Reklama

TVP nie chce pokazać tej reklamy. "Godzi we wrażliwość odbiorców"?

04/11/2021 14:30

Telewizja Polska nie zgodziła się na emisję reklamy dotyczącej kampanii jednej z marek biżuterii. Co nie spodobało się władzom stacji? 

Telewizja Polska nie zgodziła się na emisję reklamy dotyczącej kampanii jednej z marek biżuterii. Co nie spodobało się władzom stacji? 

Za najnowszą kampanię Yes "Jestem kobietą" odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt.

- Jej założeniem jest ukazanie różnorodności, niezależności i odwagi kobiet - informuje portal Wirtualna Polska. 

W spocie występują m.in. bizneswoman i mama trójki dzieci Aleksandra Żebrowska, wicemistrzyni olimpijska Katarzyna Zillmann i jej dziewczyna Julia Walczak, Christina Flagmeier, która została modelką w wieku 74 lat oraz Bogna Golec - modelka plus size. 

Spot można już oglądać m.in. w social mediach, a niebawem także w Polsacie oraz TVN. Reklama nie będzie emitowana w Telewizji Polskiej. 

Nieoficjalnie mówi się, że TVP zakwestionowało trzy fragmenty spotu, które mają "godzić we wrażliwość odbiorców".

Chodzi o ujęcia karmiącej piersią Aleksandry Żebrowskiej, przeglądającej się w lustrze  z odsłoniętym dekoltem Aleksandry Wiederek-Barańskiej (kobieta poddała się mastektomii) oraz scenę z pocałunkiem wicemistrzyni olimpijskiej Katarzyny Zillmann i jej partnerki. 

Przedstawiciele Telewizji Polskiej oficjalnie nie komentują tej decyzji.  

Argumentacją, jaką usłyszał podzielił się Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + JvM, w rozmowie z Press.

- TVP zażądała usunięcia ujęć z parą nieheteronormatywną, a także nagości. Z tym, że te tak zwane nagości TVP mogła ewentualnie tolerować po godz. 20, jednak pary nieheteronormatywnej - o żadnej porze - powiedział Gaworski. 

[YT]https://www.youtube.com/watch?v=--T8-Jw52Qc[/YT]

 

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do