Reklama

Znana sieć przechodzi rebranding. Będzie więcej nowych produktów

23/10/2022 12:50

Sieć Pepco poszerza ofertę zakupową i przechodzi rebranding. Jakie produkty będą dostępne w tym popularnym sklepie?

Sieć Pepco poszerza ofertę zakupową i przechodzi rebranding. Jakie produkty będą dostępne w tym popularnym sklepie?

Pepco w 17 krajach w Europie posiada blisko 3000 sklepów. Ambitny plan zakłada, że do końca 2023 roku sieć chce przeprowadzić metamorfozę większości sklepów. 

- Do końca 2023 roku planujemy metamorfozy 1800 lokalizacji, a w kolejnych dwóch latach nowy wygląd zyskają już wszystkie nasze sklepy w całej Europie - wskazuje Aleksandr Cikaidze, Pepco Retail Director. 

Jak dodaje Cikaidze sieć chce w tej sposób dostosować się do nowych oczekiwań rynkowych i dać impuls do rozwoju.

- Sieć zaprezentowała nowy koncept wizualny i aranżację swoich sklepów oraz poszerzoną ofertę produktową. Zmiany obejmują nowy branding, nawigację i komunikację w sklepie oraz przearanżowany jego layout i nowe linie produktowe - informuje serwis Bankier.pl

W sklepach sieci mają pojawić się nowe produkty. 

- Na wiosnę planujemy wprowadzić do sprzedaży sprzęt AGD, m.in. tostery i czajniki. Ponadto rozszerzamy swoje portfolio o dodatkowe produkty. 85% naszych dotychczasowych klientów, to kobiety. Widzimy jednak, że to się zmienia, dlatego chcemy powiększyć męski asortyment

mówi w rozmowie z serwisem dlaHandlu.pl  Pepco Commercial Director Agnieszka Jaworska. 

Do sklepów trafią również produkty spożywcze, konfekcjonowane. Będą zlokalizowane przy kasach.

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do