Reklama

Rozwiązali umowę na rozwój marki! Znana sieć fast-food znika z Polski?

09/02/2022 13:05

Nie będzie już nowych restauracji z logiem BurgerKing w Polsce. Umowa na rozwój sieci z zarządcą i operatorem sieci fast-food - spółką AmRest została rozwiązana.

Nie będzie już nowych restauracji z logiem BurgerKing w Polsce. Umowa na rozwój sieci z zarządcą i operatorem sieci fast-food - spółką AmRest została rozwiązana. 

Burger King to sieć restauracji szybkiej obsługi typu fast food specjalizująca się głównie w burgerach, frytkach, zimnych napojach. Najbardziej znanym produktem jest sieci burger Whopper, który stał się jednym z symboli popkultury.

Teraz Burger King Europe GMBH rozwiązał trwającą od 2007 roku umowę ze spółką AmRest. 

- Grupa AmRest, wiodący notowany operator restauracji w 25 krajach, franczyzobiorca, zarządzający ponad 2,3 tys. różnymi lokalami w Europie, poinformowała o decyzji Burger King Europe GMBH, który z dniem 01.02.2022 roku rozwiązał umowy ze spółką - podaje RMF24.pl.

Umowy te dotyczą BurgerKinga w pięciu krajach. Chodzi o restauracje w Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii, a także w Polsce. 

Co to oznacza dla klientów? 

Decyzja nie oznacza wycofania się marki BurgerKing z tych krajów. Chodzi jedynie o dalszy rozwój marki. Sieć nie będzie inwestowała w restauracje w nowych lokalizacjach. 

- AmRest będzie kontynuował prowadzenie 93 restauracji Burger King na wymienionych rynkach, z zachowaniem najlepszych standardów obsługi i jakości, zgodnie z podpisanymi umowami franczyzowymi, które pozostaną w mocy - czytamy w komunikacie przedstawicieli spółki.

Na koniec trzeciego kwartału 2021 w Polsce było 45 restauracji z logiem Burger King. 

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do