Reklama

Gigant wchodzi do Polski! "10. najcenniejszy brand modowy na świecie"

20/08/2022 16:27

Japoński gigant odzieżowy - firma Uniqlo - wchodzi na Polski rynek. Odzież konkurenta Zary i H&M będzie dostępna w nowym sklepie stacjonarnym.

Japoński gigant odzieżowy - firma Uniqlo - wchodzi na Polski rynek. Odzież konkurenta Zary i H&M będzie dostępna w nowym sklepie stacjonarnym. 

Uniqlo to japońska firma odzieżowa. Została założona w Yamaguchi w 1949 roku. Należy do grupy Fast Retailing, która posiada także marki -  J Brand, Comptoir des Cotonniers, GU, Princesse Tam-Tam i Theory.

Marka Uniqlo została zakwalifikowana przez Brand Finance jako 10. najcenniejszy brand modowy na świecie w 2022 roku.

Dotychczas polscy klienci asortyment marki mogli kupić wyłącznie za pośrednictwem platform e-commerce i oficjalnego sklepu internetowego marki. 

- W maju 2022 roku na świecie działało 2,3 tys. sklepów Uniqlo, najwięcej w Chinach (869), Japonii (812) i Korei (127). W Europie spółka prowadziła pojedyncze sklepy w Belgii, Hiszpanii, Szwecji, Holandii, Danii i Włoszech. Swoją europejską ekspansję Uniqlo rozpoczęło od Francji (26 sklepów), Wielkiej Brytanii (15) i Niemiec (10). Warszawskie sklep będzie pierwszym w Polsce - podaje serwis Wiadomości Handlowe. 

Teraz marka będzie miała swój pierwszy sklep w Polsce. 

Jak podaje portal fashionbiznes.pl w jednym z warszawskich centrów handlowych ma stanąć UNIQLO Pop-Up.

- Uniqlo otworzy się jako pop-up store w Warszawie na przełomie sierpnia i września. Butik będzie zlokalizowany w jednej z galerii handlowych w centrum Warszawy. Na ten moment marka nie zdradza żadnych konkretów, nie powstała także strona polskiego oddziału - czytamy w serwisie. 

Sieć poszukuje już doradców ds. sprzedaży do sklepu. Pracownik ma tam zarabiać 5 tys. zł brutto miesięcznie.

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do