Reklama

Dyrektor Marcin Celiński został zwolniony z SOK!

Jak się dowiedzieliśmy, w czwartek, 31 października, burmistrz Sokołowa Podlaskiego Iwona Kublik odwołała Marcina Celińskiego z funkcji dyrektora Sokołowskiego Ośrodka Kultury.

Atakowali dyrektora od kilku miesięcy

Marcin Celiński kieruje Sokołowskim Ośrodkiem Kultury od 1 lutego 2016 r. Obecna kadencja kończy się dyrektorowi za kilkanaście miesięcy - 31 stycznia 2026 r.

Jednak szef SOK znalazł się na celowniku działaczy KWW Iwony Kublik „Sokołowscy Demokraci” jeszcze w czasie kampanii wyborczej przed wyborami samorządowymi.

Kilkanaście dni po objęciu funkcji burmistrza przez Iwonę Kublik zaczęła się już nagonka na Marcina Celińskiego, mieszkańcy mogli na sesji obserwować m.in. tego typu sytuacje:

Kontrola i zgłoszenie do prokuratury

Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Sokołowie Podlaskim pod kierownictwem radnego Marka Landzberga w czerwcu przeprowadziła kontrolę w Sokołowskim Ośrodku Kultury. Towarzyszyło jej wiele kontrowersji. Protokół z działań kontrolnych wraz z towarzyszącymi mu dokumentami został odczytany na sesji 29 sierpnia, do tej pory nie jest dostępny publicznie. Choć sesja trwała aż 7 godzin, nawet na chwilę nie dopuszczono do głosu dyrektora Marcina Celińskiego:

W dokumencie zawarto oskarżenia, które były podstawą dla przewodniczącego Rady Miejskiej w Sokołowie Podlaskim Daniela Krakowskiego do zgłoszenia protokołu z kontroli Komisji Rewizyjnej do prokuratury.

Organizacją imprez zajęły się... prywatne osoby

W ostatnich tygodniach Sokołowski ośrodek Kultury był stopniowo odsuwany od organizacji imprez kulturalnych, zadania te zostały powierzone... prywatnym osobom, jak w przypadku imprez „Pożegnanie Lata”, czy „600 par na 600-lecie Sokołowa”.

Wiele kontrowersji budziły też kwestie związane z finansowaniem Sokołowskiego Ośrodka Kultury, który pozostał bez funduszy na działalność w ostatnim kwartale 2024 r.

Ponad 700 podpisów w dwa dni!

We wrześniu stworzona została petycja w obronie dyrektora Celińskiego. Znalazł się w niej apel do sprawujących obecnie władzę w mieście: „My, mieszkańcy Sokołowa Podlaskiego wnioskujemy do władz Miasta Sokołów Podlaski o pilne podjęcie decyzji zapewniających odpowiednie środki finansowe na dalszą działalność Sokołowskiego Ośrodka Kultury oraz natychmiastowe zaprzestanie ataków przedstawicieli środowiska „Sokołowskich Demokratów” na dyrektora SOK Marcina Celińskiego”. Przez dwa dni pod petycją zebrano 702 podpisy mieszkańców Sokołowa Podlaskiego. Ale jak widać, nie dało to żadnego efektu.

Marcin Celiński: dokument dostałem za pośrednictwem gońca

W czwartek, 31 października, Marcin Celiński dostał pismo, z którego dowiedział się, że z dniem 30 października został odwołany z funkcji dyrektora Sokołowskiego Ośrodka Kultury. W tej sprawie dyrektor wydał oświadczenie (sprawy w inny sposób komentować nie chciał), które przytaczamy:

„Informuję Państwa - drogich mi Mieszkańców Miasta Sokołów Podlaski, iż w dniu 31 października 2024 roku (kilka godzin temu) otrzymałem zarządzenie Burmistrza Miasta - Iwony Kublik w sprawie odwołania mnie z funkcji dyrektora Sokołowskiego Ośrodka Kultury.
Mimo mojej dzisiejszej obecności w Urzędzie Miasta, Pani Burmistrz nie uznała za stosowne spotkać się ze mną, by osobiście przekazać mi zarządzenie i przedstawić powody swej decyzji. Dokument otrzymałem za pośrednictwem gońca.
Oświadczam, że całkowicie nie zgadzam się z uzasadnieniem tej decyzji, a powody uznaję za nieprawdziwe.
Marcin Celiński”.

Czekamy na stanowisko pani burmistrz

Zwróciliśmy się z prośbą o stanowisko w tej sprawie do burmistrz Iwony Kublik. Zapytaliśmy też o to, kto będzie kierował teraz Sokołowskim Ośrodkiem Kultury. Opublikujemy stanowisko pani burmistrz, jeśli je otrzymamy.

Miejsce zdarzenia mapa Sokołów Podlaski

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Aktualizacja: 31/10/2024 17:43
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    !!!!!!! - niezalogowany 2024-10-31 17:47:49

    Co ona sobą reprezentuje. Tak poważne decyzję powinna osobiście załatwiać, a nie przekazywać w byle jaki sposób. Okropna zmiana w Sokołowie nastała! Współczuję mieszkańcom. A za sokołowski ośrodek kultury trzymam mocno kciuki. PS. Mam nadzieję, że te komentarze czyta ta pożal się Boże burmistrzyni.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Sokołowianin - niezalogowany 2024-11-01 07:15:51

    Miała być poprawa komunikacji a co jest, jak to nazwać? Komuna!? Burmistrz nawet nie raczyła wyjaśnić ludziom dlaczego tak robi! Sokołów Podlaski to nie jest prywatny folwark tzw. "Sokołowskich Demokratów", to nie jest królestwo pani Kublik, to samorząd, coś naszego wspólnego! Na początek żądamy wyjaśnień i traktowania Mieszkańców z szacunkiem!

    • Zgłoś wpis
  • Kinoman - niezalogowany 2024-11-02 11:11:57

    Wyborcy tak wybrali, to tak mają

    • Zgłoś wpis
  • STOP HEJTEROM - niezalogowany 2024-11-03 01:24:10

    Drodzy Mieszkańcy - na znak solidarnosci z Sokołowskim Ośrodkiem Kultury i Panem Celińskim - od jutra wszyscy ubieramy sie na CZARNO. Takie kiedyś polskie społeczeństwo protestowało przeciw zaborcom! Nie uczestniczymy w żadnych imprezach Sokołowskiego Ośrodka Kultury ! Nie chodzimy do kina i na żadne imprezy organizowane przez SOK. Oddajemy bilety na Zaduszki Jazzowe. Organizujemy 11 listopada CZARNY MARSZ "STOP HEJT" w Sokołowie w celu przywrocenia normalnosci i zastopowania fali nienawiści. Piszemy petycje w obronie Pana Marcina Celinskiego do obecnej Burmistrz Miasta oraz Wojewody Mazowieckiego wskazująć na niemerytoryczne działania Rady Miasta. Zgłaszamy na facebooku każdy komentarz "hejterów z melasy" do facebooka w celu zatrzymania hejtu. Nagłaśniamy w mediach lokalnych i internetowych wszystkie próby manpiulacji opinia publiczną.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna - niezalogowany 2024-10-31 17:53:57

    To jest kompromitacja władzy w Sokołowie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Magda - niezalogowany 2024-10-31 17:55:01

    Żenada! Pani Burmistrz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Adam - niezalogowany 2024-11-01 07:29:09

    Przypominam, to prawda

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jola - niezalogowany 2024-10-31 18:13:43

    To porostu skandal. Można być burmistrzem, radnym czy lekarzem , ale jak się nie jest porządnym człowiekiem ,to jest się nikim. Te słowa są odpowiednie dla naszych obecnych władz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • obcy - niezalogowany 2024-10-31 23:29:24

    niestety ale prawdziwe słowa. Dyrektorem, Burmistrzem, Starostą się bywa- ale człowiekiem się jest. Bardzo przykre i mało eleganckie zachowanie. Nie licuje z powagą urzędu .

    • Zgłoś wpis
  • obcy - niezalogowany 2024-10-31 23:46:13

    niestety ale prawdziwe słowa. Żeby być człowiekiem - nie trzeba piastować żadnych funkcji. szkoda , że brak podstawowych zasad dobrego wychowania i powagi Urzędu - ale cóż życie i los ludzi , którzy coś robią. Szkoda , że tak się źle dzieje ale wierzę , że każdy zasłuży na swoje porażki.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    soko 17 - niezalogowany 2024-10-31 18:14:24

    A kto będzie następca ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Sokołowianin - niezalogowany 2024-10-31 23:48:11

    Pewnie platformerskiej spadochroniarz z Siedlec, podobnie jak w innych instytucjach np.w stbs. Nowy prezes już zaczyna czyścić kieszenie członków wspólnot mieszkaniowych. A mieszkańcy Siedlec ostrzegali, że tak będzie.

    • Zgłoś wpis
  • Justyna - niezalogowany 2024-12-08 07:25:48

    Ja chętnie.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec - niezalogowany 2024-10-31 18:16:08

    byla to decyzja czysto osobista i to w tym jest najbardziej żałosne

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    M - niezalogowany 2024-10-31 18:17:44

    Pewnie w barze na ul. Kolejowej dzisiaj będzie wesoło i radośnie... Wstyd dla p. Kublik.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Edek - niezalogowany 2024-10-31 20:18:37

    Już jest. Pozdro

    • Zgłoś wpis
  • Wyborca - niezalogowany 2024-11-02 03:23:13

    Barowi włodarze zal

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stop hejt - niezalogowany 2024-10-31 18:18:50

    Władza w mieście Sokołów Podlaski to dno totalne. Wszyscy wiedzą, że rządy rękami burmistrzowej sprawuje tu słynna para z melasy i panowie wuefiści. Co za porażka. Czekamy na referendum by was odwołać wkońcu!!!!!!!! Mieszkancy mają was dość.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Stop wszelki hejt - niezalogowany 2024-10-31 18:48:09

    Bardzo podoba mi się Pana/Pani nick : Stop hejt? Dobrze przeczytałam? Zatem nie rozumiem treści komentarza, jakby lekko przeczył nazwie użytkownika? Mam zatem zapytanie czy "panowie wuefiści" to jakiś gorszy gatunek ? Moim zdaniem każdemu człowiekowi należy się szacunek niezależnie jaki zawód wykonuje. ... Pisząc w ten sposób obraża Pan /Pani szerokie grono osób, które są nauczycielami Wfu. Czy to na pewno jest "stop hejt"?

    • Zgłoś wpis
  • K - niezalogowany 2024-10-31 18:59:15

    Do stop wszelki hejt. Brawo. Wreszcie ktoś to napisał. Popieram w stu procentach. Jak można hejtować kogoś i domagać się zaprzestania hejtu. A już powtarzanie frazesu "wfisci" jest poniżej jakiegoiolwiek poziomu. To juz teraz bycie nauczycielem to potwarz? A słowo wfisci nie tylko przewija sie w komentarzach,ale też w wielu artykułach. To jest dopiero wstyd.

    • Zgłoś wpis
  • Muminek - niezalogowany 2024-11-01 11:15:10

    Ale to Wy konotujecie "panów wuefistów" z obrażaniem, a nie osoba pisząca komentarz. Logika nie boli

    • Zgłoś wpis
  • Wandzia Prawdomówna - niezalogowany 2024-11-01 16:01:53

    Idź się pan leczyć

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sokołowianin - niezalogowany 2024-10-31 18:18:54

    Miało być inaczej niż za Karakuli, miały być inwestycje, dialog, komunikacja, pieniądze. Jest rozwalanie wszystkiego co dobre a nic pozytywnego. To okropne!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Sokołowiak - niezalogowany 2024-10-31 23:42:51

    Uśmiechnięta Polska. Jest tak jak w naszym kraju, ani trochę inaczej.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Michał - niezalogowany 2024-10-31 18:22:54

    Wstyd.. wstyd.. jeszcze raz wstyd!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Po wtóre HAŃBA!!! - niezalogowany 2024-10-31 18:25:09

    To jest HAŃBA!!! Czy ktoś jeszcze ma wątpliwości co do tego, że dzieje się źle? Burmistrz w zamian za stołek musi oddać, co nie jej. Musi upchnąć nieudaczników spoza miasta, żeby " góra" była zadowolona. A po obietnicach nie ma śladu... To nie sztuka burzyć. Sztuka współpracować, budować, łączyć. A tego jak widacvta pożal się panie nie(w)ładna władza nie potrafi. Udają mądrych, a reprezentując sobą dno... I Iwona i radni ... WSTYD!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Waz - niezalogowany 2024-10-31 18:28:02

    Kilka miesięcy za późno. Po objęciu władzy było trzeba ich wymienić. Tydzień by po skakali i po krzyku, a tak mamy igrzyska tyle czasu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Adam - niezalogowany 2024-10-31 19:51:09

    Wymienić to trzeba nową ekipę z magistratu, zanim do końca zniszczą wszystko w tym mieście

    • Zgłoś wpis
  • Jarecki - niezalogowany 2024-11-03 15:33:12

    wymienić? a nie rozstrzelać przypadkiem?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna - niezalogowany 2024-10-31 18:28:26

    Nie miała nawet odwagi dać osobiście tego papieru Dyrektorowi! WSTYD!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Heheh - niezalogowany 2024-10-31 18:29:06

    Ależ pięknie zesranko w komentarzach XD. Pani Bożenka jak zwykle nie mogła się powstrzymać od dwuznacznych komentarzy. To te sokołowskie niezależne dziennikarstwo. Pani Bożenko, proszę napisać, że jest przy***sem sokołowskich karakuli i nie mydlić oczu czytelnikom.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • ehh.. - niezalogowany 2024-10-31 18:31:22

    Gnidą jesteś z zawodu czy z wyboru?

    • Zgłoś wpis
  • ! - niezalogowany 2024-10-31 19:09:00

    Idź wylizać tykek tej pożal się Boże Burmistrzyni.

    • Zgłoś wpis
  • Do Heheh - niezalogowany 2024-10-31 20:23:02

    Ścierwo może pokaż swoją twarz

    • Zgłoś wpis
  • bgontarz 2024-10-31 21:09:39

    Ja staram się przedstawiać fakty, piszę je pod swoim nazwiskiem. Nie chowam się, podpisuję pod swoimi artykułami, dlatego też wycierasz sobie mną gębę, choć nie masz pojęcia, o czym piszesz. Pani burmistrz też dostała szansę na przedstawienie swoich racji. Komentować tutaj może każdy, ale apeluję o rzeczowe komentarze.

    • Zgłoś wpis
  • Muminek - niezalogowany 2024-10-31 22:41:00

    Marceli, postaraj się trochę, bo zbyt łatwo Cię zdemaskować

    • Zgłoś wpis
  • Prawidłowo - niezalogowany 2024-11-01 08:32:20

    Pani Bożenka robi co do niej należy , robi to prawidłowo , pasowało by wam żeby milczała albo pisała o was pochlebnie a wy robilibyście co wam się podoba , nie ma tak , jak widać trzeba was trzymać krótko za ,,,,,

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kulturalna Ala - niezalogowany 2024-10-31 18:33:18

    Niszczą nasze miasto ! SOK był jednym z najlepszych ośrodków na Mazowszu i to zasługa zaangażowania Pana Dyrektora i jego zespołu. Jak tak można ? Bardzo dobrze, że już są zbierane podpisy pod referendum. Ja już podpisałam i ludzie chętnie to robią.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefa - niezalogowany 2024-10-31 18:37:00

    To jest rude i wredne

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    A. - niezalogowany 2024-10-31 18:43:38

    Chyba wypiszę dziecko z zajęć sok, przynajmniej tyle mogę zrobić w ramach protestu. To jest świństwo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Mieszkaniec - niezalogowany 2024-11-03 16:56:05

    Zastanów się Panie komu zrobisz krzywdę

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zbulwersowana - niezalogowany 2024-10-31 18:45:51

    Można naobiecywać ,można !!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    sokołow - niezalogowany 2024-10-31 18:46:24

    I w Polsce,w Sokołowie hańba. Zadowoleni lemingi?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek albo Wandzia - niezalogowany 2024-10-31 18:50:55

    Śmieszą komentarze że Pani Burmistrz nie przekazała osobiście decyzji. Piszą to i komentują osoby które chowają się za nikami. Nikt nie ma odwagi powiedzieć tego w swoim imieniu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • tururu - niezalogowany 2024-10-31 19:53:07

    Czym innym jest internetowa dyskusja, a czym innym oficjalne działanie burmistrza czy urzędników! Trzeba było przynajmniej tyle mieć odwagi, żeby dać ten papier osobiście!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2024-10-31 18:52:15

    To się po prostu nie mieści w głowie. Jak tak można. Pani burmistrz nie miała nawet odwagi osobiście wręczyć wypowiedzenia dyrektorowi. Pewnie następcą będzie kolejny spadochroniarz. Nie możemy się na to zgodzić.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Andrzej Stańczuk - niezalogowany 2024-10-31 18:57:16

    Paranoja. Facet zrobił ze skansenu PRLu i lastryko instytucję którą wreszcie nie jest wstyd pokazać komuś przyjezdnemu a ci, pożal się Boże, rajcy miejscy, co powinni zacząć od korepetycji z WOSu, tak mu dziękują. Banda zawistnych, bezpodstawnie przekonanych o własnej cnocie, dyletantów. Wam się wydaje, że tak jak ryżemu gawiedź będzie jeść z ręki bo coś rozliczacie? Tu trzeba pracować. Coś potrafić. Coś zorganizować. Bo wy nie jesteście jakimiś postaciami z telewizorka. Zakupy robicie w tych samych biedronkach pajace.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rym Cym Cym - niezalogowany 2024-10-31 19:07:29

    Musi na Kogoś .... już czeka ciepła posadka. Jak dla mnie to mafia

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    UP - niezalogowany 2024-10-31 19:18:45

    Ktoś dostanie ciepła posadkę ....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    POdlasiak - niezalogowany 2024-10-31 19:29:26

    Podzielili Polskę a teraz i nasze miasto całe PO .Obwodnica wstrzymana ,kolej wstrzymana SOK zaorzą będzie za*** .Młodzi uciekać z tego miasta bez perspektyw

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Co za bzdury - niezalogowany 2024-10-31 19:36:34

    Cóż za dramaturgia sytuacji.... Straszne. Nie będzie kolei do Siedlec, nie będzie obwodnicy którą obiecują od 25 lat przy każdych wyborach i to wszystko pewnie przez nową Burmistrz? Śmieszą mnie takie komentarze. Ja się nigdzie nie wybieram wytrzymam bez pociągu do Siedlec.

    • Zgłoś wpis
  • Do Co za bzdury - niezalogowany 2024-11-01 10:43:27

    To właśnie ta nowa pani w swej kampanii wyborczej obiecywała ostatnia obwodnicę i kolej do Siedlec.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna - niezalogowany 2024-10-31 19:37:22

    Współpraca się nie układała to nic dziwnego , że skończyła się odwołaniem . Pan C. jest bardzo zaangażowany politycznie co nie wróżyło dobrze . Na takich stanowiskach powinny być osoby spoza polityki .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Ja - niezalogowany 2024-10-31 19:40:36

    Nie wiem czy to była współpraca. Pracownik publicznie ośmiesza Pracodawcę... To chyba nie jest na miejscu. Można mieć inne przekonania polityczne ale jakieś zasady chyba są. Który pracodawca by to tolerował? Mój napewno nie.

    • Zgłoś wpis
  • Sokołowianin - niezalogowany 2024-10-31 19:46:16

    A pan Jankowski to gołąb pokoju, niezależny, apolityczny. Jak się wypowiadał na spotkaniu z Sikorskim w Sokołowie? Ile nienawiści że się mało nie udławił. Stary pryk dorwał się do władzy i myśli, że porządzi! Zobaczycie teraz jak SOK będzie dział, zobaczycie. Będziemy pośmiewiskiem, a pani Iwonka będzie miała na co zasłużyła!

    • Zgłoś wpis
  • Nie dowidzący - niezalogowany 2024-11-01 08:53:03

    Poleci ktoś dobrego okulistę bo przeczytałem ,,A pan Jankowski to głąb pokroju ",

    • Zgłoś wpis
  • ehh... - niezalogowany 2024-11-01 09:16:40

    Żadna to pomyłka, okulary niepotrzebne;)

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    sokołow - niezalogowany 2024-10-31 19:40:01

    Teraz będzie kultura nowoczesna, jak u Trzaskowskiego muzeum - lodówka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jack - niezalogowany 2024-10-31 19:41:13

    Niestety rzymianie żądzą Sokołowem ale sokołowie chciałeś to masz.... Sok lepszego dyrektora nie będzie już miał

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna - niezalogowany 2024-10-31 19:54:47

    Zmiany są potrzebne i jest nadzieją na uzdrowienie relacji . W ostatnim czasie byliśmy obserwatorami wojny między panem dyrektorem a Panią Burmistrz i żle to wyglądało .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • CyrkNaKółkach - niezalogowany 2024-10-31 21:47:03

    Do Anna. Zmiany są potrzebne, dobrze mówisz. Wymienia się to co nie działa. Widać jak na dłoni co w naszym mieście działa nieprawidłowo i na pewno nie jest to SOK.

    • Zgłoś wpis
  • Damian - niezalogowany 2024-11-01 08:29:15

    Już od dawna widać że zmiany są potrzebne , i to jak najszybciej , na stołku burmistrza

    • Zgłoś wpis
  • Muminek - niezalogowany 2024-11-01 11:22:28

    Zgadza się, tylko że w tej wojnie Kublikowa jest Rosją, a Celiński Ukrainą

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Warrior of the World - niezalogowany 2024-10-31 19:59:41

    Tutaj wyrok zapadł już dawno temu. Szukano tylko odpowiedniej dźwigni do podparcia...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Powodzenia panie dyrektorze - niezalogowany 2024-10-31 20:05:58

    Człowiek, który sprostał zadaniu jak na takie warunki jakie miał. Pani Koc postawiła wysoko poprzeczkę, ale pan Celiński nie obniżył jakości SOK. Można śmiało powiedzieć, że dalej wynosił SOK. Ośrodek Kultury pod jego sterami był takim klejnotem w Sokołowie. Czymś co wyróżniało nasze miasto. Myślę, że pan dyrektor za co się teraz nie weźmie to doprowadzi to do perfekcji. Wielka szkoda dla SOKu i i miasta, że wielki patriota oraz lokalny patriota został zwolniony, ale teraz wielka nadzieje dla nowego miejsca, którym mam nadzieję pan dyrektor będzie zarządzał. Myślę, że jest bardzo dużo firm i instytucji, którymi z sukcesami pokieruje pan dyrektor.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2024-10-31 20:13:08

    Nie jestem po żadnej ze stron sporu,ale uważam,że p.burmistrz powinna spotkać się z p.dyrektorem,podziękować mu za wieloletnią pracę i dać mu wypowiedzenie.Takie zachowanie świadczy o braku wychowania i szacunku dla p.Celińskiego,który przez wiele lat kierował SOK.Cała ta nagonka na p.dyrektora i skierowanie oskarżenia do prokuratury przez przewodniczącego to cios poniżej pasa.wszystko to świadczy negatywnie o włodarzach miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Tomas - niezalogowany 2024-10-31 20:29:02

    Bardzo mądra wypowiedź! Nie chciała dalej z Marcinem współpracować, miała inną wizję, OK. Spotkać się, dać jasno do zrozumienia co i jak, podziękować, wręczyć papier i do widzenia. Nie było by wojny, pyskówek, nagonek, artykułów, oświadczeń. Co stało na przeszkodzie? Moim zdaniem PEJOT, MELASA i tym podobni. Oni nie umieją po ludzku, z szacunkiem. Muszą próbowac każdego zgnoić.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkańcy - niezalogowany 2024-10-31 20:13:47

    Brawo Sokołowianie może poloneza zatańczycie z radości przed Urzędem Miasta proszę niech dołączą się Ci którzy tak swoje twarze prezentowali Wstyd .Dość tej władzy Kublikowa wyrzuciła Dyrektora od początku wyborów miała taki cel A następnie kto poleci ? Pracownicy ? Tak rozwija Sokołów Macie to co chceliście

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Remigiusz Cwiek - niezalogowany 2024-10-31 20:27:17

    Referendum !!! Referendum !!! i strajk pod ośrodekim kultury od jutra !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Anna - niezalogowany 2024-10-31 20:34:24

    Spokojnie, nie rzucajmy się bezmyślnie. Jutro Święto Zmarłych, moim zdaniem nieprzypadkowo ten termin odwołania wybrano. W poniedziałek jest konferencja prasowa w tej sprawie parlamentarzystów i na pewno coś będzie i dowiemy się co tam zapadło.

    • Zgłoś wpis
  • Won - niezalogowany 2024-10-31 21:21:09

    Oczywiście - trzeba zablokować magistrat na parę dni zaprosić telewizję-i puścić na całą polskę. Uśpiła czujność ludzi tym że pozyskała parę złotych i myślała że już jest pięknie. Otóż nie jest pięknie Zbierajmy podpisy i ruszajmy z odwołaniem To już najwyższy czas referendum w marcu musi się odbyć

    • Zgłoś wpis
  • Edward - niezalogowany 2024-11-01 00:52:47

    Krosno Odrzańskie pokazało jak można rozprawić się z Burmistrzem, ktory nie szanuje mieszkańców. Drodzy Mieszkańcy! Kamizelki odblaskowe włóż i zaczynamy od blokady dróg w Sokołowie. Tylko siła można dać odpór na takie barbarzyńskie zachowania nowej władzy zaślepionej hejtem!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2024-10-31 20:28:50

    Kublikowa nawet nie miała odwagi żeby na poziomie pożegnać i podziękować Dyrektorowi Celińskiemu za wieloletnią pracę i zaangażowanie Chociaż jak sądzę dyrektor ma gdzieś jej podziękowanie .Chamstwo i prostactwo teraz na czele w Sokołowie Brawa dla tych co głosowali na nią Panie dyrektorze prosimy niech Pan walczy o swoje my mieszkańcy Sokołowa jesteśmy z Panem

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2024-10-31 20:29:30

    Kublikowa nawet nie miała odwagi żeby na poziomie pożegnać i podziękować Dyrektorowi Celińskiemu za wieloletnią pracę i zaangażowanie Chociaż jak sądzę dyrektor ma gdzieś jej podziękowanie .Chamstwo i prostactwo teraz na czele w Sokołowie Brawa dla tych co głosowali na nią Panie dyrektorze prosimy niech Pan walczy o swoje my mieszkańcy Sokołowa jesteśmy z Panem

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obiektywny - niezalogowany 2024-10-31 20:58:07

    SKANDAL!!! to apogeum lekceważenia nas- wyborców. Władza totalitarna, jakiej pewnie Sokołów nie pamięta. Władczyni zlekceważyła, w ogóle nie zareagowała na zebrane podpis"za Celińskim"- a przecież to wola wyborców. Mamy już dość głupich pomysłów, nieudanych imprez, siania nienawiści , niszczenia ludzi,kłamstw, kłamstw, kłamstw. Nowe zadłużenia i kompletny brak perspektyw rozwoju. Za żadne kłamstwo Panienka nie raczy przeprosić- my uczestnicy poloneza czekamy na obiecane efekty i na zwykłe "przepraszam".Efektów wizyty w ... (nie pamiętam gdzie) też nie możemy się doczekać. Teraz niszczy SOK- jedyną ostoję prawdziwej kultury w mieście, w którym kłamstwa, nienawiść, lekceważenie ludzi stało się codziennością. A nowy pomysł (no może odgrzebany)- będzie sadzić te 32 800 żonkili, wprawdzie znawcy podkreślają, że czas sadzenia kończy się wraz z październikiem, bo później byle przymrozek może je zniszczyć, ale to nie jest istotne. Wydamy pewnie około 60 000 , ale za to ktoś zarobi. Radni bezradni- postarajcie się przynajmniej sprawdzić, która to firma się wzbogaci. Podsumowując- straszna jest ta kobieta /.../ REFERENDUM- gdzie można złożyć podpisy, a mam ich sporo. A może by tak pikieta w obronie p. Celińskiego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Aldona - niezalogowany 2024-11-01 00:55:37

    Pikieta - pikietą ! Należy - tak jak rolnicy zablokować drogę chodząc przez przejscie dla pieszych non stop ! Niech sie cała Polska dowie co u nas sie wyrabia !!!

    • Zgłoś wpis
  • Irlek - niezalogowany 2024-11-01 07:04:53

    Najlepiej ze 2 lub 3 przejścia wybrać i w godzinach 14 - 17 pochodzić z informacją o ile nam prsesuwaja już zaczętą inwestycje obwodnicy. Pięknie by to wyglądało jak by całe miasto stanęło

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mam dość - niezalogowany 2024-10-31 20:58:35

    Ciekawe co na to szanowni radni których sami wybraliśmy -zacznijmy ich rozliczać i może pora coś zrobić z miejscowymi hejterami .może weźmy ich pod lupę razem coś wymyślimy .Pani szanowna burmistrzyni niech się w końcu ogarnie albo się sama zwolni

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do mam dość - niezalogowany 2024-10-31 21:10:40

    Radni jacy radni ? A kto się odezwie i wystąpi przeciw Kublikowej jak przychodzą na sesję i siedzą, po co się odzywać jak za posiedzenie kasę można wziąć Towarzystwo się dobrało na czele z Kublikową Wstydu nie mają chodzić po Sokołowie i patrzeć uczciwym ludziom w oczy Nie zrobili nic od wyborów

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wyborca - niezalogowany 2024-10-31 21:22:03

    To jest artykuł jaki czytałam i jestem zadziwiona cytuję :Chce grać czysto ,rozmowa z Panią Iwoną Kublik . Tygodnik pisał i teraz myślę po co to wszystko .Nie wiem co myśleć . Gdyby był od poniedziałku nowy dyrektor SOK to coś trzeba zrobić .700 głosów mieszkańców w dwa zebrane ,panie Przewodniczący GDzie To jest !!!!!??????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Zbyś - niezalogowany 2024-11-01 20:52:22

    Zgadzam się - jak im nie wstyd chodzić po mieście ? I że się nie boją że ktoś w końcu zwyzywa

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Babcia - niezalogowany 2024-10-31 21:25:16

    Psy szczekają, a karawana idzie dalej. Dość pisowskiego nepotyzmu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Do babci - niezalogowany 2024-10-31 21:32:03

    A suka też się odezwała ,może na łańcuch A karawanę można zatrzymać

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wyborca - niezalogowany 2024-10-31 21:30:13

    To jest artykuł jaki czytałam i jestem zadziwiona cytuję :Chce grać czysto ,rozmowa z Panią Iwoną Kublik . Tygodnik pisał i teraz myślę po co to wszystko .Nie wiem co myśleć . Gdyby był od poniedziałku nowy dyrektor SOK to coś trzeba zrobić .700 głosów mieszkańców w dwa zebrane ,panie Przewodniczący GDzie To jest !!!!!??????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna - niezalogowany 2024-10-31 21:31:38

    TVP Republika -ma ktoś tam znajomego

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    P. - niezalogowany 2024-10-31 21:32:46

    Pan Celiński zapomniał jak poszedł w wybory na obcy teren NISZCZYĆ człowieka, który nic złego mu w życiu nie zrobił. Materiały są żeby nie było.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Ktoś kto Cię zna - niezalogowany 2024-10-31 22:50:17

    To ty sobie przypomnij !!!!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Normalni Sokołowianie - niezalogowany 2024-10-31 21:36:17

    PANIE DYREKTORZE MIESZKAŃCY SOKOŁOWA SĄ Z PANEM ,NIECH PAN SIĘ NIE PODDAJE I WALCZY O SWOJE STANOWISKO .MAMY NADZIEJĘ ŻE SPRAWIEDLIWOŚĆ ZWYCIĘŻY .USUNĘŁA PANA ZE STANOWISKA A PO PANU BĘDZIE CZAS NA OSOBY PRACUJĄCE W SOK .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • stefek - niezalogowany 2024-11-01 20:27:44

    wypadało by napisać, ze niektórzy, bo raczej nie wszyscy

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adam - niezalogowany 2024-10-31 21:37:29

    Przypomnijcie sobie Szanowni Państwo co się działo w 2016 roku. Karma wraca.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Damian - niezalogowany 2024-10-31 21:58:44

    Brak mi słów żeby opisać mój brak aprobaty tego co się wydarzyło na naszym podwórku. Pozwolimy na to raz, będzie działo się już zawsze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Oszukany wyborca - niezalogowany 2024-10-31 22:03:58

    Za Karakula Sokołów przespał 25 lat. W porównaniu innych miast powiatowych jesteśmy w szarej D....Ale w głowie się nie mieści że można to wszystko jeszcze pogorszyć. I to w tak krótkim czasie. Odwołanie Dyrektora SOK to strzał w kolano. Jedyna instytucja miasta którą mogliśmy się chwalić. Referendum o odwołanie Pani Burmistrz jest nie uniknione. I oby jak najszybciej. Bo popsuć popsute to trzeba mieć TALENT.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sokołowianie - niezalogowany 2024-10-31 22:09:29

    Po przeczytaniu artykułu zastanawiamy się jak ta osoba która obecnie dostała się na stanowisko burmistrza miasta spojrzy mieszkańcom Sokołowa i okolic w oczy Burmistrzem nie będzie długo ale jej posunięcia zostaną na długo zapamiętane Swoje rządy zaczęła od zemsty na dyrektorze SOK i nagonkę na pracownikach Jak później żyć ,poruszać się wśród ludzi z podniesioną głową i godnością .O ile tacy ludzie mają jakąś godność .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lux - niezalogowany 2024-10-31 22:22:16

    Celiński jest tylko marionetką w wojnie pomiędzy dwoma obozami w Sokolowie - dobrze że się trafił to jest o co bić pianę i robić aferę. Nie ma ludzi niezastąpionych- nie układała im się współpraca, więc dla mnie oczywiste jest to że w końcu poleciał. Ja osobiście jestem ciekawa co dalej, mam nadzieję że w tym tak wspaniale zarządzanym ośrodku ktoś w końcu przypomni sobie o innych mieszkańcach miasta niż seniorach.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna - niezalogowany 2024-10-31 22:25:08

    Ciekawe skąd się te 700 podpisów wzięło skoro w wyborach Pan Dyrektor ledwie 300 głosów zebrał .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Odpowiedz - niezalogowany 2024-11-01 00:59:39

    Bo startował w powiecie a nie w mieście - doczytaj sobie czym to sie rozni zanim kogos oplujesz jadem.

    • Zgłoś wpis
  • Waz - niezalogowany 2024-11-01 06:31:05

    Z ksera

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Czerepach - niezalogowany 2024-10-31 22:35:30

    Dobrze że są wybory prezydenckie w przyszłym roku to będzie można referendum w tym samym terminie zrobić i o frekwencję jestem raczej spokojny.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Diagnosta - niezalogowany 2024-11-01 01:02:05

    Bardzo słuszna uwaga ! Ktos tu jeden konkretnie pisze !

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Szkoda, że mieszkaniec - niezalogowany 2024-10-31 22:40:42

    Jest mi wstyd, że mieszkam w mieście gdzie dzieją się takie rzeczy. Jeżeli coś z tym nie zrobimy, to nowe władze zniszczą całe miasto. Rzekomy Rekord Guinnessa w tańcu poloneza, sadzenie żonkili i nieudane imprezy to dokonania nowej władzy. Same kłamstwa i niszczenie tego co dobrze działa w naszym mieście. To raczej przypomina reżim stalinowski, a nie demokrację.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bez komentarza. - niezalogowany 2024-10-31 22:54:11

    Porażka. Za czasów Pani Koc w kinie nie działo się nic. Wszystko było zaniedbane... Żadnych zajęć kina. Odkąd byl Pan Celiński wszystko poprawiło sie na lepsze. A tu pojawiła się wielka Pani która rządząc tylko psuje pogarsza... Porażka

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jurek - niezalogowany 2024-10-31 22:57:15

    Przykro patrzeć, upadek demokra(tów)cji. Udział obywateli w sprawowaniu władzy sprowadzono do jedynej roli jaką jest ustanowienie władzy w drodze wyborów. Potem hulaj dusza, piekła nie ma, róbta co chceta...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Adam - niezalogowany 2024-11-01 08:43:58

    Nie może upaść coś co od samego początku leżało na ziemi , wystarczyło tylko uważnie obserwować przed wyborami co robią , mówią i co piszą , już wtedy widać było że to dno , wodorosty i metr mułu

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tytus - niezalogowany 2024-10-31 23:04:10

    Ot Ci nowa jakość, transparentność, otwartość, komunikacja, poszanowanie. Kiedyś to był syf... a teraz... fiu fiu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ja - niezalogowany 2024-10-31 23:37:46

    a jakie pieniadze pozyskala przeciez to Boguslaw zlozyl wniosek Jej po prostu brak kindersztuby

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wiatrak - niezalogowany 2024-10-31 23:49:21

    Żal mi Was Sokołowianie. Na Waszych oczach niszczy się to co jest wizytówką Sokołowa. Jak głosowaliście tak teraz macie. Nie meszkam w Sokołowie ale prawie co dziennie tu bywam i widzę dziury na drogach i walające się śmieci. Młodzi uciekają, starsi umierają i jak tak dalej bedzie to Sokołów się wyludni, a wtedy miasto zostanie zaorane, postawią niemieckie wiatraki i będziecie parobkami

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kin - niezalogowany 2024-11-01 00:36:34

    Tfu obleśne i podłe podejście ma ta panna

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Filip - niezalogowany 2024-11-01 00:47:52

    Mogliście wybrać p.Dąbrowskiego który w ciągu kilku lat mógł by wyprowadzić miasto na prostą. Karakula był apodyktyczny, nikogo nie słuchał wszystko musiało być tak jak on chciał. Znam p.Krzysztofa i wiem, że w wielu sprawach miał inne zdanie niż Karakula ale nic nie mógł zrobić bo w UM i RM nie podzielnie rządził były burmistrz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Jestem za - niezalogowany 2024-11-01 08:46:12

    Niedługo wybiorą , z pocałowaniem ręki , a ci co ujadali byli przeciw pierwsi będą się łasić

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Referendum nad odwołanie rady - niezalogowany 2024-11-01 06:52:04

    Nie ma sensu referendum tylko w sprawie odwołania pani burmistrz, skoro większość rady to jej ludzie. Nowy burmistrz niemowlę niemógłby pracować, albo nawet miałby celowo rzucane kłody pod nogi. Trzeba też zbierać podpisy o odwołanie rady. Musi być druga lista.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Obserwator - niezalogowany 2024-11-01 08:47:51

    Nowy burmistrz poradzi sobie na spokojnie z koziarzami , jest kilku ogarniętych radnych pomogą mu w tym

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obserwator - niezalogowany 2024-11-01 07:23:52

    Jeżeli chce się psa uderzyć to kij zawsze się znajdzie ,tak jak w tym przypadku Od początku była nagonka na SOK i dyrektora Ale Kublikowa przeszła samą siebie wyręczając się gońcem żeby dostarczył wypowiedzenie dla dyr.Celińskiego Wstyd i żenada jak nisko można upaść sprawując Urząd .Nie można poddać się bez walki i pozwolić żeby ktoś kto kieruje się wyłącznie zemstą wygrał Panie dyrektorze niech Pan walczy o swoje .Może Pan liczyć na mieszkańców

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nie godzę się - niezalogowany 2024-11-01 08:02:24

    Odwołaniu dyrektora SOK, a szczególnie sposób w jaki to zrobiono, to wszystko świadczy o poziomie jaki sobą reprezentuje p.burmistrz i jej świta. Biedne to nasze miasto.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ala - niezalogowany 2024-11-01 09:22:55

    Tych dwoje zna się od lat, potrafili rozmawiać, pewnie potrafili współpracować, a dziś ze względu na poglądy polityczne i przynależność do odrębnych biegunów, nie umieją. Dotyczy to dwóch stron, nie tak jak opisuję to Życie Sokołowa. Dalsza współpraca na tej linii była raczej niemożliwa, a przywilejem przełożonego jest dobieranie sobie współpracowników. Pan Marcin może się nie zgadzać z decyzją, może pozostać żal i niedosyt przerwanej kadencji, ale jest takie powiedzenie, że dyrektorem się jedynie bywa. Dobrym pedagogiem będzie Pan całe życie. Nie ma lokalnego układu politycznego, na którym Pan Marcin wypłyną, więc i on ponosi tego konsekwencje. Stanowiska zdobyte jedynie kompetencjami, a nie poparciem partyjnym są bardziej stabilne, a te układy bardziej trwale. Pan Marcin z pewności ma kompetencje, ale : Szybka droga w górę = szybka droga w dół. Takie są realia. Pani Burmistrz miała do tej decyzji pełne prawo. Nie można jej zarzucić, że nie spróbowała, bo obie strony miały szansę sprawdzić tę współpracę. Ludzie w Sokołowie nie przywykli do zmian, a to ważna kompetencja, bo jedyną pewną rzeczą w życiu jest : zmiana. Wyluzujcie i nie dawajcie sobie ucinać ręki za Pana Marcina, bo kiedyś możecie zostać… :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • ehhhh... - niezalogowany 2024-11-01 10:25:27

    Jedyne czego ta pożal się Boże burmistrz próbowała to ***ć Go od samego początku, szturchana przez rodzinkę Adamsów i siwego mistrza organizacji imprez. Pokazała klasę, chłopa, który przez 8 (?) lat budował jedyną wartą odwiedzenia instytucję w mieście zwolnić za pomocą świstka doręczonego o 15:50 przed długim weekendem, wyrachowanie, bezczelność i zwyczajne chamstwo.

    • Zgłoś wpis
  • Ala - niezalogowany 2024-11-01 10:41:18

    A ja słyszałam na mieście, że wcześniej Dyrektor składał w UM pisma, w których zakazywał Burmistrz rozmawiać z pracownikami domu kultury. Czy to nie ten sam poziom ? To jest ich spór, a ten kto obiera w nim stronę jest naiwny. Zadaniem mieszkańców jest wymagać od nowego Dyrektora i oczekiwać owocnej dla miasta i mieszkańców współpracy Burmistrz-SOK, nie bawić się tutaj w Sędziego.

    • Zgłoś wpis
  • Działania prawa - niezalogowany 2024-11-01 16:01:51

    1. Ta osoba pełniąca funkcje burmistrza - NIE JEST PRZEŁOŻONĄ ani dyrektora SOK ani Biblioteki. Proszę się douczyć w temacie jednostek kultury, które mają odrebną osobowość prawną. 2. Proszę skończyć z informacjami, że miała prawo zmienić dyrektora, ponieważ w prawie są określone tylko trzy takie przypadki. W tym przypadku nie ma mowy o żadnej z nich. 3. Gdzie jest prawnik w tym mieście skoro pozwala działać burmistrzowi wbrew prawu? 4. Nie jest to ocena dyrektora SOK a jedynie nakreślenie faktycznej sytuacji. 5. SOK to nie JEDNOSTKA BUDŻETOWA

    • Zgłoś wpis
  • Zniesmaczony indolencją sokoło - niezalogowany 2024-11-01 16:36:14

    A dla czego nie ?? Mamy odpuścić chamstwu ?? Zacznijmy używać swoich praw- wymagać od swoich wybranych, posłów, senatorów burmistrzów ,radnych itd. więc każdy niech swojego radnego zacznie przepytywać, upominać, wymagać!! A tak naprawdę to radni doprowadzili do tej i tych sytuacji. Po to jest rada aby uchwaliła co burmistrz ma zrobić. Koniec obiecanek czas na prawdziwą pracę!! "Ja wybieram ja wymagam." Raz można mnie oszukać a Ciebie ?? Ile razy dasz się poniżyć?? Oszukać?? Omamić?? Wmówić ze chamstwo ma rację ??

    • Zgłoś wpis
  • Wyborca zawiedziony - niezalogowany 2024-11-02 01:30:13

    Prawo do usuwania osób kompetentnych? Nie takie były hasła z ktorymi demokraci szli do władzy

    • Zgłoś wpis
  • Ala - niezalogowany 2024-11-02 19:07:33

    Do: działania prawa. Skoro burmistrz powołuje, odwołuje, zatwierdza wnioski urlopowe etc. to wzajemna zależność ma znaczne znamiona przełożonego, choć ustawodawca może taki układ nazywać inaczej, ograniczać go przez odrębną osobowość prawną. Powołanie jest znacznie mniej stabilną formą zatrudnienia niż standardowa UOP. Ludzie… to nie papież, że się go wybiera do końca życia ;)

    • Zgłoś wpis
  • Ala - niezalogowany 2024-11-02 23:30:10

    Do : wyborca zawiedziony - kompetentnych tak, tylko nie w zakresie zarządzania finansami, kiedy nauczycielom w mieście nie płaci się ZUS-u żeby dokładać SOK, któremu nie spina się budżet, a Dyrektor wymaga kredytów komercyjnych na bieżące przejadanie. Żeby tak błyszczeć trzeba wydawać, ale niestety dzieje się to kosztem innych jednostek. Ludzie w Sokołowie tu komentujący, to chyba myślą, że hajsy się drukuje pod stołem jak brakuje lub z nieba spadają…

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hańba miastu - niezalogowany 2024-11-01 09:35:23

    Wiele chcę napisać, ale jestem tak w tym momencie zły, że trudno nie użyć wulgaryzmów w kierunku władz miasta. Więc krótko: WSTYD I MUREM ZA CELIŃSKIM!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Działanie prawa - niezalogowany 2024-11-03 20:36:14

    Do Ala Jest Pani w dużym błędzie. Burmistrz ma tylko 3 możliwości w zakresie dyrektorów Instytucji Kultury Powołanie Odwołanie (1 gdy dyrektor się zwolnić sam, 2 gdy nie pozwala mu zdrowie na pełnienie funkcji 3 gdy popełni przestępstwo) tyle. Ustala również wynagrodzenie Nigdy nie ustala urlopów i podobnych rzeczy. To naprawdę wystarczy wziąć ustawę do ręki o Instytucjach Kultury i ja przeczytać - UWAGA ze zrozumieniem.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Czarli - niezalogowany 2024-11-01 10:35:24

    Ja lizaków ani cukierków nie brałem i mam czyste sumienie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna - niezalogowany 2024-11-01 10:47:27

    Pan Dyrektor prowadził działania przeciw Pani Burmistrz , która jest pracodawcą . Pracodawcy należy się szacunek , lojalność a tego nie było . Większość komentarzy to złośliwy , prymitywny hejt - ciekawe kto za to płaci ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Bronisław - niezalogowany 2024-11-01 11:13:28

    no właśnie , kto ci Aniu płaci ?

    • Zgłoś wpis
  • Do Anny - niezalogowany 2024-11-01 11:51:17

    Pracodawcy tak jeżeli pracodawca szanuje pracownika W tym przypadku nie było szacunku do dyrektora ,od wyborów kładła kłody pod nogi ,nawet nie ukrywała że chce usunąć że stanowiska dyrektora i wsadzić swojego przy***sa Pozwalała na zastraszanie nie tylko dyrektora ale i pracowników SOK Tej kobiecie należy się szacunek ? Nawet nie było ją stać żeby wezwać dyrektora i wręczyć wypowiedzenie tylko przez gońca podała pismo I Ty kobieto piszesz o szacunku Wstydź się za babę która piastuje stanowisko burmistrza Wstyd dla nas mieszkańców Sokołowa że ktoś taki jest na tym stanowisku

    • Zgłoś wpis
  • Od d...y strony - niezalogowany 2024-11-01 12:51:06

    Co ty Anka pieprzysz? Przecież to zaczęło się jeszxze przed wyborami. Siwy dym latał i mielił ozirem, że zwolnią Celińskiego. Rządał bezprawnie dokumentów i szarogęsił się w SOK. Więc i czym mowa, że dyrektor nie miał szacunku do butmistszy. To chorzy na władzę kmiotki rozpoczęli nagonkę.

    • Zgłoś wpis
  • Działanie prawa. - niezalogowany 2024-11-01 16:07:44

    Burmistrz nie jest pracodawcą dyrektora instytucji kultury. Pora się douczyć. A co do pytania kto dyrektorowi płaci to właśnie jest to SOK a nie Urząd Miasta. To kto tu jest pracodawcą ? Według prawa burmistrz nie ma nic do pracowników instytucji kultury. Tyle w temacie.

    • Zgłoś wpis
  • Do Anna - niezalogowany 2024-11-01 16:54:45

    Tak, tak Anno możesz sobie popisać. Szczególnie dobrze to było widać jak pani burmistrz nie wyszła nagonka na dyrektora SOK za odwołanie koncertu hip hopu. Szybko zablokowała możliwość komentowania pod tym postem. Lepszego dyrektora SOK mieć nie będzie . Uśmiechajmy się dalej.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zdrowie - niezalogowany 2024-11-01 12:16:37

    Niech się cieszy że ma ręce i nogi i zdrowie. Zawsze może iść jak każdy inny mieszkaniec do normalnej pracy a nie tylko brać kasę na posiadowki przy kawie. Mam nadzieję że nowy dyrektor nie będzie miał więcej jak 5000zł i nie będzie związany z polityką.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Do Zdrowia - niezalogowany 2024-11-01 13:25:19

    Ty to powinieneś leczyć się na głowę Właśnie Dyrektor Celiński bardzo angażował się we wszystko był wszędzie, a koleś Kublikowej do pięt nie będzie mu dorastał Dom Kultury dla Celińskiego był drugim domem On to wszystko trzymał ,miał dobry kontakt z pracownikami ,szanował ich a oni jego Więc nie pisz publicznie przy***sko Kublikowej bzdur

    • Zgłoś wpis
  • Andrzej Stańczuk - niezalogowany 2024-11-01 17:47:41

    Ten komentarz to jakiś dowcip? Posiadówki na kawie? Z daleka Pani pisze? Bo chyba Pani nie była w SOKu przed kadencją pana Celińskiego i obecnie, pisząc takie bzdury.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Beztarczy - niezalogowany 2024-11-01 16:41:12

    To nie serce to tarcza aby mogli schować swoje prawdziwe oblicze .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Niezadowolony - niezalogowany 2024-11-01 16:47:10

    Chamstwo, chamstwo i jeszcze raz chamstwo. Zabrakło nawet minimum ludzkiej przyzwoitości żeby wręczyć wymówienie, tylko przez posłańca. Nie mieści mi się to w głowie. I ktoś taki jest burmistrzem naszego miasta. Biedny ten nasz Sokołów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefan - niezalogowany 2024-11-01 16:54:31

    Zwolniony to zwolniony. Nie ma co roztrząsać. Karakula nigdy tyle nie czekał jak ktoś mu nie pasował (np. Pan Bocian).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Student - niezalogowany 2024-11-01 17:40:45

    Podziękuj panu Bocianowi, to dzięki niemu mamy radę miasta i burmistrza jaką mamy. Śmieją się z nas dookoła w innych miastach. Biedny ten nasz Sokołów. Dobrze, że wyjechałem stąd na studia i wracam okazjonalnie.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sokołowianin - niezalogowany 2024-11-01 18:06:07

    Czekam na opinię prokuratury w sprawie Pana Celińskiego . Trzymam kciuki żeby był czysty.Wtedy dopiero można działać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obserwator - niezalogowany 2024-11-01 18:15:50

    No chyba burmistrzynię i jej rajców uszy pieką ze wstydu...... a co mogą zrobić mieszkańcy, żeby wyrazić co o tym sądzą? referendum to jedno, ale totalny bojkot SOK pod rządami jakiegoś spadochroniarza to drugie!!!! Od dziś ja już nie dołozę ani złotówki ....na jego działalność!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sokołowianka - niezalogowany 2024-11-01 18:44:54

    ŻENADA!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wstyd! - niezalogowany 2024-11-01 18:58:23

    Czuliście tę ciszę przed burzą, na profilu hejterów?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adam Budny - niezalogowany 2024-11-01 19:34:49

    Pan Celinski zapewne wie, ze może skorzystać z prawa zaskarżenia tej bezpodstawnej decyzji i skierować wniosek do Sądu Administracyjnego o przywrócenie do pracy. Zapenie skrzętnie z tego skorzysta. Zastanawiam się tylko czy od tego Pani Kulikowa chce zaczynać rządzenie w miescie? Od długotrwałych spraw sądowych z mieszkańcami? Czy warto narażać budżet miasta dla Pani osobistej zemsty? Jaką szkode Pan Celiński uczynił mieszkańcom? Odwołać dyrektora instyucji kultury nie jest łatwo - sam minster Gliński przegrał batalię w sądzie za odwołanie jednego z dyrektorów teatru w Warszawie. Skończyło sie wstydem i przywróceniem do pracy oraz dużym odszkodowaniem...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • konkret - niezalogowany 2024-11-01 20:41:35

    sąd administracyjny, czy sąd pracy? Jak dla mnie większość komentarzy to bełkot, nikt nie napisał o konkretnych osiągnięciach dyr Celińskiego. Ja widzę tylko wycięcie drzew, postawienie sceny z czasu do czasu wykorzystywanej(kiedyś zamiast wykorzystywane były tarasy z przodu i z tyłu SOK) i kilku fajnych podróży pod pretekstem "Sokołowian". Nie rozumiem też stwierdzeń, że burmistrz nie jest pracodawcą dyrektora SOK? pewnie czegoś nie wiem, ale jak nie jest pracodawcą, to nie powołuje (Burmistrz powołał Celińskiego) i nie odwołuje, coś mi tu nie pasuje, ale nie czytałem ustaw o tej tematyce.

    • Zgłoś wpis
  • Odpowiedź - niezalogowany 2024-11-01 22:27:54

    jeżeli zatrudnienie na podstawie powołania - to odwołanie tylko na podstawie decyzji administracyjnej - dlatego Sąd Administracyjny. A co do zasług p. Celińskiego - to każdy, kto chociaż raz był w SOK to widzi to gołym okiem. Widać, ze okulistyka na studiach nie była mocna stroną Pani doktor - prawda ? A gdzie uczyli hejtu - bo w tym jest Pani mistrzynią! Gratuluje

    • Zgłoś wpis
  • konkret - niezalogowany 2024-11-02 08:01:49

    wyrok sądu w podobnej sprawie: Bez względu na przyjętą formę odwołania stosunek pracy ulega rozwiązaniu, a osobie odwołanej ze stanowiska z naruszeniem art. 52 kp przysługują ewentualnie roszczenia odszkodowawcze w związku z bezprawnym odwołaniem ze stanowiska, bez wypowiedzenia. Nie przysługuje natomiast żądanie przywrócenia do pracy. Zgodnie z art. 70 § 1 kp pracownik zatrudniony na podstawie powołania może być w każdym czasie – niezwłocznie lub w określonym terminie - odwołany ze stanowiska przez organ, który go powołał. Dotyczy to również pracownika, który na podstawie przepisów szczególnych został powołany na stanowisko na czas określony. W regulacji prawnej stosunku pracy na podstawie powołania istnieje zasada, iż może on być rozwiązany w każdej chwili w wyniku odwołania, które przy tym nie jest poddane rygorom w zakresie uzasadnienia. Powołanie na stanowisko na czas określony nie stabilizuje zatrudnienia do upływu końcowego terminu powołania. Odwołanie pracownika zatrudnionego na podstawie powołania w drodze konkursu na czas określony przed upływem oznaczonego terminu, nie stanowi nadużycia prawa jeżeli pracodawca nie działał w złej wierze lub w celu szykany pracownika. Stosunek pracy nawiązany w drodze powołania nie korzysta ze stabilizacji, co wyraźnie wynika z regulacji prawnej zawartej w art. 70 kp. Dotyczy to również pracownika, który na podstawie szczególnych przepisów został powołany w drodze konkursu na czas określony.

    • Zgłoś wpis
  • odpowiedź do hejterki - niezalogowany 2024-11-02 14:57:44

    No właśnie piekny przykłąd samozaorania ... "osobie przysługuje roszczenie odszkodowawcze" ... rozumiem, ze Pani to odszkodowanie, odsetki, zaległe pensje Panu Celińskiemu wypłaci ? Czy może mieszkańcy bedą musieli sie zrzucić na waszą nienawiść ? Pomijam przegraną w procesie cywilnym o zniesławienie - którą też bedzie miasto w osobie Pani Burmistrz wypłacić Panu Celińskiemu - gdyż komisja rewizyjna bez ZDANYCH SENSOWNYCH DOWODÓW pomówiła dyrektora o zlodziejstwo. Zaślepiony nienawiścią radny Landzberg - zmanipilował pozostaymi radnymi pisząc polityczny a nie merytoryczny raport. Brak doświadczenia przewodniczącego rady miasta i obecnej burmistrz w takich sprawach jest przerażajacy ... gratuluje Panu Celińskiemu - bo otrzyma należne mu odszkowowania a my wszyscy mieszkańcy za to zapłacimy...

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    alina - niezalogowany 2024-11-01 21:10:41

    Pani Hanno na tym zdjęciu za tym sercem - na pewno nie spodziewała się Pani takich cyrków. Wierzę że coś Pani z tym zrobi - proszę się nie bać melasiaków . Ludzie którzy przyjdą na protest będą domagali się wyłączenia całkowitego tej rodziny z magistratu. Jesteśmy mieszkańcami miasta - wyborcami którzy wam zawierzyli i żądamy szacunku i wyczyszczenie tego grajdołu z tego smrodu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • xxx - niezalogowany 2024-11-01 21:16:01

    my, czyli kto?

    • Zgłoś wpis
  • do Melaski - niezalogowany 2024-11-01 22:30:13

    Przyzwoici mieszkańcy miasta - a nie banda wynajetych hejerów - ktorych pozywieniem jest nienawiść !

    • Zgłoś wpis
  • My - niezalogowany 2024-11-02 06:59:14

    My czyli ci co nie połakomili się na cukierki i słówka ,,proszę mi wierzyć "

    • Zgłoś wpis
  • Brawo - niezalogowany 2024-11-02 16:17:43

    Pani Hanna już pokazała że ma na melasiaków i panienkę wy,,,,,,,ne , i prawidłowo , jak na razie chyba jedna pokazała że nie jest marionetką i spece od kóz i żonkili nie będą jej dyktować co ma robić .Robi to do czego ludzie ją wybrali . Tak trzymać Pani Haniu

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bronek - niezalogowany 2024-11-01 23:44:32

    Nie mogę dużo zrobić w tej sprawie, chociaz jestem fanem jezzu i blusa Wykupiłem bilet na Zaduszki Jazzowe na znak protestu (szykany wobec p. Celińskiego) w poniedziałek zwracam bilet do kasy. Żałuję bardzo mi przykro tak czekałem na ten koncert????proponuje wszystkim którzy popierają dyrektora zrobić to samo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krajan - niezalogowany 2024-11-02 00:00:00

    To przykre, tak po ludzku.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wyborca - niezalogowany 2024-11-02 07:18:01

    Jak zam życie teraz sie wezmą za dyrektora OSIR już mają swojego i coraz czesciej krytykuja obecnego. Ot demokracja w wykonaniu sokolowskich demokratow. Zabezpiecżyc spadochronów PO. A miało być inaczej śmutne.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zyczliwy - niezalogowany 2024-11-02 09:01:50

    Na szczęście władza nie jest oddana raz na zawsze to tylko 4 lata ???? wazeliniarzy muzyczno sportowych $$$ też rozliczymy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec/wyborca/podatnik - niezalogowany 2024-11-02 09:39:28

    I wszystko za nasze pieniądze ???? (dosłownie). Nie było komunikacji pracownik-pracodawca??? Jaka jest komunikacja między RADĄ I BURMISTRZ (pobierającymi pieniądze z NASZYCH PODATKÓW) a mieszkańcami/wyborcami/podatnikami.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Niezalogowany - niezalogowany 2024-11-02 10:14:49

    Niezalogowany. Sokołów okrywa się nieslawą i hanbą przez takich ludzi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Siara siarzewski - niezalogowany 2024-11-02 11:28:56

    No mają rozmach s...demokraci.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ZA LIZAKI I CUKIERKI - niezalogowany 2024-11-02 11:51:46

    niestety zostaje bojkot SOKU. ODDAŁEM JUŻ BILETY. GDZIE TE SERCE kublikowa ? bez honoru zwolniła najlepszego dyrektora

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Jaco - niezalogowany 2024-11-02 13:47:20

    Szkoda ale moja grupa a jest nas osiem osób też rezygnujemy z tego wydarzenia. Zawsze byliśbt bo super klimat. Trudno Teraz zorganizuje się duuuuuży protest z TV Chciała być sławna to będzie...

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Osiedle cukr - niezalogowany 2024-11-02 14:51:36

    A ta o nazwisku od kiebaba co tak szczuje i obraża Pana Celińskiego. Pani kochana uważaj bo zrobimy zbiorowy pozew za te Twoje teksty obrażające wszystkich dookoła. Nie umiesz się nawet dokadać z sąsiadami chociaż Pani towarzystwo to nie nasza bajka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Ahmed Urszula - niezalogowany 2024-11-04 14:30:22

    Drogi sąsiedzie bo tylko z jednym miała problem który to myślał że będzie mi wskazywał gdzie mogę parkować a gdzie nie . Cała reszta moich sąsiadów to wspaniali ludzie i bardzo pomocni. Cieszę się że się tu przeprowadziłam z wolności gdzie byłam atakowana nawet za wyrzucanie śmieci mimo że opłacalna od każdej osoby legalnie. Ale nie o tym ja nie szczuje na Celińskiego a jedynie nie widzę powiązania z oddaleniem go z funkcjonowanie SOK fajnie się pisze komentarze z fałszywego konta? Bos w necie śmieć w świecie ?

    • Zgłoś wpis
  • Ahmed Urszula - niezalogowany 2024-11-04 14:55:06

    Ja i formuje że dzisiaj złożyłam zawiadomienie na policję i do prokurury czekam zatem na zbiorowy pozew sąsiadów którzy mnie nienawidzą z powodu nazwiska i są rasistami abylo.ich aż 2 bo z całą resztą jakoś mam normalne stosunki wręcz przyjacielskie. I wkrótce spotkamy się w sądzie i skończy się anonimowe obrażanie mnie mojego nazwiska itd. poza tym panuje tu pewien regulamin i skoro Życie Sokołowa samo nie przestrzega regulaminu to również pozwę redakcję za pchychylanie się do rasistowskich i kłamliwych komentarzy dręczących niewinnych ludzi. Czy kiedykolwiek o kimkolwiek napisałam nieprawdę ? Ja mam dowody na wszystko bo życie w ciemogrodzie z takim podłymi ludźmi mnie tego nauczyło . Wkrótce już nie będziecie tacy anonimowi.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hala ma hala bum - niezalogowany 2024-11-02 14:56:00

    Hahaha a ta Ahmala-lachala Masz rację równo jedzie po Panu Celińskim. Ktoś już pisał w komentarzach co o niej myśli a ona jak gdyby nic. No cóż Alibabów u nas sporo

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Ahmed Urszula - niezalogowany 2024-11-04 14:36:31

    Ja tylko wyraziłam swoją opinię o tym zakłamanym człowieku pod jednym jedynym poście i już mnie obrażacie a przecież jest demokracja nie muszę go wielbić i mam prawo oceniać jego prace gdyż SOK NIE JEST JEGO ANI WASZYM PRYWATNYM FOLWARKIEM . I nie życzysz sobie publicznego obrażania mnie czy mojego męża którzy płacimy podatki i naszego nazwiska bo zanim wy ruszycie zbiorowym pozwem to ja prędzej się dowiem i rozliczeń z każdym komentarzem .

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    STOP HEJTEROM - niezalogowany 2024-11-02 15:07:47

    Drodzy Mieszkańcy - na znak solidarnosci z Sokołowskim Ośrodkiem Kultury i Panem Celińskim - od jutra wszyscy ubieramy sie na CZARNO. Takie kiedyś polskie społeczeństwo protestowało przeciw zaborcom! Nie uczestniczymy w żadnych imprezach Sokołowskiego Ośrodka Kultury ! Nie chodzimy do kina i na żadne imprezy organizowane przez SOK. Oddajemy bilety na Zaduszki Jazzowe. Organizujemy 11 listopada CZARNY MARSZ "STOP HEJT" w Sokołowie w celu przywrocenia normalnosci i zastopowania fali nienawiści. Piszemy petycje w obronie Pana Marcina Celinskiego do obecnej Burmistrz Miasta oraz Wojewody Mazowieckiego wskazująć na niemerytoryczne działania Rady Miasta. Zgłaszamy na facebooku każdy komentarz "hejterów z melasy" do facebooka w celu zatrzymania hejtu. Nagłaśniamy w mediach lokalnych i internetowych wszystkie próby manpiulacji opinia publiczną.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • W żałobie. - niezalogowany 2024-11-03 22:32:23

    Organizujemy POGRZEB SOKOŁOWSKIEJ KULTURZE. Zapalamy znicze przed SOK. Niech to będzie symbolem naszego sprzeciwu.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkanka miasta - niezalogowany 2024-11-02 16:31:51

    Przyłączam się do tego protestu. Mieszkańcy Sokołowa nie dajmy się dyktaturze naszej burmistrzu i o jej świty. Nie dajmy przekształcić naszego miasta w kolebkę dla kolejnego spadochroniarza. W naszym mieście mieszka tylu wspaniałych ludzi, którzy kochają swoje miasto. Mówimy głośno NIE dla tego wszystkiego co obecnie dzieje się w naszym mieście.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Mieszkaniec - niezalogowany 2024-11-02 22:38:40

    Wypraszam sobie burmistrzynią to onamojanie jest! Ani jej ekipa moimi radnymi. Tak dla porzadku

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bardora - niezalogowany 2024-11-02 16:49:24

    Przyłączam się oby było nas najwięcej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nauczycielka - niezalogowany 2024-11-02 17:50:46

    To jest bardzo dobry pomysl. Tylko trzeba pomyslec o tych pracujacych, ktorzy pomimo sprzeciwu nie zechca wyjsc na marsz, gdyz sa uzaleznieni od Burmistrzyni - pracownicy podleglych jednostek. Tak jak byli zmuszeni do poloneza teraz maja przykaz sadzic zonkile. Trudno sie dziwic, bo jak widac sprzeciwianie sie ma swoje skutki natychmiastowe.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    .... - niezalogowany 2024-11-02 18:29:02

    Takie okolicznościowe przemyślenia...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Niezalogowany - niezalogowany 2024-11-02 18:30:58

    W Sokołowie jest dużo wspaniałych i mądrych ludzi .Jak to się stało że tacy ludzie rządzą miastem i niszczą fachowcow chyba mają kompleksy Panno burmistrz Kublik miastem wini rządzić fachowcy i lokalni patrioci a ta ekipa do nich nie należy .Wniosek prosty Rezygnacja ze sprawowania urzedu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nie godzę się - niezalogowany 2024-11-02 18:35:43

    Jak widać burmistrzyni chce zniewolić mieszkańców naszego miasta. Zmuszanie do poloneza, teraz do sadzenia żonkili. A co jeszcze wymyśli? Same bzdety zamiast konkretów w sprawie poprawy jakości życia w mieście. Myśli że jak została burmistrzem, to wszystko jej wolno, a my mieszkańcy mamy się temu podporządkować. Pan i władca, a raczej pani. Nie dajmy się zniewolić. Nie godzimy się na to co wyrabia nasza władza z p.burmistrz na czele.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    .... - niezalogowany 2024-11-02 19:02:32

    Takie okolicznościowe przemyślenia... c.d.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    elf - niezalogowany 2024-11-02 19:37:15

    powiem tyle, nie bardzo interesowałem się sokołowską kulturą i nie wiedziałem o co chodzi z tym Celińskim.... po lekturze komentarzy widzę jednak, że to powinna być pierwsza decyzja po wyborach. Kultura w naszym mieście po rządach Celińskiego w SOK to kompletne dno... przykład to artystyczne penisy malowane na ogrodzeniach... na taką kulturę poszło tyle kasy?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Beti - niezalogowany 2024-11-02 20:57:39

    No to właśnie widac po tym twoim komentarzu, ze o sokolowskiej kulturze nic nie wiesz, wiec sie nie odzywaj.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nie mój sokołow - niezalogowany 2024-11-02 19:48:19

    Do elf. To poczytaj sobie wpisy na portalu i co z tym sokołowem, który prowadzi żona jednego z radnych. To dopiero przykład kultury i przyzwoitości, a z konta p.burmistrz jest to lajkowane.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • elf - niezalogowany 2024-11-02 20:42:38

    poczytałem, pełna kultura i nawet penisów ludziom na ogrodzeniach nie malują ;)

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec - niezalogowany 2024-11-02 20:41:25

    Przykro to stwierdzić, ale w SOK niewiele się dzieje .Zobaczcie ile imprez jest w Ośrodku Kultury w Węgrowie. Nie wiem co robi tyle osób tam zatrudnionych. Współczuję im ,szczególnie ludziom młodym bo nie mogą się rozwijać. Czas pomyśleć o zmianie pracy,bo skończą na sprawdzaniu biletów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • A. - niezalogowany 2024-11-02 21:11:49

    W sok niewiele się dzieje? Dobry żart.. taki w stylu sztabu wyborczego. Bywam regularnie, życzę każdemu miastu takiego ośrodka kultury.

    • Zgłoś wpis
  • Beti - niezalogowany 2024-11-02 21:19:16

    A ty mieszkaniec tyle wiesz co sie dzieje w Wegrowie a nie wiesz co w Sokolowie. W jakim celu ten komentarz. Moze umow sie z elfem na piwo na Kolejowej bo chyba tam twoja kultura sie odnajdzie.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sokołowianin - niezalogowany 2024-11-02 21:57:32

    Nie rozumiem gorliwej obrony Pana Celinskiego nikt oprócz pustych haseł nie podał żadnych zasług sam widziałem tylko wyjazdy z Sokołowianami, wycinkę drzew i potañcówki dla seniorów no i wszystkie święta kościelne A w o ile mniejszym Drohiczynie dyrektor utworzył 2 muzea, imprezę ogólnopolską 500 kajakow i wiele więcej, dostał też niejedną nagrodę za swoją działalność a gdzie nagrody Celinskiego jak taki wspaniały. Nie rozumiem też wielkiego zaangażowania parlamenarzysów dlaczego nie są tacy aktywni w Siedlcach gdzie pisowski prezydent wszystkich poodwoływał, natworzył sztucznych stanowisk a w ostatnim tygodniu dyrektorkę zoz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • xxx - niezalogowany 2024-11-02 22:21:46

    ludzie lubią ubijać pianę, ale z konkretami mają problemy

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ala - niezalogowany 2024-11-02 23:01:57

    Modły cytują, klepsydry wieszają… żenada drodzy obrońcy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Częsta bywalczyni SOK - niezalogowany 2024-11-03 02:53:35

    Tym co biorą udział w imprezach i poczynaniach SOK nie trzeba tłumaczyć co się zmieniło za dyrektora Celińskiego, dla tych co tylko krytykują to wymienię tylko niektóre konkrety: - muzeum Wielkiego Szlaku Litewskiego - podwyższenie budynku SOK w którym powstała bardzo nowoczesna sala do ćwiczeń dla zespołu - kino plenerowe i koncerty plenerowe w każdy piątek lata - spotkania dla seniorów w każdy czwartek lata - udział w powstaniu filmu o ks. Brzósce( szycie strojów, udział w promocji filmu i udział w klipie promującym film) To tylko niektóre konkrety. Proszę wejść na stronę SOK, tam można się wszystkiego dowiedzieć.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • soko 17 - niezalogowany 2024-11-03 19:52:58

    Zgadzam się jeśli chodzi o kółka zainteresowań dla dzieci i młodzieży nowości filmowe które sa sprowadzane na bieżaco czy ciekawi ludzie zapraszani do Klubu Podróżnika czy na wykłady SUTW to za to dyrektorowi Celińskiemu należa się słowa podziękowania i uznania gorzej z oferta koncertowa bo poza sezonem trawnikowym latem koncertów dla młodzieży i odbiorców w średnim wieku praktycznie nie było przeważały wydarzenia dla seniorów jako słuchacz rocka mam żal za zlikwidowanie cyklu Doors Open Festiwal i EPICENTRUM mimo wszystko życzę SOKowi powodzenia i liczę że będzie pod rzadami nowego dyrektora dalej będzie się rozwijał i w jego ofercie / również tej koncertowej / każdy znajdzie coś dla siebie

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek - niezalogowany 2024-11-03 06:45:53

    Śpiewanie, tańce, herbatka dla seniora, &&& ..dziurawe drogi, zamknięty basen i długu po uszy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Guinness - niezalogowany 2024-11-03 08:03:45

    Czy tym nowym Dyrektorem SOK będzie ta Pani co tak aktywnie się lansowała przy tym niby Rekordzie Guinnessa a Dyrektorem OSIR jej mąż? Czy jednak postawia na hasło Sokołów dla sokolowian jak podczas kampanii i wezmą spadchroniarza z Siedlec? Trzeba mieć honor a nie po trupach do celu!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nie dla takich zmian - niezalogowany 2024-11-03 08:52:07

    Co mają dziurawe drogi i zamknięty basen do działalności SOK? Wystarczy spojrzeć jak zmienia się sam budynek SOK, chyba nawet ślepy to widzi. Kilka dni temu zakończył się 6 SokoLowe Film Festiwal na którym prezentowane były najlepsze polskie filmy ostatnich lat a także spotkania z twórcami. Pani Kasia Hardej animatorka kultury naszego SOK i szefowa tego festiwalu jest jurorką na festiwalach filmowych w całej Polsce m.i. tym najbardziej znanym w Gdyni. Jeszcze mało konkretów dla tych co twierdzą że w SOK nic się nie dzieje. A nowym dyrektorem ma być podobno kolejny spadochroniarz z Siedlec, który od wielu tygodni chwali się że będzie dyrektorem SOK. Szkoda tego naszego miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Autor komentarza - niezalogowany 2024-11-03 09:08:26

    Do: Ala, Elf, Sokołowianin. Jedno się nie interesuje! Drugie widzi tylko wycinkę drzew! Kilkoma wpisami nie zaczarujecie rzeczywistości. Zauważyliście przygniatającą większość komentarzy ludzi zbulwersowanych tą sytuacją? Jedno powiem, to obrona naszego ośrodka kultury, nie osoby, która nim zarządza. Obrona jednostki, z której funkcjonowania dumna jest większość mieszkańców.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • elf - niezalogowany 2024-11-03 17:44:56

    ale SOK nie jest zamykany. Dyrektorzy zmieniali się, zmieniają i zmieniać będą, nie jest to funkcja dożywotnia. Obajtka też wywalili z Orlenu i jakoś świat się nie zawalił...

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obiektywny - niezalogowany 2024-11-03 10:09:10

    To nie nasi ludzie! Mam na myśli panienkę Burmistrz i przestraszonych radnych. Drodzy mieszkańcy Sokołowa- oni zaczynają się nas bać.Ogłoszenie o posiedzeniu rady pojawia się 2 dni przed, oczywiście jest nadzwyczajne. Nie wiem, czy to jest zgodne z prawem.Obawiają się konfrontacji,spotkań twarzą w twarz z wyborcami. Przemykają chyłkiem przez Sokołów. Ot i mamy towarzystwo spod znaku serduszka. Zanim REFERENDUM, proszę o podanie jakichś szczegółów dotyczących czarnego marszu- miejsce to plac przed SOK-iem a godzina, ewentualne plakaty? I drugie pytanie- kto jest organizatorem spotkania z Hołownią?- bo jeśli to ma być kolejne koło ratunkowe naszej Władczyni (pokaz wszechmocnych kontaktów), lepiej nie iść. POkonamy chamstwo i jedynowładztwo!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Michał i Weronika - niezalogowany 2024-11-03 11:19:51

    Spotkajmy się pod SOK o 17:30 we wtorek a nie w SOK - przecież nie będziem szli oglądać tego pajaca. Poza tym jak wywaliła Dyrektora niech sama uczestniczy w imprezach. Wszyscy na czarno pod SOK i ustalimy i dowiemy się co dalej robimy i co z tym marszem

    • Zgłoś wpis
  • Login - niezalogowany 2024-11-03 12:18:20

    Do Michał i Weronika. Ktoś proponował marsz na 11 listopada , nie wszystko na raz. Miał być marsz: STOP DLA HEJTU. STOP NIENAWIŚCI.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkanka Sokołowa - niezalogowany 2024-11-03 10:47:46

    Nie wiem, skąd te komentarze w obronie SOK. Ośrodek Kultury jest i będzie w każdym mieście powiatowym, a Pan Celiński jeśli jest niewinny , wszystko okaże się ok.z restauracją Chabry i Maki to mam nadzieję wróci na swoją posadę. Poczekajmy na ocenę prokuratora. Nie rozumiem też jak dyrektor Celiński nie mając na nic pieniędzy, zatrudniał cały czas nowe młode osoby.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Żaba - niezalogowany 2024-11-03 11:07:30

    A ja chce się zapytać jak czuję się Pan Bocian? Nowi radni powinni być z niego dumni bo to dzięki niemu się dostali a on narazie nic z to nie ma.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Z urzędu - niezalogowany 2024-11-03 11:51:30

    Pewnie jest dumny z tego co zrobił. Przecież startował w naborze na sekretarza miasta.

    • Zgłoś wpis
  • Lud lub lód;) - niezalogowany 2024-11-03 13:31:12

    Żądamy dla niego stanowiska- należy się!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marek - niezalogowany 2024-11-03 11:18:44

    Do: mieszkanka Sokołowa. Nie musisz wiedzieć, pewnie mają inne zdanie i je wyrażają.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ala - niezalogowany 2024-11-03 11:36:39

    Klepsydry stworzone i udostępniane przez obrońców obrażają moje uczucia religijne. To okropne wykorzystywanie śmierci, oddzielenia duszy od ciała, do walki politycznej. Wspominanie o żałobie w tym przypadku uraża uczuci ludzi rzeczywiście ją przechodzących po utracie (śmierci) bliskich.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Proszę! - niezalogowany 2024-11-03 11:44:22

    Radni jak długo będziecie tolerować ten hejt na czele którego stoją ci doktoranci. Wy nic dobrego nie stworzycie w tym mieście jeśli nie wyzwolicie się spod ich czarów. To naprawdę staje się śmieszne i straszne. Powołajcie nadzwyczajna radę wyłącznie w tej sprawie bo ludzie wyjdą na ulicę.

    • Zgłoś wpis
  • soko 17 - niezalogowany 2024-11-03 21:49:23

    Ala zgadzam się każdy ma prawo do swojego zdania w sprawie odwołania dyrektora ale takie nekrologi to już przesada

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nie dla władzy - niezalogowany 2024-11-03 12:39:35

    Bo to nie chodzi wyłącznie o to jak potraktowano byłego już niestety dyrektora Celińskiego, to jest ta kropla która przelała czarę goryczy. Bezradni radni, nieudane koncerty, oszukany rekord, ciągłe kłamstwa, działania wbrew prawu, nadzwyczajne rady miasta na których nie można zabrać głosu, hejt żony jednego z radnych, to tylko niektóre fakty . Mieszkańcy Sokołowa mają już dość. To nie ludzie są dla władzy, ale władza ma służyć ludziom. Głośno mówimy temu NIE.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Login - niezalogowany 2024-11-03 13:12:17

    Do: Proszę i do: Nie dla władzy. Słyszałem, że nad jedną radną już urządzili sąd kapturowy z ostrzeżeniem. Wiadomo o kogo chodzi.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anka - niezalogowany 2024-11-03 12:48:35

    A dlaczego w Sokołowie ma byc inaczej niż w całym kraju. Bezprawie i kłamstwo wszechobecne. Uśmiechajcie się ludziska jak wam wyczyszczą kieszenie, kogoście wybrali??? A to dopiero poczatek ????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Racja - niezalogowany 2024-11-03 13:35:53

    Jeśli Pani Kubki tak załatwiła sprawę to dojdzie do tego że i zakupy będziecie robili za pomocą gońca bo wstyd będzie do sklepu wejść . W sumie wystarczy podjechać gdzieś gdzie was nie kojarzą.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bardzo proszę ! - niezalogowany 2024-11-03 13:43:00

    Pani Moniko czy może nam Pani zdradzić kto zostanie nowym Dyrektorem SOK bo ciekawość nas zżera. Chociaż pierwsza literę nazwiska

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Unijat - niezalogowany 2024-11-03 13:54:44

    Gdzie wy teraz swego guru Kaczora przyjmiecie jak zechce was odwiedzić. SOK ,Park Przemysłowy , Targowica wszystko odpada chyba że któryś z czarnych użyczy teren kościelny

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Mmmeeee - niezalogowany 2024-11-03 14:25:24

    To może na Melasie?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tymek - niezalogowany 2024-11-03 13:59:52

    Ja czegoś tu nie rozumiem. Najpierw krytyczne komentarze pod adresem poprzedniej Władzy miasta i poparcie dla obecnej Pani Burmistrz, a teraz niemalże odwrotnie. A gdzie się pochowali Jej zwolennicy? Nie wiem dokładnie, jak się sprawowała przez wiele, wiele ostatnich lat Dyrekcja SOK-u, ale przytoczę kilka przynajmniej mi znanych faktów, kiedy to Wielu utalentowanych ludzi nie mogąc rozwinąć tu w SOK-u swoich pasji - bo ktoś Im narzucał swoją wizję, podcinał skrzydła - przeniosło się z ich realizacją do innych miejscowości. I tak wymienię choćby: Michał Kurc do Wegrowa, Marek Kołodziejski do Sterdyni, Piotr Jankowski do Siedlec, Radek Świderski do Węgrowa. Mógłbym tu jeszcze wymienić kilka osób, ale już starczy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wstyd! - niezalogowany 2024-11-03 14:37:39

    Czego nie rozumiesz? Tutaj nie chodzi o obóz władzy, tylko o to, że niszczy się coś co dobrze działa, że niszczy się człowieka merytorycznego, który rozwinął SOK. To wszystko powinno być ponad polityką! To ludzie chcą powiedzieć! Nas nie interesuje Kaczyński, Tusk, czy Hołownia. Nie godzimy się z umniejszeniem zasług człowiekowi, który zrobił bardzo dużo dla sokołowskiej kultury. Jego niszczycie, jak Wam się uda, to pójdziecie po kolejnych. Sokołowianie to mądrzy ludzie z honorem, nie chcemy tutaj żadnej nagonki, hejtu, umniejszania, wyśmiewania.

    • Zgłoś wpis
  • ehhhh... - niezalogowany 2024-11-03 20:31:59

    Z tym Jankowskim to popłynąłeś haha, artysta, taki sam jak z Marką L. baca :D

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek lub Wandzia - niezalogowany 2024-11-03 14:48:39

    Czasami pewna grupa tzw.artystow-muzykow nie przyczyniła do tego co się dzieje obecnie w mieście odwracając się od Celińskiego Wcześniej wspierając kandydata na burmistrza Bocina .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Moim zdaniem - niezalogowany 2024-11-03 14:57:36

    Największa hejterka która jątrzy w Sokołowie to BBGontarz. Ucieszę się jak zniknie ze sceny jak Celiński

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nie uśmiechnięty - niezalogowany 2024-11-03 15:35:35

    Odezwał się zwolennik nowej władzy i hejterów z Melasy. Uśmiechaj się dalej, ale potem możne być za późno. Może wymienisz chociaż jedno osiągnięcie nowej władzy, bo po pieniądze na remont basenu wystepowała jeszcze stara władza, a nowa tylko ponowiła wniosek. Gdzie transparentność i dialog że społeczeństwem. Nie ma nawet próby realizacji żadnego z punktów programu wyborczego. Uśmiech, ale przez łzy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Monika wie! - niezalogowany 2024-11-03 16:23:57

    Pani Moniko a czy audyt w mieście wykazał dużo nieprawidłowości? Ma pani wiedzę na ten temat.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    !! - niezalogowany 2024-11-03 20:14:58

    Nie wnikam na zmiany. Tak już jest ze trzeba zmieniać jak się władze obejmuje. Co wcale nie uważam za dobre. Ale jak można zarządzać miastem i unikac kontaktu osobistego w tak ważnych sprawach? Jak Pani burmistrz nie wstyd? Ma sesjach cyrki z Baranami i nie tylko. Ludzie kochani dookoła się śmieją z sokolowa. Kobieto bądź człowiekiem bo burmistrzem się tylko bywa. Jak nie wstyd będzie mieszkać w mieście w którym tak bardzo macisz i sklocasz ludzi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefka - niezalogowany 2024-11-03 20:21:39

    To był emocjonujący weekend w naszym miescie, patrząc po ilości komentarzy i w żS i na fb, i na I co z tym Soko… wydawałoby się, że już wszystko zostało napisane. Broniący głośno krzyczą Jesteśmy przeciw, Sokołowska kultura umarła, część obserwatorów łapie się za głowę, myśląc póki co nic nie umarło, po prostu zwolnili dyrektora, SOK nadal istnieje i będzie istnieć, ale są też zwolennicy tej decyzji i mówią w końcu. Ja nie jestem w stanie powiedzieć czy to dobra czy zła decyzja dla SOK, dla zarządzania SOK jako instytucją, dla dbania o finanse SOK i o odpowiednią kadrę, a to dlatego, że po pierwsze się na tym nie znam, a po drugie ja nie wiem jak ta organizacja działa od strony rachunkowo-zarządczej. Po drugie podziwiam osoby, które stają murem za Panem Marcinem, choć też ich stan wiedzy jest taki jak mój. Nigdzie nie zamieszczono powodów zwolnienia, mimo to grupa osób krzyczy Niesłusznie zwolniony! To miłe, ale czy jesteśmy w 100% pewni, że pani burmistrz zwolniła pana Marcina bez twardych podstaw. Pan Marcin faktycznie pięknie reprezentuje SOK, jego przemówienia są bardzo ładne, ma świetny PR, ale to jeden z wielu jego obowiązków zawodowych. Przyznaję Stworzył SOK przyjazny mieszkańcom, lubię tam być. Jednak jako dyrektor ma dużo poważniejsze zadania, za które został rozliczony przez przełożoną, a których my jako widzowie tego przedstawienia nie znamy. A po trzecie, jeśli tak w rzeczywistości jest, że decyzja pani burmistrz jest niesłuszna istnieją jeszcze sądy w tym kraju. Można oddać swój los w ręce sprawiedliwych i pokazać całemu miastu, że to była błędna decyzja. My jako mieszkańcy ani nie przywrócimy pana Marcina do pracy ani nie zmienimy decyzji pani burmistrz. Tyle co sobie pogadamy. I ostatni wniosek świat kręci się dalej, a najlepszym dowodem na to, że się kręci jest to, że dziś o 18:45 w naszym kinie SOK pełna sala widzów, kontynuacja u Pana Boga w ogródku. Kultura nie umarła i nie powinna cierpieć tylko dlatego, że 2 osoby są sobie nieprzychylne. Niech kultura żyje, a ta sprawa niech sie odbywa w odpowiedniej instytucji, aby na koniec dnia pokazać całemu miastu kto miał rację.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Jo Anna - niezalogowany 2024-11-03 22:06:10

    Stefka a ty od Gomułki te przemówienie pożyczyłaś, bo długie i nudne !!! A ja to widzę to tak że prywatną wojnę z Dyrektorem wygrała ta słynna rodzina przy pomocy Pani Burmistrz. A styl nie odbiega od średniej krajowej.

    • Zgłoś wpis
  • Ala - niezalogowany 2024-11-03 22:18:05

    Stefka, dzięki za rozsądny głos w tej dyskusji. Ja jeszcze dodam, że z takiej współpracy jaka miała miejsce między Dyrektorem SOK i Burmistrzem mieszkańcy niewiele by zyskali. Jedynie ciągłe tarcia i przepychanki. Pani Burmistrz nie miałaby zaufania do Pana Marcina, a on wiecznie byłby podburzany przez swoich partyjnych doradców. Przerwanie tego, zdaje się być najbardziej właściwą decyzją.

    • Zgłoś wpis
  • Do Jo Anna - niezalogowany 2024-11-04 06:43:18

    Nudne? Od Gomułki? Dziwne spostrzeżenia co do tak merytorycznej wypowiedzi. Poczekajmy co orzeknie Sąd. Czego wszyscy tu się boją? Jeśli niewinny i zniesławiony - to chyba się dowiemy. Po drugie czy Wy naprawdę sądzicie, że zwolniono człowieka dla własnego widzimisię. Że po tym jak każdą wypowiedź Burmistrz rozklada się na czynniki pierwsze, każde działanie kontroluje i skrzętnie sprawdza, Pani Burmistrz umotywowała swoją decyzję w piśmie gończym argumentem "bo tak chcę, bo mi kazali, bo Go nie lubię ". Trochę rozsądku

    • Zgłoś wpis
  • Do Jo Anna - niezalogowany 2024-11-04 07:45:01

    Myślę, że moja wypowiedzią nikogo nie obraziłam, ani pana Marcina ani pani burmistrz. Tymczasem, jeśli ktoś zachowuje się neutralnie to jest zaraz obrażany i negatywnie oceniany. Ciekawa retoryka. Więcej życzliwości, mniej oceniania, bo to się zawiera w słowie kultura, o którą tak podobno walczymy, bo umarła. Jak czytam takie komentarze to zaczynam się zastanawiać, że może faktycznie w Sokolowie kultura umarła, ale osobista. Życzę miłego dnia.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sokolow - niezalogowany 2024-11-03 20:33:17

    Amen

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Z Sokołowa Ania - niezalogowany 2024-11-03 21:37:43

    Ludzie to chodzi o to że pani burmistrz robi co chce ,nie szanuje ludzi ,nie słucha ,straszy i to jest to o co chodzi .nie można tak robić a państwo z tzw .melasy -weźcie może zastanówcie się nad przeprowadzką ;w sumie wszystko wam nie pasuje i nic was nie trzyma .My mieszkańcy odetchniemy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Stefa - niezalogowany 2024-11-04 00:56:46

    Do Z Sokołowa Ania. Podzielam zdanie. Rodziny Adamsów nie chcemy w naszym mieście. WYNOCHA z SOKOŁOWA !!! W Czerwonce mają spokój odkąd ich wyrzucili. Sokołów wolny od nich, to Sokołów spokojny.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do czerwonki - niezalogowany 2024-11-04 01:24:39

    W PiS rządzi prezes a w Sokołowie Melasa. Kto ta Panią wybrał że ona do wszystkiego się wtrąca. Dyrektora już zwolniła a teraz kto następny, nawet Pani Burmistrz nie da porządzić. Balcerowicz musi odejść a z sokolowa naczelniczka Monika. Wolność Równości Demokracja

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mirek - niezalogowany 2024-11-04 07:38:16

    Ja wam burmistrzyni nie wybierałem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jola - niezalogowany 2024-11-04 09:42:47

    To nie chodzi już o samo zwolnienie, ale o sposób w jaki to zrobiono, który jest karygodny i nie do przyjęcia. Świadczy o poziomie jaki sobą reprezentuje p.burmistrz. Nie ma co ma " klasę" burmistrzyni. Żenada.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • K - niezalogowany 2024-11-04 10:36:34

    Czyli rozumiem, że jeśli zwolniłaby twarzą w twarz, to nie byłoby tu jazgotu? Wątpię. Wszyscy się przyczepili do formy. Tak jak w sprawie raportu komisji. Nikt nie mówi że to nie prawda co tam wskazane,tylko wytyka błędy komisji. Błędy nawet jeśli były,nie kasują możliwej winy. Zwolnienie przez Gońca czy osobiście, dalej jest zwolnieniem. A czy ktoś wie co Goniec przyniósł w kopercie? Można się ustosunkować do tego. Ale jakoś nie widzę. Za to widzę jazgot o formę. Za to wyzywanie Burmistrz od panienek i Kublikównych to szczyt szacunku i sokołowskiej kultury. Jak się broni kultury to trzeba samemu jej trochę mieć. Najlepiej schować się pod różnymi nickami i obrażać, a na żywo kłaniać się w pas. Można nie zgadzać się z decyzjami albo poglądami, ale nie można kogoś od miesięcy mieszać z błotem.

    • Zgłoś wpis
  • Merytoryka - niezalogowany 2024-11-04 14:55:16

    Bardzo przepraszam - Czy ktoś z Panstwa ogladał dostępny film z sesji rady miasta z końca sierpnia, gdzie radni z Platformy Obywatelskiej prezentowali pseudoraport z kontroli SOK ? Przeceiż ten pseudo-raport to stek tendencyjnych, politycznych bzdur, oparty o wymyślone fakty w celu zniesławienia Pana Celińskiego. Nawet pobieżnie to ogladajac i słuchająć od razu nasuwaja sie następujące fakty : 1. Przewodniczący komisji rewizyjnej Rady Miasta p. Landzberg - błednie powołał siebie do zespolu kontroli - bład formalny. Powołanie pracowników urzędu miejskiego do uczesniczenia w komisji - bląd formalny. Braki formalne uniemożliwiają uzanie całosci prac za zasadne (juz na ten podstawie kazdy Sąd Administracyjny na pierwszej rozprawie unieważni prace tej komisi). Komisja na począku działalnosci spowodowała, że jej ustalenia są z mocy prawa nieważne. 2. Przetarg dot. lokalu na resturacje w SOK : odbył się przecież zgodnie z reulaminem konkuru unijnego. Był konkurs, zanane były warunki, informacja była podana nawet na stronie Mazowieckiej Jednostki wdrażania Programów Unijnych. Zgłosił sie JEDNEN kandydat - a mogł zgłosic sie każdy. To, że akurat zgłosiłą sie osoba z rodziny Pana Celińskiego - czy to wykluczało zgłoszenie sie innych ? Nie! Z drugiej strony czy ktos z Panstwa może prowadził restauracje w Sokołowie ? Czy wie, że w tym miesicie obrót z gastronomi ma tylko kebab i najtajszej jakości odrzewana pizza ? Nawet wypromowana przez samą MAGDE GESSLER restauracja - zbankurotwała szybciej niz zaczęła zarabiać. Przecież ten biznes to totalne ryzyko nie zapominając juz o pandemi, ktora zablokowała start restauracji prawie na 2 lata! Poza tym jeżeli ktoś kiedyś miał do czynienia z pieniedzmi unijnymi - to wie, ze usyskać dotacje unijną - graniczy z cudem. Sprawdzane jest wszysto. Wiele wniosków jest odrzuconych za np. zle napisane zera po przecinku. Dostać pieniadze z Unii - CUD a już ROZLICZYĆ PROJEKT - to jest sztuka wyższych lotów. Konkurs odbył sie zgodnie z prawem i zgodnie z wytycznymi dofinansowania. Z tego co w miescie mowią - audyt unijny sie własnie zakończył i nie znaleziono żadnego uchybienia dot. projektu. Projekt został PRAWIDŁOWO ROZLICZONY I ZAKOŃCZONY a co wiecej : NADAL TRWA (co w projektach UE wcale nie jest u nas oczywiste). Przedstawianie przez radnego (skonfliktowanego z dyr. Celinskim osobiscie) całego tego raportu - to zwykłe pomówienia. Kolejne argumenty dotyczące komisji socjalnej w SOK- jak sami piszący raport podali, że dyrektor "nie musiał - ale mógł" ... no błagam ... :) Ot i cały raport! Człowiek przy zdrowych zmysłach od razu widzi brak obiektynosci, tendecyjność i działanie w celu osiagniecia własnych korzysci. WSTYD dla radnych, którzy zasiadaja w konisji rewizyjnej - wydawać sie mogło, ze są to osoby, które w Sokołowie mają opinie doskonałych, wiarygodnych nauczycieli ... dla zwykłego malutkiego poklasku - dali się kupic hejterom z Melasy - najzwyczajnie w świecie wylewajac dziecko z kąpielą. Szukając politycznej zemsty popełnili błedy prawne, za które trzeba bedzie kiedyś po prostu wytłumaczyc sie przed Sądem. A Celiński Wam tego nie odpusci - bo to czlowiek wierny swoim zasadom i bardzo konsekwenty - a takiego najtrudniej usunać.

    • Zgłoś wpis
  • Odpowiedź - niezalogowany 2024-11-04 15:56:48

    Jeśli jest to nieprawda rozsądzi to sąd, więc nie rozumiem po co ten wywód. Po drugie nie daruje Wam czyli komu? Czego mi nie daruje? Nie mam z tym nic wspólnego. A moja odpowiedź dotyczyła tego, że podobno pretensja jest o formę zwolnienia, a nie same zwolnienie. Wiecznie odwraca się kota ogonem. Nikt nie odnosi się do informacji w raporcie tylko wyszukuje nieprawidłowości w działaniu komisji, tak samo nikt nie mówi o przyczynach podanych w wypowiedzeniu, tylko opowiada się o gońcu. Tego dotyczyła moja wypowiedź. A nie rozsądzania czy raport jest nieprawidłowy, gdyż się na tym nie znam i nie mi będzie to oceniać.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adrian - niezalogowany 2024-11-04 10:30:05

    A wie może ktoś o tym, że UM przegapił termin wnioskowania o środki finansowe dla mieszkańców spółdzielni mieszkaniowych, które mogliby przeznaczyć na termomodernizację poszczególnych mieszkań w blokach i kamienicach?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wanda - niezalogowany 2024-11-04 11:01:38

    A w urzędzie jest ktoś kto za to odpowiada, więc pani burmistrz powinna wyciągnąć konsekwencje.

    • Zgłoś wpis
  • Stefek lub Wandzia - niezalogowany 2024-11-04 13:12:08

    Głupoty piszesz tylko po to żeby wprowadzić dezinformację. Po pierwsze - to fiszki i wnioski składają spółdzielnie / wspólnoty, a nie jednostki samorządowe. Po drugie, to nie są pieniądze dla mieszkańców tylko dla wspólnot / spółdzielni na termomodernizacje a konkretnie na poprawę efektywności energetycznej. Po trzecie, termin składania fiszek to 1 czerwiec 2024, a Ty sobie teraz przypomniałeś... Ciemnogród.

    • Zgłoś wpis
  • XXX - niezalogowany 2024-11-04 14:00:25

    Chodzi o program ciepłe mieszkanie, ale to chyba można jeszcze wnioskować.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    polonista - niezalogowany 2024-11-04 13:11:28

    Czy p. burmistrz nie jest niezamężna czyli panna? Czy zabronione jest używanie staropolskiej formy odojcowskiej -ówna?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Humanistka Ciut nie polonistka - niezalogowany 2024-11-04 14:25:56

    Czy jest niezamężna -nie wiem i mało mnie to interesuje. Za to wiem w jakim celu używa się tu tego słowa i napewno nie jest nawiązaniem do mowy staropolskiej, tylko służy obrażaniu. Można mówić wszystko co jest poprawną formą, ale pytanie czy wypada. Czy jest obroną kultury prześmiewcze określanie Pani Burmistrz? Nie sądzę.

    • Zgłoś wpis
  • Obiektywny - niezalogowany 2024-11-04 22:29:52

    popieram polonistkę, a ciut- humanistkę i innych uważających, że używanie słowa panna i Kublikówna jest obraźliwe, odsyłam do słowników, encyklopedii, Internetu. Otóż słowo "panna"funkcjonuje w polszczyźnie (również współczesnej) i oznacza osobę płci żeńskiej w dojrzałym wieku, która nie wyszła za mąż. Słowo to nie ma pejoratywnego charakteru i nie ma w nim nic obelżywego. A p. Burmistrz panną jest rzeczywiście. Od nazwiska ojca tworzy się formy żeńskie, dodając końcówki -anka,- ówna u panien (np. Kotulanka, Ścibokówna, Kublikówna) i -owa -ina od nazwisk mężów np.Kublikowa,Sidorowa . Formy poprawne, używane również współcześnie. Pozdrawiam

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nie dla takiej władzy - niezalogowany 2024-11-04 14:02:58

    I dzisiaj znów Sesja Rady Miasta i znów nadzwyczajna, żeby nikt z mieszkańców nie mógł zabrać głosu. Informacja o sesji ukazała się na stronie UM dzisiaj przed południem. To jest transparentność naszych władz? To raczej olewanie mieszkańców miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anzelm Bohatyrowicz - niezalogowany 2024-11-04 14:33:37

    Witajcie w uśmiechniętym Sokołowie. HAAHHAHAHAHHAHAHHHHHAAAAA

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2024-11-04 15:58:51

    1. Celiński na pewno ma swoje za uszami (jak każdy przy żłobie), ale SOK funkcjonował, zajęcia dla dzieci były, kino itd. 2. Burmistrzyni zaufała złym doradcom, bo Państwo L. wcześniej czy później wysadzą ją ze stołka. 3. Tak czytając komentarze i wpisy tu czy na innych stronach, widzę że ludzie z melasy robią niepotrzebną nikomu gównoburzę (z wyjątkiem ich samych). Gdzie się nie pojawią tam sieją zamęt. 4. Nie powinno mieć znaczenia czy burmistrz jest z PiSu czy innej partii pod warunkiem, że robi dobrą robotę dla ogółu. Dajmy nowemu burmistrzowi szansę się wykazać. Nie da się wszystkiego zrobić co się obiecało w zaledwie kilka miesięcy (jak niektórzy uważają), na wiele rzeczy potrzeba lat. Np. w przypadku obwodnicy, dlaczego nie krzyczeli wcześniej tylko teraz chcą żeby "na wczoraj" powstała. Myślę, że są o wiele pilniejsze sprawy (chociażby szpital) niż obwodnica. Czekaliśmy tyle lat to i poczekamy kolejne, chociaż zdaje sobie sprawę z dużego ruchu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kierowniczka - niezalogowany 2024-11-10 17:34:14

    Do: mieszkaniec. Z punktami 1-3 to się zgadzam, ale z obwodnicą to chyba żartujesz?! Czekaliśmy tak dlugo i w końcu będąc na ostatnim etapie zamraża się projekt na kilkanaście lat.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do