
Japoński gigant odzieżowy - firma Uniqlo - wchodzi na Polski rynek. Odzież konkurenta Zary i H&M będzie dostępna w nowym sklepie stacjonarnym.
Japoński gigant odzieżowy - firma Uniqlo - wchodzi na Polski rynek. Odzież konkurenta Zary i H&M będzie dostępna w nowym sklepie stacjonarnym.
Uniqlo to japońska firma odzieżowa. Została założona w Yamaguchi w 1949 roku. Należy do grupy Fast Retailing, która posiada także marki - J Brand, Comptoir des Cotonniers, GU, Princesse Tam-Tam i Theory.
Marka Uniqlo została zakwalifikowana przez Brand Finance jako 10. najcenniejszy brand modowy na świecie w 2022 roku.
Dotychczas polscy klienci asortyment marki mogli kupić wyłącznie za pośrednictwem platform e-commerce i oficjalnego sklepu internetowego marki.
- W maju 2022 roku na świecie działało 2,3 tys. sklepów Uniqlo, najwięcej w Chinach (869), Japonii (812) i Korei (127). W Europie spółka prowadziła pojedyncze sklepy w Belgii, Hiszpanii, Szwecji, Holandii, Danii i Włoszech. Swoją europejską ekspansję Uniqlo rozpoczęło od Francji (26 sklepów), Wielkiej Brytanii (15) i Niemiec (10). Warszawskie sklep będzie pierwszym w Polsce - podaje serwis Wiadomości Handlowe.
Teraz marka będzie miała swój pierwszy sklep w Polsce.
Jak podaje portal fashionbiznes.pl w jednym z warszawskich centrów handlowych ma stanąć UNIQLO Pop-Up.
- Uniqlo otworzy się jako pop-up store w Warszawie na przełomie sierpnia i września. Butik będzie zlokalizowany w jednej z galerii handlowych w centrum Warszawy. Na ten moment marka nie zdradza żadnych konkretów, nie powstała także strona polskiego oddziału - czytamy w serwisie.
Sieć poszukuje już doradców ds. sprzedaży do sklepu. Pracownik ma tam zarabiać 5 tys. zł brutto miesięcznie.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie