17 10:31:33

    Kulturalnie, konkretnie, bez cyrków, składania obietnic bez pokrycia i fantastycznych bajek.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Handlarz - niezalogowany 2024-02-17 10:49:46

    Kandydatka jak brała ciężkie pieniądze będąc dyrektorką biblioteki to Karakula był cacy,a teraz za politykę się wzięła i będzie miasto uzdrawiać. Właściciele pustych lokali na starym mieście jak usłyszą pomysł na handel to podniosą ceny wynajmu o 300%????????????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Fan - niezalogowany 2024-02-17 11:00:56

    Ten Pan jest wytworem (dziełem/kreacją) niejakiego burmistrza. To będzie kontynuacja przyspieszającego trendu, który ustanowi niegdyś miasto Sokołów - sołectwem Sokołów. Skutki obu Panów polityki (wszak to burmistrz i wiceburmistrz) widać na "starym mieście". Nieczynne od wielu miesięcy i lat sklepy, pracownie itd. Straszą "murale" za wielkie pieniądze, a ten na magazynach byłej Cukrowni - to ohyda ohyd. Zresztą samo zamknięcie Cukrowni to plama niezmywalna na Bodziowym badziewnym swetrze. A sposób "zagospodarowania" Parku Przemysłowego" ... Nie wiem, kto wygra wybory, wiem natomiast, że ludzie związani z obecnym Urzędem Miasta powinni odpocząć. I to nie jedną, a klika kadencji!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • John - niezalogowany 2024-02-17 11:04:22

    Amen!

    • Zgłoś wpis
  • smutny obserwator - niezalogowany 2024-02-17 13:33:25

    Zamieranie starego miasta to wyłącznie wina mieszkańców, którzy wolą pojechać do galerii, czy innego skupiska sieciówek (najczęściej zagranicznych). Pomysł 'innej opcji' z otwieraniem na starym mieście kawiarenek i lokalnych sklepików niewiele tu pomoże (szczególnie bez obwodnicy - ja nie zamierzam kawy pić i jednocześnie dostawać rykoszetem spalinami i hukiem z ciężarówek). Z resztą na planach się skończy bo temat właścicielski nieruchomości na mieście jest raczej mocno zabagniony. Społeczeństwo niestety woli jechać w stronę cukrowni, mielić się tam samochodami, nakupić jednorazowych ciuchów made in Bangladesh, a na końcu wspomóc sieć fastfoodową. To jest problem pokoleniowy oraz mentalności i żaden burmistrz tak małej miejscowości tego problemu raczej już nie rozwiąże. Największym zmartwieniem lokalnej społeczności sądząc po komentarzach pod różnymi artykułami jest to czy w mieście powstanie LIDL. Zero myślenia w przyszłość dalszą niż co dziś na obiad..

    • Zgłoś wpis
  • Do Fan - niezalogowany 2024-02-17 16:36:34

    Już murale są złe i nie podobają się? Najlepiej nic nie robić, zapomnieć o historii miasta. A propos plamy to przypomnij sobie za jakich rządów zamykali cukrownie? Czy to nie czasy Lewicy i zielonej koniczyny?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janusz - niezalogowany 2024-02-17 11:29:04

    A POdobno KOnkurenci mieli prowadzić kampanię czystą bez obrażania nikogo mając własny pomysł na miasto. Tym czasem w ich wpisach widać strach i frustrację, wręcz obłęd. Od takich ludzi strzeż nas Boże.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do Fan - niezalogowany 2024-02-17 11:59:30

    Czy wy POtraficie tylko kłamać i obrażać? Cały twój wpis kłamstwo kłamstwem pogania

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Prawak - niezalogowany 2024-02-17 13:11:03

    Już lewaków boli mural ks..Brzóski.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    KOniec blisKO - niezalogowany 2024-02-17 16:37:52

    Na Panią Bożenkę zawsze można liczyć, już komentarze znikają.To się nazywa rzetelna prasa.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • bgontarz 2024-02-17 16:52:25

    Zostały usunięte dokładnie dwa. Jeden mógł stanowić naruszenie praw autorskich i nie chcę się później z kimś ciągać po sądach, drugi mnie obrażał. Jak jakiś tchórz się wstydzi podpisać pod kłamstwami pod moim adresem, dlaczego mam to publikować?

    • Zgłoś wpis
  • Dziennik lokalny - niezalogowany 2024-02-17 17:06:01

    Pani się nie martwi o prawa autorskie. O to powinien się martwić publikujący. Trochę więcej niż dwa(w internecie nic nie ginie) i dziwnym trafem akurat komentarze opozycji.hm ps. Proszę zajrzeć pod artykuł Pani Iwony Kublik, może też trzeba coś usunąć. Pozdrawiam i życzę rzetelności w dalszej pracy

    • Zgłoś wpis
  • bgontarz 2024-02-17 18:31:29

    To, że pod artykułami nie widać komentarzy bo zostały usunięte nie znaczy, że zostały też usunięte z systemu. Wszystkie są zachowane, z numerami IP i dostępne np. dla sądu. Spokojnie widać, ile komentarzy napisałeś trollu w ostatnich minutach, twój nr IP, zmienianie nicków, można bez problemu sprawdzić, co pisałeś w poprzednich dniach W sieci nic nie ginie i łatwo udowodnić, kto ma rację.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Edek - niezalogowany 2024-02-17 16:50:01

    Panie nowy Burmistrzu zapraszamy na ul. Zacisze, szczególnie przed kampanią, jak chce Pan tutaj głosy zdobyć to musi się w końcu ruszyć ten temat.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    elf - niezalogowany 2024-02-17 17:47:33

    Po wielu latach rządów @Krzysztof Dąbrowski z BK próbowałem wyobrazić sobie czy Sokołów mógłby być planem dla filmu o rosyjskiej agresji w Ukrainie. Dziś podczas telewizyjnego materiału zwróciłem uwagę na drogi w bombardowanej od kilkunastu lat Awdijiwce i mam zdanie, że drogi tam są dużo lepsze i Sokołów nie nadaje się do tej roli. Wypad!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    rozbawiony - niezalogowany 2024-02-17 19:21:19

    Do z poważaniem wyborcy. Krytykuje Pan mocno p. Dąbrowskiego, posądzając Go o kradzież pomysłów. Wzywa nawet do publicznej dyskusji, ale zwyczajem swego ugrupowania danych nie podaje. O panu Dąbrowskim wiemy prawie wszystko z jego rzetelnej informacji - poznajemy rodowód, przebieg nauki, życie zawodowe i rodzinne. O Waszych kandydatach nie wiemy nic, poza paru sloganami, Nasuwa się więc uzasadnione podejrzenie, że coś tam z tymi życiorysami nie tak. A jak już wychodzicie do wyborców, trzeba coś im zaproponować. Bieganie z serduszkami po mieście w walentynkowy dzień nie wystarczy. A jeśli to robią ludzie ze średnią wieku 60+, uwłaczają powadze i własnej, i przyszłych wyborców. Wybory to poważna sprawa- tak właśnie je potraktował p. Dąbrowski. Szacun- mnie Pan do siebie przekonał, mimo różnic w poglądach. Światopoglądowo bliżej mi do PO, ale z tymi osobami nie po drodze, z nimi można pójść na wódkę, bądź na potańcówkę. A w Maćka Osińskiego wierzę nadal. Pozdrówka p. Krzysztofie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • SD - niezalogowany 2024-02-17 20:26:01

    W Walentynki, w wielu miastach, wielu kandydatów chodziło po ulicach z czerwonymi balonami, czerwonymi lizakami i czerwonymi sercami, a Ty widzisz tylko tych w Sokołowie tak? To chyba jakaś obsesja.. A gdzie ten Maciek Osiński jest? Zdaje się, że też już powinien latać po ulicy skoro kandyduje do powiatu. Może mu podpowiesz, że wynik z parlamentarnych na samorządowe się nie przełoży, bo to inna specyfika wyborów, a przede wszystkim różnej wielkości okregi? Do roboty, a nie do hejtu!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kolo - niezalogowany 2024-02-17 20:39:11

    KO tak wyśmiewa Nowotniaka a on z okręgu nr 1 lepszego kandydata wystawił niż oni. Pracuje uczciwie, podatki płaci. Od miasta i burmistrza pieniędzy nie brał. Gruszek na wierzbie nie obiecuje. Na dodatek nie ośmiesza się i nie robi z siebie pajaca. No i ma normalną rodzinę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Gośka - niezalogowany 2024-02-17 22:06:06

    Popieram ja i moja rodzina oddamy glos na Roberta Pytlaka do Rady Miasta to dobry kandydat.

    • Zgłoś wpis
  • Ula - niezalogowany 2024-02-18 01:05:46

    No chyba że ma tylko z jednego okręgu kandydata, to z taką ilością nic nie zdziała

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zdziwiony - niezalogowany 2024-02-17 20:46:11

    KO zwołało konferencję prasową, na której nie pokazali programu, bo “mamy, ale nie pokażemy”. Z kolei Pan Fiołek na swoim fejsbuku pisze, że “my mamy swój program prawie gotowy, ale nie pokazaliśmy go na konferencji, bo wprowadzamy zmiany na podstawie rozmów z mieszkańcami”. Tyle, że rozmowy z mieszkańcami były już po konferencji :D ktoś tu chyba w jakiejś pętli czasowej utknął, albo już się zwyczajnie ośmiesza ;D Brudnej kampanii też piszą, że nie prowadzą, a w każdym poście nagonka na konkurencję. Żenada

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zeni - niezalogowany 2024-02-17 21:10:42

    14 lutego jest Święto Żołnierzy AK, jak przyszli pod Pomnik Niepodległości to można się było spodziewać, że może znicze zapalą i kwiaty złożą. A oni sobie jakąś Love Parade tam zrobili. Zero szacunku. Nie muszą wspominać, że wśród nich są ludzie z lewicy SLD. Widać to po ich zachowaniu. Następnym ranem na te miłosne happeningi niech sobie inne miejsce wybiorą.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    rozbawiony - niezalogowany 2024-02-17 21:26:26

    Do SD. Proszę przeczytać co znaczy hejt. Podawanie faktów , a nawet ich komentowanie bez siania nienawiści, złości, są dyskusją, a nie nienawiścią. Inne miasta mnie nie obchodzą- tam kandydaci mogą nawet chodzić na głowie. Wobec swoich stawiam określone wymagania i chcę, aby traktowali mnie -wyborcę poważnie. A Maciek na szczęście po ulicach nie latał i ani mi się śni to mu doradzać. A w wyborach ten młody człowiek odniósł niewątpliwy sukces. W komentarzach pisze się o nieporozumieniach wewnątrz PO i chyba to prawda. Tak Was mało i nie możecie się dogadać- to też nie najlepiej o Was świadczy. Dobrej nocki. do

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bronek - niezalogowany 2024-02-17 22:19:17

    Zeni zgadzam się z tobą w 100% komuchy nigdy nie mieli szacunku dla Żołnierzy AK, dla nich autorytet to Lenin, muszą więc poszukać może jeszcze jest gdzieś pomnik ich wodza a nie bezczeszczą ten teren wkoło pomnika swoją obecnością. Wcześniej zebrali się z panią Kamilą Gasiuk -Piechowicz pod pomnikiem ks. Brzóski, którego ich towarzysze bolszewicy zamordowali. Nie ładnie, te zbiórki wam się nie udają, szacunku trochę dla ofiar chociaż byli waszymi wrogami.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Fafik - niezalogowany 2024-02-18 16:07:43

    Jako prosty mieszkaniec mam proste pytanie. Ile Pan Dąbrowski od 2017 zarobił za pomaganie i wspieranie burmistrza?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Fafik - niezalogowany 2024-02-18 19:29:36

    Zresztą ile zarobił burmistrz i i cała rada miejska też mnie ciekawi. Czy przypadkiem nie wybieramy kto zostanie pączusiem w masełku?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Info - niezalogowany 2024-02-19 11:50:25

    Na BIP Miasta są oświadczenia majątkowe. Można sprawdzić.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janusz - niezalogowany 2024-02-18 19:55:07

    Oświadczenia majątkowe są ogólnie dostępne.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lidka - niezalogowany 2024-02-18 20:09:15

    Pan się nie martwi, Panie Krzysiu głupimi komentarzami, jesteśmy z Panem. Najgłośniej szczekają psy, które się boją.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pszon - niezalogowany 2024-02-18 21:41:21

    Troli z KO i wszystkich innych zainteresowanych zachęcam do sprawdzenia i przeanalizowania oświadczeń majątkowych najstarszej kandydatki na radną. Najlepiej jak się da i ktoś potrafi z ostatnich 15 lat pełnienia funkcji. I proszę porównać z innymi oświadczeniami innych osób sprawujących funkcje w mieście. Miłej lektury.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jurek - niezalogowany 2024-02-19 07:09:47

    Teraz "Demokraci"z sercem biegają po Sokołowie i myślą że ludzie zapomnieli przekaż miłości i szacunku ***** ***

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    STWA - niezalogowany 2024-02-19 07:40:44

    znam kandydata, należy dać mu szanse, popieram

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lucjan - niezalogowany 2024-02-19 11:28:26

    Kolejne wzeszło słońce , przy naszym wspaniałym burmistrzu słoncu Sokołowa. Jakie to szczęście bo byśmy bez nich już dawno zgineli.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    KFC - niezalogowany 2024-02-19 15:21:57

    Podobno Pan MC Donald potrzebny jest pani K, do rozbicia głosów, ma z nią taki mały układzik.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wołodia - niezalogowany 2024-02-19 15:26:41

    Pani K nie ma ze mną szans, co najwyżej może to być odwrotna sytuacja. Ja wygram te wybory, jestem tego pewny.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Monia - niezalogowany 2024-02-19 15:28:46

    Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta, szanse ma tylko jedna kobieta i to nie emerytka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gąsior - niezalogowany 2024-02-19 18:42:23

    Sadoska na burmistrza Sokołowa ale .................................................... małopolskiego

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna Karaina - niezalogowany 2024-02-20 02:28:09

    Panie Krzysztofie życzyłbym sobie żeby to co pan mówi żyć dobrych relacjach z samorządami gmina starostwo i Urząd Miasta czyli jeden za wszystkich wszyscy za jednego a nie tak jak do tej pory robienie sobie koło biura i za przeproszeniem srania we własne gniazdo wiadomo że w kupie siła życzyłbym sobie też żeby nie patrzeć na przynależność partyjną bo jak wiadomo każda z partii też zrobiona była dla ludzi i powinna pokazać swój punkt widzenia a nie różni się ludzi i kłócić co widać tutaj po komentarzach jaka zajadłość jest bo ten z PISu test z psl-u ten z platformy itd Zastanawia mnie tylko skoro pan karakula był taki zły To czemu tyle razy wygrał wybory na burmistrza skoro by się nie nadawał to już by dawno chyba nie siedział na tym stołku a jednak ludzie na niego głosowali albo pani starościna Elżbieta Sadowska Czy ktoś zadał sobie trud i policzył drogi które były wyremontowane w naszym powiecie Tak na pewno jest jeszcze wiele do zrobienia ale nie od razu Kraków zbudowano nie da się wszystkiego zrobić na raz nasze miasto na pewno potrzebuję dużych pieniędzy na wszelkie remonty i inwestycje ale oczerniając tu i hejtować to na pewno wiele nie zdziałacie. Plusem jest też wyjście do ludzi i usłyszenie ich opinii i sugestii też spojrzeć swym łaskawym okiem na biedniejsze rodziny w w jaki sposób można ich wesprzeć i zmotywować do godnego życia

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • soko 5 - niezalogowany 2024-02-20 18:52:29

    No i właśnie Iwona Kublik ze swoim komitetem tak zrobiła w walentynki wyszli w miasto porozmawiać z mieszkańcami a co do Pana Dabrowskiego to jest miłym i sympatycznym człowiekiem także nie przekreślam żadnego z wymienionych tutaj kandydatów ocenimy po efektach ich pracy

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zdzich - niezalogowany 2024-02-20 12:47:10

    Sołectwa Sokołów. Na kursie i ścieżce!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hello - niezalogowany 2024-02-25 20:40:06

    Mądry człowiek ,będzie szczerzę pracował dla miasta

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do