
W ramach projektu pn. „Hałas ma znaczeNIE!” realizowanego przez Stowarzyszenie Społeczny Instytut Rozwoju przeprowadzony został konkurs dla uczniów.
Konkurs miał zasięg powiatowy i skierowany był do uczniów klas I-V szkół podstawowych. Mieli oni za zadanie napisać opowiadanie lub wiersz dotyczące szkodliwości hałasu i jego skutków dla człowieka.
Celem konkursu było uświadomienie uczniom, czym jest hałas i zapoznanie ich ze szkodliwym wpływem hałasu na zdrowie. Miał on też kształtować postawy odpowiedzialności za własne i cudze zdrowie oraz prowadzić do świadomego ograniczania przez uczniów hałasu w swoim otoczeniu.
Na konkurs wpłynęło 37 wierszy, z których komisja konkursowa wybrała 7 zwycięskich utworów: I miejsce: Zuzanna Pawelec i Olek Mazurczak, II miejsce: Wojciech Kryszczuk, Lena Soszyńska i Michał Bieliński, a III miejsce: Aleksander Pietrzykowski i Maciej Skorupka. Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymali nagrody, które wręczono w: Szkole Podstawowej nr 2, Szkole Podstawowej nr 3 i Salezjańskiej Szkole Podstawowej w Sokołowie Podlaskim.
Projekt „Hałas ma znaczeNIE!” jest dofinansowany ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego, dzięki którym możliwa jest realizacja już drugiej edycji przedsięwzięcia.
MATERIAŁY ORGANIZATORÓW
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie