Reklama

Urząd Miasta pracuje, ale z ograniczeniami

21/01/2022 11:14

Burmistrz Miasta Sokołów Podlaski uprzejmie informuje, że – w związku ze wzrostem zagrożenia epidemiologicznego – Urząd Miasta Sokołów Podlaski wykonuje zadania publiczne w trybie stacjonarnym, z pełną obsadą stanowisk, jednak w miarę możliwości prosimy o załatwianie spraw w trybie zdalnym, tj. drogą elektroniczną, telefoniczną, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub poprzez umieszczenie dokumentów w skrzynce podawczej znajdującej się przy wejściu do budynku od ulicy Armii Krajowej. Wpłat można dokonywać na numery kont podane na dole strony.

Burmistrz Miasta Sokołów Podlaski uprzejmie informuje, że – w związku ze wzrostem zagrożenia epidemiologicznego – Urząd Miasta Sokołów Podlaski wykonuje zadania publiczne w trybie stacjonarnym, z pełną obsadą stanowisk, jednak w miarę możliwości prosimy o załatwianie spraw w trybie zdalnym, tj. drogą elektroniczną, telefoniczną, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub poprzez umieszczenie dokumentów w skrzynce podawczej znajdującej się przy wejściu do budynku od ulicy Armii Krajowej. Wpłat można dokonywać na numery kont podane na dole strony.

W sprawach wymagających osobistego stawiennictwa w urzędzie prosimy uprzednio umawiać się telefonicznie (dane kontaktowe poniżej). W Biurze Obsługi Interesanta mogą jednocześnie przebywać 2 osoby, w tym 1 osoba do kasy. W poczekalni Urzędu Stanu Cywilnego może przebywać 1 osoba, obsługa interesantów odbywa się pojedynczo.

Przed wejściem na teren urzędu obowiązuje zasłonięcie nosa i ust maseczką, dezynfekcja rąk i kontrola temperatury ciała.

W sprawach skargi i wniosków:
Burmistrz Miasta przyjmuje interesantów we wtorki w godzinach 11-17:00, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym w sekretariacie, tel. 25 7817510.
Przewodniczący Rady Miejskiej przyjmuje interesantów w środy w godzinach 15-17:00, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pod numerem 25 7817520.

DANE KONTAKTOWE:
Kancelaria ogólna: 25 7817500, fax 7817508, [email protected]
Sekretariat Burmistrza Miasta: 25 7817510, [email protected]
Planowanie Przestrzenne: 25 7817527, [email protected]
Mienie Komunalne: 25 7817526, [email protected]  
Gospodarka Komunalna i Ochrona Środowiska: 25 7817503; odpady: 25 7817557, [email protected]; środowisko, usunięcie drzewa: 25 7817554, [email protected][email protected]
Wydział Inwestycji i Dróg: 25 7817552, [email protected]
Wymiar podatków: 25 7817534, [email protected]; Księgowość podatkowa: 25 7817535, [email protected]
Ewidencja Działalności Gospodarczej: 25 7817506, [email protected]
Ewidencja Ludności: 25 7817542, 7817507, [email protected]
Wydział Funduszy / program „Czyste Powietrze”: 25 7817561, 7817563, [email protected]

Numery kont bankowych do dokonywania wpłat:
84 1240 2715 1111 0000 3272 6046 – wpłaty z tytułu podatków i opłat lokalnych, opłaty skarbowej
51 1240 2715 1111 0010 4729 0962 – wpłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
47 1240 2715 1111 0000 3272 6033 – wpłaty wadium na przetarg
76 1240 2715 1111 0010 4311 7281 – rachunek dochodów budżetu

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do