
Burmistrz Miasta Sokołów Podlaski uprzejmie informuje, że – w związku ze wzrostem zagrożenia epidemiologicznego – Urząd Miasta Sokołów Podlaski wykonuje zadania publiczne w trybie stacjonarnym, z pełną obsadą stanowisk, jednak w miarę możliwości prosimy o załatwianie spraw w trybie zdalnym, tj. drogą elektroniczną, telefoniczną, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub poprzez umieszczenie dokumentów w skrzynce podawczej znajdującej się przy wejściu do budynku od ulicy Armii Krajowej. Wpłat można dokonywać na numery kont podane na dole strony.
Burmistrz Miasta Sokołów Podlaski uprzejmie informuje, że – w związku ze wzrostem zagrożenia epidemiologicznego – Urząd Miasta Sokołów Podlaski wykonuje zadania publiczne w trybie stacjonarnym, z pełną obsadą stanowisk, jednak w miarę możliwości prosimy o załatwianie spraw w trybie zdalnym, tj. drogą elektroniczną, telefoniczną, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub poprzez umieszczenie dokumentów w skrzynce podawczej znajdującej się przy wejściu do budynku od ulicy Armii Krajowej. Wpłat można dokonywać na numery kont podane na dole strony.
W sprawach wymagających osobistego stawiennictwa w urzędzie prosimy uprzednio umawiać się telefonicznie (dane kontaktowe poniżej). W Biurze Obsługi Interesanta mogą jednocześnie przebywać 2 osoby, w tym 1 osoba do kasy. W poczekalni Urzędu Stanu Cywilnego może przebywać 1 osoba, obsługa interesantów odbywa się pojedynczo.
Przed wejściem na teren urzędu obowiązuje zasłonięcie nosa i ust maseczką, dezynfekcja rąk i kontrola temperatury ciała.
W sprawach skargi i wniosków:
Burmistrz Miasta przyjmuje interesantów we wtorki w godzinach 11-17:00, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym w sekretariacie, tel. 25 7817510.
Przewodniczący Rady Miejskiej przyjmuje interesantów w środy w godzinach 15-17:00, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pod numerem 25 7817520.
DANE KONTAKTOWE:
Kancelaria ogólna: 25 7817500, fax 7817508, [email protected]
Sekretariat Burmistrza Miasta: 25 7817510, [email protected]
Planowanie Przestrzenne: 25 7817527, [email protected]
Mienie Komunalne: 25 7817526, [email protected]
Gospodarka Komunalna i Ochrona Środowiska: 25 7817503; odpady: 25 7817557, [email protected]; środowisko, usunięcie drzewa: 25 7817554, [email protected], [email protected]
Wydział Inwestycji i Dróg: 25 7817552, [email protected]
Wymiar podatków: 25 7817534, [email protected]; Księgowość podatkowa: 25 7817535, [email protected]
Ewidencja Działalności Gospodarczej: 25 7817506, [email protected]
Ewidencja Ludności: 25 7817542, 7817507, [email protected]
Wydział Funduszy / program „Czyste Powietrze”: 25 7817561, 7817563, [email protected]
Numery kont bankowych do dokonywania wpłat:
84 1240 2715 1111 0000 3272 6046 – wpłaty z tytułu podatków i opłat lokalnych, opłaty skarbowej
51 1240 2715 1111 0010 4729 0962 – wpłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
47 1240 2715 1111 0000 3272 6033 – wpłaty wadium na przetarg
76 1240 2715 1111 0010 4311 7281 – rachunek dochodów budżetu
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie