Reklama

To mogą być trudne dni dla klientów tego banku! Dostęp do kasy będzie ograniczony?

19/11/2021 12:00

Bank Pekao rozpoczyna przenoszenie danych i produktów klientów Idea Banku do swoich systemów operacyjnych. Procesem migracji, jak informuje bank, ma być objętych ok. 270 tysięcy klientów.

Bank Pekao rozpoczyna przenoszenie danych i produktów klientów Idea Banku do swoich systemów operacyjnych. Procesem migracji, jak informuje bank, ma być objętych ok. 270 tysięcy klientów.

Migracja rozpocznie się dziś (piątek, 19 listopada) po godzinie 16:00  i potrwa do poniedziałku (22 listopada). 

Jak informuje bank, wszystkie elektroniczne serwisy dawnego Idea Banku zostaną wyłączone. 

- Nie będzie możliwe wydanie dyspozycji przelewu w bankowości elektronicznej, realizacja płatności internetowych Pay-by-link i płatności internetowych kartą z dodatkowym potwierdzeniem w Idea Cloud. Klienci nie będą też mogli zlecić płatności na infolinii i w placówkach banku - poinformowano w specjalnym komunikacie. 

Klienci dawnego Idea Banku przez cały weekend będą mieli aktywne karty, którymi będą mogli płacić w sklepach stacjonarnych i wypłacać gotówkę w bankomatach. 

Po zakończeniu migracji, czyli w poniedziałek od godziny 8:00, klienci zyskają dostęp do swoich rachunków w systemach Banku Pekao. 

Kłopoty także obecnych klientów 

Bank Pekao zapowiedział, że również obecni klienci muszą przygotować się na problemy. "Zaawansowana technologicznie operacja migracji danych" będzie wiązała się z koniecznością wykonania prac informatycznych i przerwami technicznymi. 

Od soboty, 20 listopada, od godziny 15:00 nie będą działać serwis internetowy Pekao24, aplikacja PeoPay, Pekao24Makler oraz platforma eTrader Pekao. Taki stan ma utrzymać się do godziny 12:00 w niedzielę. 

- W czasie przerwy technicznej klienci nie będą mogli realizować transakcji BLIK oraz płatności internetowych Pay-by-link ani płatności internetowej kartą z potwierdzeniem autoryzacji w aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej. W tym czasie na infolinii banku będzie można tylko zastrzec kartę - dodaje bank.

Co istotne działać mają -łatności kartami w sklepach stacjonarnych i wypłaty z bankomatów.

Dłużej, bo od 19 listopada od godziny 22:00 do 22 listopada do godziny 6:00 niedostępny będzie serwis internetowy PekaoBiznes24, aplikacja mobilna i usługa Pekao Connect.

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do