
Chodzi o zadania, na które samorządy pozyskały dofinansowanie z rządowego programu Polski Ład, czyli m.in. o rondo na ul. Siedleckiej i odcinki trasy Sokołów Podlaski - Przywózki - Paczuski Duże.
Miasto Sokołów Podlaski ogłosiło przetarg na zadanie o nazwie „Rozbudowa skrzyżowania ulicy Siedleckiej z ulicą Romanowskiego i przedłużeniem ulicy Piłsudskiego w Sokołowie Podlaskim” . Chodzi o tzw. małą obwodnicę miasta, która ma być przedłużeniem ul. Piłsudskiego do ul. Siedleckiej. Prace nad tym zadaniem trwają już od wielu miesięcy.
W ramach inwestycji zaplanowano budowę ronda czterowlotowego wraz z dojazdami, odwodnienia i kanału technologicznego, oświetlenia oraz wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wraz z urządzeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego. Czas na wykonanie tego zadania przewidziano do 30 listopada tego roku, a potencjalni wykonawcy mają czas na zgłoszenie się do 6 marca do godziny 10.00.
Na wykonanie ronda miasto pozyskało fundusze z Polskiego Ładu – 4 miliony złotych. Czy i ile będzie musiało do tego zadania dołożyć, pokaże przetarg.
Miasto Sokołów Podlaski ogłosiło też przetarg na rozbudowę drogi powiatowej - ulicy Fabrycznej - na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 62 (ul. Węgrowska) do granic Miasta Sokołów Podlaski. Na tym odcinku (to ponad 1,8 km) ma powstać nowa nawierzchnia jezdni, chodnik, ścieżka rowerowa, zatoki autobusowe. Samorząd chce, by wykonawca zakończył prace do 30 listopada 2023 r. Na oferty firm zainteresowanych wykonaniem zadania miasto czeka do 8 marca do godziny 10.00. Z Polskiego Ładu na prace na tym odcinku drogi powiatowej miasto dostało 4 mln zł.
Powiat sokołowski ogłosił jeden duży przetarg na remonty i modernizację w sumie 11 odcinków dróg powiatowych, położonych na terenie kilku gmin. Jedno z tych zadań to „Przebudowa drogi powiatowej nr 4228W w miejscowości Paczuski Duże, gm. Bielany, na odcinku o długości około 0,990 km”. To część inwestycji, na którą składają się działania 3 samorządów: miasta Sokołów Podlaski na ul. Fabrycznej (o tym w pierwszym punkcie artykułu), powiatu sokołowskiego oraz gminy Sokołów Podlaski, która już rozstrzygnęła przetargi i wyłoniła wykonawcę prac na „swoim”, 4-kilometrowym odcinku.
Przetarg ogłoszony przez powiat obejmuje też dziesięć innych zadań na drogach powiatowych w powiecie.. Chodzi o:
Na oferty potencjalnych wykonawców zainteresowanych wykonaniem prac powiat czeka do 1 marca 2023 r do godziny 10.00.
Na remonty 11 odcinków dróg powiatowych wymienionych powyżej samorząd powiatowy dostał z Polskiego Ładu fundusze w wysokości 15,9 mln zł.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Droga POWIATOWA Czerwonka Grochów też się prosi o remont. Zwłaszcza że w Grochowie jest szkoła podstawowa a dziury w kolano.
A droga w mieście, Zacisze. Od 30 lat jak pamiętam tylko lata się dziury wstyd ani chodnika ani ulicy
A dziury w wieeeeeeelu miejscach w Sokołowie?
Nie piszcie o dziurach w drodze dobrze ,że ich nie ma w kieszeniach podpisujących , dopiero by się sypało.
To wszystko to grosze, zawłaszcza że projekt budowy obwodnicy nie przeszedł i obwodnicy nie będzie (co władze miasta skutecznie ukrywają) to za to drogi w mieście powinny być wyremontowane a czasami odbudowane
Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Ktoś kto ma cel żeby pisać nieprawdziwe informacje chce w ten sposób osiągnąć swój sukces. Ale prawda sama się obroni. Informacje o obwodnicy ze strony Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w wywiadzie udzielonym RDC.
A o drodze Ceranów Wólka Rytelska Pani Starosta zapomniała!!!!! Hitem jest łatanie dziur w drodze destruktem który po tygodniu wybył a dziury jak były tak znów są.
Do edd -jaki znów "projekt obwodnicy", skoro nie wydano jeszcze decyzji środowiskowej??? Sprawdź najpierw jak wygląda przygotowanie krok po kroku takiej inwestycji.
W naszym powiecie nigdy nie będzie dobrych dróg bo nie dba się nawet o te, które jeszcze są dobre. Prace utrzymaniowe nie są realizowane. Nikt nie dokonuje odbioru prac remontowych, nie ma protokołów odbioru, nie ma nadzoru. Większość dróg to raczej kanały, gdzie pobocza są powyżej korony drogi, rowy przydrożne (jeśli jeszcze są) zarośnięte i nie są konserwowane. Tragedia w zarządzaniu i w utrzymaniu a co dopiero mówić o inwestycjach.