Reklama

Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę. Pytamy o imprezę w Parku Przemysłowym Sokołów Podlaski.

Hucznie zapowiadane przez burmistrz Iwonę Kublik imprezy na 600-lecie miasta zaczęły się w sobotę, 14 września. Na pikniku w Parku Przemysłowym frekwencja była mizerna. Największą atrakcję - koncert zespołu Turbo o godzinie 20.00 – odwołano, bo nad miasto nadciągnęła burza. Sposób organizacji imprezy budzi wiele wątpliwości, dlatego zwróciliśmy się do burmistrz z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej. Treść wniosku i wątpliwości zgłoszone nam przez mieszkańców publikujemy, bo biorąc pod uwagę dotychczasowy sposób postępowania Iwony Kublik z naszymi pytaniami i pismami kierowanymi do UM, na odpowiedź poczekamy dwa tygodnie lub nie dostaniemy jej wcale.

Dlaczego SOK odsunięto od organizacji imprezy?

O planach zorganizowania obchodów 600-lecia uzyskania praw miejskich przez Sokołów Podlaski burmistrz Iwona Kublik mówiła na sesjach Rady Miejskiej w czerwcu i we wrześniu. Powtarzała, że poprzednicy nie zostawili na ten cel funduszy w budżecie, a „600-lecie wypada tylko raz”.

Imprezę pod hasłem „Pożegnanie Lata” nowe władze zaplanowały na 14 i 15 września: w sobotę miał być piknik z koncertami rockowymi w Parku Przemysłowym, a w niedzielę wieczorem koncert organowy w sokołowskiej konkatedrze. O trzecim elemencie obchodów, poniedziałkowej promocji albumu „Spacerkiem po ulicach dawnego Sokołowa” nie piszemy, bo to inicjatywa zrealizowana przez Miejską Bibliotekę Publiczną.

O festynie jako pierwszy poinformował 30 sierpnia na Facebooku Piotr Jankowski, członek sztabu wyborczego Iwony Kublik. Napisał, że „miał zaszczyt organizować koncerty w imieniu Iwony Kublik - Burmistrzyni Miasta Sokołów Podlaski”. Piotr Jankowski przez kilka lat współpracował z SOK jako muzyk. Na koncercie Voci Cantati we wrześniu ubiegłego roku wygłosił polityczne komentarze bez uzgodnienia z resztą zespołu, po czym rozwiązał umowę z SOK. Później wraz z częścią osób, które dotychczas współpracowały z SOK zorganizował „prywatne” koncerty w Starej Drukarni i Gamie, na które „prywatnie” sprzedawał bilety.

W kwietniu, przed wyborami samorządowymi, Piotr Jankowski złożył głośną wizytę w Sokołowskim Ośrodku Kultury, żądając dokumentów od dyrektora. W internecie opublikował skan dokumentu z wysokością wynagrodzenia dyrektora SOK Marcina Celińskiego. Jak wszedł w jego posiadanie? Z kolei na sesji Rady Miejskiej w maju Piotr Jankowski zaatakował dyrektora SOK. To był wstęp do kolejnych ataków na Marcina Celińskiego, które podjął przewodniczący Komisji Rewizyjnej Marek Landzberg. Zwieńczeniem akcji była sesja 29 sierpnia, na której upubliczniono oskarżenia z tzw. protokołu pokontrolnego Komisji Rewizyjnej i przez 7 godzin nie pozwolono dojść do głosu dyrektorowi Celińskiemu. Później hejterzy współpracujący z nową burmistrz publikowali na Facebooku materiały i komentarze zarzucające dyrektorowi SOK „przestępstwa”. Te oskarżenia „lajkował” oficjalny profil włodarz Sokołowa „Iwona Kublik, Burmistrzyni Miasta Sokołów Podlaski”.

Dlaczego od organizacji imprez 14 i 15 września odsunięto Sokołowski Ośrodek Kultury, który ma zaplecze techniczne (choćby scenę i nagłośnienie), ludzi oraz doświadczenie, a wyznaczono do do tego osobę, która nie ma doświadczenia w tym zakresie? Czy Piotr Jankowski działał „charytatywnie”, czy dostał wynagrodzenie?

Kto za to wszystko zapłacił?

Na plakacie promującym „Pożegnanie Lata” znalazła się jedynie informacja, że na festyn zaprasza burmistrz Iwona Kublik. Nie ma nic o sponsorach. Kto zatem sfinansował imprezę? Czy była to miejska spółka PUIK? Dochody tego przedsiębiorstwa pochodzą z opłat wnoszonych przez mieszkańców, więc wydatki powinny być szczególnie przemyślane. Wiemy, że pokaz laserowy sfinansował Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim – ta atrakcja nie doszła do skutku na ubiegłorocznym jubileuszu PBS i bank obiecał ją powtórzyć na Trawniku Coolturalnym.

Czy podjęto jakiekolwiek próby pozyskania sponsorów na imprezę 14 i 15 sierpnia, którzy pokryliby część kosztów. Jeśli tak, to jakie kwoty pozyskano? Ile kosztowały koncerty? Dlaczego wynajęto scenę i nagłośnienie, choć można było bezpłatnie wykorzystać scenę, oświetlenie i nagłośnienie z SOK i zrobić imprezę na Trawniku Coolturalnym? Chcemy znać odpowiedzi na te pytania, bo mieszkańcy mają prawo znać dokładne kwoty jakie wydano na zabawę. Samorząd to nie jest prywatny folwark pani burmistrz i członków jej komitetu, miasto zarządza publicznymi pieniędzmi i ich wydawanie musi być transparentne!

Dlaczego gminy potrafią, a miasto nie?

W lipcu i sierpniu odbyły się festyny, dożynki, jubileusze strażackie w wielu gminnych miejscowościach w powiecie sokołowskim. Ich włodarze - niezależnie od barw politycznych – niemal w każdym przypadku potrafili pozyskać wsparcie finansowe od władz Mazowsza. Czy o takie wsparcie wystąpiły władze miasta Sokołów Podlaski, jeśli tak, to z jakim efektem?

We wszystkich gminach przy organizacji imprez władze współpracowały z wieloma podmiotami, także z lokalnymi mediami, w tym z naszą redakcją. Reklamowaliśmy imprezy, zapraszaliśmy mieszkańców w imieniu organizatorów, obszernie je później relacjonowaliśmy. Bezpłatnie! W niedzielę, 15 września, mimo deszczu na imprezie w Sterdyni pojawiły się tłumy gości. Atrakcji było wiele - łącznie z konkursem gotowania na żywo przez lokalne KGW. Wójt Marianna Kobylińska zaznaczyła, że na imprezę nie poszła złotówka z publicznych pieniędzy, wszystko sfinansowali sponsorzy, których było kilkudziesięciu.

Dlaczego w Sokołowie Podlaskim władza umie tylko walczyć z lokalnymi mediami, dzielić społeczeństwo, wspiera hejterów prowadzących agresywne profile w Internecie?

Burza nad miastem i odwołany koncert

Jak wyglądała sobotnia impreza w Parku Przemysłowym? Jak napisał nam jeden z Czytelników „W McDonaldzie o 16.30 było więcej ludzi niż na tym pikniku (..) Chyba ludzie dobitniej nie mogli pokazać, co myślą, o nowej władzy”.

Ze środowisk szkolnych dotarły do nas sygnały, że każda szkoła musiała na sobotni piknik przygotować stoisko - dyrektorów zobowiązano do tego. Nieważne, że był to dla nauczycieli dzień wolny od pracy...

Wieczorem na Facebooku burmistrz Iwona Kublik ogłosiła, że z uwagi na potężną burzę i ulewę, jaka nadciągnęła nad miasto ok. 19 koncert gwiazdy - zespołu Turbo - został odwołany. Ma odbyć się w innym terminie. A my jako redakcja dostaliśmy wiele komentarzy od mieszkańców, w kilku przewinęło się stwierdzenie, że tym razem idealnie sprawdziło się powiedzenie: „kto sieje wiatr, ten zbiera burzę”.

W niedzielny wieczór na ciekawym skądinąd koncercie organowym konkatedra świeciła pustkami. W Internecie znaleźć można było narzekania mieszkańców, że więcej osób by na niego przyszło, gdyby o tym projekcie wiedziało. Stawili się za to w komplecie sokołowscy hejterzy, którzy na co dzień nie przepuszczają okazji do ataków na kościół i np. postulowali usunięcie krzyży z instytucji publicznych. Aż się chce powtórzyć za Sienkiewiczem: „diabeł ubrał się w ornat i ogonem na mszę dzwoni”

Czy to będzie „chocholi taniec”?

Burmistrz Iwona Kublik przygotowuje jeszcze jeden swój pomysł związany z obchodami 600-lecia miasta. Chodzi o bicie rekordu Guinessa w liczbie par tańczących poloneza. Obecnie najlepszy wynik to 530 par, w Sokołowie tańczyć ma 600.

Tym razem również od organizacji został odsunięty SOK, nie ma współpracy z lokalnymi mediami. Iwona Kublik rozesłała do miejskich placówek oświatowych i firm zaproszenie na to wydarzenie, w którym znalazło się nieco absurdalne zdanie „To może być ogromna szansa na wypromowanie naszego miasta, a co za tym idzie na jego rewitalizację, zahamowanie negatywnych zjawisk oraz poprawę bardzo złej kondycji finansowej w jakiej jest obecnie”. Jak ma się to odbyć? Przy okazji uwaga do pani burmistrz – nie mamy w Sokołowie pałacu Ogińskich(!) - gdy Michał Kleofas gościł króla Stanisława Augusta Poniatowskiego, pałacu w Przeździatce jeszcze nie było, zbudowano go pół wieku później.

Iwona Kublik wspomniała na sesji 29 sierpnia, że do biura organizatora bicia rekordu trzeba wpłacić 8 tys. zł. Jakie będą inne koszty?

W piątek, 13 września, odbyła się próba „poloneza” na terenie Parku Przemysłowego. Wzięli w niej głównie uczniowie sokołowskich szkół. Sytuacja z polonezem stała się powodem do dziwnej rywalizacji, łączonej z planami likwidacji szkół...

Okazało się, że ten „rekordowy” taniec koordynuje Jacek Drążkiewicz, kierownik Uczelnianego Ośrodka Kultury na Uniwersytecie w Siedlcach. Czy podjął się tego zadania charytatywnie, czy może dostał wynagrodzenie? Nasi informatorzy donoszą (również ci z kręgów związanych do niedawna z sokołowską władzą), że udany projekt z biciem rekordu ma być dla pana Jacka trampoliną do... objęcia posady dyrektora Sokołowskiego Ośrodka Kultury! O tej postaci napiszemy więcej w najbliższych dniach.

Czy tak powinna wyglądać organizacja wydarzenia, które ma rozsławić Sokołów? Pozostawiamy to państwa ocenie...

Oto treść wniosku o udostępnienie informacji publicznej:

Wysłaliśmy dziś (16 września 2024) do burmistrz miasta Sokołów Podlaski pytania dotyczące weekendowych imprez. Publikujemy jego treść, by nasi czytelnicy byli w tym przypadku świadkami tego, jak w mieście funkcjonuje jawność i transparentność. Odpowiedzi mamy nadzieję otrzymać jak najszybciej, a nie w ostatnim dniu 14-dniowego terminu i niezwłocznie je naszym Czytelnikom udostępnimy.

 

Miejsce zdarzenia mapa Sokołów Podlaski

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Aktualizacja: 16/09/2024 08:02
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    marlom - niezalogowany 2024-09-16 08:14:08

    Coraz bardziej żenujące są te artykuły. Pełne niedomówień i jakiś insynuacji. Co to kogo obchodzi że jakiś gość organizował prywatnie koncert w jakiejś prywatnej restauracji...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • taaa - niezalogowany 2024-09-16 08:43:53

    Jego prywatne koncerty nic nas nie obchodzą, ale jeżeli ktoś coś organizuje poprzez burmistrz to dotyczy to nas wszystkich i powinniśmy wiedzieć skąd są na to środki. Żenująca to jest Pani burmistrz, która nie współpracuje z SOK. Od tego właśnie jest ta instytucja. Jakoś w gminach nie patrzą na poglądy polityczne i wszyscy razem organizują dożynki, biesiady i inne imprezy na które przychodzą tłumy. Przykład Jabłonny Lackiej czy Repek.

    • Zgłoś wpis
  • MR - niezalogowany 2024-09-16 09:00:58

    Panie Landzberg, to pan jest "marlom". Ten prywatny koncert był oficjalnie, czy widzowie dostali bilety, były one nabite na kasę fiskalną? Może tą sprawą powinien się zainteresować urząd skarbowy? Jedni musza płacić podatki, a inni co? Na koncertach sądząc po zdjęciach było no grubo ponad 100 osób a bilety było po 50 zł bo mi mówił kolega co był!

    • Zgłoś wpis
  • Anna - niezalogowany 2024-09-16 09:43:29

    Hejterzy zasiedli do klawiatur! To co się wydarzyło było żenujące, pustki straszne, wyglądało jakby nikt o tej imprezie nie wiedział! To jest kara Boża za te wszystkie świństwa wobec Dyrektora SOK. I to pod szyldem obchodów 600-lecia!

    • Zgłoś wpis
  • us - niezalogowany 2024-09-16 10:26:27

    Ano kolego interesuje to nas. Pan organizujący koncert powinien mieć zgłoszoną działalność gospodarczą, przy sprzedaży biletów powinien posiadać kasę fiskalną i od dochodu zapłacić podatek i ZUS. Tym procederem powinien niezwłocznie zainteresoiwać się Urząd Skarbowy.

    • Zgłoś wpis
  • Miałem już nie tańczyć... - niezalogowany 2024-09-16 14:35:15

    A czy właśnie o to chodziło w tym artykule? Mi nasuwają się zupełnie inne wnioski...

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Trt - niezalogowany 2024-09-16 08:42:22

    Jakoś za wcześniejszej władzy w powiecie i mieście nic szanownej redakcji nie przeszkadzało, a teraz szuka szanowna redkacja dziury w całym. Żenada te artykuły. Widać, że szanowna redkacja nie może się pogodzić ze zmianą władzy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • znajoma - niezalogowany 2024-09-16 09:48:03

    Bo za wcześniejszej władzy nie było takich numerów, żeby hejterzy zrobili z burmistrza marionetkę! Iwona, obudź się i pogoń to towarzystwo bo skończysz odwołana w referendum! Nie pozwól sobą dłużej manipulować!

    • Zgłoś wpis
  • Soko - niezalogowany 2024-09-16 13:09:56

    Krótka pamięć. A najsłynniejsza farma troli z Soko, a gazeta sokołowska... To przecież oni trolowali pana burmistrza latami.

    • Zgłoś wpis
  • Mieszkanka - niezalogowany 2024-09-16 17:59:44

    Dokładnie....na siłę szukanie sensacji i udowadnianie Pani Burmistrz.... właśnie czego? Że nie umiała burzy zatrzymać? Serio?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obiektywny - niezalogowany 2024-09-16 08:49:30

    Układy, układziki! Mam nadzieję, że nie za nasze pieniądze. Niech organizują co chcą, dla kogo chcą i przez kogo chcą, tylko niech za to płacą z własnej kieszeni. Chylę czoła przed p. Bożenką i z niecierpliwością oczekuję odpowiedzi p. Burmistrz. Z nadzieją, że za dwa tygodnie "góra" znów wymierzy sprawiedliwość...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    DanieleK - niezalogowany 2024-09-16 08:51:48

    nie bać kublikowej i jej bandy fachowców

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek lub Wandzia - niezalogowany 2024-09-16 09:11:19

    Artykuły o dożynkach były bardziej merytoryczne. Ale dożynki dopiero za rok... Powodzenia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Sokołowianin - niezalogowany 2024-09-16 10:01:02

    Ale was d... boli hejterzy! Pani burmistrzyni z hejterami i Jankowskim uważali, że co zrobią, to ludzie im przyklasną. Wstyd żeby tak obchodzono 600-lecie? Pustki to nie jest przypadek, to wielka żółta kartka dla Iwony Kublik! Żeby się obudziła, zajęła programem i pracą a nie głupotami! Już jej najlepsi współpracownicy z kampanii się odcięli i założyli fundację, będą działać na swoje konto.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Oli - niezalogowany 2024-09-16 09:31:37

    Naprawdę czytać się już tego nie da.. serio, żenada

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Stefa - niezalogowany 2024-09-16 15:50:45

    A ktoś Ci kaze czytać...?

    • Zgłoś wpis
  • Miałem już nie tańczyć... - niezalogowany 2024-09-16 21:27:37

    Żenadą jest to, co się obecnie dzieje!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Katarzyna - niezalogowany 2024-09-16 09:54:34

    Dzień dobry, artykuł jak zwykle bardzo interesujący dla mieszkańców. Wiele cennych wiadomości. Dziękuję. Sama prawda. A właśnie ta rodzinka ostatnio bardzo popularna - w naszym mieście - co robili na terenie kościoła w ubiegłą niedzielę????haha ???? nie wstydzili się wejść na terytorium ksiedzów????? Mocno i uparcie wciąż próbują reklamować tzw raport ... Na siłę haha. Mocno i uparcie próbują zwracać na siebie uwagę.... Niestety ludzie widzą co to za "przypadki" i już mniej zainteresowanych .... Nawet popatrzcie państwo na poprzednie komentarze. Wszyscy wiedzą kto je napisał .....???? Dziękuję za artykuły na tym portalu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Bajpas - niezalogowany 2024-09-29 19:25:50

    Chyba terytorium księży, temperówko, kościolowy dzbanuszku.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wszystko jasne - niezalogowany 2024-09-16 09:55:52

    Sokołówek. Kłębowisko żmij . Dlaczego nie - bo nie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Sokołowianin - niezalogowany 2024-09-16 10:06:23

    Nie!!! Sokołów to zawsze było miasto mieszkańców dumnych ze swojego Sokołowa, szanujących innych i naszych przodków. Później pojawili się ludzie, którzy sieją na każdym kroku nienawiść i hejt i zasiali wśród nas ziarno niezgody! Ale spokojnie, wkrótce zrobimy z tym porządek. Hejterzy i nienawistnicy trafią na śmietnik historii, będzie referendum i wybierzemy burmistrza, który postawi znów miasto na nogi i sprawi, że będziemy z niego dumni! I nie chodzi tu o opcję polityczną, ale o człowieka z charakterem.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jim - niezalogowany 2024-09-16 10:11:20

    Na miejscu pani kublik w życiu bym nie odpowiedziała na tak tendencyjne pytania z tezą

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Sokołowianin - niezalogowany 2024-09-16 10:21:44

    Gdzie masz rozum! To jest WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ i ona ma obowiązek na niego odpowiedzieć, bo jak tego nie zrobi to art. 23 ustawy o dostępie do informacji publicznej, sąd, wyrok i do widzenia ze stołka! Dlaczego mieszkańcy mają nie wiedzieć ile ich kosztowała ta zabawa na którą nikt nie przyszedł! Jak tak opowiadała w kampanii o komunikacji z mieszkańcami to niech zakomunikują to co pyta Pani Redaktor. Sam chcę wiedzieć czy zapłaciłem jako mieszkaniec za te nieudane balety.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Młoda Seniorka - niezalogowany 2024-09-16 10:12:31

    Od lat uczestniczę w wielu imprezach w Sokołowskim Ośrodku Kultury. Nie pamiętam, by wcześniej pani Kublik lub ci jej współpracownicy w ogóle bywali na jakichkolwiek wydarzeniach. Ten pan Landzberg z żoną to w SOK byli chyba tylko na spotkaniu politycznym! To bardzo przykre, co burmistrz i jej banda wyprawia z dyrektorem Sokołowskiego Ośrodka Kultury. Nieustanny atak od trzech miesięcy, obrzucanie oskarżeniami, a teraz czytam że takie numery z 600-leciem i polonezem! Czyli diabolicznie wymyślili, że ludzie biorąc tłumnie udział w tym tańcu nieświadomie opowiedzą się za wymianą dyrektora SOK! Ja na to nie mam słów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Bajpas. - niezalogowany 2024-09-29 19:46:40

    Dyrektor SOK stworzył raj dla seniorów i pis-piewców na nie swoim, nieprywatnym folwarku. Kultura została sprowadzona do wyznania i zainteresowań typowej 80-letniej bigotki. Sokołowianie pragną kultury areligijnej, tolerancyjnej, ciekawej dla wszystkich kategorii wiekowych, a zwłaszcza dla młodzieży i dzieci. Bo na tą chwilę jest miernie. Co miasto proponuje młodym? Co Pan Celiński zaproponował 40-latkom, 50-latkom? Za to seniorzy i religijni pis-fani przezywają swoją wiosnę. Dyrektor SOK powinien kultywować kulturę młodości i wszechstronność, optymizm, wnieść duuuzo świeżej krwi, do miejsca, które trąci starzyzną. Pana Celinskiego "na katafalk......"Dziękujemy.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Premier - niezalogowany 2024-09-16 10:12:45

    Brawo Pani Gontarz !!! Tak właśnie trzeba!!! Kto sieje wiatr ten zbiera burze ... ale czy musimy znowu być "mądrzy po szkodzie" ???? Pani Burmistrz prosze skończyć już te kłotnie - bo działa to na Pani szkodę !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Robin - niezalogowany 2024-09-16 10:12:45

    A to jest jakiś obowiązek organizowania koncertów w sok? Prywatny folwark się skończył. Cukrownia, to duży, niewykorzystany teren, fajnie że chcą tam coś organizować

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Andrzej Sokołowski Sokołów - niezalogowany 2024-09-16 11:58:31

    Jaki prywatny folwark ...o czym mowa. SOK to instytucja publiczna hahaha

    • Zgłoś wpis
  • Cukier - niezalogowany 2024-09-16 16:16:39

    No sam widzisz ile ludzi przyszło na koncert na cukrowie ! Pieniadze podatników wyrzucone w BŁOTO !!!!!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    A. - niezalogowany 2024-09-16 10:26:44

    Brawo pani Redaktor! Jak zawsze w punkt.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • soko 17 - niezalogowany 2024-09-16 10:57:33

    Też uważam że Cukrownia to w tej chwili najlepsze miejsce na takie imprezy a frekwencja była marna z powodu pogody sam zawróciłem do domu mimo że chciałem zobaczyć Turbo bo słucham polskiego rocka mam nadzieję że organizatorzy dotrzymaja słowa i koncert odbędzie się w innym terminie

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pytanie - niezalogowany 2024-09-16 10:29:08

    Mnie też zastanawia, czy za koncert, który się nie odbył miasto musi zapłacić lub zwrócić jakieś koszty już teraz mimo ewentualnego przełożenia na inny termin?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Jenny - niezalogowany 2024-09-16 10:35:40

    To powinno być określone w umowie z zespołem. Doświadczony menager przewiduje takie sytuacje i jasno określa co i jak. Mam nadzieję że tu nie wykazali się amatorszczyzną...

    • Zgłoś wpis
  • Z Melasy - niezalogowany 2024-09-16 10:43:27

    No oczywiście, że sama scena i nagłośnienie też kosztują a jak koncert przełożony to za scenę i wszystko co na niej trzeba będzie drugi raz zapłacić. Argumenty, że nie w SOKu, bo nie i już - bez komentarza. Ciekawe kto to sfinansuje?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek lub Wandzia - niezalogowany 2024-09-16 10:30:55

    "A my jako redakcja dostaliśmy wiele komentarzy od mieszkańców" - przyznać się kto pisał te tysiące maili :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • MR - niezalogowany 2024-09-16 10:43:46

    Hejterze a ty ile komentarzy napisałeś pod tym artykułem? Kpij sobie dalej ale w sobotę to miny nietęgie mieliście jak ludzie nie przyszli. W niedzielę polecieliście nawet do kościoła żeby robić tłum a tu nic! Dotarło co się dzieje? Hejt i nagonka nie działają na ludzi, dostaliście właśnie symbolicznie od mieszkańców piąchą między oczy.

    • Zgłoś wpis
  • -> Stefek albo Wandzia - niezalogowany 2024-09-16 10:45:44

    Masz wątpliwości, że komentarze napisały dziesiątki osób. Poczekaj na referendum to otworzą się tobie oczy.

    • Zgłoś wpis
  • Piekarz - niezalogowany 2024-09-16 11:20:29

    Ja naprzykład

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    podatnik - niezalogowany 2024-09-16 10:41:23

    Z tego co słyszałam w Starej Drukarni organizowano kilka imprez koncertowych. Urząd Skarbowy ma takie uprawnienia żeby sprawdzić grafik wynajmu sali. Jeśli organizator miał do tego uprawnienia (zgłoszoną działalność gospodarczą), sprzedawał bilety przez kasę fiskalną i zapłacił podatki to ok. Jeśli obecnie wykonuje zlecenia urzędu i ma do tego uprawnienia, płaci od tego podatki to ok. Jeśli natomiast tego nie ma to oczekujemy, że Urząd Skarbowy przeprowadzi kontrolę taką samą jak u każdej innej osoby.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Adam - niezalogowany 2024-09-16 11:58:18

    A niech się dowie Skarbowy lub ZUS że coś nie tak w małej firmie to cię kontrolami zniszczą! A tu o proszę, handel biletami po 5 dych na te koncerty szedł i co? Do tej pory są dowody na fejsbuku. Państwo dostali paragony? Z ciekawości pytam bo to nie słuchający koncertu powinni się rozliczać...

    • Zgłoś wpis
  • ehhh... - niezalogowany 2024-09-16 12:32:09

    Pasowałoby wyjaśnić działalność Jankowskiego, taki nieskazitelny, zatroskany mieszkaniec na pewno nie będzie miał żadnego problemu z okazaniem paragonów za "swój" koncert jak i za organizację na zlecenie UM sobotniej imprezy, swoją drogą niesamowicie udanej

    • Zgłoś wpis
  • Antoni Pacyfik Dydycz - niezalogowany 2024-09-17 06:06:43

    Jak ja podziwiam wasz upór ze skarbowym. Przypominam, że artyści rozliczają się ciut inaczej niż zwykła firma. Rzadko kiedy wydają paragony - płacą ryczałt... Czy wy kupując bilet na koncert kogokolwiek dostaliście od nich paragon? Nie. Chyba, że kupiliście od organizatora wtedy owszem - działa jak każda firma. Artyści to ciut uprzywilejowana grupa jeżeli chodzi o podatki, Zusy itp. Co do pytania nr pani redaktor to chyba powinna znac pani odpowiedź sama. W parku zmiesci się więcej osób niż na trawniku.

    • Zgłoś wpis
  • Do Antoni - niezalogowany 2024-09-17 06:34:05

    Jak widać, te kilka osób zmieściłoby się i na trawniku... Sokołowianie tym razem zagłosowali nogami. Jak piszecie że to przez pogodę... w Niedzielę na koncercie w Konkatedrze nie padało, a poza uczniami Szkoły Muzycznej nie było ludzi...

    • Zgłoś wpis
  • ---> Antoni - niezalogowany 2024-09-17 09:53:59

    Po pierwsze, taki z niego artysta jak z koziej d*** trąba. Po drugie, w sobotę nie był artystą, a organizatorem. Nie jest zatrudniony w UM z tego co mi wiadomo. Na jakiej zasadzie świadczył usługę?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    sokołow - niezalogowany 2024-09-16 11:05:52

    Brawo pani Bożeno. Siły życzę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lila - niezalogowany 2024-09-16 11:08:43

    Serio, zła pogoda to też wina nowej władzy? Jakby nie odwołała tego koncertu, to czytalibyśmy teraz artykuł jaka to jest nieodpowiedzialna i naraża ludzi na niebezpieczeństwo. Padał deszcz, było zimno to i ludzi mało. Jakby impreza była pod SOK to byłoby tak samo. Ja osobiście bardzo się cieszę że pani burmistrz stawia na rozwój terenu po cukrowni, to miejsce zbyt długo stało niewykorzystane.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Stefa - niezalogowany 2024-09-16 16:06:23

    Niebo Wam nie sprzyja. . Druga impreza rozgoniona..wszystko na ten temat...

    • Zgłoś wpis
  • Ewciak - niezalogowany 2024-09-16 16:59:57

    Z głowy mi Pani tą myśl wyjęła :) to tak jak teraz z powodzią...wina Tuska :) a na słaba frekwencję mogła oczywiście w znacznym stopniu wpłynąć pogoda

    • Zgłoś wpis
  • Stenia - niezalogowany 2024-09-17 00:04:49

    Ale nauczyciele dopisali,prikaz,hiii

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marek - niezalogowany 2024-09-16 11:24:07

    Taką pogodę zapowiadano już tydzień temu i było wiadomo se będzie deszcz u burze. Chodziliśmy na wiele imprez przy Kinie Sokół a tam nam popristu nie po drodze tym bardziej że władza robi nagonkę na Dyr. M. Celińskiego. Na odtańczenie poloneza zrobią spęd dzieci - które to odchorują na tym wygwizdowie :/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • soko 17 - niezalogowany 2024-09-16 12:00:18

    Racja Lila jak napisałem wcześniej Cukrownia to w tej chwili najlepsze miejsce na takie wydarzenia i fajnie że coś się zaczęło w tym względzie dziać bo w ostatnich latach nie było w Sokołowie żadnego znanego zespołu a rockowego to już w ogóle oby teren po Cukrowni faktycznie zyskał drugie życie o czym była mowa w programie wyborczym

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marek - niezalogowany 2024-09-16 11:34:21

    O tak dla informacji

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Zdzuchu - niezalogowany 2024-09-16 12:26:44

    Tak samo było tydzień temu. Zapowiadali burze i silne opady na sobotę ale panna kublikówna zaklinacze burz nie zamówiła bo wszystka kasa poszła na scenę i nagłośnienia mimo se takie zaplecze z całym sprzętem ma w SOK. Brawo za rozrzutność. Postaw się a zastaw się tyle że to publiczne pieniądze,e Szanowna panno

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    szperacz internetowy - niezalogowany 2024-09-16 11:58:08

    A mnie ciekawi, czy założycielka Seniorynek dalej uważa, że miała racje stawiając na obecną burmistrz. Źle było seniorom w mieście i SOK-u?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lechu - niezalogowany 2024-09-16 12:08:52

    Nie ma takiego stanowiska jak tzw burmistrzyni. W Sokołowie mamy stanowisko Burmistrza - tyle i aż tyle. Córka dobrych pedagogów powinna to wiedzieć

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2024-09-16 12:12:00

    Brawo Pani Redaktor, brawo artykuł z pazurem! Jak zwykle :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2024-09-16 12:15:02

    Brawo Pani Redaktor! Super znów z pazurem

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marta - niezalogowany 2024-09-16 12:36:12

    Po co mieć sprzęt za darmo jak można wynająć i zapłacić. Pani Burmistrz co Pani majlepszego robi- czyżby Sokołów miał za dużo pieniędzy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nie wiem - niezalogowany 2024-09-16 12:55:26

    Dlaczego takie artykuły nie powstawały na temat dożynek? Pytała pani wójtów ile wydali z publicznych pieniędzy na zespoły disco polo?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • bgontarz 2024-09-16 13:10:08

    Piąty komentarz atakujący mnie, a za każdym razem inny podpis. Piękna manipulacja. Na wszystkich imprezach w gminach, na jakich byłam w ostatnich tygodniach była długa lista pozyskanych sponsorów, których wymieniano na plakacie-zaproszeniu i wyczytywano ze sceny. Ich pozyskanie wymaga od organizatorów czasu i zaangażowania. Chcę wiedzieć, czy takie zaangażowanie było i w przypadku miasta i mam prawo o to pytać.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tenia - niezalogowany 2024-09-16 13:02:51

    A.w.naszym.sokolowie.lokalne.spoleczenstwo.umie.tyko.krytykowac........

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    sb - niezalogowany 2024-09-16 13:08:51

    A kto to jest Pan Piotr Jankowski i jaką ma funkcję w mieście bo nie znam ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Anna - niezalogowany 2024-09-16 13:29:12

    Piotr Jankowski- przyjaciel przyjaciela. Osoba bardzo konfliktowa i roszczeniowa....

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nauczycielka - niezalogowany 2024-09-16 14:28:59

    Za poprzedniej władzy nauczyciele też obowiązkowo chodzili na pikniki w dzień ustawowo wolny

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Xyz - niezalogowany 2024-09-16 15:58:13

    Nie można za wszystko winić pani burmistrz i jej otoczenie. W Sokołowie od paru lat nie ma dobrego festynu i koncertu i to nie tylko ze względu na dobór pseudogwiazd disco pola, ale i lokalizację wydarzenia. Dawniej przy gamie to było idealne miejsce na koncerty, a teraz śmieszny trawnik coolturalny albo peryferia miasta po cukrowni. Wybór zespołu Turbo, którego nie zna większość mieszkanców też nie był za bardzo trafny, należało rozmawiać z zespołami pokroju Dzem,Elektryczne gitary, Bajm, Lady pank i przed ich występem zepół disco polo Exited, który miał parę lat temu zagrać w Sokołowie Podlaskim. Zorganizować wesołe miasteczko, dobre zaplecze gastronomiczne i dobrą muzykę i sukces murowany. Kiedyś wszystko się dało, dużo się działo, trochę się sprzedawało i jakoś leciało.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefa - niezalogowany 2024-09-16 16:21:58

    Ad vocem apelu p. E.Pawluk...rodzice nie są idiotami i nie chca brać udziału w czymś, co im urąga....jak się ktoś skusi ,to wcześniej czy później będzie posmiewiskiem, jak i sama pani....tak to jest jak się stawia na chabetę....zamiast konia

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sterdynianka - niezalogowany 2024-09-16 16:22:59

    Pani Bożeno !!!! Nie sie pani nie podaje! Prosze publikować i sie nie dawać ! Ludzie muszą wiedzieć jak Sokołów jest zarządzany! Gdyby nie było Pani nic byśmy nie wiedzieli ! BRAWO !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ewciak - niezalogowany 2024-09-16 16:54:05

    W sobotę pogoda nie sprzyjała uczestnictwu w imprezach plenerowych, czy autorka tekstu choć przez chwilę zastanowiła się nad tym iż słaba frekwencja mogła mieć też przyczynę w deszczowym i burzowym dniu ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Sokołowianin - niezalogowany 2024-09-16 17:00:28

    Ale padać zaczęło wieczorem, po 18 na zespół Turbo!!!!! A ludzi nie było już wcześniej, ten zespół z Mińska występował koło 16 jak była jeszcze dobra pogoda, a i tak przed sceną nie było nikogo. Zobaczcie w niedzielę w Sterdyni na stronie goku relację - były tłumy mimo deszczu. Tu nie chodzi o pogodę tylko o bunt mieszkańców!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jola - niezalogowany 2024-09-16 17:01:06

    Żałośni obrońcy pani burmistrz zastanówcie się co wy wypisujecie. Ile razy trzeba wam powtarzać, że inwestycje typu ul. Śniadeckich, Oleksiaka Wichury, Wiejska, basen miejski (4 mln. zł), to inwestycje zatwierdzone za poprzedniej władzy i dofinansowane na wnioski złożone przez Karakulę. Czekamy na pieniądze z wniosków złozonych przez panią Kublik i jakoś efektu nie widać. Gdzie te szumne zapowiedzi, że pani wie skąd pozyskać pieniądze. Uważacie, że cztery miesiące to za mało czasu. A cztery miesiące brania pieniędzy to nie problem. Myślę, że powinno się płacić za efekty pracy, a tego nie widać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marcin Piesio - niezalogowany 2024-09-16 17:32:55

    Pan Marcin Celiński w mojej ocenie jest najlepszym dyrektorem SOK od lat. Przyjeżdżając do Sokołowa bardzo często kierujemy się do SOK do kina czy to na kawę. To miejsce zaczęło żyć i porównując do miasta Węgrów, które ma całą infrastrukturę dostosowaną dla społeczności i turystów, SOK jest ostatnim bastionem kultury w tym mieście. Podsumowując, z perspektywy przyjezdnego jest to jedyny element tkanki tego miasta, którym Sokołów może się pochwalić i o takie miejsce należałoby dbać, chuchać i dmuchać. Jakiejkolwiek zmiany w obrębie SOK, to będzie strzał w w kolano i głowę jednocześnie, i w mojej ocenie będą odebrane jako próba położenia łapy na kasę, jakie to miejsce mogłoby przynosić, gdyby nie było tłumione przez burmistrz i jej wianuszek wiernych fanów

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Beata - niezalogowany 2024-09-17 08:33:45

    Moze Pani Burmistrz jest blizej do Węgrowa niz do Sokołowa. W kampani prezentowała się rownież na tle Węgrowa. Słaby wybór Sokolowianie. Może referendum coś pomoże.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Idzia - niezalogowany 2024-09-16 18:01:36

    Czyżby przekroczenie uprawnień przez władze?? Od tego jest powołana taka instytucja jak miejski ośrodek kultury, aby mógł za nasze pieniądze które ma zapewnione w budżecie organizować różne imprezy czy uroczystości. Przecież pracują tam ludzie mający doświadczenie w organizacji imprez, a nie szuka się nagle prywatnej osoby co miała by organizować takie imprezy. Czy to nie jest wydawanie pieniędzy dwa razy na to samo ???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sebek - niezalogowany 2024-09-16 18:06:58

    Coś dziwnego dzieje się ogólnie chyba w całym mieście. W jednym z lokalnych lokali do posiedzeń po pracy, ostatnio podczas ważnego wydarzenia zabrakło nagle pewnych osób.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jowita - niezalogowany 2024-09-16 18:52:56

    Turbo -raptem dwa utwory które pamiętam. Przyszła sobota deszcz - szkoda tylko dzieciaczków. Nadzieja tylko w rodzicach , może przyjdą po rozum do głowy. Zresztą co byście ni zrobili będzie do kitu. Pierwszy podstawowy ruch panny Iwony to odcięcie się od tej Rodzinki z Cukrowni . Ludzie zaczną Panią poważnie traktować. To co wypisuje Monia L. na swoim profilu : szantażując, zastraszając, poniżając Pana Celińskiego To jest najgorsze świństwo podchodzące pod jakiś paragraf i te słowa: że ma na niego papiery i żeby lepiej jej nie prowokował. ON PROWOKUJE ? On jedynie zarządał usunięcia z tego profilu tekstów obrażających jego osobę I ataków na SOK i tyle. To że Pani Monika nie boi się sądów to nic dziwnego bo przecież nie raz korzysrała w ławki w tej instytucji.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wyborca niestety tego towarzy - niezalogowany 2024-09-16 19:19:35

    To chyba nie Landsberg a Lansburger tak się chyba nazywa. Najbardziej wykształcony ludzik w polsce

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Miałem już nie tańczyć... - niezalogowany 2024-09-16 21:25:43

    Do Mieszkanka: Trafne spostrzeżenie! Jako włodarz, osoba niezwykle decyzyjna nie umiała i nadal nie umie zatrzymać wewnętrznej burzy, którą wywołują osoby z jej sztabu. I burza się rozprzestrzenia na całe miasto... I nie mam na myśli zjawisk atmosferycznych. Chyba prawdą jest, że nie takich zmian oczekiwaliśmy?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dominik - niezalogowany 2024-09-16 22:19:58

    Na pikniku było więcej osób pilnujących stoisk niż oglądających. Kolejna porażka p.Burmistrz a zmuszanie ludzi do pracy w sobotę jest niezgodne z prawem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • S albo W - niezalogowany 2024-09-17 00:16:58

    Trzeba to sprawdzić,przecież w urzędzie jest prawnik i wypłaca ludziom pieniądze za pracę w sobotę

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Andrzej S. - niezalogowany 2024-09-16 22:23:12

    Tak z ciekawości: czy ludzie już się wstydzą niedawnego popierania Pani Burmistrz, czy jeszcze robią dobrą minę do złej gry?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Mieszkaniec - niezalogowany 2024-09-17 04:57:48

    Wstydzą się bardzo mocno. Marza o referendum wiedzac, że to jezt możliwechoc totrudne. Kajam się calym soba, że pomagałem, przekonywałem i głosowałem na Demokratow. WSTYD MI , PRZEPRASZAM każdego kogo przekonałem.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    dla zainteresowanych - niezalogowany 2024-09-16 22:57:59

    W ogólnodostępnym rejestrze Ceidg można z łatwością odnaleźć, że pan Jankowski prowadził firmę doradczo-reklamową, której działalność zakończył 02.09.2016r. O dziwo mamy rok 2024, a nasz prężny organizator nie figuruje we wpisie Ceidg. I co na to Urząd Skarbowy ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bronek - niezalogowany 2024-09-16 23:14:21

    Urząd Skarbowy p. Jankowskiego nie będzie rozliczał bo na tego pana koncerty to przychodzi publika „ośmiogwiazdkowa ” jak sam powiedział na jednym z koncertów a przecież to oni są teraz przy władzy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wyborca zawiedziony - niezalogowany 2024-09-17 05:19:40

    Mieszkam w Sokolowie od urodzenia, znam wielu Sokołowian, ale tak złych emocji i podziału nie pamietam. U wladzy przybysze tak jakby w Sokołowie nie było ludzi wykształconych, mądrych. Program Bumerang okazał się programem dla przybyszow z PO. Miastem, jak się wydaje rzadzą przyysze, szare eminencje. Dla nas Wyborców pozostaje zal. Musimy być świadkami nagonki na Pana Dyrektora SOK, w Spólkach miejskich wcale nie jest lepiej. Szkoda Sokolowian wszedzie ludzie nie z Sokolowa STBS- Siedlce, PUIK - Sadowne, prawnik Miasta z Łosic. Pani burmistrz czy w Sokolowie brak jest wykształconych ludzi? Dlaczego Demokrci nam Sokołowiaonm to robią? Dlaczego jest nagonka na mieszkanców? Gdzie realizacja programu wyborczego?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    RR - niezalogowany 2024-09-17 00:20:03

    Niezłe jaja....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Info - niezalogowany 2024-09-17 00:21:51

    Jak to dobrze że jest taka GAZETA,brawo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jack - niezalogowany 2024-09-17 09:31:56

    ... no no nie pomyślałbym że za Bogusiem zatęsknimy...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Iwonka - niezalogowany 2024-09-17 09:42:54

    Jest takie powiedzenie, że psy szczekają s karawana idzie dalej. Adekwatne do tego artykułu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    taaa - niezalogowany 2024-09-17 09:49:59

    No przecież oni urzędują "dopiero" 4 miesiące. Za miesiąc będzie 5, potem 6 itd itd, a pani burmistrz dalej będzie się tłumaczyła że oni dopiero tyle urzędują. Obiecanki były inne.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Donek - niezalogowany 2024-09-17 09:57:39

    W Sokołowie jest burza .. po burzy przychodzi powódź ! Pani Burmistrz niech Pani sie już lepiej pakuje !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wacek - niezalogowany 2024-09-17 12:19:28

    Z tego co zauważyłem pracownicy SOK byli ubrani na czarno i trudno się dziwić to co wyprawia Kublik i jej przy***sy to nie mieści się w głowie Dom Kulury istniał i będzie nadal a Panią Burmistrz to nawet pogoda pogardziła tak jak połowa mieszkańców w Sokołowie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mariusz - niezalogowany 2024-09-17 12:19:59

    Ludzie zbierzmy się gdzieś i coś trzeba pastanowić. Domyślam się że wielu z nas boi się nagonki że strony Rodzinki z melasy. Po tym jak czytam na ich profilu "co z tym sokołowem" jak p. Monika obraża i wyzywa w swoich postach ludzi od TŁUMOKÓW- to naprawdę widzę że ta osoba niczego się nie boi bo myśli że jest bezkarna. Jak na to pozwolimy to nas zjedzą - to wszystko zmierza w bardzo złym kierunku. Dziwię się że Kublikowa wzięła to towarzystwo do swojej ekipy. Jankowski też ...... miał tyle spraw w sądzie za wypisywanie głupot ale widzę że nic go to nie nauczyło i dalej balansuje.... Dziwnie to szemrane towarzystwo przylgnęło do naszych władz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wacek - niezalogowany 2024-09-17 12:20:05

    Z tego co zauważyłem pracownicy SOK byli ubrani na czarno i trudno się dziwić to co wyprawia Kublik i jej przy***sy to nie mieści się w głowie Dom Kulury istniał i będzie nadal a Panią Burmistrz to nawet pogoda pogardziła tak jak połowa mieszkańców w Sokołowie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Edyta - niezalogowany 2024-09-17 13:00:10

    A co do restauracji Harbry i maki: Raptem odzywają się Co co niby chcieli wynająć lokal jak niejaka Zofia T. Komentarz tej pani wystawiła Monika L.na swoim profilu żeby znowu szczuć. Pani Zofii z czym do ludzi - mieszkam na cmentarnej tym gdzie Pani. Torty robi Pani dobre ale zapędziła się Pani chyba z tym że chciała by Pani wynająć lokal pod resteurację. Firma która prowadzi tam działalność dodatkowo umówiona jest z SOK że w każdej chwili udostępnia lokal na potrzeby SOK-u prowadząc różnego rodzaju projekty, spotkania czy warsztaty dla dzieci . Trochę Pani popłynęła Pani Monika nie jest w pożądku - udostępniając Pani Komentarz w tytule swojego profilu jaka szpilę dla Celińskiego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Edyta - niezalogowany 2024-09-17 13:21:03

    O proszę tak wygląda szczucie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marzena - niezalogowany 2024-09-17 14:01:54

    Do Pani Dyr. Pawluk Ostatni raz żądamy aby nie parkowano na dziedzińcu przed szkołą gdyż dziedziniec nie jest parkingiem. Śmieszne jest to że dziedziniec zamknięty jest tylko w określonych godzinach . Nie wiem czy dociera do Pani to że rodzice, dzieci które idą do szkoły rano - wchodząc przez furtkę często spotykają się z wjeżdżającym autem . Dziecko to dziecko , pędzi , nie patrzy ale tu wchodząc na plac szkolny nie powinno mu nic zagrażać bo tu nie może być sytuacji że coś przejeżdża przed nosem. Szkoła powinna być miejscem bezpiecznym. Załączam taką informację z KRP

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • EloVelo - niezalogowany 2024-09-17 16:30:21

    25 lat temu jak chodziłem do SP3 to po tarasie ( tak to nazywaliśmy) to biegaliśmy ile wlazło. Wjazd na niego nie był zamknięty, ale nikt tam nie wjeżdżał chyba, że auto ekipy z występami które musiało podjechać pod starą sale gimnastyczną. Teraz to widać jest notoryczny parking

    • Zgłoś wpis
  • Jsn - niezalogowany 2024-09-17 22:03:11

    Masz rację jak prowadzę syna do szkoły muszę mieć oczy dookoła głowy. Godziny poranne są najbardziej niebezpieczne bo dzieciaki nie wyspane nawet się nie rozglądają. Proszę zamknąć ten wjazd chyba że dla karetek i przeciwnym razie zgłoszone to będzie kuratorium wyższej instancji i do komendy wojewódzkiej. Dość narażaniz naszych dzieci Pani Pawluk

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2024-09-17 17:35:27

    Ludzie co nas obchodzą koncerty Odkąd nastała nowa władza w postaci Pani Kublik i jej emerytów to tylko selfie ,zdjęcia bez przerwy z imprez A kontrolę nagonki ,szczucie na dyrektora i pracowników SOK Żeby coś zrobić w naszym Sokołowie to trzeba mieć jakieś pojęcie A najlepiej wychodzi skłócenie ludzi i zastraszanie Dość już tych selfie w internetach

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2024-09-17 17:38:26

    Ludzie co nas obchodzą koncerty Odkąd nastała nowa władza w postaci Pani Kublik i jej emerytów to tylko selfie ,zdjęcia bez przerwy z imprez A kontrolę nagonki ,szczucie na dyrektora i pracowników SOK Żeby coś zrobić w naszym Sokołowie to trzeba mieć jakieś pojęcie A najlepiej wychodzi skłócenie ludzi i zastraszanie Dość już tych selfie w internetach

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sokołowianin - niezalogowany 2024-09-17 17:49:37

    A kto zapłacił dla zespołu ? z jakiego funduszu poszły pieniądze ? może ktoś z emerytów powie To zastrasza się zwolnieniami pracowników SOK bo nie.ma pieniędzy a imprezy się organizuje ? Emeryci w radzie miejskiej oczy przymykają na wybryki swojej burmistrz czy nie mają nic do powiedzenia czyżby Lecykowa z córką też nie mają nic do powiedzenia ? Tak się angażowały przed wyborami a teraz cisza Może biedne też są zastraszone

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Stefan - niezalogowany 2024-09-18 06:15:53

    Do Sokolowianina: Chyba nie są zastraszone https://www.facebook.com/share/p/LQPq7WdKCv8bg12M/ a Lecykowa , z tego co słyszałem, robi posiedzenie komisji w sprawie SOK

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sokołowianka - niezalogowany 2024-09-17 19:21:00

    Drodzy mieszkańcy chcemy być solidarni z dyr.Celińskim i pracownikami SOK mam nadzieję że nie będziemy uczestniczyć w imprezach organizowanych przez Kublikową i Jankowskiego Wierzę że po wyborach otworzycie oczy i zobaczycie co dzieje się w naszym mieście Od lat nie było takiej nienawiści jaaka jest obecnie Rozłamu w Sokołowie między mieszkańcami .Jesteśmy z Panem Panie Celiński niech Pan się nie poddaje

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rysiek - niezalogowany 2024-09-17 20:15:10

    Tak pięknie nam się miasto rozwijało przez 20 lat i komu to przeszkadzało ????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Kropka nad i - niezalogowany 2024-09-19 23:54:51

    Rysiek, ale ty masz wisielcze poczucie humoru! :) Taaaak, pięknie się rozwijało - grubo ponad 50mln długu , którego obsługa kosztuje 5mln rocznie. Nie ma na wkłady własne, nie ma na inwestycje, a kredyty były brane na zasadach chwilówek . Cudny rozwój, gdzie nie spojrzec tam kwitnąco . Zmien sobie leki , bo bredzisz

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Magda - niezalogowany 2024-09-17 22:13:50

    Uważam że wszyscy powinni olać te imprezy panny z grochowa. Powinniśmy pokazać że nie mamy zamiaru uczestniczyć w pogrążaniu naszego miasta. Jestem przekonana że Pani Hanna Lecyk jest przeciwna tym praktykom ale sama nic nie zrobi. Trzeba się wybrać do niej do biura gdy będzie miała dyżur i szczerze pogadać bo reszta to oślizłe lizuski

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    z Białegostoku - niezalogowany 2024-09-17 22:44:53

    Dla mnie ta wasza Burmistrzyca sie totalnie nie podoba !!! Kiedy referendum ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dość - niezalogowany 2024-09-18 09:06:00

    Referendum w maju - nareszcie. od listopada będą zbierane podpisy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wyborca - niezalogowany 2024-09-18 13:13:30

    Gdzie można składać podpisy? Mamy wspolnie 20 podpisów. Osoby gotowe zdeterminowane

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2024-09-18 10:24:10

    W dniu dzisiejszym zobaczyłem ciekawą rzecz na facebooku. Pani iwona odebrała lekcję od wszechwiedzących, u których to Marek pyta, a Monika odpowiada. Tuaj Arnold pyta, a Iwona odpowiada. I wy państwo naiwnie myślicie, że ktoś kogoś pogoni. Przecież swój trafił na swego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Ja - niezalogowany 2024-09-18 21:55:38

    Nie doszukuj się spisku w tym i podstępu. Teraz trzeba pomóc ludziom w potrzebie.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obiektywny - niezalogowany 2024-09-18 12:12:43

    Ta chyba megalomania. Proszę obejrzeć relację z koncertu w konkatedrze, Na 14 zdjęciach z 20 jest p. Burmistrz. Artysta odesłany w cień, a nasza celebrytka ustawia się jak na ściance w różnych pozach i towarzystwach. Pani Iwono- my nie wybieraliśmy celebrytki, chcemy, aby ktoś umiejętnie zarządzał miastem i dbał o nas. Gwiazdy nie chcemy - zwłaszcza, że w wieku emeryckim takiej kariery się nie zaczyna. Panie Miller, może Pan przekona Władczynię, że nadmiar szkodzi, a poczucie umiaru świadczy o dobrym guście. Szkoda ,że brak fotek z imprezy na terenie cukrowni, w relacji z kościoła jest próba zagarnięcia 1. miejsca. Tego robić nie wolno- Panie Miller, Pan też musi brać to pod uwagę, w końcu ponosi Pan odpowiedzialność za te strony.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Kropka nad i - niezalogowany 2024-09-18 19:55:40

    Do niby-Obiektywnego - Artysta jest na 18 zdjęciach, w róznych pozach, z kwiatami, przy instrumencie, na siedząco, na stojąco, w grupie i indywidualnie - zawsze usmiechnięty, zadowolony - więc raczej nie pominięty, nie w cieniu....po raz kolejny widzę tę twoją "obiektywnosc" i doradzam - wymysl sobie nową nazwę, bo ta jest wyjątkowo nieadekwatna do tego co piszesz. Raz uzywasz formy męskiej, raz żeńskiej, ale kimkolwiek jestes to na pewno nie jestes obiektywna\y. Pani Burmistrz nawet gdyby założyła wór pokutny i posypała sie popiołem , to i tak ci nie dogodzi, bo wyrwała cię z poprzedniej epoki, w której tak się rozmosciłes jak w miękkim puchu

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    młoda - niezalogowany 2024-09-18 13:08:09

    Kolega "pompka" też lubi swoje zdjęcia. A szczególnie lubi je wysyłać - my wiemy komu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nie mam nic wspólnego z obecną - niezalogowany 2024-09-18 19:11:05

    Zastanawia mnie inna rzecz, po co Pani która prowadzi ten portal wmieszała tu PUIK? Co ma piernik do wiatraka? A druga rzecz czytam sobie ta niby nie zależne media i widze że Pani ma jasne sprecyzowane poglądy polityczne i z niezależnością ma tyle wspólnego ze aż ręce opadają. I po trzecie nie podobał się Pani hejt przed wyborami nawet ładnie pani to nazwał hejterzy z melasy, a sama Pani nie zajmuje się porządnym dziennikarstwem bezstronnym i uczciwym a hejtowaniem obecnej ekipy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Sokołowianin - niezalogowany 2024-09-18 21:08:13

    Jesteś tak naiwny, czy głupi, że takie pytanie zadajesz? PUIK sfinansował imprezy na Dzień Dziecka, którymi chwaliła się pani Kublik. Istnieje więc podejrzenie, że tu było tak samo. Nie chciało się czapkować po prywatnych sponsorach, to najłatwiej pójść do swoich spółek... Ale to oznacza, że za te imprezy ty też zapłacisz, w opłatach za wodę, ścieki... Ciekaw jestem odpowiedzi. Myślą tam w UM, zwoje się grzeją...

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obiektywny - niezalogowany 2024-09-18 20:57:57

    Do kropki nad i, która kropką nie jest. Zmień obiekt zainteresowania, bo ja naprawdę nie potrzebuję ani doradcy, ani pseudo psychologa, który ocenia, wyzywa, poucza. Wprawdzie nie sięgam epoki wykopalisk, ale trochę mam już za sobą(mam nadzieję, że większość przed sobą). Jedno jest pewne- masz problemy z czytaniem za zrozumieniem. Wyjaśniam - nic mnie nie obchodzi ilość nieślubnych dzieci p. Burmistrz, natomiast fakt, że tej prawdy nie uwzględniła w życiorysie przed wyborami- i owszem. Podobnie jest z przekonaniami politycznymi (aborcja). Jeśli coś z życiorysu się ukrywa, to znaczy, że się tego wstydzi, a wyborcy winni znać prawdę. Moich zastrzeżeń co do stosunku do otaczających Ją współpracowników nie podważasz,zresztą dalej kontrargumentów Ci brak. Policzyłeś zdjęcia- czyli jest ich tyle samo co P.Burmistrz. Tylko jedna uwaga- jeśli idę na film, na koncert, to nie chcę oglądać dyrektora, organizatora, a artystę (na zdjęciach również), ten sam winien usunąć się w cień. P. Celiński to potrafi. Trzymaj się jakiejś wersji, raz krytykujesz, że punktuję błędy p.Burmistrz, innym razem łaskawie namawiasz do oceniania nie życia, a pracy zawodowej. Na coś musisz się zdecydować. Jeśli chcesz mnie krytykować, użyj kontrargumentów, pokaż czego dokonała Władczyni, weź do ręki program, również ten na sto dni sprawdź, co zostało dotrzymane. To będzie dyskusja na argumenty,w przeciwnym razie będzie to ostatnia wymiana zdań, bo hejterami gardzę.A czołowy argument zwolenników Władczyni - to że wszyscy przeciwnicy są z PiS, jest bezzasadny i żałosny, podobnie jak odnośniki do poprzednich władców. Mamy TU I TERAZ.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Kropka nad i - niezalogowany 2024-09-19 23:37:09

    Panie nie-obiektywny - a od kiedy to w CV nalezy zamieszczac info, że posiadane dzieci są pozamałżeńskie? A nie wystarczy czasem podac ich ilosci i wieku? To samo z aborcją - gdzie jest wymagane tłumaczenie się szczegółowe z przekonań, wiary i życia osobistego ? To absolutnie nie są sprawy wstydliwe, ale jak widac po tobie i twojej dulszczyźnie, nadal są sensacją... Dżizas, mamy XXI w. A ty w którym mentalnie siedzisz? będziesz rozliczał z ukrycia kogos z jego praw? Nie zauważyłes, że zyjemy w demokratycznym kraju i dążymy, a przynajmniej niektórzy tak robią - do tolerancji i wolnosci ? Tak , jedyne co mozesz to rozliczac z obietnic przedwyborczych i pracy na stanowisku Burmistrza. Od oceny życia osobistego, wyglądu i przekonań osobistych - wara ci! . Możesz oglądac sobie sesje RM i zadawac z nich pytania, a nie bazować na tym pożal się Boże portaliku co z prawdziwym dziennikarstwem ma tyle wspólnego , co ty z obiektywizmem. Jak podasz rzeczywiste argumenty to dostaniesz prawdziwą odpowiedź. Na razie dostajesz komunikat zebys się ogarnął i wstydu sobie zaoszczędził . Tyle na razie ...

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2024-09-19 01:32:39

    Zarzad PUIK na oficjalnej stronie na fb (gdzie nie można komentować postów) odcina sie od pani burmistrz i twierdzi,ze Spolka nie finansowała obchodów 600 lecia Miasta Sokolow Podlaski. W komentarzu Zarzad odniósłsie tylkodo tych organizowanych przez Miasto w dniach 14 -15 wrzesnia 2024r. To o czym mowiła burmistrz na święcie komunalnika wobec pracownikow Spolki? Czy to jest już manipulowanie faktami.Dzień Komunalnika był wcześniej. O wcześniejszym finansowaniu Zarzad nie pisze.Pracownicy dokładnie pamietają, gdyż jak twierdzi Zarząd, brak jest w Spólce środkow na podwyzki dla szeregowego pracownika. Czyżby place pracownikow nie były składnikiem ceny za usługi? Mnożą sie pytania, kto i w jakiej wysokosci sponsoruje obchody? Moze warto podrążyć.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wyborca - niezalogowany 2024-09-19 01:45:29

    Mam miesżkanie w STBS. Skoro PUiK sponsoruje to czy mieszkańcy zasobów STBS sponsorują obchody albo inne podmioty juz dośc wysokim czynszem? Może warto zapytać? Coś tu nie gra zapytajmy o wszystko nie tylko o darowizny.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pyta - niezalogowany 2024-09-19 10:09:26

    Przepraszam, ale o co chodzi z tymi nieślubnymi dziećmi. Ktoś, coś ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Paranoja - niezalogowany 2024-09-20 09:35:51

    Na stronie PUIK prezeska zamieściła informację, że nie sponorowała obchodów 600 lecia w dniach 14-15.09. Może i tak jest. Natomiast na spotkaniu w sali weselnej, z okazji dnia komunalnika, nawet nasza wspaniała burmistrzyni powiedziała, cytuję: "Możecie być Państwo dumni, bo to wasza firma sponosruje obchody 600 lecia". Chodziło o wcześniejszy festyn. Pracownicy PUIK natomiast są bardzo dumni! Ciągle słyszą, że nie ma na podwyżki. Ale na sponsoring jest. Pracownicy dziękują. Są dumni. Plotki mówią o 70 tysiącach. Za tyle PiSowska prezeska kupiła stołek?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Donald - niezalogowany 2024-09-16 15:56:45

    Bardziej chodzi o to że PO 4 miesiącach urzędowania przez nowe władze miasta, nic się nie udało. Ten koncert tylko wpisuje się w całość. Czego się nie dotkną to POpsują. Mogę się założyć że w tym roku już nie usłyszymy Turbo. Całą zimę będziemy karmieni terminem majowym.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Beeeeeeee - niezalogowany 2024-09-17 08:38:23

    Do B.C pani Redaktor napisała prawde, jak zawsze, dlatego to boli troli. Prrosbado trolii napisżcie co dobrego dla Miasta zrobila Pani Burmistrz i wszystko w temacie.

    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do