Reklama

Protestują przeciwko zwolnieniu Marcina Celińskiego z funkcji dyrektora SOK

W poniedziałek, 4 listopada, pod budynkiem Sokołowskiego Ośrodka Kultury zebrało się około 70 osób, które nie zgadzają się z decyzją burmistrz Sokołowa Podlaskiego Iwony Kublik. Spotkali się z nimi senator Waldemar Kraska i poseł Maria Koc, którzy w sprawie – jak podkreślali – bezprawnego zwolnienia Marcina Celińskiego zwołali konferencję prasową.

Przypomnijmy, że 31 października burmistrz Iwona Kublik odwołała Marcina Celińskiego z funkcji dyrektora Sokołowskiego Ośrodka Kultury. Sprawa ta wywołała ogromne emocje wśród naszych czytelników.

Senator Waldemar Kraska: to działanie czysto polityczne

Na poniedziałkowej konferencji prasowej senator Waldemar Kraska podkreślił, że od początku kadencji obecnych władz Sokołowa Podlaskiego zaczęła się nagonka na dyrektora Marcina Celińskiego. Zarzucano mu m.in. złe zarządzanie finansami. Tymczasem tylko w ubiegłym roku Sokołowski Ośrodek Kultury pozyskał z zewnątrz 1,5 mln zł.

- Wszyscy wiemy, jak prężna jest to instytucja. Nie mówię tylko o różnych uroczystościach i koncertach, ale to też dziesiątki kół zainteresowań i zespół „Sokołowianie”. Z wielką troską patrzymy na to, co się dzieje (…) Otrzymuję wiele telefonów i zapytań od mieszkańców, dla których jest to wielka trauma, że sokołowska kultura została pozbawiona tak wspaniałego człowieka. Widzimy, że żadne merytoryczne argumenty nie są brane pod uwagę, to działanie czysto polityczne, nad czym gorąco ubolewam – mówił parlamentarzysta.

Poseł Maria Koc: odwołanie nastąpiło z naruszeniem prawa

Poseł Maria Koc wprost powiedziała, że odwołanie odbyło się z „naruszeniem prawa”. Dlaczego?

- Ustawa o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej w artykule 15 ust. 6 szczegółowo podaje przyczyny, dla których dyrektor może być odwołany w trakcie kadencji. (…) Można to zrobić tylko w wyjątkowych przypadkach: kiedy naruszy prawo. Ale to, że naruszył prawo musi być udokumentowane w taki sposób, aby można było to przedstawić w sądzie. Inne przyczyny to ciężka choroba lub wola samego dyrektora. Tu nic takiego nie miało miejsca – mówiła Maria Koc. Wielomiesięczne działania nowych władz miasta przeciwko Marcinowi Celińskiemu nazwała „żenującym spektaklem”. Odniosła się do kwestii finansowych: - Nie jest winą dyrektora, że organ prowadzący nie zabezpieczył funduszy na podstawową działalność, m.in. pensje i wynagrodzenia. Dotacja na ten rok była równa tej z 2017 roku – przypomniała pani poseł.

Maria Koc dodała, że SOK to jedna z najlepiej działających tego typu instytucji samorządowych w naszym kraju, a dyrektor Marcin Celiński jest zapraszany w różne miejsca Polski, by opowiadać o fenomenie SOK. - Jestem przekonana, że mieszkańcy upomną się zarówno o tę instytucję, jak i też i o dyrektora Marcina Celińskiego. Bo w Sokołowie Podlaskim po wyborach samorządowych miało być tak pięknie: miał być dialog, współpraca, szacunek, dynamiczny rozwój. Czy coś z tego ma miejsce? - pytała Maria Koc. - Mamy nadzieję, że pani burmistrz przemyśli swoją decyzję, bo jest to decyzja niezgodna z oczekiwaniami mieszkańców, o czym nas jako parlamentarzystów informują – dodała.

Odwołanie przez gońca? „To uwłaczające”.

- Z tego, co wiemy, pan dyrektor tego dnia, kiedy otrzymał wypowiedzenie, był w Urzędzie Miasta, pani burmistrz mogła wręczyć dokument osobiście. Kultura wymagałaby też, żeby podziękować za te lata pracy. Czegoś takiego, niestety, pan dyrektor się nie doczekał. Pismo zostało dostarczone do położonego po sąsiedzku z urzędem budynku SOK przez gońca. Myślę, że takie postępowanie jest uwłaczające osobie pana dyrektora, który poświęcił pracy wiele lat swojego życia, także osobistego. To jest żenujące – podkreślił senator Waldemar Kraska.

- To sytuacja niespotykana, żeby pani burmistrz nie miała w sobie tyle odwagi i poczucia obowiązku służbowego, żeby spotkać się i porozmawiać na temat przyczyn zwolnienia i stanąć twarzą w twarz. To nakazywałaby kultura i przyzwoitość – podkreśliła poseł Maria Koc. - Szef musi brać na siebie także takie trudne decyzje i ich konsekwencje. Mamy do czynienia przecież z dużą instytucją, jak na warunki Sokołowa Podlaskiego i dyrektor, który tak został potraktowany, rzeczywiście ma prawo czuć się tym źle. Ale źle świadczy to przede wszystkim o władzach Sokołowa. Bo to przede wszystkim brak szacunku do ludzi. Mieliśmy sesję, na której debatowano przez kilka godzin o sprawach Sokołowskiego Ośrodka Kultury i nie pozwolono zabrać głosu dyrektorowi. Jako parlamentarzystka kilku kadencji nie spotkałam się jeszcze z taką sytuacją. Ale takie rzeczy mają miejsce w Sokołowie – mieście, gdzie miał być dialog, transparentność, szacunek i współpraca.

Sokołowski ośrodek był stawiany za wzór innym

Maria Koc podkreśliła, że SOK działa wielokierunkowo, organizuje bardzo wiele różnego rodzaju koncertów, spotkań, prowadzi też szeroką działalność w zakresie edukacji artystycznej. To miejsce, w którym funkcjonuje wiele grup, zespołów, formacji. - To instytucja, która integruje mieszkańców, skupia wokół siebie ludzi, buduje tożsamość mieszkańców, bo wiele jest działań poświęconych historii Sokołowa Podlaskiego i różnym postaciom z historii tego miasta. Sokołowski Ośrodek Kultury może być podawany za wzór dla wielu tego typu instytucji działających w Polsce i tak do tej pory było. – dodała pani poseł.

Maria Koc nawiązała też do tego, co miało miejsce w ostatnich miesiącach, a mianowicie do odsuwania SOK od organizacji imprez w mieście i zlecania tego „osobom prywatnym”. Tak było w przypadku imprezy „Pożegnanie Lata”, czy tańczenia poloneza w ramach projektu „600 par na 600-lecie Sokołowa Podlaskiego”.

- Jestem zdziwiona taką sytuacją. Mając tak dobrą instytucję kultury, to takie zadania zleca się właśnie jej. Inaczej jest to niegospodarność. Po co płacić pieniądze ludziom za coś, co może zrobić instytucja miejska i zrobi to na najwyższym poziomie – dodała pani poseł.

Przyszli zaprotestować pod SOK

Po konferencji prasowej parlamentarzyści przeszli przed budynek Sokołowskiego Ośrodka Kultury, gdzie zgromadziło się ok. 70 osób. Tam przekazali zgromadzonym tezy z konferencji.

- Nie możemy zrozumieć, dlaczego nowa pani burmistrz, gdy doszła do władzy zaczęła dyskredytująco odnosić się do Sokołowskiego Ośrodka Kultury i samego dyrektora. Zaczęto obarczać dyrektora problemem, za który odpowiada miasto, czyli sprawą zapewnienia wystarczających funduszy na działalność. Kadencja dyrektora Marcina Celińskiego kończy się w 2026 r., a powodem jego odwołania mogłoby być tylko popełnienie przestępstwa. Jako parlamentarzyści sprzeciwiamy się tej decyzji. My tej sprawy tak nie zostawimy, będziemy działać i interweniować. Apelujemy, byście państwo nie pozwolili na skrzywdzenie człowieka, który został odwołany bezprawnie – zapewniła Maria Koc.

Z kolei senator Waldemar Kraska dodał, że nie będzie przesadą stwierdzenie, że „sokołowska kultura umiera”. - To jest taki moment, kiedy widzimy, że wiele lat pracy zostanie zaprzepaszczone. Widok państwa tutaj na pewno byłby dla pana Marcina Celińskiego nagrodą za jego wieloletnie wysiłki i pasję, jaką wkładał w swoją pracę. Owszem, można powiedzieć, że nie ma ludzi niezastąpionych. Ale po co zmieniać człowieka, który doskonale sprawdził się w tym miejscu i doskonale sobie radził – dodał parlamentarzysta.

Zebrani głośno wyrażali dezaprobatę dla decyzji burmistrz Iwony Kublik. Podkreślali, że dyrektor Marcin Celiński to wyjątkowa postać w historii sokołowskiej kultury.

- Sokołowski Ośrodek Kultury to perełka, której nie wolno zniszczyć; to przykre, że od wielu miesięcy mamy tak okropną nagonkę na dyrektora; pani burmistrz lekceważy głos mieszkańców; pozbawiono nas możliwości zabierania głosu na sesjach, ciągle są tyko sesje nadzwyczajne; to co mamy, to parodia demokracji; pani burmistrz obiecywała, że nie zwolni nikogo - nie zwolniła, tylko odwołała – skarżyli się mieszkańcy.

Uczestnicy spotkania zapowiedzieli, że będą pisać petycje do burmistrz Iwony Kublik, sprzeciwiające się odwołaniu Marcina Celińskiego i apelowali do mieszkańców, by również wyrazili pisemnie swój protest.

Przeszli do magistratu i zażądali wyjaśnień od burmistrz Iwony Kublik

Sprzed budynku SOK mieszkańcy przeszli do magistratu, by spotkać się z Iwoną Kublik i wyrazić swoją dezaprobatę. Pani burmistrz uczestniczyła akurat w połączonym posiedzeniu komisji Rady Miejskiej. Atmosfera była gorąca, mieszkańcy twardo dopytywali, dlaczego doszło do odwołania dyrektora Celińskiego. - Co takiego zrobił, że pani się na nim zemściła – głośno wykrzyczała jedna z mieszkanek miasta.

Prowadzący posiedzenie Karol Krakowski wyjaśniał mieszkańcom, że nie jest to odpowiednie miejsce i czas na dyskusję o SOK. Zapraszał mieszkańców do gabinetu burmistrz lub na sesję zwyczajną Rady Miejskiej, którą zaplanowano w grudniu.

Iwona Kublik krótko odniosła się do pytał mieszkańców.

- Rozmawiałam przed chwilą z dziennikarzami, dostaną oficjalne oświadczenie, stanowisko burmistrza w tej sprawie. Mają też prawo wystąpić o udzielenie informacji w trybie dostępu do informacji publicznej. Moje zarządzenie zostało podparte 8 stronami uzasadnienia. Teraz tego wszystkiego państwu nie podam, natomiast udostępnię dokumenty, jeśli będzie taki wniosek – dodała.

- Znamy dyrektora Celińskiego i wiemy, że to co pani napisała, to same kłamstwo – skomentowała jedna z mieszkanek.

Zaraz po wypowiedzi pani burmistrz, wysłaliśmy na oficjalny adres mailowy Iwony Kublik prośbę o udostępnienie zarządzenia w sprawie odwołania dyrektora Marcina Celińskiego. Czekamy na odpowiedź i obiecane oświadczenie.

Miejsce zdarzenia mapa Sokołów Podlaski

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Aktualizacja: 04/11/2024 18:13
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Sokołowianin - niezalogowany 2024-11-04 17:45:53

    Pani Koc wspomniała o powodach zwolnienia dyrektora przed końcem kadencji i o tym, że są to powody wskazane tylko w ustawie. Nie ma wśród nich nic co by pasowało. Co nas Czeka? Odszkodowanie wypłacone przez miasto za bezprawne zwolnienie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zły - niezalogowany 2024-11-04 17:46:06

    Niech ktoś się zajmie i przygotuje referendum o odwołanie tej kobiety że stanowiska burmistrz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Referendum - niezalogowany 2024-11-04 18:25:01

    Ale kto ma się tym zająć ???trzeba się znać na takiej robocie , referendum to nie flaszka we dwóch . W sumie jak by tak dobrze pomyśleć to zaczątki by były , jest takich dwóch Panów którzy zrobili dla Iwonki kawał dobrej roboty a ta w ramach wdzięczności pokazała im drzwi . Jeden z Kupientyna , umie ładnie mówić , z sensem pisać , bywa w szerokim świecie , drugi z Sokołowa , ładne fotki robi , też nieźle gada , w podzięce mogli by Burmistrz koło pióra zrobić , trzeba by z nimi zagadać czy podejmą się takiej misji

    • Zgłoś wpis
  • Ty - niezalogowany 2024-11-25 20:40:52

    Tak jest, kto na nią głosował...???

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna - niezalogowany 2024-11-04 18:09:16

    Nie pora na referendum, przepisy do marca zabraniają więc nie bijcie jeszcze teraz piany. Jutro idziemy na Hołownię na 17. 30 pod SOK. Zapytać o praworządność, nie dać wciskać kitów! I piszemy protesty do Pani Kublik.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ludź - niezalogowany 2024-11-04 18:09:25

    Ludzie spotkajmy się po SOK jutro w tym czasie jak będzie występował u nas komik Hołownia. COŚ USTALIMY

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    GIT - niezalogowany 2024-11-04 18:18:31

    MarCel wychowałeś tylu dobrych ludzi, jesteś Bardzo wartościowym człowiekiem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • helenka - niezalogowany 2024-11-04 19:45:47

    dramat a nie człowiek ....

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ali - niezalogowany 2024-11-04 18:26:39

    Komedia toż wiadome że stołki takie są polityczne i ja się traci władzę to ci ludzie są zwalniani. Osobiście lubię Marcina ale takie życie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    czarli - niezalogowany 2024-11-04 18:33:49

    Są igrzyska,ino chleba nie ma.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ludwik - niezalogowany 2024-11-04 18:41:03

    Brawo Pani Koc ! Brawo Pan Kraska! Walczymy z bezprawiem ! Nie pozwolimy na marnowanie dorobku Sokołowian, którzy dla tego miasta oddają serce ! Wzywamy Panstwa do nagłośnienia tej sprawy w mediach - aby wyborcy widzieli jakie standardy ma sokołowska władza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Konferencja nieskazitelnych - niezalogowany 2024-11-04 19:44:10

    Hmm bezprawiem? Ot znalazł się Kryształ. Ciekawe kto przez lata rozdawał stołki w okolicy i w jaki sposób zwalniano "nie swoich". Lekko to obłudne. W pewnym wieku pamięć już krótka, albo panuje przekonanie że ludzie są głupi.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maciej - niezalogowany 2024-11-04 18:52:39

    "Siwy dym" lata po mieście i opowiada ludziom że teraz to będzie nareszcie porządek bez oszustw i wciskania ciemnoty. No kur..ca mnie wzięła jak jak z otwartą gębą jeden z drugim go słuchali. Może niech znowu głupoty wypisuje w jakiejś gazetce ale już nic nie sprzeda bo wyprzedał na grzywny za pomówienia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Pik - niezalogowany 2024-11-04 19:46:28

    Siwy Dym to Piotruś J.organizator imprez dla Pani Kublik - ten co latał niedawno po SOK z żądaniem udostępienia dokumentów.

    • Zgłoś wpis
  • Fredek - niezalogowany 2024-11-04 20:28:54

    Oj lata lata i jaki to on szczęśliwy. 31 października w politycznym barze też opowiadał

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ala - niezalogowany 2024-11-04 18:56:17

    Nie róbcie cyrku przyjdzie ktoś inny i tez będzie SOK

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Adam - niezalogowany 2024-11-04 19:03:25

    Kto? Specjalista z Siedlec, co awansował z portierni na dyrektora a teraz ma chrapkę na Sokołów?

    • Zgłoś wpis
  • Stefek - niezalogowany 2024-11-04 19:08:03

    Przyjdzie inny burmistrz i też bedzie sok... Moze szybciej niż nie którym sie wydaje...

    • Zgłoś wpis
  • Do Ali - niezalogowany 2024-11-04 19:40:10

    Ale głupia jesteś babo ,jak byś się czuła gdyby Ciebie tak ktoś potraktował Wstyd że tacy ludzie chodzą po tej ziemi

    • Zgłoś wpis
  • Rydek - niezalogowany 2024-11-04 19:41:17

    Co ty pieprzysz że przyjdzie drugi? Ale po co?- ten działał bez zarzutu. Najlepiej pozwól im na to- to będą bez końca coś wymyślać u biszczyć naszą godność .... To nie Grochów

    • Zgłoś wpis
  • litka - niezalogowany 2024-11-04 19:47:21

    masz rację !

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bronek - niezalogowany 2024-11-04 18:58:10

    Może by Tak przygotować taczkę wyłożyć siankiem by się nie podrapał ten Narcyz i wywieść go z Sokołowa.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Anna - niezalogowany 2024-11-04 19:04:51

    Piszesz o Siwym Dymie, Koziarzu, czy jego żonie naczelniczce miasta?

    • Zgłoś wpis
  • ludzio - niezalogowany 2024-11-04 19:48:29

    to prawdziwy narcyz !

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adam - niezalogowany 2024-11-04 19:00:43

    Kwiat młodzieży sokolowskiej zebrał się pod SOK. Twardy elektorat PiS. Marcinie C. a pamiętasz jak byłeś dyrektorem LO to nie chciałeś mi oddać świadectwa i nie dopuścic do matury, bo nie dałem na komitet? A pamiętasz obietnice że jak nie zrobisz szafek i kamer w szkole to oddasz nam składkę? Kryształ nie człowiek po prostu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • abc - niezalogowany 2024-11-04 19:46:50

    To było dać, a nie ślizgać się na tyłkach innych.

    • Zgłoś wpis
  • Adam - niezalogowany 2024-11-04 20:32:39

    Nie było mnie wtedy stać. Z reszta komitet to dobrowolna składka, nie wszyscy ją muszą płacić. A przetrzymywanie świadectwa ukończenia szkoły to przestępstwo.

    • Zgłoś wpis
  • Była uczennica LO - niezalogowany 2024-11-04 21:18:25

    O właśnie bardzo słusznie. Jest grono ludzi, które doskonale pamięta Kryształowe poczynania Pana Celińskiego jako dyrektora LO.(tylko w większości są to ludzie, którzy pracują, studiują itp czyt. Nie mają czasu wystawać pod SOK... tworzyć nekrologów i sztucznie bić piany).. A Pani Koc i Pan Kraska może niech opowiedzą jak zwalnia i odwołuje pracowników teraz nowy Pan prezydent w Siedlcach lub niech może niech podpowiadają nam o swoich kryształowych poczynaniach.....

    • Zgłoś wpis
  • Maturzystka 2010 r - niezalogowany 2024-11-05 12:15:54

    a ja pamiętam właśnie wspaniałe zachowania Pana Celińskiego ! A kiedy trzeba to potrafił własnie z takimi szkolnymi hejterami robić porządek. Jak nie przestegaliście regulaminu - to kto Was bedzie głaskał ? W społeczeństwie są zasady i Pan Celinski tego uczył i był bardzo pracowity!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bronek - niezalogowany 2024-11-04 19:03:20

    Przepraszam nie dopisałem że chodzi mi oczywiście o tego pajaca co jutro ma do nas przyjechać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Moim zdaniem - niezalogowany 2024-11-04 19:09:15

    Stawiła się sama młodzież fani dyskoteki wakacyjnej a może to jakieś kółko różańcowe

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Donald - niezalogowany 2024-11-04 20:13:50

    Co innego jakby rodzina Adamsów stawiła się w komplecie.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    józek - niezalogowany 2024-11-04 19:11:47

    rude to wredne

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna - niezalogowany 2024-11-04 19:12:00

    Widzę, że zlecieli się już melaśnicy. Coś mało tam chętnych do czytania, to tu trzeba zasmrodzić komentarze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    józek - niezalogowany 2024-11-04 19:23:12

    A czemu cenzor pisoski likwiduje komentarze negatywne dla byłego lizydupka

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • bgontarz 2024-11-04 20:22:48

    Bo z komentarzami durnia tak trzeba robić! Z polityką to nie ma nic wspólnego - komentarze nawoływały do przemocy!

    • Zgłoś wpis
  • Zapytanie do dziennikarki - niezalogowany 2024-11-04 20:35:41

    Pani Bożeno, a wyzywanie od ścierw pod innym postem nie wymaga usunięcia?

    • Zgłoś wpis
  • bgontarz 2024-11-04 20:43:38

    Nie jestem w stanie wyłapać wszystkich komentarzy, które powinny być usunięte. Po to są 3 kropki przy każdym komentarzu, żeby - w przypadku treści obraźliwych - zgłosić administratorowi i wtedy usuniemy.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sokołowianin - niezalogowany 2024-11-04 19:25:39

    Wstyd Kublikowa i taka osobą pełni urząd Burmistrza Jak można w taki sposób potraktować człowieka, pisząc wypowiedzenie i wysyłać gońca żeby dostarczył Gdyby miała trochę kultury powinna załatwić to w sposób kulturalny Podziękować za wieloletnią pracę i zaangażowanie jakie dyrektor włożył w SOK Wierzę że wszyscy się zjednoczą i staną w obronie dyrektora Tu chodzi o godność człowieka .To bezprawie co obecnie się dzieje w naszym mieście

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Alicja z krainy czarów - niezalogowany 2024-11-04 19:36:13

    Byłeś tam? Widziałeś jak wyglądało to? Nie. Dlatego w tej kwestii się nie wypowiem, bo p. Marcin też kłamał, zwłaszcza jak był dyrektorem LO

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Unijat - niezalogowany 2024-11-04 19:31:08

    Czyżby Waldemar i Maria obawiają się że nowy dyrektor już ich do SOK nie zaprosi ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Luna - niezalogowany 2024-11-04 19:38:30

    Śmiech na sali, zebrali grupę emerytów, w pisowscy wyją… w tym pani koc, najgorszy dyrektor sok w historii, komedia. A co do pana celinskiego to dobrze pamiętam jak był dyrektorem na sadowej i pierwsze co zrobił to remont sali do religii. Czaicie? Nie pomoce naukowe, nie udogodnienia dla uczniów, tylko sala do religii z wielkim krzyżem sprowadzanym niewiadomo skąd

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Do Luny - niezalogowany 2024-11-04 19:44:05

    I bardzo dobrze zrobił Bo Polacy to wierzący ludzie a do tej szkoły chodzą dzieci z katolickich rodzin I niech nie wypowiada się publicznie taki ktoś takie zero Wstyd

    • Zgłoś wpis
  • do Luny - niezalogowany 2024-11-05 12:23:28

    wyremontował wszystkie sale szkolne! Wyremontował Ci rownież sale gimnastyczną i założyl najnowcześniejszą pracownię komputerowa i obserwatrium astronomiczne w szkole - jaki pierwszy dyrektor w całym wojewodztwie mazowieckim ? Mało ??? Ale moze ty wolałaś/ wolałęś już wtedy życie nocne i wołanie do ksieżyca - zamiast chodzic do szkoły ... prawda Luno ?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    R. - niezalogowany 2024-11-04 19:39:40

    Kto ma długopis ten ma władzę !!! To normalne ????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    aaaaaa - niezalogowany 2024-11-04 19:40:58

    Odnośnie wieku uczestników spotkania: nie wiem, o której godzinie było spotkanie, ale widać, że jest widno, więc o czasie, gdy o tej porze roku młodzież jest w szkole, a ludzie w wieku produkcyjnym w pracy, więc nie piszcie, że wzięli udział ludzie starsi, bo to oczywiste.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ze słyszenia - niezalogowany 2024-11-04 19:45:51

    Dziś "Siwy Dym" chodził po różnych firmach i instytucjach i nadawał na P. Marcina aż się gotował. Za wszelką cenę próbuje nastawić tych, co coś mogą w tym mieście przeciwko byłemu już dyrektorowi... Odebrali Mu stanowisko, a teraz próbują pozbawić wsparcia....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    józek - niezalogowany 2024-11-04 19:49:10

    Cenzorze idż spać , to usuwanie to sposób na aplauz pisoskiej młodziezówki spod kina w Sokołowie, ale to wam nic nie da pokolenie tańczących babć się kończy, rude to wredne

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    józek - niezalogowany 2024-11-04 19:49:45

    Cenzorze idż spać , to usuwanie to sposób na aplauz pisoskiej młodziezówki spod kina w Sokołowie, ale to wam nic nie da pokolenie tańczących babć się kończy, rude to wredne

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    absolwent - niezalogowany 2024-11-04 19:51:40

    do Alicja - chyba to prawda z tym LO, może tam też trzeba zajrzeć i trochę brudów powyciągać a nie tylko pod dywanik (...)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Do hejtereki - niezalogowany 2024-11-05 12:20:01

    to moze podaj jakieś konkrety Hejterko z Melasy pod kolejnym pseudo - zamiast siać pomówienia !

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkańcy - niezalogowany 2024-11-04 19:52:56

    Brawa dla Pani Koc i Pana Kraski .Panie Dyrektorze niech Pan walczy o swoje stanowisko i nie poddaje się Wszyscy jesteśmy z Panem Mamy nadzieję że radni też się obudzą i zobaczą to co dzieje się w naszym mieście i jak jest traktowany człowiek

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kolololo - niezalogowany 2024-11-04 20:00:17

    Czy osoby zebrane pod SOKiem to te same osoby, które szykują taczki, wyzywają, wyrażają swoje oburzenie podburzając, wykrzykują ( bo w wypowiedziach najwięcej wykrzykników), drwią i obrażają? Mam spore obawy o zdrowie Państwa, nagły wzrost ciśnienia, ale zaangażowanie i determinacja godna szacunku... A może aktywiści- obrońcy wysłali jedynie swoich przedstawicieli??... yyyy, jeśli oferta kulturalna SOK obejmuje tylko tę grupę wiekowo-społeczną to może ta zmiana na stanowisku wniesie więcej korzyści i zyskają też, hmmm, młodsi, mówiąc wprost? Na zdjęciach nie widzę mojej babci, ale zapytam przy okazji , czy wspiera protest tłukąc komentarze(?!)- może moja babcia to "Edek", "Zbyś" albo "Won" :D. Ale nie mogę, że te miłe Panie ze zdjęć w sieci mogą zamienić się w hydry? niemożliwe....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Ewa - niezalogowany 2024-11-04 21:05:38

    Monisiu bo się zaplułaś

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Malwina - niezalogowany 2024-11-04 20:04:58

    Helka może i ty dożyjesz wieku kiedy nie będziesz miała gdzie wyjść i nie będziesz nikomu potrzebna. Jestem młodą osobą i gdy moja mama nie miała już ochoty na towarzystwo , i nie chciała nigdzie wychodzić. Tylko okno i patrzyła przed siebie.Poszłam z nią ze dwa lata temu na taką imprezę dla seniorów i to była najlepsza rzecz jaką zrobiłam Mamuśka znalazła cel, zaczęła się ruszać a nawet nie źle wywija. Nie chcę żebym z nią chidziła bo jak powiedziała ma swoje towarzystwo,ploteczki a po imprezie u dzie jak to nazywa na odchudzające ciacho do Filmowej . Przykre to jak czytam teksty wyśmiewające starszych ludzi którzy chcą żyć

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • soko 17 - niezalogowany 2024-11-04 20:51:50

    Malwina oczywiście że integracja seniorów jest bardzo potrzebna takich inicjatyw nikt myślacy krytykował nie będzie jedynie czego było brak to równowagi bo poza letnim cyklem trawnikowym dla ludzi młodych i w średnim wieku praktycznie nic nie było / mam na myśli koncerty na sali kinowej / kiedyś w SOKu gościły znane zespoły rockowe popowe czy folkowe dzięki czemu fani każdego rodzaju muzyki mogli trafić na coś dla siebie życzę mimo wszystko SOKowi powodzenia żeby pod rzadami nowego dyrektora dalej się rozwijał i żeby każda grupa wiekowa znalazła w ofercie / również tej koncertowej / coś dla siebie

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obserwator - niezalogowany 2024-11-04 20:05:48

    O tej godzinie większość ludzi była w pracy Z pewnością więcej osób chętnie by dołączyła do protestu Panie dyrektorze jesteśmy z Panem niech się Pan nie poddaje i walczy o swoje stanowisko Chciałbym nadmienić że żaden dyrektor nie będzie tak angażował się w swoją pracę jak Pan Celiński

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Qwerty - niezalogowany 2024-11-04 20:12:54

    Ale histeria pisowców i katotalibów. Narcystyczny ex dyrektor zepsuł bardzo SOK - jedyne co przez te lata SOK miało do zaoferowania to jakieś gówniane filmy religijne i spotkania dla emerytów lub snobów, nic dla młodych - żadnych koncertów, eventów, nic. Poza tym jako dyrektor LO też był beznadziejny i dużo uczniów ma negatywne z nim wspomnienia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Do Qwerty - niezalogowany 2024-11-04 20:30:53

    A Ty Po weź swoją dupę , przy okazji rudego i do Putina ,może tam się przydasz

    • Zgłoś wpis
  • Sokołowianin - niezalogowany 2024-11-05 07:56:46

    Qwerty, czy określenie katotalibowie to szczyt Twoich możliwości intelektualnych, czy chcesz obrażać katolików. Spróbuj swojej mocy w starciu z wyznawcami islamu czy judaizmu. Spróbuj. A poza tym dlaczego aż tak nienawidzisz swoich przodków, katolików?,bo takie są korzenie większości z nas.

    • Zgłoś wpis
  • Sokołowianin - niezalogowany 2024-11-05 08:01:05

    Qwerty, czy określenie katotalibowie to szczyt Twoich możliwości intelektualnych, czy chcesz obrażać katolików. Spróbuj swojej mocy w starciu z wyznawcami islamu czy judaizmu. Spróbuj. A poza tym dlaczego aż tak nienawidzisz swoich przodków, katolików?,bo takie są korzenie większości z nas.

    • Zgłoś wpis
  • do Siwego - niezalogowany 2024-11-05 12:29:15

    Nie zgadzam sie z tą opinią - w SOK przecież - 80 % wszystkich sekcji skierowane jest do młodzieży. Tylko jak sama nazwa mówi : OŚRODEK KULTURY - a nie nauka hiphopowych przekleństw, bluzg, wulgarnosci i przemocy. Byłeś kiedyś na koncercie prawdziwego hip-hopu? To miał promować ośrodek kultury ? Za pieniądze podatników miał promować wyzywanie od "kur.." "su.." itp ????

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowa - niezalogowany 2024-11-04 20:22:24

    Z całym szacunkiem dla wszystkich,ale przyszła chyba cała "herbatka dla seniora" dla których jest organizowane mnóstwo wydarzeń,a młodzież się pomija to i ich nie widać na zdjęciu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Ala - niezalogowany 2024-11-05 12:31:32

    ale się boicie protestu społecznego ludzi !!! Hejterka po dyżurze sie obudziła pełna jadu ? Dostaniesz wiecej powodów do plucia jadem - zobaczysz jak bedziesz musiała znowu zapłacić :)

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nie z SOK. - niezalogowany 2024-11-04 20:23:43

    Jak pisiory zwalniały ludzi z pracy to było dobrze????? Chleb oddany. Wyczyścić do sprzątaczki włącznie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Do nie z SOK - niezalogowany 2024-11-04 20:33:41

    Głąbie pobleczniku rudego Ciebie trzeba wyczyścić i wywieść do Łukaszenki może tam znajdziesz swoje miejsce A od Pisiorów Won zrozumiałeś

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec - niezalogowany 2024-11-04 20:34:38

    Jak trwoga to do Boga.Pan M.Celiński w czasie wyborów wypiął się na PIS i startował od Karakuli a teraz szuka pomocy u Kraski i Koc. Wstyd i obłuda.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Do mieszkańca - niezalogowany 2024-11-04 20:44:29

    Człowieku wstydem to jesteś Ty i odczep się od jakiejkolwiek partii startował gdzie chciał I zrozum wreszcie że nie chodzi o partię a o człowieka który bardzo dużo zrobił dla SOK A jak został potraktowany ? Tak nie godzi się żeby ktoś kto wygrał wybory za cukierki mścił się na podwładnych To jest Wstyd tu liczy się człowiek a nie partia Kiedy wreszcie takie miernoty zrozumieją że można być w takiej czy innej partii lub bezpartyjny Ale liczy się człowiek co sobą reprezentuje Zrozumiałeś czubie

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec - niezalogowany 2024-11-04 20:35:56

    Jak trwoga to do Boga.Pan M.Celiński w czasie wyborów wypiął się na PIS i startował od Karakuli a teraz szuka pomocy u Kraski i Koc. Wstyd i obłuda.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Darek - niezalogowany 2024-11-04 20:36:21

    O co chodzi z brakiem dofinansowania sekcji koszykarskiej, podwyższeniem podatków oraz śmieci ???? Pojawiły się newsy na mieście

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Radny - niezalogowany 2024-11-05 12:33:11

    przyjdz na rade miasta 7.11 to sie dowiesz co szykuje Nowa Pani Burmistrz i jej banda

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marcinek - niezalogowany 2024-11-04 20:39:33

    Podziel się swoją opinią - Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup. XD

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkanka Sokołowa - niezalogowany 2024-11-04 20:49:03

    Czy Ci obrońcy M.Celińskiego to tancerze z trawnika spod SOK?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkanka - niezalogowany 2024-11-04 20:58:11

    Czytam komentarze i widzę jak atakujecie seniorów Gdybyście mieli odrobinę rozumu to byście wiedzieli że o tej godzinie to większość ludzi w pracy A tacy bohaterowie co tylko piszą żeby nie pokazać swojej twarzy są odważni za klawiaturą a przyjdź pokaż się i powiedz swoje zdanie Seniorzy mieli odwagę przyjść i nie ukrywają się za klawiaturami tylko wyrażają swoje opinie publicznie Jesteśmy z Wami i trzymamy kciuki za dyrektorem Celińskim

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Felek - niezalogowany 2024-11-04 21:00:07

    Pan Celiński powinien szukać wsparcia u Karakuli, skoro startował z jego listy. Mieli być tacy wygrani...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    patoka - niezalogowany 2024-11-04 21:33:04

    Zarzuty, że SOK robi tylko coś dla seniorów są jak strzał kulą w płot. Chyba każdy miał kiedyś w rękach gazetkę wydawaną przez SOK i widział jak dużo się tam dzieje dla młodych. ... Jak przed wyborami była ankieta za obroną drzew na skwerze na starym mieście, tak może teraz też przez internet w ten sam sposób można zebrać podpisy za obroną dyrektora Celińskiego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkanka - niezalogowany 2024-11-04 21:51:48

    Tylko trójka pracowników SOK na zdjęciach ? A gdzie reszta?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Senior - niezalogowany 2024-11-04 22:37:41

    Krytykujecie seniorów którzy mieli odwagę przyjść i stanąć w obronie Celińskiego. A Wy co? Bohaterowie zza pulpitu, którzy nie mają odwagi pokazać twarzy, za to wylewać pomyje na innych to i owszem. Sami też będziecie kiedyś seniorami. Myślę że nikomu z Was nie było by wtedy przyjemnie gdyby słyszał takie komentarze pod swoim adresem. Czy senior to ktoś gorszy? Wstydźcie się.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Jedna z Was - niezalogowany 2024-11-05 07:46:12

    Skąd tyle pogardy dla ludzi w "słusznym" wieku, którzy swoją pracą, przez lata, budowali Sokołów i instytucje miejskie dla kolejnych pokoleń, dzieci, wnuków i prawnuków. Kochani, czy myśmy tak źle Was wychowali, czy nie wynieśliście z domów rodzinnych nic poza brakiem szacunku dla innych. Żal słuchać i żal czytać. Obyście dożyli starości w bezpiecznej Polsce i nie byli pogardzani.

    • Zgłoś wpis
  • Do mieszkanki - niezalogowany 2024-11-05 11:18:45

    siedzą zastraszeni że następni będą w kolejce do zwolnienia ,goniec po kolei będzie przynosił wypowiedzenia w trybie natychmiastowym

    • Zgłoś wpis
  • Marek L - niezalogowany 2024-11-05 12:34:52

    a jak myślisz kto pisze te negatywne komentarze ? Pani Doktor, ktora ma dość seniorów i bedzie ich opluwać chociaż jej daja prace!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xyz - niezalogowany 2024-11-04 22:59:22

    młodzież ma fajną koncepcję obiektywizmu: nie wiem co Pani napisała, ale na pewno same kłamstwa. Nie tak dawno było: nie oglądałem filmu ale wiem, ze w nim kłamią, nie czytałam książki, ale wiem, że autor kłamie. Jasnowidztwo? Po co dociekać faktów? jak nie są po mojej myśli, tym gorzej dla faktów :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nikt - niezalogowany 2024-11-04 23:23:22

    Info dla pana od dialogu co przywołuje LO uczyłam Ci i przypomnij sobie jakie miałeś oceny i sam odpowiedz sobie na pytania .No to się już jest przesada . Ludzie tu ani nie chodzi o SOK ani o MC tylko o to że takich rządów nigdy nie było i to się źle skończy -pani rządząca miastem co oszukuje i radni załamka

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do seniora - niezalogowany 2024-11-05 01:38:25

    Senior nie gorszy, ale, z tego co widać -lepszy właśnie, uprzywilejowany, dopieszczony przez SOK, trochę kosztem, niestety, innych grup wiekowych. Mam wrażenie, ze najbardziej pomijaną grupą są nastolatki i grupy wiekowe 20+, 30+. Oni ofert dla siebie szukają poza Sokołowem, *wystawy, koncerty. Tu odbiorcą jest senior i jest też oferta dla dzieci. Reszta - won, jak piszecie inni Państwo w komentarzach... Dziwi bardzo , ze seniorzy wymagają od innych, szacunku, kultury (i słusznie), ale te same zasady, kultury wypowiedzi chociażby, nie dotyczą ich samych. No, przykład to tez nie jest najlepszy dla tych, co się dopiero uczą. Ale ani oferta SOK ani kultura nie są przedmiotem tej dyskusji, tak właściwie każdy jest oburzony z innego powodu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Uhhu - niezalogowany 2024-11-05 06:40:25

    To pomysł ile osób w wieku 20-30 lat mogłoby przyjść potańczyć na trawnik o godz. 13 czy 14. Siła rzeczy tylko seniorzy. Dla takich osób 20-30 jest chór, kino, Sokołowianie, warsztaty malowania, wystawy, koncerty, spotkania. Czego chcesz więcej? Niech na to zaczną chodzić. Czy takie osoby zgłaszały jakieś zapotrzebowanie, żeby w Sok było coś innego? A jak zgłaszały to pytanie co zgłaszały? Czego chcą innego? Bo mi brakuje tylko jednego. Kabaretów lub standup, ale to od czasu do czasu w sumie też bywało. Nie wiem, przecież SOK nie zrobi dla nich dyskoteki bo wiadomo, że chętnych nie będzie. Co najwyżej dla młodych rodziców godzinę wyciszenia. Można przyjąć na salę baletowa i poleżeć WC ciszy na materacu. :) A już poważnie, co takiego 20-30 latkowie mogliby chcieć w SOK czego już dla niech niema? Ci bez dzieci wolą grać w gry, ci z dziećmi zajmują się dziećmi i chcą odpoczac w wolnej chwili. Czy to o naszą grupę wiekową nie chcą na siłę zadbać osoby starsze? I właśnie tu wypisują takich zatroskanych. Są zdjęcia z imprez w Sok z tych które wymieniłem wyżej, takich dla 20-30 latków i jakoś nie widać ich tam. Więcej pokażcie mi, z innych miast imprezy ośrodków kultury, gdzie są imprezy cykliczne i 20-30 latkowie.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Loki - niezalogowany 2024-11-05 06:22:21

    Do osób, które porównują Sokołów do Siedlec. Różnica jest taka, że większość chce, aby dyrektorem nadal był pan Celiński, w Siedlcach nie ma chętnych do obrony zwalnianych. Ba nawet warto poczytać profile studentów siedleckich ich grupy i opinie o ewentualnym nowym dyrektorze SOKu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Stefek lub Wandzia - niezalogowany 2024-11-05 07:47:31

    Większość w wyborach dokonała zmiany, a teraz wybrani realizują swój program. Psy szczekają, karawana jedzie dalej.

    • Zgłoś wpis
  • obiektywny - niezalogowany 2024-11-05 08:17:09

    Skąd wiesz, że to większość ? Poza tym on nie został zwolniony tylko odwołany a to zasadnicza różnica. Jest zgłoszenie do prokuratury a o zasadności zdecyduje sąd a nie "ulica... albo zagranica" jak to prezes powiedział.

    • Zgłoś wpis
  • Loki... - niezalogowany 2024-11-05 09:30:37

    Do Loki...pragnę poinformować, że Loki jest jeden i nieładnie jest się podszywać. Radzę ruszyć głową i znaleźć inny nick.

    • Zgłoś wpis
  • xyz - niezalogowany 2024-11-05 16:52:59

    jak ustalona została ta większość? Na podstawie wczorajszej grupki?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek lub Wandzia - niezalogowany 2024-11-05 07:45:18

    Zwolniła Burmistrz to zwolniła - jej prawo. Pan Karakula też zwalniał jak nie pasował współpracownik. Wówczas, żadna, pożal się Boże, konferencja prasowa, się nie odbywała. Sami emeryci - nikt nie ubrany na czarno, a wy chcecie w taki sposób budować dobrobyt w Sokołowie? Dajcie pracować innym a nie w perfidny sposób zakłócać pracę pracowników Urzędu Miasta. Senatorzy od siedmiu boleści, co tylko obiecywać i straszyć umieją. Jesteście siebie warci.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wacek - niezalogowany 2024-11-05 08:00:17

    W urzędach Gmin coś się dzieje,rozwija się jak nie jedna to druga gmina .Natomiast w Sokołowie to dopiero się dzieje ,wstyd na okolice jesteśmy sławni .Od wyborów zaczęła się komuna zastraszanie ,kontrole w SOK i nie tylko ,a teraz to ,zwolnienie dyrektora w trybie natychmiastowym i to wypowiedzenie przyniósł goniec osobiście do dyrektora .To jest wyróżnienie .Pani Burmistrz już tak nisko upadła że niżej się nie da ,z tego co mówią pracownicy UM dyrektor był w Urzędzie ,dlaczego nie dostał do ręki wypowiedzenia od Kublikowej przynajmniej zachowała by resztki godności .Pytam Was mieszkańcy tego chcieliście dla Sokołowa ? to tak się rozwijamy super aglomeracje powstają aż się echem odbijają wszem i wobec .Dyrektor Celiński nie powinien pozwolić na takie traktowanie i nie przyjąć wypowiedzenia ,skierować sprawę do sądu .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • DO STEFEK LUB WANDZI - niezalogowany 2024-11-05 08:09:30

    TAK DAJCIE PRACOWAĆ CZASY KOMUNY I ZASTRASZANIA DAWNO MINĘŁY .WSZYSCY CHCEMY SPOKOJU W NASZYM MIEŚCIE ,CHCEMY ROZWOJU DLA SOKOŁOWA .A TU CO KOMUNA WRÓCIŁA .RZĄDY OD KONTROLI SIĘ ZACZĘŁY W ZAKŁADACH PRACY .TAK TO JEST JAK WYGRYWA SIĘ WYBORY ZA CUKIERKI .DĄBROWSKIEGO ODRZUCILIŚCIE ,CZŁOWIEKA KTÓRY BY COŚ ZROBIŁ DLA MIASTA .ON SZANOWAŁ LUDZI I LUDZIE BY GO SZANOWALI JAKO BURMISTRZA ,NIE BIEGAŁ Z CUKIERKAMI PO KLATKACH SCHODOWYCH BO NIE MIAŁ NA TO CZASU TYLKO SUMIENNIE PRACOWAŁ .NIE TEGO CHCEMY DLA MIASTA CO DZIEJE SIĘ PO WYBORACH .

    • Zgłoś wpis
  • Tadeusz - niezalogowany 2024-11-05 09:40:09

    Referendum i Pan Dąbrowski wraca do gry

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Magda - niezalogowany 2024-11-05 08:24:45

    Tu nie chodzi o to, kto jest z jakiej partii. Tu chodzi o to, że P. Celiński to doskonały dyrektor SOK. Chodzi o to, że nie można pozwolić na niszczenie ludzi, którzy tak wiele zrobili, dzięki którym coś świetnie działa. Nie można pozwolić, aby ludzie, którzy dostali władzę, uważali, że wszystko im wolno.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • lilka - niezalogowany 2024-11-05 09:51:47

    do doskonałości ludzkiej to mu bardzo dużo brakuje ..... niestety jak widać z pobieżnych kontroli to smutna prawda, różne tematy wracają na tapetę z wcześniejszych lat....a to oznacza że jego eminencja i doskonałość to dwie różne sprawy. czy tak ciężko przyznać się do winy (win...) i odejść i honorem a nie podjudzać znajomych do awantur ? to nie ten "człowiek" widać .....chęć władzy jest znacznie potężniejsza w tym przypadku, szkoda ...

    • Zgłoś wpis
  • xyz - niezalogowany 2024-11-05 16:56:34

    jakieś kryteria oceny? porównujące funkcjonowanie różnych ośrodków kultury, czy po prostu prawda objawiona?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bojkot soku - niezalogowany 2024-11-05 08:33:01

    nie rozumiem czym się dziwicie ... dostaliście cukierki przed wyborami ? przekupieni za cukierki a teraz pretensje przecież to z góry było wiadomo że tak będzie. Dziś komik przyjeżdża przedstawiciel uśmiechniętych cukierkowi uśmiechnięci pójdą dziękować za dobrobyt w kraju i spełnienie obietnic przedwyborczych...... to coś z melasy jak ludzie szli na normalne cmentarze wystawiła cmentarz dla psów na faceboku, tym się różnimy jest KULTURA i kultura. Nie pójdę do soku na żaden film.....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • DO LILKI - niezalogowany 2024-11-05 11:07:20

    O JAKIM TY HONORZE PISZESZ ? TAKIM ŻE GOŃCA SIĘ WYSYŁA Z WYPOWIEDZENIEM BO SAMEMU NIE MA SIĘ TYLE ODWAGI ŻEBY WEZWAĆ I POROZMAWIAĆ , PODZIĘKOWAĆ ZA WIELOLETNIĄ PRACĘ I ZAANGAŻOWANIE .TAK MASZ RACJĘ ZABRAKŁO HONORU I AMBICJI ,KULTURY I POZIOMU .MOŻE NIECH OBECNA WŁADZA ODEJDZIE Z HONOREM .A MY SOKOŁOWIANIE TRZYMAMY ZA PANA KCIUKI PANIE DYREKTORZE .PROSZĘ WALCZYĆ O SWÓJ HONOR

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kuba - niezalogowany 2024-11-05 08:35:18

    Tak, jest tylko kilka osób z SOK, bo boją się nowej władzy. Boją się, że stracą pracę, że zostaną oskarżeni o....., tak jak Pan Celiński. Nowa władza skutecznie zastrasza ludzi. Pokazali już swoje prawdziwe oblicze. Przypomnę również, że w czasie kampanii wyborczej, to właśnie w SOK, p. burmistrz wraz ze swoimi, tu organizowała swoje spotkania. Pracownicy i dyrektor nie robili problemu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mam 37 lat. - niezalogowany 2024-11-05 08:43:48

    Byłem zwolennikiem PO i to wielkim. Niestety to co dzieje się, tylko, w Sokołowie to jest dla mnie szok. Nowa władza skutecznie i szybko zmieniła moje poglądy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Martyna - niezalogowany 2024-11-05 08:57:01

    Nie rozumiem p.burmistrz i jej świty. W czasie kampani to właśnie w SOK, robiła spotkania z wyborami i tu się reklamowali. Dyrektor Celiński i pracownicy organizowali im to wszystko. Sama byłam na takim. Raczej powinni podziękować Celiński emu za wsparcie i współpracę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kinga - niezalogowany 2024-11-05 12:13:54

    Najbardziej krytykują ci co nigdy nie korzystali z oferty SOK,bo ,, oszczędzali," na kulturze. To doskonałe teraz widać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lilka R. - niezalogowany 2024-11-05 12:27:54

    Krytycy SOK nie mając argumentów przeciw dyrektorowi Celińskiemu, rozpowszechniają plotki z pracy w LO. To świadczy o prostactwie. Może powinniśmy poplotkować o nowej władzy i ich historiach z poprzedniej pracy. To dopiero będzie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ola 31 lat. - niezalogowany 2024-11-05 12:37:13

    Niestety nie wiedziałam, że będzie spotkanie pod SOK. Nie jestem za PiS, jednak poszłabym, aby stanąć w obronie dyrektora Celińskiego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ewa - niezalogowany 2024-11-05 12:41:56

    ja też byłem zawsze za PO ! nie znoszę Kaczyńskiego ! Ale nie zgadzam sie na zwalnianie fachowców i ludzi, ktorzy spalają sie dla idei i temu oddają swoje serce ! Pani Kulik radykalnie zmieniła moje postrzeganie Platformy ! "Jak zniechęcić do PO? - zapytajcie nowej Burmistrz Sokołowa Podlaskiego" - taka gazetka powinna być wydana i rozdana rządzacym w Sejmie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Uhhu - niezalogowany 2024-11-05 12:44:59

    Oferta jest szeroka , ale nadal upieram się, że nie celuje w grupy, których dotyczy ten ofertowy deficyt. Są wyjątki, tak jak piszesz, jest kino, wystawy, które mogą zainteresować, ale przeważają te w duchu narodowo-wyzwoleńczym (to młodzi dostają już w papce w szkole , w mediach i sami taką ofertą nie są zainteresowani). Chodzi o jednotorowość tej oferty: jak chór- to w repertuarze pieśni , którym bliżej do festiwali sakralnych i opraw imprez kościelnych, w repertuarze kina też na ogół miałko- chlubny wyjątek stanowi DKF z bardzo dobrymi pozycjami i Festiwal Filmowy , organizowany przez panią Katarzynę, ale śmiem twierdzić, że to zasługa i determinacja organizatorki, jej gust i starania, bez niej, obawiam się, kino awangardowe, niezależne lub po prostu ambitniejsze nie miałoby racji bytu w SOK. Koncerty? Dla młodych ? Chyba żartujesz. Przykładowo Wolna Grupa Bukowina czasy popularności i świetności ma dawno za sobą, są odbiorcy, ale nie w grupie, o której tu mowa. Przykładowo:Czerwone Gitary?- proszę cię... Pani Koc w ramach swojej kampanii wraz z Bogusławem świetnie bawiła się na koncercie plenerowym swojego ziomala z Bayer Full. Młodzi : bawiliście się tam? Trudno sobie wyobrazić, ale peryferyjna Ruchenka ma lepszą ofertę koncertową w jednym roku niż Sokołów miał w dekadę :) Tłumy z Sokołowa na koncertach. Można ? To tylko przykład , bo na koncerty hip-hopowe czy po ofertę awangardy muzycznej to trzeba uderzyć do Siedlec lub do Węgrowa. Nie piętnuję tu jakości grup typu Sokołowianie , to marka sama w sobie, chodzi tylko o ODBIORCĘ. Nawet oferta SOK prezentowana jest na łamach programowo określonej stacji: Katolickiego Radia Podlasie. Pan Paweł na pewno jest specjalistą i profesjonalistą, ale chyba nie uważasz, że młodzi ludzie są wiernymi słuchaczami tej stacji, jakiś odłam być może, ale większa część, zapewniam, nie siedzi przy odbiorniku słuchając oferty programowej SOK w katolickim Radio Podlasie.To, że wtedy oferta trafia do osób, które nie korzystają z internetu i są wtedy poinformowane, bo było i będzie to plus , oczywiście, ale cały czas piszemy tu o różnorodnym odbiorcy, którego nie będzie . Żeby być dobrze zrozumianym: nie podważam jakości oferty SOK, każdy ma swój gust, nic mi do tego, chodzi o adresata tej oferty. Nadal upieram się , że dyrektor Celiński szył ofertę nie pod każdego odbiorcę i schlebiał bardziej gustom określonych grup społecznych. Fajnie , że ta grupa nie jest pomijana, chodzi wyłącznie o PROPORCJE.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Uhhu - niezalogowany 2024-11-05 14:37:29

    To zobaczmy co było dla młodych. Wszedłem na stronę SOKu. Koncert Pawła Domagały, Musical METRO, Lynsky na Trawniku - muzyka techno i electro to niby dla kogo?, Studia graficznego “Kropkomat” dla dzieci, i dorosłych, koncert Voci Cantati, Studio Piosenki METRO, Wernisaż wystawy Pracowni plastycznej, Ognisko muzyczne, Black Code Dance Studio, Hip Hop Dance Family, koncert Voci Cantati pt. “Wojna domowa”, konkurs recytatorski “Warszawska Syrenka”, teatry z całej Polski - Ogólnopolski Festiwal Teatrów Amatorskich “Szpulka”, spotkanie muzyczne dla dzieci, Zima z SOKiem, DKF Zbyszek dla każdego, Muzyczne Spotkania z Poezją “Skarabeusz”, Kreatywna niedziela dla malucha, Wernisaż wystawy Grupy plastycznej, SokoLove Film Festival, koncert - Stare Dobre Małżeństwo. To są wydarzenia z ostatniego roku, które kierowane są do młodych. To wzięte z ich strony. Ciekawe, czy nowy dyrektor w ramach takiego budżety zrobi coś dla tych 20-30 latków, ale bez likwidacji tego co do tej pory było. Nie zmniejszy ilości spotkań, koncertów i grupy. Myślę, że w Sokołowie co tydzień mógłby grać koncert zespół techno czy electro lub hiphopowy. Tylko trzeba myśleć nad tym ile osób na to kupi bilety. Serio myślisz, że na taką muzykę będzie więcej chętnych niż na Domagałę? Owszem można robić koncert dla 20 czy 30 osób ze środków publicznych, ale wtedy trzeba się obronić z zarzutu o niegospodarność. Czy ktoś badał "runek" pytał tych 20-30 latków czego oni chcą? Nie ma tu na myśli anonimowej ankiety, w której weźmie udział nie wiadomo kto, tylko realnie, czy ktoś poszedł do ostatnich klas szkół ponadpodstawowych i zapytał tych ludzi co oni by chcieli? Bo jestem pewien, że większość chciała by streamerów, youtuberów, i tych wszystkich skandalistów z mma. Ma być prowokacyjnie i wulgarnie. Czy z publicznych środków ktoś wyda na spotkanie z osobami, które nierzadką promują używki, znęcanie się nad innymi, hazard, są podejrzani o niejasne kontakty z nieletnimi. A i tak w większości na takie spotkania przyjdą dzieci a nie te osoby 20-30, tak samo jak zaprosi się np. sportowców. A dlaczego? Ponieważ najzwyczajniej w świecie większości 20-30 latków nie będzie się chciało na to przyjść, bo wiedzą, że byliby najstarszymi fanami i po porostu im głupio. Co z tego, że teraz ktoś się podpisze, że ma 20-30 lat i powie, że on by przyszedł. Ale chodzi o to, czy będzie zapełniona sala. Przecież już na Cukrowni, przed koncertem Turbo cała ta impreza była wielką klapą. Gdyby niezgonione szkoły nikogo by nie było. A teraz to sadzenie kwiatów. Rozumiem, że miasta nie stać na to, aby firma je zasadziła dlatego wymyślono coś takiego i to w dodatku aż przez 3 dni. Ale czy to jest impreza zachęcająca 20-30 latków?

    • Zgłoś wpis
  • soko 17 - niezalogowany 2024-11-05 19:22:13

    Pamiętam SOK z poczatku lat 90 tych wtedy ośrodek tętnił życiem byli zapraszani znani wykonawcy jako słuchacz rocka wymienię z tego gatunku : Kazik Oddział Zamknięty czy Sztywny Pal Azji namiastkę tamtych czasów można było doświadczyć kiedy dyrektorem była Maria Koc wraz z jej odejściem zniknęły te koncerty z sali widowiskowej SOKu jedynie cykl trawnikowy latem ratuje trochę sytuację oby to się teraz zmieniło bo za Klub Podróżnika i gości tam zapraszanych nowości filmowe w kinie Sokół czy kółka zainteresowań dla dziecii młodzieży należa się dyrektorowi Celińskiemu słowa podziękowania i uznania

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Czesiek senior - niezalogowany 2024-11-05 13:04:42

    Będziemy bronić p. dyrektora do końca.Żądamy przywrócenia na stanowisko gospodarza SOK.Nikt tak nie dbał o nas seniorów jak ten pan,organizował nam koncerty,potancówki i herbatkę dla seniora.Panie dyrektorze stoimy za panem murem ,proszę się trzymać ciepło i poręczy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    seniorka - niezalogowany 2024-11-05 13:52:21

    To zostanie Pani wicedyrektor która tańczyła poloneza żeby przypodobać się burmistrzyni ,o to teraz będzie super .Sądzę że nowy przy***s już jest od dawna wybrany

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Do Seniorki - niezalogowany 2024-11-05 17:28:19

    Tak chyba Kopiwoda została, tańczyć to ona może i umie ale do rządzenia Domem Kultury to się nie nadaje A ten ktoś to już dawno był namaszczony to dało się odczuć po wyborach

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    anusiaf - niezalogowany 2024-11-05 14:09:16

    30 października na stronie UM pojawiła się informacja o spotkaniu z Katarzyną Bondą w Bibliotece Miejskiej, dnia 5 listopada o godzinie 18:00. O spotkaniu Biblioteka informowała mieszkańców na FB i stronie internetowej już w połowie października...I nagle, po zwolnieniu Pana Marcina Celińskiego z funkcji dyrektora, na FB UM pojawiła się informacja o spotkaniu z Szymonem Hołownią w SOK-u, też w dniu 5 listopada o godzinie 17.30. Pani Burmistrz zapewniała, że imprezy w jednostkach podległych miastu nie będą odbywały się w tym samym terminie. I co? Mieszkańcy muszą wybierać między spotkaniem w MBP, a spotkaniem w SOK-u! Czy spotkanie w SOK-u z Szymonem Hołownią ma odwrócić uwagę mieszkańców od zwolnienia z funkcji dyrektora Pana Marcina Celińskiego? Wygląda na to, że Pani Burmistrz boi się protestów mieszkańców i stąd taki termin spotkania z Szymonem Hołownią. Nie tędy droga, tak się nie robi, Pani Burmistrz!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jola - niezalogowany 2024-11-05 14:52:43

    Właśnie, Celińskiemu zarzucano że nie stosuje się do kalendarza imprez w mieście, a tu co. Władzy wszystko wolno, a to my mamy do tego dostosować. Nie jesteśmy waszymi poddanymi tylko wolnymi mieszkańcami naszego miasta i nie godzimy się na to.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do anusiaf - niezalogowany 2024-11-05 15:01:39

    anusiaf-Taaa, jasne, wszędzie spisek :D, bo Hołownia knuje z panią burmistrz i czeka na zwolnienie dyrektora i wtedy wjeżdża by zagłuszyć szum wokół tej sprawy. Robi objazdówę i wjeżdża kiedy mu pasuje, a jak nie pasuje ten termin organizatorowi , to wjedzie do Sabni o 17:30 i tyle.A w ogóle spotkanie z Hołownią to impreza ? Zwykły polityczny spęd i ja tu przyjemności bym nie szukał. Żadna konkurencja . Nie rozumiem, ze ktoś może mieć problem co wybrać

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Trochę starsza - niezalogowany 2024-11-05 15:09:45

    A gdzie byli ci 20-30 latkowie jak były koncerty w piątki na trawniku kulturalnym. Jakoś nie widziałam tłumów. Bo łatwo się krytykuje zza ekran telefonu czy komputera.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kinga - niezalogowany 2024-11-05 16:02:57

    Spotykamy się dzisiaj o 17:30 przed budynkiem SOK w proteście przeciwko arogancji władzy i bezprawnemu zwolnieniu dyr. Celińskiego!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • www - niezalogowany 2024-11-05 20:25:35

    Chyba tłumów nie było?

    • Zgłoś wpis
  • elf - niezalogowany 2024-11-05 20:54:11

    z ciekawości przejechałem sobie dziś ok 17:30 obok SOK. Nikogo nie było w obronie Celińskiego :)

    • Zgłoś wpis
  • Adam - niezalogowany 2024-11-05 20:56:23

    Byli na spotkaniu z Hołownią i zabrali głos!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Alusia - niezalogowany 2024-11-05 20:33:27

    Nowa ekipa wymienia ludzi. Tak było, jest i będzie. A swoją drogą przewietrzyć trochę ten sok to nie zaszkodzi, bo często gęsto, to nie Marcin tam rządzi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    elf - niezalogowany 2024-11-05 20:42:38

    Moim zdaniem Burmistrz podjęła dobrą decyzję. Na protest przyszło zaledwie 79 emerytów, zero ludzi w wieku produkcyjnym. Nowy szef sok emerytom nic nie odbierze, może da coś w końcu młodszym.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    rty - niezalogowany 2024-11-05 21:37:12

    Zabawne jak nagranie z SOK na stronie Hołowni zostało nagle przerwane przy niewygodnych pytaniach pod koniec.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Uhhu - niezalogowany 2024-11-05 21:42:56

    To, że na Turbo nikt nie chciał przyjść, to mnie nie dziwi ;) Bardziej mnie zdziwilo, ze ktoś w ogóle wpadl na taki pomysł:D. Wyciągać taki skład i jeszcze przekonywać do walorów artystycznych lokalną społeczność, no trzeba odwagi ;) Wehikuł czasu i resentymenty, ale tu już chyba zahaczamy o gusta, a o tych, wiadomo, się nie dyskutuje. To tak źartem, chociaż pigułka jest gorzka i niech spija ten, co nawarzył...ktoś chciał dobrze, ale nie wyszło :D Jak usłyszalem, że taka impreza miała miejsce, to myślałem ze ktoś sobie jaja robi. No niewaźne, tym bardziej, ze to nie byla oferta SOK. Zgadzam się w duźej części z tym, co piszesz, nadal w tym zestawie ze strony SOKOŁOWSKIEJ KULTURY widzę i tak przewagę SUTW i herbatek dla seniora niz ofert wielowymiarowych (np. wielokulturowych, nie wyznaniowych, nieoczywistych) , ale racja, wynika to tez pewnie z gwarancji, że seniorzy przyzwyczajeni do tych spotkań i wypracowanej rutyny nie zawiodą i będzie frekwencja. I racja- budżet z kolei nie pozwala na eksperymenty i kosztowne próbowanie, czy nowa impreza się sprawdzi i mlodzi przyjdą , czy tez nie .Przekonywanie do oferty i oczekiwanie, czy spotka się z aprobatą i ekonomicznie się zepnie trochę trwa, i na te koszta nie zawsze sobie można pozwolić. Nie oczekuję i nie spodziewam się , że z tymi budżetowymi ograniczeniami ktoś będzie robił salta i kręcił piruety, ale liczę na pasjonata, człowieka ciekawego świata i ludzi i nie bojącego się wyzwań i potrafiącego zawalczyć o swoją wizję.Oby była korzystna dla Sokołowa i wniosła dużo nowego dla wszystkich mieszkańców, nie tylko dla tej grupy, która teraz przyszła pod SOK.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • soko 17 - niezalogowany 2024-11-05 22:28:34

    Turbo ma fajne kawałki jak " Dorosłe dzieci " Jaki był ten dzień i jeszcze parę by się znalazło jak koncert dojdzie do skutku chętnie pójdę jak napisałem wcześniej takich klasyków kiedyś nie brakowało o to przecież chodzi żeby ośrodek kultury miał różnorodna ofertę i każdy znalazł coś dla siebie a niestety poza trawnikem latem na sali była straszna monotonia przeważały koncerty Voci Sokołowian / z całym szacunkiem dla ich dokonań / oby nowy pod kierownictwem nowego dyrektora były wydarzenia dla każdej grupy wiekowej i fana każdego rodzaju muzyki czego sobie i wszystkim życzę

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Soko 17 - niezalogowany 2024-11-05 22:30:55

    Nie pamiętam koncertu Kazika. Pamiętasz to był Kult czy KNŻ? Pamiętasz jakies szczegóły? Bylem pewien ze Kazik tu nigdy nie trafil, a jednak...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • soko 17 - niezalogowany 2024-11-06 10:00:29

    Kazik był solo w 92 roku i promował płytę " Spalam się " a rok wcześniej były Elektryczne Gitary a na Kult też bym chętnie poszedł

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Młodszy od was wszystkich - niezalogowany 2024-11-05 23:46:08

    Najgorzej jak dorośli mówią co chce młodzież -ludzie my nie chcemy żadnego hip hopu ,jak mam wydać 20 na koncert wolę iść do MD na parku przemysłowym albo na kebab -odczepcie się od nas i od tego co my niby chcemy .A burmistrzowa to chyba też emerytka a młodzież chce uczyć rozrywek -zalecam kółko hafciarskie (ja to jej wynalazłem i zapraszam ) .Ludzie ogarnijcie się .Piszecie o koncertach rockowych ,jakiś odgrzewanych kotletach typu jakieś Turbo

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • soko 17 - niezalogowany 2024-11-06 10:26:23

    Jak napisałem na Turbo też bym chętnie poszedł ale zdaję sobie sprawę że większość ludzi w Sokołowie może tego nie znać bardziej by chyba frekwencja dopisała gdyby zaprosili takie zespoły jak Dżem Lady Pank T Love itd ale przecież jest Motoserce i organizatorzy tego wydarzenia dbaja żeby rocka nie zabrakło chciałybym / i myślę że nie tylko ja / żeby wróciły takie Dni Sokołowa jakie były kiedyś przy Gamie gdzie przychodziły całe rodziny i wszyscy fajnie się bawili

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kolololo - niezalogowany 2024-11-06 00:05:23

    i pozamiatane . Ide na kebab. nara!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Meckal - niezalogowany 2024-11-06 09:07:53

    Teatrzyk Geriatrzyk... wystwiony przez dwójkę Parlamentarzystów z bardzo krótką pamięcią i wykorzystany do swych celów. Aż się uśmiecham, gdy przypomnę sobie rok 2016, kiedy to ekipa tych Państwa dokonywała czystek w instytucjach podległych i zależnych w jakimkolwiek stopniu. Co do Pana Celińskiego, to bez jego osoby SOK nie zniknie i będzie dalej funkcjonował - w jaki sposób to się okaże. Tą decyzję kadrową podda weryfikacji czas. Wszystkim rozemocjonowanym osobom tutaj piszącym (tym z jednego narodu ale z dwóch stron barykady) dedykuję pewien cytat, który pochodzi z utworu autorstwa Adama Zielińskiego pt. ,,A co jeśli się uda". Brzmi on tak: ,,Może los nam zanuci, to co nuci w tych przypadkach z grubsza I pewnego dnia wyjdzie jak byliśmy głupi, jak marną matką bywa rewolucja I przyjdzie jutro, czarne od gniewu, może pojutrze, zresztą marna otucha Mury urosną jak u Kaczmarskiego w tej piosence, co jej nikt do końca nie dosłuchał"

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obserwator - niezalogowany 2024-11-06 09:33:47

    Same moherowe berety protestują.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    anna - niezalogowany 2024-11-06 13:07:13

    Mój wczorajszy komentarz został wykasowany . Nikogo nie obrażałam . Nie rozumiem dlaczego był niewygodny ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Soko 17 - niezalogowany 2024-11-06 18:09:08

    nie pamiętam tego zdarzenia, może nie było mnie wtedy w Sokołowie (?). Nie masz jakiś archiwalnych zdjęć z tego Kazika? Mało kto wtedy myślał o fotografowaniu na koncertach, to jeszcze nie była era komórek, ale moze analogowo Ci się udało (?)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • soko 17 - niezalogowany 2024-11-06 18:20:15

    Zdjęć nie mam na koncercie prawdopodobnie byłem bo kasetę ' Spalam się " miałem na pewno / przegrywana / dziś jużnie mam bo wciagnał ja magnetofon

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    DobroWolny - niezalogowany 2024-11-07 20:33:15

    Do: Meckal, obserwator itd. Hola, hola, nie wiecie ile osób nie mogło przyjść bo pracują lub są zależne od magistratu. Ja bym chętnie widział się wśród tych osób. Niestety obowiązki zawodowe wzięły górę. Szczególnie w obliczu nowych podwyżek opłat i podatków w naszym mieści.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Meckal - niezalogowany 2024-11-08 12:02:27

    Owszem, nie wiem tego .... ale Pan również - skupmy się się więc na tym co zastaliśmy i zobaczyliśmy. Odnośnie podwyżek, nikt ich nie lubi i nie chce płacić więcej (ja też), ale wszystko drożeje więc i za to zapłacimy więcej. Ja osobiście bardzo się cieszę po przeczytaniu relacji z remontu basenu bo widzę, że jeżeli wszystko dobrze pójdzie to już niedługo będziemy mogli znowu cieszyć się z możliwości korzystania z niego. Obserwując dotychczasowe starania poprzednich władz miasta podejrzewam (nie twierdzę, lecz podejrzewam), że gdyby dalej rządziły te same osoby remont ten trwałby jeszcze kilka lat.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Helka - niezalogowany 2024-11-04 19:01:14

    Do Jozek ta młodzież to grupa tańcząca pod SOK boja się o brak rytmów jak przyjdą wakacje

    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do