Reklama

Zwolnienie Marcina Celińskiego. Czy władze miasta będzie stać na słowo przepraszam?

Dyrektor Sokołowskiego Ośrodka Kultury Marcin Celiński został 31 października zwolniony ze stanowiska, a powodem miały być rzekome nieprawidłowości, jakich dopuścił się podczas kierowania placówką. Tyle że kontrola przeprowadzona przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych nie wykazała najmniejszych naruszeń prawa. Władze miasta, pytane przez Życie Sokołowa o tę sprawę wydały oświadczenie, które trudno zrozumieć. A dziś (25 listopada) okazało się, że w działalności SOK żadnych nieprawidłowości nie dopatrzyła się także prokuratura!

Landzberg kontrolował, przewodniczący zgłosił do prokuratury, burmistrz zwolniła dyrektora

Małe przypomnienie. Ataki członków sztabu wyborczego Iwony Kublik na dyrektora SOK Marcina Celińskiego rozpoczęły się jeszcze w kampanii wyborczej. Po wyborach, pod koniec maja na sesji świeżo wybranej Rady Miejskiej oficjalny sygnał do ataku dała „szara eminencja” w nowych władzach, Piotr Jankowski, który publicznie sformułował oskarżenia, a później zajęli się nimi sokołowscy radni.

W czerwcu Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Sokołowie Podlaskim, którą kieruje radny Marek Landzberg, przeprowadziła kontrolę w Sokołowskim Ośrodku Kultury. Towarzyszyło jej wiele kontrowersji. Protokół z działań kontrolnych wraz z towarzyszącymi mu dokumentami został odczytany na sesji 29 sierpnia. To posiedzenie przejdzie do historii, jako jedno z najbardziej haniebnych w historii sokołowskiego samorządu. Chociaż radni obradowali aż 7 godzin, nawet na chwilę nie dopuszczono do głosu „oskarżonego” dyrektora SOK Marcina Celińskiego. Zarzuty, które sformułowali wobec niego radni, dotyczyły działalności w budynku SOK restauracji oraz prowadzonej przez ten sam podmiot kawiarni, funkcjonowania Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz kwestii sporządzenia instrukcji pożarowej budynku SOK przez rzeczoznawcę. Marcin Celiński od początku trwania czynności kontrolnych zgłaszał bardzo poważne zastrzeżenia co do działalności Komisji Rewizyjnej. Dwukrotnie pisemnie zwrócił się w tej sprawie do przewodniczącego Rady Miejskiej Daniela Krakowskiego. Mimo to, zarzuty zawarte w protokole posłużyły przewodniczącemu do zgłoszenia dokumentu z kontroli do Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim. Stało się to w połowie września.

Szczegółowo pisaliśmy o tych sprawach tu:

31 października Iwona Kublik przez gońca przesłała Marcinowi Celińskiemu Zarządzenie nr 131/2024 Burmistrza Miasta Sokołów Podlaski, datowane na 30 października 2024 r. o odwołaniu ze stanowiska dyrektora. Uzasadnienie tej decyzji upubliczniono dopiero 8 listopada. W skrócie można powiedzieć, że główne zarzuty, stanowiące podstawę odwołania, pokrywały się z tymi, które zawarto w protokole Komisji Rewizyjnej.

Mieszkańcy zaprotestowali

Sprawa zwolnienia dyrektora Celińskiego (ma trzymiesięczny okres wypowiedzenia, ale został zwolniony z obowiązku świadczenia pracy) wywołała ogromne emocje wśród mieszkańców Sokołowa Podlaskiego.

W przestrzeni publicznej pojawiło się wiele głosów podkreślających, że dyrektorowanie Marcina Celińskiego w SOK to „złoty okres” dla sokołowskiej kultury. Sokołowski Ośrodek Kultury był stawiany za wzór, chwalony, doceniany przez ludzi i instytucje z różnych części Polski. Tymczasem nowa władza wzięła go na swój celownik od pierwszych dni nowej kadencji.

Sygnalista ściągnął kontrolę do SOK

Zarzuty zawarte w protokole Komisji Rewizyjnej skierowano do prokuratury, ale „sygnalista” doprowadził też do innego działania – kontroli Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w SOK. Znamy dane tej osoby, jednak nie zgodziła się ona na ich publiczne ujawnienie.

O tym, że kontrola MJWPU się rozpoczęła oraz o zarzutach zawartych w protokole przez wiele tygodni szeroko rozpisywała się żona przewodniczącego Marka Landzberga na prowadzonym przez siebie hejterskim profilu na Facebooku. Te wpisy jednoznacznie stawiały Marcina Celińskiego w roli odpowiedzialnego za rzekome nieprawidłowości.

Kontrowali SOK przez 8 dni. Nie zakwestionowali nawet przecinka!

Nasza redakcja otrzymała (w trybie dostępu do informacji publicznej) dokument z kontroli przeprowadzonej przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych w Sokołowskim Ośrodku Kultury. Kontrola trwała od 15 do 24 października i została wszczęta na wniosek „sygnalisty” (w dokumencie nawet kontrolerzy MJWPU użyli słowa „donos”). Obejmowała okres od 20 sierpnia 2018 r. do 24 października 2024 r. i dotyczyła potencjalnych nieprawidłowości w projekcie. Kontrolerzy szczegółowo prześwietlili zarzuty z donosu, dotyczące m.in. wyłonienia operatora bez przetargu, niepłacenia czynszu przez operatora, prowadzenia restauracji przez rodzinę dyrektora, kwestionowania kosztów, jakie poniósł operator na remont.

Z kontroli sporządzono protokół, który liczy 9 stron. Kontrolerzy napisali, że projekt został zrealizowany zgodnie z zawartą umową i wnioskiem o dofinansowanie. Nie stwierdzili żadnych nieprawidłowości, tym samym uznali, że opisane w donosie zarzuty nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.

- Kontrola miała zapewne być uzasadnieniem zwolnienia z funkcji Pana Marcina Celińskiego, a potwierdziła tylko jego wysokie kompetencje i uczciwość! I co teraz Państwo donosiciele - sygnaliści? Co teraz Pani Burmistrz Iwona Kublik? - zapytała we wtorek na Facebooku poseł Maria Koc, była wieloletnie dyrektor SOK, która wraz z senatorem Waldemarem Kraską domagała się wyjaśnień w tej sprawie już bezpośrednio po zwolnieniu dyrektora Celińskiego.

Co na wynik kontroli władze miasta?

W poniedziałek, 18 listopada, po zakończeniu nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej poprosiłam publicznie władze miasta o odniesienie się do protokołu z kontroli MJWPU – żeby zachować zasadę dania możliwości wypowiedzi obu stronom. Ze strony magistratu słyszę bowiem często zarzuty, że coś robię nierzetelnie, bo jednostronnie. Przewodniczący Rady Miejskiej Daniel Krakowski oświadczył, że w protokole Komisji Rewizyjnej żadnych zarzutów nie było, lecz jedynie „wnioski”. Dodał, że dostanę odpowiedź.

We wtorek po południu na stronie internetowej miasta pojawiła się informacja, zatytułowana jako „Stanowisko Burmistrz Miasta i Przewodniczącego Rady Miejskiej w sprawie kontroli MJWPU w SOK”. Następnego dnia dostałam tę samą treść od pani burmistrz. Podpisali się pod nią: przewodniczący Daniel Krakowski i burmistrz Iwona Kublik. Cytuję wpis w całości:

W związku z informacjami medialnymi odnoszącymi się do kontroli Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w SOK wskazuję, że zakres kontroli realizowanej przez tę jednostkę i zakres czynności kontrolnych Zespołu Kontrolnego Komisji Rewizyjnej Rady Miasta są inne, w związku z czym wyniki obu tych kontroli nie mogą być ze sobą zestawiane.
Wskazuję jednocześnie, że Miasto Sokołów Podlaski nie było stroną postępowania kontrolnego i nie miało żadnych możliwości wypowiedzenia w jej toku swojego stanowiska czy wątpliwości. Zastrzeżenia i wątpliwości Zespołu Kontrolnego budziły przy tym głównie okoliczności związane z prowadzeniem przez SOK innej działalności niż objęta projektem oraz treść umów zawieranych przez dyrektora SOK, a odnoszących się do okresu po zakończeniu projektu (poza zakresem kontroli Mazowieckiej Jednostki).
Wskazać również należy, że zgodnie z treścią przekazanej władzom miasta informacji pokontrolnej, w żadnym zakresie kontrolujący nie stwierdzili zgodności z prawem działań dyrektora SOK, a jedynie zgodność procesu wyboru oferty z deklaracją zawartą we wniosku o dofinansowanie. Wystąpienie to nie zawiera również żadnej oceny merytorycznej tego procesu, poza użytym kilkukrotnie stwierdzeniem, że dokumentacja była przygotowywana przez radcę prawnego Urzędu Miasta. Argument ten w żadnym jednak zakresie nie zwalnia dyrektora jednostki organizacyjnej z dbałości o interes majątkowy jednostki”.

Skomentuję te twierdzenia władz miasta tylko jednym zdaniem: nie ma możliwości rozliczenia projektu w przypadku jego niezgodności z prawem.

Marcin Celiński: wylano na moją głowę ohydne pomówienia

O komentarz do sprawy protokołu poprosiłam też samego Marcina Celińskiego.

- Przyznam, że z niecierpliwością czekałem na rezultat tej bardzo wnikliwej, trwającej wiele dni kontroli Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Sokołowskim Ośrodku Kultury, będąc przekonanym, że jedyna możliwa konkluzja to potwierdzenie prawidłowości działań moich oraz moich współpracowników – powiedział nam Marcin Celiński. - Kontrolerzy drobiazgowo sprawdzali całą dokumentację projektu, analizując ją pod kątem zgodności z przepisami prawa oraz szczegółową umową dotacyjną. Oczywiście duży nacisk kładziono na wyjaśnienie wszelkich wątpliwości związanych z doniesieniami „sygnalisty”. Właśnie taki rodzaj informacji był przyczyną tego procesu. Dziś, kiedy mogłem zapoznać się z wynikami tej kontroli i przeczytać absolutnie jednoznaczne potwierdzenie całkowitej zgodności z prawem działań moich i pozostałych osób zaangażowanych w projekt, kiedy tak jasno i dobitnie stwierdzono całkowity brak najmniejszych nieprawidłowości, a nawet uchybień, to chciałbym zadać podstawowe pytanie: Czy teraz, w obliczu faktów stwierdzonych przez ekspertów, kogokolwiek będzie stać na to, by powiedzieć jedno słowo: przepraszam? Zdaję sobie sprawę, że to pytanie retoryczne, bo odpowiedź jest raczej jasna - prawdopodobnie nikt za nic nie przeprosi. Jednak mimo to, po wylaniu na moją głowę tych wszystkich ohydnych pomówień, tych oskarżeń o rzekomą prywatę, o rzekome łamanie prawa przy wyłanianiu operatora restauracji, o rzekome działanie na szkodę Sokołowskiego Ośrodka Kultury itp., chcę publicznie zadać właśnie to podstawowe pytanie! 

- Poza tym, jako sokołowianin, chciałbym wiedzieć czy naprawdę było warto rozbudzić tę niespotykaną dotąd w naszym mieście falę hejtu? Czy naprawdę Sokołów na tym zyskał? Czemu te wszystkie emocje i publiczne pomówienia służyły? Kieruję te pytania do tych wszystkich ludzi, którzy przez ostatnie miesiące podpierając się całkowicie nieobiektywnym i tendencyjnym „protokołem pokontrolnym” Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej, który sami sporządzili, a potem z taką zaciętością nim szermowali. Kieruję je do tych wszystkich, którzy używali tego dokumentu, by zniweczyć moje dobre imię i cały mój dorobek zawodowy. Kieruję je do tych, którym posłużył on nie tylko do zwolnienia mnie z pracy, ale także do szerokiego i bardzo intensywnego rozpowszechniania w mediach nieprawdziwych informacji na mój temat - dodaje Marcin Celiński.

Prokuratura nie dopatrzyła się żadnego przestępstwa

Jak poinformował nas prokurator rejonowy w Sokołowie Podlaskim Leszek Soczewka, sokołowska prokuratura postanowieniem wydanym 20 listopada odmówiła wszczęcia śledztwa w związku z zawiadomieniem złożonym przez przewodniczącego Daniela Krakowskiego. Powód?

- Stwierdzono, że działanie nie zawiera znamion czynu zabronionego. Postępowanie sprawdzające było dość szerokie. W charakterze świadków przesłuchano osoby zawiadamiające, rozpytano osoby, które mogły mieć wiedzę w tej sprawie i sporządzono z tego dokument w postaci notatki urzędowej. Do tego zgromadzono bogatą dokumentację, także poza przesłanym nam protokołem z kontroli. Na tej podstawie prokurator podjął decyzję o odmowie wszczęcia śledztwa – wyjaśnia Leszek Soczewka. Dokumenty do UM zostały wysłane w czwartek, 21 listopada.

Na marginesie wspomnijmy, że 20 listopada prokuratura wydała postanowienie o odmowie wszczęcia postępowania w innej sprawie, zgłoszonej przez burmistrz Iwonę Kublik – w sprawie rzekomego przekroczenia przepisów przez byłego burmistrza Bogusława Karakulę, w związku ze składowaniem odpadów na ul. Budowlanej.

Sprawa odwołania już jest w sądzie pracy, trafi do WSA i...

Marcin Celiński w uzupełnieniu stanowiska, które przekazał nam po ujawnieniu dokumentów z MJWPU, dodał, że złożył pozew w sądzie pracy (miał na to 21 dni, licząc od 31 października).

Odwołany dyrektor SOK zamierza również zaskarżyć decyzję o odwołaniu go do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego.

Rozważa on też podjęcie kroków prawnych w związku z materiałem TVP Warszawa, wyemitowanym w „Kurierze Mazowieckim”, a upublicznionym również na kontach Iwony Kublik – prywatnym oraz na oficjalnym, jako burmistrza. Prowadząca program telewizyjny użyła słów, że powodem odwołania dyrektora SOK było „naruszenie przepisów”, a wypowiadająca się w dalszej części burmistrz Iwona Kublik powiedziała, że dyrektor SOK cyt. „groził pracownikom, że ich musi zwalniać z pracy, bo nie ma pieniędzy, środki w budżecie jeszcze były”.

- Jest to szczególnie ohydne pomówienie ze strony pani burmistrz – podkreśla Marcin Celiński. - Boli mnie to, bo wszyscy w SOKu wiedzą, że przez ten cały czas nieustannie powtarzałem moim pracownikom, że na pewno nie podpiszę żadnego zwolnienia. Swoje stanowisko w tej kwestii zawarłem nawet w piśmie do pani burmistrz. Podczas posiedzenia komisji Rady Miejskiej podkreślałem, że Kodeks Pracy nakłada na pracodawcę określone czynności w konkretnych terminach i dlatego tak intensywnie prosiłem o zapewnienie odpowiednich środków finansowych. Jednak nigdy, powtarzam: nigdy!, nie było sytuacji, o których powiedziała pani burmistrz. Jak można formułować takie oszczerstwa? Po co to oczernianie? Przecież zaprzeczą temu pracownicy ośrodka! Czy naprawdę pani burmistrz nie wstydzi się wypowiadać takie słowa? Cały ten materiał telewizyjny uważam za wyjątkowo nierzetelny i nieobiektywny. Obiecywano, że w TVP będzie teraz inaczej. Jest jak jest…

Dyrektor SOK: dziękuję tym, którzy nie uwierzyli w oszczerstwa!

- Prawda w końcu wyszła na jaw! I cóż teraz, wobec jednoznacznej informacji pokontrolnej Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, sporządzonej przez rzeczywistych, a nie samozwańczych, fachowców w tej dziedzinie, powiecie mi oraz nam - wszystkim sokołowianom, drodzy państwo? Cóż powiecie, kiedy protokół wyspecjalizowanej jednostki stwierdza punkt po punkcie, że wszystko, podkreślam: wszystko!, odbywało się w SOK zgodnie z prawem? - pyta Marcin Celiński. - Czy zauważyliście, że kontrolerzy stwierdzili nawet konieczność uzupełnienia danych w sprawozdaniu, bo w rzeczywistości współczynniki projektowe zostały zrealizowane w liczbie wielokrotnie większej, niż zakładał sam projekt? Czy zauważyliście, że to wszystko, co tłumaczyłem komisji rewizyjnej RM i przedstawiałem w swoich pisemnych wyjaśnieniach, także tych skierowanych do przewodniczącego RM Daniela Krakowskiego, zostało potwierdzone przez kontrolerów MJWPU? Cóż powiecie wobec odrzucenia waszych oskarżeń przez prokuraturę, która zbadała całą tę sprawę i te wszystkie wasze zarzuty uznała za bezpodstawne? Czy wobec tych faktów, stać was na to ważne słowo, którego uczą nas rodzice w pierwszych latach życia? Czas pokaże… Poza tymi powyższymi pytaniami, chciałbym jednak powiedzieć jeszcze jedno. To jest właśnie to, co czuję razem z moimi kolegami z SOK: Gorąco dziękuję tym wszystkim, którzy nie uwierzyli w te wszystkie oszczerstwa i okazywali na różne sposoby dowody swej wspaniałej i poruszającej solidarności ze mną i całym Sokołowskim Ośrodkiem Kultury. Za to, że nie daliście się oszukać i nie zwątpiliście - z głębi serca wam dziękuję! - podkreśla zwolniony dyrektor SOK, Marcin Celiński.

Co zrobi teraz burmistrz Iwona Kublik?

W piątek burmistrz Sokołowa Podlaskiego powiedziała nam, że dokumenty z prokuratury jeszcze do niej nie dotarły.

W poniedziałek ponownie zwróciłam się do Iwony Kublik o komentarz, już do decyzji prokuratury odmawiającej wszczęcia śledztwa. Nie odbierała telefonu, wysłałam prośbę o komentarz. Opublikujemy stanowisko pani burmistrz, jeśli tylko je otrzymamy.

Pani Burmistrz, niech Pani dłużej nie pozwala rządzić hejterom! (KOMENTARZ)

Nowa burmistrz Sokołowa Podlaskiego może sobie swobodnie dobierać współpracowników. To często stosowane „prawo” zwycięzcy wyborów. Ale... Pani Burmistrz, czy nie mogła Pani w maju zaprosić dyrektora SOK na rozmowę, powiedzieć wprost, że nie widzi Pani możliwości dalszej współpracy i porozumieć się, jak „rozstać się” na poziomie, z kulturą? Dlaczego pozwoliła Pani na ten wielomiesięczny, publiczny i podły spektakl, w którym główne skrzypce grają osoby działające zakulisowo, a to Panią obarczą skutki tych działań?

Po decyzji prokuratury i MJWPU, które uznały, że oskarżenia wobec dyrektora Celińskiego były bezpodstawne, przewodniczący Komisji Rewizyjnej Marek Landzberg, który oskarżenia sformułował i upublicznił, powinien honorowo zrezygnować z funkcji, która po prostu go przerosła. Pan radny chyba naoglądał się w telewizji komisji śledczych i chciał przenieść je na sokołowski grunt. Jednak chyba jest naiwnością takiej honorowej rezygnacji od niego oczekiwać.

Pana Marcina Celińskiego rozumiem jak mało kto. Oboje od połowy kwietnia jesteśmy na celowniku hejterów wspierających nową władzę. Przez wiele miesięcy niemal codziennie na mnie i na mój portal wylewało się szambo. Najgorsze dla mnie było posądzenie o to, że swoimi artykułami sprowokowałam atak na urzędnika magistratu i łączenie tego z historią zabójstwa prezydenta Adamowicza. Żadnego ataku na bohatera moich publikacji nie było, żaden nożownik do magistratu nie przyszedł, ale wpis hejterki na ten temat „polajkowało” wiele osób, w tym burmistrz Iwona Kublik...

W tym samym budynku, w którym mieści się prokuratura i tego dnia, kiedy zapadło postanowienie dotyczące Marcina Celińskiego, miało też miejsce wydarzenie bardzo ważne dla mnie. W Sądzie Rejonowym rozpoczął się proces karny, w którym oskarżam prowadzącą słynny hejterski profil o wielokrotnie zniesławienie mnie. W 2016 r. już raz wygrałam z tą panią, jeśli sprawiedliwość istnieje, zrobię to ponownie. Dość podłości, ataków i hejtu, które od lat są inspirowane przez usiłującą zachować anonimowość działaczkę jednej z partii politycznych!

Trudno jednak z tych prokuratorsko-sądowych „sukcesów” się cieszyć. To, co dzieje się w Sokołowie Podlaskim w roku 600-lecia miasta, jest przerażające i bardzo smutne. Zamiast wspólnej pracy na rzecz miasta i realizacji tego, co obiecały nowe władze w kampanii, mamy rządy hejterów i triumf nienawiści. Ci, którzy cicho stoją z boku i uważają, że ich to wszystko nie dotyczy, mylą się. Zastanówcie się Państwo, czy kiedy Wy będziecie mieli problem z nową władzą, będzie jeszcze komu Was bronić...

***

Drodzy Czytelnicy! Dyrektora Marcina Celińskiego za jego wieloletnią pracę z sercem na rzecz naszej lokalnej społeczności spotkał hejt, poniżenie, kłamliwe oskarżenia i zwolnienie z pracy. Nikt z władz miasta nie zdobył się na słowo „dziękuję”, choć zdecydowanie powinno ono paść i to wielokrotnie. Apeluję do komentatorów: jeśli chcecie wyrazić swoją opinię na temat działalności władz miasta w tej sprawie, to w pierwszej kolejności skierujcie ją na adres [email protected] A w komentarzach pod tym artykułem zróbmy to, czego nie zrobiły władze: podziękujmy Panu Marcinowi!

Miejsce zdarzenia mapa Sokołów Podlaski

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Aktualizacja: 25/11/2024 13:09
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    BGG - niezalogowany 2024-11-25 08:53:44

    Pani Marcinie, dziękuję za wieloletnią współpracę, za to, że zawsze mieliśmy o czym pisać w dziale "Kultura" oraz za wielką klasę, jaką Pan prezentuje. BOŻENA GONTARZ-GÓRZNA , PORTAL ŻYCIE SOKOŁOWA

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    hejtersokolowa.pl - niezalogowany 2024-11-25 08:58:39

    Nowa władza, nowe porządki. Normalka. Tego właśnie chcieliśmy. "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Sokołowianin - niezalogowany 2024-11-25 12:49:20

    Tak, psy szczekają. Pani burmistrz nie chciała wyjaśniać Mieszkańcom, co zamierza zrobić teraz z całą tą wstydliwą sprawą. Nie odpowiedziała na pytania dziennikarki, która do sprawy podeszła uczciwie i napisała naprawdę stonowany artykuł, nie szczując na panią Kublik, a pokazując furtkę, którą da się jeszcze znaleźć wyjście z tego piekiełka! I co? Hejterzy z Melasy już piszą o składaniu odwołania od decyzji prokuratury! ONI, nie burmistrz! Co to do licha jest!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Proces o mobbing - niezalogowany 2024-11-25 08:59:06

    Ale jaja. Zgodnie z prawem może odbić piłkę procesem o mobbing. I w ten sposób wymienić urzędników w urzędzie miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    An24 - niezalogowany 2024-11-25 09:00:26

    KOlejna porażka Pani Burmistrz. Może ta sytuacja spowoduje, że wyciągnie odpowiednie wnioski i przeprosi Pana Dyrektora oraz odsunie od siebie hejterów. Niech wreszcie przestaną siać nienawiść i zabiorą się za pracę na rzecz rozwoju naszego miasta!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jolanta - niezalogowany 2024-11-25 09:06:23

    Dziękuję pani, pani Bożeno, dziękuję Tobie, Marcinie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    MIESZKANIEC - niezalogowany 2024-11-25 09:14:53

    BRAWO PANIE DYREKTORZE BARDZO SŁUSZNIE NIECH PAN WALCZY O SWOJE GODNE IMIĘ I PRZYWRÓCENIE NA STANOWISKO DYREKTORA .PROSZĘ SIĘ NIE PODDAWAĆ

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    taaa - niezalogowany 2024-11-25 09:17:46

    Dziękuję Panie Marcinie. Chodzenie na wydarzenia kulturalne gdy był Pan dyrektorem to była czysta przyjemność. Proszę pamiętać, że kłamstwo ma krótkie nogi i prędzej czy później podziękujemy obecnej władzy w odpowiedni sposób.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sokołowianin - niezalogowany 2024-11-25 09:17:55

    Szczerze? Nie wiem po co Pan Marcin kontynuuje tą sagę z tym stanowiskiem? To tak jakby chcieć wrócić na byle jakie stanowisko. To jest tego warte? W Warszawie ze swoim intelektem spokojnie znalazłby zdalną pracę za co najmniej 2x większe pieniądze. Ze znajomością języka to i jeszcze więcej. Większe pieniądze, większy komfort i co ważne cywilizowany poziom kultury. A z tego stanowiska pozostałby śmiech i wyrzuty sumienia, gdzie tylko przeliczałoby się w głowie pieniądze które byłyby zarobione wcześniej. Obrona własnego imienia? Nie trzeba tłumaczyć - zdecydowana większość osób wie, że to jest istny strzał w stopę dla obecnej P. Burmistrz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    SOKOŁOWIANKA - niezalogowany 2024-11-25 09:26:22

    Jak wszyscy pamiętamy doniesienie do prokuratury złożył Krakowski ,jeżeli prokuratura nie znalazła żadnych uchybień ze strony dyrektora Celińskiego to jak teraz Pan Krakowski spojrzy w oczy i czy powie przepraszam .Proszę walczyć o swoje dobre imię Panie dyrektorze .SOK bez Pana nie może zostać .Jest Pan potrzebny nam mieszkańcom Sokołowa

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Jan Ja - niezalogowany 2024-11-26 01:21:37

    Dokładnie tak, Marcin lepszego dyr tam nie było i nie będzie

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Niezadowolona - niezalogowany 2024-11-25 09:35:59

    Ciekawa jestem kto teraz wypłaci odszkodowanie dla p. Marcina. Pewnie zapłacimy za to my mieszkańcy miasta. Powinna zrobić to p.burmistrz i przewodniczący RM Daniel Krakowski ze swoich zarobków.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkanicy - niezalogowany 2024-11-25 09:36:34

    Dziękujemy Panu Marcinowi Celinskiemu za jego pracę, odwagę, za wklad w rozwoj kultury. Krotko za to że jestes za to, że walczyleś. Za wszystko. Pani Redaktor Pani rownież dziekujemy za to, że Pani jest, że pisze. Prosimy o wiecej!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ste - niezalogowany 2024-11-25 09:43:07

    Panie Marcinie dziękuję Panu za to, ze tak wspaniale prowadził Pan SOK, przemycał historię i opowiadał o pięknej Polsce, korzystaliśmy z tego ja i moje dzieci. Czuć było to że jest Pan patriotą i słowa wypływają z serca. Panią L. chyba zatkało, czekam jak ubierze to swoje g.wno w papierek i wyleje resztki jadu na swojej stronie próbując przerobić białe na czarne i odwrotnie. Robi to nieustannie. Wstyd

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2024-11-25 09:50:22

    Burmistrz Sokołowa Podlaskiego WSTYD, WSTYD. I jeszcze z donościelem odbierała nagrode Marszałka dla Sokolowian. Nagrodę , ktorą powienien odebrać Pan Marcin Celiński. To tez dla niego nagroda. Wstyd, wstyd jeszcze raz wstyd. ZzazSlowa wsparcia, podziękowania. Słowa otuchy i wytrwałości w walce o siebie o nas i dla nas. My mieszkańcy Sokolowa Podlaskego nigdy nie wątpiliśmy w Pana. NIGDY. Nasze wsparcie dla Pana widać, słuchać i czuć.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wyborca - niezalogowany 2024-11-25 10:02:47

    Zgadzam się ze wszystkim, którzy wspierają Pana Marcina Celinskiego. Ja i moja liczna rodzina i znajomi, wszyscy stoimy murem z Panem Celinskim. Odwagi i mestwa mu nie brakuje ale niech czuje też nas. Panie Dyrektorze jesteśmy z Pana bardzo dumni jest Pan dla nas przykladem. Mural dla mlodych Sokołowian to bardzo hwalebna incjatywa. Za to tez dziekujemy. DO BURMISTRZ CHCEMY POWROTU NA STANOWISKO PANA MARCINA CEINSKIEGO NA STANOWISKO DYREKTORZA SOK. Dość mamy przybyszów i spadów w Sokolowie! Pani Redaktor brawo artykuł na miarę wyważony, konkretny. Tak trzymać

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jola - niezalogowany 2024-11-25 10:08:24

    Wielkie podziękowania dla p. Marcina za wszystko co robił dla dobra naszego miasta i jego mieszkańców. Ta nagroda Wojewody Mazowieckiego dla ZPiT Sokołowianie to również jego zasługa. Wielka szkoda że pozbawiono go stanowiska, bo napewno jeszcze wiele by zdziałał dla dobra nas wszystkich.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wyborca - niezalogowany 2024-11-25 10:14:46

    Moje pytanie do Pana Marcina Celińskiego najlepszego za moich czasów Dyrektora SOK. Czy Pan przyjmie przeprosiny jesli takie ta władza wykrztusi? To tak jak komuś obciąć rękę i powiedzieć przepraszam! Po co Panu przerosiny zapewne będą nie szczere o ile będą. Ja osobiśce bym nie przyjął. Nasz poparcie wsparcie powinno być dla Pana ważne nie POwskie przeprosiny! Ale to tylko moje zdanie. Brawa dla Pani Redaktor

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obcy - niezalogowany 2024-11-25 10:20:39

    Sokołów Podlaski i Powiat Sokołowski- to bardzo "ciekawe miejsce " na mapie Polski. Dla ludzi myślących i pracowitych nie ma miejsca w tym społeczeństwie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    karma wraca - niezalogowany 2024-11-25 10:36:05

    Panie dyrektorze Celiński Pan powinien być burmistrzem tego miasta nie byłoby wstydu w razie co ma Pan mój głos.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ania - niezalogowany 2024-11-25 10:40:40

    Ktoś jeszcze ma polubiony i obserwuje tamten profil na fb? No to pogratulować..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    MIESZKAŃCY - niezalogowany 2024-11-25 10:52:31

    Panie Marcinie nie powinien Pan odchodzić ze stanowiska a walczyć o powrót na swoje stanowisko i objąć z podniesioną głową ,to nie Pan ma uciekać z Sokołowa ,niech uciekają winni

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tak, tak to ja - niezalogowany 2024-11-25 11:02:53

    Doskonały artykuł, dziękuję. Gratulacje dla Dyrektora Celińskiego, za bycie Dyrektorem, za bycie człowiekiem, za bycie..... dziękuję. Do " władzy miasta," - wam, też, już dziękujemy, wystarczy tej hańby. Daję wam Bana.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nie dla władzy - niezalogowany 2024-11-25 11:04:10

    Przeprosiny nie przejdą przez gardło naszym władzom. To nie w ich stylu. Zniszczyć dobre imię człowieka który zrobił tyle dobrego dla miasta to są ich metody. Jestem pewna, że będą próbowali jeszcze innych metod, a kolejna sesja RM znów będzie nadzwyczajna, żeby mieszkańcy nie mogli się wypowiedzieć.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • J. - niezalogowany 2024-11-25 12:49:08

    Już kombinuje paniusia. W Siedlcach neo- sędziowie a Urząd pewnie będzie się odwoływał. Jeszcze chwila i zaczną opowiadać, że nasz Pan prokurator też jest nielegalnie

    • Zgłoś wpis
  • Mieszkaniec - niezalogowany 2024-11-26 00:08:04

    Stanowczy sprzeciw nie "nasze wladze" nie moje i nie moich bliskich ani znajomych. POwskie wladze nie sa nasze i nigdy nie bedą

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Witold - niezalogowany 2024-11-25 11:05:32

    Ludziska więc jak ? Musimy chyba jak najszybciej pomóc p.burmustrz zakończyć przygodę z tym nieudolnym rządzeniem. Ten wyczyn przelał czarę ...... Ruszamy ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Tadeusz - niezalogowany 2024-11-25 15:39:27

    Jestem za

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mirek - niezalogowany 2024-11-25 11:13:14

    Bardzo dziękuje Pani Gontarz za Pani pracę ! Pan Celiński powinien zastąpić te uśmiechniętą marionetkę na stanowisku! Jeżeli jesteś Pan prawdziwym sokołowskim patriotą- to pokaż tym ludziom, że Sokołów to honorowe miasto ambitnych ludzi! Mówimy stop hejterom a Celińskiego zgłaszamy na nowego burmistrza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kreska - niezalogowany 2024-11-25 11:36:34

    Pan Przewodniczący, niejaki Daniel, żeby miał choć odrobinę honoru to powinien podać się do dymisji. Wstyd!!! A uchodzi za takiego prawego...Pani burmistrz, brak słów... Wiadomo co wami kierowało. Jesteście be sumień, kultury i odrobiny człowieczeństwa. Jak możecie teraz spojrzeć sobie w twarz???? Hańba i wstyd!!!! Ciągnie sie ten smród za wami od kwietnia

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkanka - niezalogowany 2024-11-25 11:38:38

    Nasza władza potrafi świetnie podpiąć się pod sukcesy innych. Na profilu UM chwalili się odsłonięciem nowego muralu, a teraz odbierali nagrodę dla Sokołowian. Cóż za hipokryzja. Wy nic jeszcze nie zrobiliście dla naszego miasta, a tylko niszczycie to co dobrze działało. Nie godzimy się na to.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Za Marcinem - niezalogowany 2024-11-25 11:50:27

    Przed Panem Marcinem chylimy czoła, pani burmistrz (celowo małymi) i jej lizusom parafraza: "wam kury sz***ć prowadzać, a nie miastem zarządzać"

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jako tako - niezalogowany 2024-11-25 12:19:33

    Marcin Celiński na burmistrza !!!! Marcinie, gdybyś objął fotel burmistrza to rozpierałaby nas duma!!!! człowiek o takiej kulturze, takiej charyzmie ... w końcu nie byłoby wstydu na całą Polskę!!!! Walcz, nie poddawj się!!!!. My, mieszkańcy jesteśmy z tobą całym sercem

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sokołowianka - niezalogowany 2024-11-25 12:41:46

    Panie Marcinie, dziękujemy za Pana wkład w budowanie sokołowskiej kultury. Cały czas jesteśmy z Panem! Prawda zawsze się obroni!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkanka - niezalogowany 2024-11-25 13:02:02

    Za chwilę p. Celiński zostanie beatyfikowany w Sokołowie. Opowiedział się za PIS-em, zrobił głupie wystąpienie w Łochowie i to teraz skutkuje. Jeśli jest taki kompetentny i zdolny, to po co mu było podpieranie się PIS-em. Powinien wiedzie, że czas tej partii minie i będą czystki na najważniejszych stanowiskach. Nie od dziś i nie tylko w Sokołowie to wiadomo. Nie ma co międlić tej sytuacji. Nasze gadanie i poparcie nic tu nie zmieni. Jak się dogadają tak będzie, a my zajmijmy się swoim życiem. Pozdrowionka, dobrego dnia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Czytelnik - niezalogowany 2024-11-25 13:23:00

    Hejterka się obudziła. 100% trafny komentarz p. Redaktor, że jak p.Kublik nie chciała dyrektora Celińskiego to powinna go pożegnać z szacunkiem a nie przez pół roku pozwalać poniewierać Siwym Piotrusiom i innym hejterom.

    • Zgłoś wpis
  • abc - niezalogowany 2024-11-25 13:27:05

    A wiesz, że to działa w obydwie strony? Aktualna burmistrzyni ściąga Gasiuk-Pihowicz, cieszy się z nominacji na kandydata Trzaskowskiego. Wydaje mi się, że nie ma pojęcia, czym jest samorząd i że samorząd jest dla wszystkich, a nie dla platformiarzy.

    • Zgłoś wpis
  • do Monisi - niezalogowany 2024-11-25 13:34:28

    Pan Celinski godnie reprezentował Sokołowską Kulturę. Nie był z PISu. W Łochowie wypowiedział się (słusznie), że w końcu powiatowe ośrodki, które działaja pręznie mogą liczyć na dotacje z góry ! Czy to coś złego? Dlaczego ktoś usilnie próbuje Celińskiemu doczepić łatke Pisiora... Ludzie - obejrzcie sie dookoła - gdzie mieszkacie? To nie Wrocław, czy Gdańsk. To prawicowe, piekne Podlasie, mała miasteczko, gdzie większość ludzi głosuje za PIS lub PSL. Ludzie w tych wyborach zagłosowali za ZMIANĄ (bo Karalula juz nawet zdrowtnie nie domagał). Dlatego na stołu miejskim mamy kogo mamy ... efekty widać ... cebule w ziemi, rekord co nie był rekordem, brak kasy na obwodnicę, podwyżka podatków, basen nadal zamknięty, hejterzy dookoła - ktorych już zresztą nikt nie słucha ani nie czyta - bo ludzie mają już dość tej nienawiści.

    • Zgłoś wpis
  • Spokojny - niezalogowany 2024-11-25 14:15:12

    Żebyś się nie zdziwiła z tym czasem minionym PiS-u

    • Zgłoś wpis
  • Stefek - niezalogowany 2024-11-28 20:32:46

    Opowiedział się za PiS-em bo ma takie prawo. Podobno mamy wolność słowa i przekonań. Uważaj żeby ciebie ktoś nie wyrzucił z pracy za to, że coś powiesz, co się komuś nie spodoba a nie dlatego, że źle pracujesz. Chowaj głowę w piasek tchórzliwie a i tak to ci w niczym nie pomoże.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    DO MIESZKANKI KTÓRA PISAŁA O 1 - niezalogowany 2024-11-25 13:38:36

    HEJTERKA się obudziła , wstyd ,jak można tak poniżać i opluwać człowieka do tego stopnia żeby wyrzucić z pracy Ty byś chciała być tak potraktowana ? Zastanów się co piszesz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    tutejszy - niezalogowany 2024-11-25 13:51:40

    Po przeczytaniu powyższego artykułu uważam, że panowie Landzberg i Krakowski powinni zrezygnować ze swych funkcji przewodniczących. Tak postępują prawdziwi mężczyźni, którym nie jest obcy własny honor. Zobaczymy czy go mają...........

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • pytanie - niezalogowany 2024-11-25 22:16:09

    a czy są jeszcze mężczyźni prawdziwi- to już wymarły gatunek.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Spokojny - niezalogowany 2024-11-25 14:11:42

    Pani Bożenko. Prosimy chociaż o inicjały tego donosiciela (kabla). Tak na wszelki wypadek, żeby wiedzieć komu ręki nie podawać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Rowerzysta - niezalogowany 2024-11-25 14:44:43

    Dan... Kra... Proszę.

    • Zgłoś wpis
  • taaa - niezalogowany 2024-11-25 14:53:19

    Teraz to ładnie się nazywa- sygnalista, a to zwykły podp.....cz.

    • Zgłoś wpis
  • bgontarz 2024-11-25 15:02:12

    Nie ujawnię. Ta osoba nie wyraziła zgody na podanie danych. Obowiązuje mnie tajemnica dziennikarska i tak, jak każdy mój informator może liczyć na to, że jego dane nie zostaną ujawnione, tak również w takiej sytuacji nie mogę działać wbrew prawu i zasadom. Proszę nie spekulować z nazwiskami, bo przy okazji można rzucić bezpodstawne oskarżenie.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    GIT - niezalogowany 2024-11-25 14:13:34

    MarCel , ja wiem, Ty jesteś GOŚĆ!!! A teraz Mądry Człowieku jedziesz z ( ...) po koleji

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Soko - niezalogowany 2024-11-25 14:44:03

    Marcin na burmistrza: ,,zło dobrem zwyciężaj "'.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    sokołów - niezalogowany 2024-11-25 15:21:21

    I pomyślcie, co by było, gdyby nie wolne media w Sokołowie. Szacun.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Szacunek - niezalogowany 2024-11-25 15:40:16

    Panie Marcinie po prostu terazniejsza władza nie chce ludzi dużo mądrzejszych od siebie, tam są potrzebni idioci aby móc nimi sterować .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ja - niezalogowany 2024-11-25 16:33:41

    Panowie, którzy rozpętali tę burzę powinni podać się do dymisji jeśli mają choć trochę honoru.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obiektywny - niezalogowany 2024-11-25 16:34:11

    BRAWO p. Marcinie. Cały czas byłem z Panem , głęboko wierząc, że to wymysły i potwarze. Brawo też p. Gontarz za obronę prawdy i niepoddawanie się , mimo, że zawsze jest łatwiej przyjąć lizusowską postawę , bo to daje korzyści. Walczcie Państwo o swoje, zło należy tępić wszystkimi dostępnymi sposobami. Ucieczka p. Marcina z naszego miasta równałaby się zrejterowaniu i poddaniu się złu. Nie będzie łatwo, bo przecież to małe środowisko, a współpracować z kablami, oszczercami, ludźmi bez zasad moralnych, idącymi po trupach do celu- to niełatwa sprawa.Ale- jak ktoś napisał- RUSZAMY- z nadzieją, że rządy tego skażonego towarzystwa już się kończą. Koniec szczucia, siania nienawiści, sobiepaństwa i pogardzania nami- wyborcami. I nie uwierzymy, że to tylko wina Landzbergów. Proszę przeanalizować nieudolność, kłamstwa, gmatwanie rzeczywistości, próby przejęcia sukcesów poprzedników, idiotyczne pomysły naszej panienki. Jakim trzeba być człowiekiem , aby jeszcze próbować podpiąć się pod sukcesy Sokołowian i odsłonięcia muralu. Jak można mówić o tych wydarzeniach, pomijając zasługi p. Marcina. Która osoba publiczna, bezmyślnie kłamiąc oczernia Dyrektora w TVP- trzeba być złem i tylko złem. Zresztą pogrzebać w życiorysie nawet niezbyt głęboko i prawdę widać jak na dłoni. I nawet pokazywanie się w towarzystwie ks. Krupy nic tu nie pomoże. Jeszcze jedna refleksja- gdzie byli radni. Tak w sumie poza p. Hanią, nikt nie stanął w obronie Dyrektora. Ot takie stado baranów, które pije kawę, bierze diety ,a resztę ma w d....Wstyd , hańba- na określenie tego co się dzieje,nawet słów brak. Czy przeproszą- bzdura, będą mącić dalej, odwoływać się, szerzyć nienawiść, marnotrawić resztę naszych pieniędzy, poniewierać nami- WYBORCAMI. P. Marcinie- tęsknię do Pana na scenie- wita Pan wykonawców,znika, dziękuje na końcu. To kultura, a nasza celebrytka narcystycznie zapatrzona w siebie stoi ponad wszystkim i dalej "wisi na każdym płotku i wychodku". LUDZIE ZRÓBMY WSZYSTKO,BY NORMALNOŚĆ WRÓCIŁA.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Stefek - niezalogowany 2024-11-25 18:08:41

    Brawo brawo nic dodać nic ująć

    • Zgłoś wpis
  • xyz - niezalogowany 2024-11-25 21:13:06

    Co znaczy obiektywny? parzący jednostronnie? klakier?

    • Zgłoś wpis
  • Wdzieczna - niezalogowany 2024-11-26 09:01:03

    Do obiektywny Bardzo madre slowa. To wszystko co Pan napisal to prawda. Tez mi będzie brakowala pieknych, wartosciowych, madrych wystąpień Dyrektora. Jego szczerosci, kultury, wiedzy . To co sie dzueje w naszym mieście łamie serca mieszkańców. Kim sie stajemy, komu zawierzylismy....

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wdzięczna - niezalogowany 2024-11-25 17:19:54

    Marcinie, moj przyjacielu. Zawsze bardzo Cię szanowalam i cenilam za caloksztalt, za to jakim jestes czlowiekiem. Teraz pragnę podziekowac za to jakim byles Dyrektorem. Dzieki Tobie podczas mojej zawodowej pracy moglam korzystac z wszelkich inicjatyw na rzecz dzieci i mlodziezy. Filmy, prelekcje, wystawy, występy grup tanecznych, teatralnych, wieloletni projekt taniec z fantazja, konkursy recytatorskie, jarmarki. Wspolpraca z Osrodkiem to byla wielka przyjemnosc, wzajemny szacunek. Bardzo wspierales nasza pedagogiczną pracę, dzieki czemu byla ona bogatsza o te wszystkie kulturalne wydarzenia. Kolezanki z innych regionow Polski, nawet te z wiekszych miast zazdroscily nam takich mozliwosci. Bardzo Ci dziękuję za wszystko.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Czesiek - niezalogowany 2024-11-25 17:34:11

    W obecnej sytuacji sygnalizator (kapuś) powinien zostać ujawniony,a nijaki przewodniczący przeprosić p.Celińskiego i podać się do dymisji ,z powodu zhańbienia stanowiska i próbę zniesławienia dyrektora SOK.Nie zazdroszczę p.burmistrz współpracowników i wyjścia z twarzą z tej przykrej sytuacji.W obliczu zbliżających się Świąt proszę o więcej pokory i zaprzestania ciągłej walki i hejtu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pozdrawiam - niezalogowany 2024-11-25 18:56:38

    " I co z tym Sokołowem " pod ziemię się zapadł? A ja sądziłem że "hejterzy z Melasy piszą co chcą I nie robią tego dla kasy " :):):)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dość!!!! - niezalogowany 2024-11-25 19:23:59

    Dwie sprawy 1. Pani Redaktor, która wzięła na siebie ciężar przekazywania prawdy. Za to my mieszkańcy jesteśmy dozgonnie wdzięczny. Gdyby nie Pani, to wszystko zamietliby pod dywan ci pożałowania godni śmiesznie mali ... 2. Panie Marcinie. Dziękuję! Za wysoka kulturę osobistą, za krzewienie tradycji, kultury i historii. Za dbałość o naszą Małą Ojczyznę. 3. Ruszmy tych podłych ludzi, bo jeśli tego jie zrobimy, to dam sobie rękę uciąć, że posuną sie do kolejnych knowań, kiełbasianych donosów, opluwania i ośmieszania nas i naszych przedstawicieli. Pytam się KTO WAM DAL TAKIE PRAWO? KTO? Panowie Krakowscy, Landzberg i inni Bo my wyborcy na pewno NIE!!! Nawet, jeśli chcieliśmy zmiany, to nie o tym myśleliśmy... Celiński na BURMISTRZA Koniec z bydłem. Bydło do chlewu!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Tomasz - niezalogowany 2024-11-25 19:32:26

    To będziemy mieli znów chabry mąki w urzędzie miasta:-)

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jadwiga - niezalogowany 2024-11-25 19:30:01

    Ta parafia Celińskiego to jakiś dramat...ciekawe kto was napuszcza. Gość łamie prawo a wszyscy no prawie wszyscy mu klaszczą...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Klaudiusz - niezalogowany 2024-11-25 20:52:42

    Jakoś prokuratorzy nie wykryli łamania prawa. Jak jesteś taka mocna to dawaj przykłady i dowody na to, że było złamane prawo.

    • Zgłoś wpis
  • Jakub - niezalogowany 2024-11-26 07:20:59

    Jadzia , prokurator też ?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Irlek - niezalogowany 2024-11-25 19:33:46

    Ciekawe jakie dziś ustalenia padną w jednym z lokalnych lokali lekkich trunków. Już linie się grzeją, a facebook nie wyrabia co tu poradzić na taką sytuację. Kabaret jednym słowem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • browarnik - niezalogowany 2024-11-26 16:16:57

    O tym lokalu mówisz co w powrotnej drodze smakosze obszczywają płoty ?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Olo - niezalogowany 2024-11-25 19:38:37

    Człowiek leniwy także do niczego nie dojdzie, ale z o ile mniejszym trudem. Człowiek naprawdę radosny potrafi odnaleźć blaski w szarej, a nawet czarnej rzeczywistości, nasycając ją barwą. Potrafi dziękować i cieszyć się tym, co ma, nie tęskniąc za tym, czego nie udało mu się osiągnąć.TAK MAWIAŁ JAN KOBUSZEWSKI . GŁOWA DO GÓRY PANIE MARCINIE TO SĄ MALI LUDZIE

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ksiądz Donek - niezalogowany 2024-11-25 19:54:12

    Lepsza Parafia niż banda hejterów z melasy. Niedługo sami sobie sie rzucicie do gardeł - bo tylko to umiecie !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wald - niezalogowany 2024-11-25 20:52:51

    Ciekawe, czy teraz będą też mówić, że prokuratura nie była kompetentna do tego, aby wydać taką decyzję. Może teraz donieście do biskupa, aby sprawdził, czy wszystko było zgodnie z sumieniem robione w SOK, albo do zrzeszenia producentów wołowiny lub wieprzowiny czy też drobiu, aby sprawdzili, czy z mięsem było wszystko ok. Albo do producentów jaj, bo może było nie coś z jajkiem w tatarze. A może sałato było niewłaściwa podawana do dań. Chyba wiem, co mogłoby być nie tak. Napoje miały za dużo cukru. To jest to, czego można się przyczepić. Służby od marszałka nie stwierdziły nieprawidłowości, prokurator to samo. Chyba, już mieszkańcy pokazali co o tej władzy myślą, gdy nikt nie przyszedł oprócz radnych i ich rodzin i pracowników UM i organizatora do sadzenia kwiatów. Wczoraj odbyły się ponowne wybory na wójta w jednej z gmin, a 8.12 będą w innej. https://wybory.gov.pl/wojtburmistrz_2024_2029/pl Czas na Sokołów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    elf - niezalogowany 2024-11-25 21:04:01

    Fajny artykuł, ale nie wiem czy sama Pani Redaktor nie przyczyniła się do odwołania Pana Marcina. Po wyborach samorządowych był z tej strony wściekły hejt. krytykowanie za wszystko, było też nawet oskarżanie, że nagle w parku obok UM są śmieci, co kojarzy się raczej z z kulturą dyskusji Kurskiego w TVP. Były też próby "wmieszywania" w to w SOK. Teraz jest jakoś normalniej, szkoda jednak, że Pan Marcin nie dogadał się z Burmistrz, ma fajne pomysły. Poległ przez wojny partyjne i moim zdaniem Pani Redaktor tutaj raczej nie pomogła... W pierwszej kolejności to Pani powinna go przeprosić!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Stek - niezalogowany 2024-11-25 21:16:26

    Bravo

    • Zgłoś wpis
  • qxxx - niezalogowany 2024-11-25 21:32:23

    artykuł niewątpliwie jednostronny, brak próby dociekania faktów. Np. co do przetargu na prowadzenie lokalu4. Czy zgodnie z założeniem projektu miał był ogłoszony przetarg zgodnie z zasadami na przetarg publiczny, czy wystarczyło tylko zebrać oferty przez około tydzień, zbytnio nie rozgłaszając, jak piszą w protokole pokontrolnym? Jak jest z wysokością czynszu - czy rynkowa? czy okazyjna? Jak z ponad dwudziestoletnią umową najmu? kto ponosi koszty mediów wykorzystywanych przez lokal? Jak z kosztami remontu i celowością wydatków? tego, niestety, nie udało się z licznych publikacji doczytać

    • Zgłoś wpis
  • Adam - niezalogowany 2024-11-25 21:55:57

    Wymyślajcie kolejne bzdury i wymówki. PROKURATURA badał sprawę i nie zauważyła nieprawidłowości ani naruszenia przepisów. A wy swoje. Pani redaktor się czepić, żeby przykryć podłości których narobiliście. Ludzie wiedza swoje!

    • Zgłoś wpis
  • elf - niezalogowany 2024-11-25 22:09:54

    qxxx, mam wrażenie, że te pytania zostaną bez odpowiedzi. Nie wiem co o tym myśleć... pomysł na Tygiel to chyba autorstwo Marii Koc. W Węgrowie wprowadziła Mistrza Twardowskiego, pytałem o to wielu Węgrowian i nikt nie potrafił powiedzieć co ma on wspólnego z ich miastem. U nas ten Tygiel, nikomu z kim rozmawiałem portków z tego powodu nie urywa. Pan Marcin Celiński jest świetnym fachowcem i wizjonerem na dobre rzeczy, niepotrzebnie tylko zapatrzył się w polityków PiS i polityka sprowadziła na niego kłopoty...

    • Zgłoś wpis
  • Mieszkaniec - niezalogowany 2024-11-25 22:11:43

    Elf myślenie nie boli.. Pani Redaktor moc jest z Panią bo moc to my mieszkańcy Sokołowa nie grochowa, siedlec zlotek to my i Miasto jest nasze nie chemy przybyszów a robienie im miejsca to juz jest ..pipipi.

    • Zgłoś wpis
  • do dociekliwego „qxxx” - niezalogowany 2024-11-25 22:26:54

    Ileż razy można wałkować te landzbergowe kwestie z tego żałosnego protokołu komisji rewizyjnej? To wszystko było już wyjaśniane - choćby w piśmie Celińskiego do Krakowskiego odczytywanym na sesji (wygoogluj sobie) albo w jego odpowiedziach do wielu komentarzy (poszukaj choćby na profilu Kublikowej). Jeśli naprawdę czegoś jeszcze nie wiesz, a tak bardzo chcesz wiedzieć, to wystarczyło pofatygować się do źródła i sprawa byłaby jasna. Byli tacy, którzy tak zrobili, teraz mają jasność i nie muszą pisać komentarzy udających troskę o dobro publiczne. Warto pamiętać, że to wszystko dokładnie zbadała prokuratura i potwierdziła zgodność z prawem działania Celińskiego. Ileż zatem można szukać dziury w całym?

    • Zgłoś wpis
  • Obiektywny - niezalogowany 2024-11-25 22:36:43

    Elfie!- bredzisz straszliwie, naciągając fakty. Przecież tę napaść na p. Marcina rozpoczęła silna grupa pod wezwaniem..., jeszcze zanim wygrała wybory. A później było tylko gorzej- niesmaczny, pełen nienawiści hejt, publiczne opluwanie Dyrektora, donosy - oficjalne i nie, niszczenie człowieka i ta nieszczęsna rada, na której p. Celińskiego nie dopuszczono do głosu. Przecież to nie było organizowane przez p.Redaktor- ona tylko te żenujące rzeczy w miarę obiektywnie opisywała (dzięki!!!). Co mają do tego wszechobecne w Sokołowie śmieci- nie rozumiem. To też ma by wina Marcina? A brud niesamowity i te fruwające strzępy papieru ze słupa ogłoszeniowego pod Urzędem- fuj! . Co do wypowiedzi poniżej dotyczącej kontroli-z całą pewnością kontrolujący mieli większą wiedzę i dostęp do materiałów. Skoro ani prokuratura, ani jednostka od funduszy unijnych, nie stwierdziła żadnych uchybień ,należy na tym dyskusję skończyć. MAMY OTO NIEWINNEGO CZŁOWIEKA, KTÓREMU ZSZARGANO OPINIĘ, NERWY, POZBAWIONO STANOWISKA, JEDNOCZEŚNIE PRÓBUJĄC PRZYWŁASZCZYĆ JEGO ZASŁUGI. a WSZYSTKO TO ZROBIONO W PLUGAWYMI , NIEGODNYMI LUDZI METODAMI. I to by było na tyle.

    • Zgłoś wpis
  • Mieszkaniec - niezalogowany 2024-11-26 08:04:23

    Proponuje czytac ze zrozumieniem. Prawdziwe kontrole nie ujawniły nieprawidłowości. Amen. Paji Redaktor super artykuł. Dziękujemy

    • Zgłoś wpis
  • elf - niezalogowany 2024-11-27 21:48:13

    @ Obiektywny - niezalogowany. Sam się mylisz, jeśli chodzi o kulturę już w pół roku były dwa fajne eventy, czego nie mogliśmy przez te ostatnie lata doświadczyć. Co to będzie jak nowy dyrektor SOK nie będzie prowadził akcji dywersyjnej :) a jak Ciebie nadal kręci ten "Tygiel". to mam dwa "ajfony" do sprzedania, sam Piłsudski płakał jak musiał jechać do Wilna z Wawy przez Sokołów i zapomniał wziąć po wygodnym wypoczynku!! :D

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Chyba jednak stefe - niezalogowany 2024-11-25 21:45:57

    Co ten człowiek pisze. Przecież to są organy ścigania. Patrzcie jaki madry Mądrzejszy od konstelacji gwiazd. I tam mieszkających cywilizacji. Ludzie co tu się dzieje? Szkoda słów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ludzik - niezalogowany 2024-11-25 21:47:45

    Jeszcze raz. Ludzie co ten człowiek gada.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jolanta Lewczuk - niezalogowany 2024-11-25 21:58:53

    Panie Marcinie cały czas uważam Pana za Dyrektora Sokołowskiego Ośrodka Kultury. Odwołano Pana nie zgodnie z prawem podpierając się pomówieniami i oszczerstwami. Oczekuję od władz Osobistych Przeprosin i Prośby aby zechciał Pan powrócić na Swoje Stanowisko. Nie może być inaczej ???? Dziękiuję ???? Lewczuk Jolanta

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sokołowianin - niezalogowany 2024-11-25 22:08:43

    Ktoś tu chce być mądrzejszy od prokuratury. Widocznie nie może pogodzić się z tym, że p. Celiński działał zgodnie z prawem. To takie niemodne w naszych czasach. Widać to działaniach włodarzy naszego miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ha,ha,ha - niezalogowany 2024-11-25 22:19:45

    Widać radny Landzberg w/g niektórych ma większe kompetencje i uprawnienia od prokuratury. Ha, ha,ha. Niektórzy uważają się za najmądrzejszych z całej wsi. Przepraszam, zapomniałem że w/w radny chwalił się tym, że jest najlepiej wykształconym człowiekiem w kraju.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Michał Saczuk - niezalogowany 2024-11-25 22:46:55

    Panie Marcinie jesteś naszym Dobrem Sokołowskim . Jestem Dumny że miałem Przyjemność uczestniczyć w wielu wydarzeniach odbywających się w naszym SOK. Było tu Przyjazne Miejsce i możliwiści rozwoju dla najmłodszych, młodzieży , seniorów. Jest Pan Wielki - miło było Pana słuchać . Dziękuję ale mam nadzieję że Wróci Pan na stanowisko . Michał Saczuk

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2024-11-25 23:13:52

    Śmiać mi się chce jak czytam, że restaurację w sok chciała prowadzić pani, która nie jedną firmę puściła z torbami, a na wodza jednej z firm szykował się człowiek z bogatą przeszłością szczególnie w aa. Normalnie sodoma i gomora. Pani Bożeno dziękuję za wykonaną pracę i stworzenie mieszkańcom możliwości wypowiadania się. Wiele osób ma już dość tych naszych wybrańców, ale żyjemy w małym środowisku i nikt otwarcie o tym nie mówi. Co do tego, że mieszkamy na prawicowym podlasiu to nie ma się czego wstydzić. Potwierdza to sytuacja z ogłoszeniem kandydatów na prezydenta. Kandydat po po nominacji w pierwszych słowach ogłosił, że idzie walczyć z pisem, natomiast kandydat pis powiedział po nominacji, że chce zakończyć wojnę polsko-polską. Sokołowska władza czerpie przykład z góry, ale karma wraca.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pozytywny - niezalogowany 2024-11-25 23:39:59

    Marzę o czasach kiedy to Internet był dobrem nieosiągalnym dla zwykłych ludzi. Te komentarze to jest jedno wielkie szambo i patologia a osoby komentujące powinny być jak najszybciej odizolowane od internetu. Netykieta o której mówiło się 20 lat temu obecnie nie tyle co nie jest dejuduryzowana i rozwijana zwłaszcza w czasach postępującego rozwoju internetu - tak całkowicie zapomniana. Co innego wolność słowa co innego patologia słowa. To czyta młodzież która jak na to patrzy - tak im się nie dziwię, że nie mają szacunku do dorosłych. Już nastolatki na Instagramie wstawiają content o mniejszej jakości przyzwoitości niż komentarzy w których góruje podsycania nienawiścią oraz przemocą. Czy jest tak trudno i ciężko żyć w wolności? Czy serio przełknięcie cudzego sukcesu jest tak ciężkie? Nie chcę nikogo odsyłać do lekarzy zajmujących się chorobami psychicznymi. Bo wystarczy odpowiedzieć na moje ostatnie pytanie. Po co aż tak wzajemnie zniewalać się ku czemuś? Nie lepiej docenić walory wolności? :)) Wtedy wszystko staje się piękniejsze i lepsze! :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jan Ja - niezalogowany 2024-11-26 01:17:28

    Należy ogłosić referendum w odpowiednim czasie, aby pozbawić miasto i mieszkańców dalszych kompromitacji tej chorej władzy z p Iwoną i Krakowskim na czele. Brawo Marcin ???? wygrałeś i to jest najważniejsze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    qxxx - niezalogowany 2024-11-26 08:51:22

    Nadal twierdzę, że odpowiedzi na stawiane pytania nie ma. Raczej krążenie wokół i mało konkretne. Np. w okresie pandemii jak ktoś chciał, to bez problemu mógł przedłużyć termin realizacji projektów unijnych. Myślę, ze nie było konieczności aby termin zgłaszania ofert był tak krótki - jeżeli wierzyć protokołowi to piszą że około tygodnia i bez istotnego rozpowszechnienia informacji. Pewnie nie jest to przestępstwo, bo w papierach się zgadza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obiektywny - niezalogowany 2024-11-26 09:42:59

    Do xyz,qxx i do wpisu ,który zaczyna się od słów "marzę o...". Ten od marzeń podszywa się pode mnie i podpisuje się "Obiektywny". To nie ja- ktoś chce mnie zdyskredytować, skompromitować. Że to nie ja, można rozpoznać po stylu, a naśladowca mnie sparafrazować nie potrafi. A te xyz, gxxx i inni podobni. Styl znanej szczujni, która ochłonęła po niepozytywnych wieściach i wzięła się do roboty. Podobnie jak p. Burmistrz (chodzi o ripostę na kontrolę z funduszy unijnych), formułują bełkotliwe wypowiedzi, byle tylko zasiać zamęt. I tylko o to chodzi, bo przecież argumentów (jak zwykle zresztą), nie mają. Bicie piany, bo tylko to im zastało.A xyz- jeśli nie wiesz, co znaczy "obiektywny", zajrzyj do słownika, Internetu. A "parzący", zamiast "patrzący świadczy wyraźnie, że tych broniących miasta jest coraz mniej i prezentują coraz niższy poziom. A p. Burmistrz też Was nie obroni, bo pewnie jeszcze smacznie śpi, a poza tym coraz więcej czasu będzie spędzać w sądach. Pozdrówka. Dalej możecie pisać i pisać, na głupoty już więcej nie zareaguję.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • ciekawski - niezalogowany 2024-11-26 10:56:54

    Obiektywizm nie polega na odrzuceniu a priori poglądów innych niż własne. Tytułując się "obiektywnym" nie staje się z obiektywnym. Nie odpowiadając na niewygodne pytania nie zbliżasz się nawet do obiektywizmu.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Z umiarem - niezalogowany 2024-11-26 10:58:08

    Nie wytrzymałem. Ludzie wpadamy ze skrajności w skrajność. Nie ulega wątpliwości że działania "sygnalizatora" są poniżej krytyki. Wszyscy wiemy, że akcja związana ze zwolnieniem Pana Celińskiego jest niezgodna z prawem poza tym nie ten styl, brak klasy, buta i przekonanie o własnej nieomylności. Ale zatrzymajmy się na tym etapie. Pan Celiński był Dyrektorem SOK i tyle. Jednym się podobał jego styl prowadzenia tej jednostki drugim nie. Nie wynośmy teraz jego niczym bohatera na cokoły. Trochę umiaru. Dobrze że prawda wygrała. Pan Celiński pewnie będzie dochodził swojego w Sądzie ale tyle w temacie. P.S najlepszym dyrektorem był Henryk Rosochacki

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Stare dzieje - niezalogowany 2024-11-26 14:56:20

    Odpowiedz do z umiarem Chcialabym tylko przypomiec ze Henio Rosochacki zostal potraktowany podobnie jak P. Celinski- niestety. A przyczynil sie do tego jego kolega, ktory teraz nazywa go swoim przyjacielem, nikt inny jak tzw siwy dym. Historia kolem sie toczy....

    • Zgłoś wpis
  • Magda - niezalogowany 2024-11-26 17:03:58

    Pan Celiński już wniósł sprawę do sądu jak dojdzie mobbing to królowa nie będzie mogła sprawować swojej funkcji. Pa pa z sokołowa... Proszę podziękować rodzince której kiedyś zaufałaś a która wyprowadziła Cię z tej bajki. Było słuchać swoich wyborców....

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    -> Z umiarem - niezalogowany 2024-11-26 11:55:34

    Nikt nie wynosi Pana Celińskiego na cokoły, ale ktoś kto bezpodstawnie oczernia innych powinien za to ponieść surowe konsekwencje. Chyba też nie chcesz żeby samozwańczy " sprawiedliwi" zniszczyli twój dorobek życia i twoje dobre imię. Nie można pozwolić im na bezkarność. Teraz oni powinni znaleźć się w sądzie w roli oskarżonych.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Z umiarem - niezalogowany 2024-11-26 12:18:27

    Z tym się zgadzam że winni tej sytuacji powinni ponieść konsekwencje. Nikomu nie wolno niszczyć drugiego człowieka. Ale trzeba czytać ze zrozumieniem. W komentarzach Pan Celiński wynoszony jest na nieboskłon. I to mi się nie podoba. Tak jak napisałem nie popieram działania wbrew prawu ale nie uważam żeby Pan Celiński był najlepszym Dyrektorem. Pozwól że wyjaśnię. Zaduszki jazzowe, jarmarki bożonarodzeniowe to pomysł Pana Rosochackiego. Gdyby nie Pan Kruszewski cały SOK by nie istniał. I wiele innych można wymieniać. Pan Celiński miał pomysły tylko dla kilku grup mieszkańców i to nie było ok. Nie zmienia to faktu że w ten sposób nie powinien być potraktowany. Zrozumiałeś teraz ?

    • Zgłoś wpis
  • Popieram "z umiarem" - niezalogowany 2024-11-26 12:29:16

    Odpowiedź do odpowiadającego :" z umiarem" . Naprawdę nie potrafiłesś przeczytać ze zrozumieniem komentarza " z umiarem"? Widzę, że nie, to spróbuj raz jeszcze, ale teraz naciśnij przyciski na myślenie i czytaj powoli. Jest szansa, że zrozumiesz.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bogusia - niezalogowany 2024-11-26 13:29:44

    Dobra ludzie nie ma co gadać bierzmy się do roboty-referendum przed nami . Tak być nie może ! Domyślam się też że sygnalista ma końcówkę …stka (wiadomo kto) A spotkanie w cukrowni z panem który nie jest ministrem bardzo zastanawia ,do tego w tle kwiat sokołowskiej kultury -PJ I dyrektorzy jednostek oświatowych (słabe to jest )

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nie godzę się - niezalogowany 2024-11-26 14:23:23

    Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził. Tak mówi przysłowie. P. Celińskiego można lubić lub nie. Ale nie można nikogo tak traktować, jak potraktowała go nasza władza. Na jego miejscu mógł być każdy z nas, bo władze nie szanują nikogo. Same kłamstwa i oszczerstwa. Dlaczego sesje RM są w dużej wielkości nadzwyczajne. My mieszkańcy nie mamy nic do gadania. Ma być tak, jak chce władza. A jakie osiągnięcia ma ta władza? Czym się może pochwalić? Podpina się pod osiągnięcia innych. Przykład muralu na szkołę salezjańskiej, a teraz UM i sama p.burmistrz na swoim profilu chwali się zdjęciami gdzie pozuje razem z przewodniczącym RM z członkami zespołu Sokołowianie. W jaki sposób przyczynili się oni do tego sukcesu? Żenada. Spijanie śmietanki po ciężkiej pracy innych.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jola - niezalogowany 2024-11-26 14:30:43

    A kto zapłaci za to wszystko? My mieszkańcy miasta, jak będzie trzeba zapłacić odszkodowanie p. Celińskiemu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • elf - niezalogowany 2024-11-27 20:49:39

    a jakie odszkodowanie dla Celińskiego? Tomaszem Komendą to on raczej nie był. Fakt, że prokuratura nie postanowiła mu zarzutów jest dla niego raczej fajne, może spokojnie planować dalszą karierę i na to liczyłem.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    W. - niezalogowany 2024-11-26 22:58:32

    Pan Celiński na burmistrza,człowiek godny tego stanowiska.Odszkodowanie powinni zaplacić osoby które doprowadziły do takiego stanu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Żancia - niezalogowany 2024-11-26 23:40:53

    Gdzie jest mój komentarz i dlaczego został usunięty...? Bo był negatywny w stosunku do MC...? Tak bardzo i wszędzie chwali się pani obiektywnym dziennikarstwem .... A życie pokazuje i weryfikuje swoje.... UWAGA!!!!! Komentarze inne niż pochlebne w stronę "wielkiego i całe szczęście już byłego dyrektora" są usuwane!!!!!!!! Dno , muł i wodorosty....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • bgontarz 2024-11-27 05:02:31

    Komentarz został usunięty, bo zawierał oskarżenie wobec Marcina Celińskiego o popełnienie przestępstwa. Nie będę tolerować anonimowych oskarżeń, skoro organy do tego powołane takich oskarżeń nie sformułowały! Teraz więc zaczyna się kombinowanie, że sokołowska prokuratura zła, że trzeba było gdzie indziej złożyć zawiadomienie. Nie tędy droga!

    • Zgłoś wpis
  • Obiektywizm nie dla wszystkich - niezalogowany 2024-11-27 11:52:27

    Mój też został usunięty. A nie sądzę żeby formułował oskarżenia. Uważam JA uważam , że nie dostrzeganie nieprawidłowości w załatwianiu komuś po znajomości czegos na preferencyjnych warunkach nie jest normalne choćby odpowiednie dokumenty na to były.I odniosłam się do zatrudniania ludzi w naszych urzędach. Dalej najlepiej przyklaskiwać, a wszyscy bez znajomości niech pracują w biedronkach. Rozumiem,że Pani redaktor skasuje też wszystkie komentarze obrażające i formułujące oskarżenia pod adresem Pani Burmistrz? Czy tylko jednej strony nie można oskarżać? Opluwać kobietę można? Namawiać do linczu można? To właśnie ten obiektywizm.

    • Zgłoś wpis
  • bgontarz 2024-11-27 12:06:01

    Do obiektywizm.... Komentarze, w których autorzy przekraczają granice krytyki wobec Pani Burmistrz również są usuwane! Jeśli widzisz jakiś, który powinien być usunięty - ZGŁOŚ!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Żancia - niezalogowany 2024-11-26 23:52:34

    Dodaje komentarz po raz drugi.....( Będzie usunięty? ) Opowiem wam bajkę.... To było do przewidzenia.... Trzej muszkieterowie o imionach Boguś, Walduś ,i Marysia dzielnie walczyli o swego " giermka" Marcinka.... i wywalczyli to co było do przewidzenia. A mogła ta bajka skończyć się inaczej, wystarczyło zlozyć zawiadomienie w innej prokuraturze, bezstronnej i rozstrzygnięcie na pewno byłoby obiektywne. Wiemy nie tylko z bajek że prawdziwy "ziomek" nie będzie sypał piskiem po oczach drugiemu... w końcu mieszkają w sąsiedztwie, na ziemi sokołowskiej.... Koniec bajki!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Fela - niezalogowany 2024-11-27 06:09:43

    Do Żanci Nie osmieszaj sie, naprawde to żałosne. Juz nikt w te twoja bajke nie uwierzy, demokratko z bozej laski. Donies jeszcze dalej, moze sie uda.

    • Zgłoś wpis
  • prawda - niezalogowany 2024-11-27 06:49:12

    Święta racja żancia. Popełniono błąd, bo donos trzeba było złożyć do Donalda albo Szymka, oni byliby obiektywni i ukarali tych co są przeciwko nowej władzy Sokołowa.

    • Zgłoś wpis
  • Prawnik - niezalogowany 2024-11-27 08:12:19

    Żancia - tu widzę rzucane przez Ciebie oskarżenie w kierunku prokuratury. Myślisz że jeśli nie podpisałaś się z imienia i nazwiska to wszystko Ci wolno?- otóż nie ... Proszę zacząć zbierać dowody swoich racji i powodzenia.

    • Zgłoś wpis
  • Stefek - niezalogowany 2024-11-28 21:01:22

    Uważaj Żańcia, bo w końcu w życiu pozostanie ci tylko ta twoja nienawiść i sama się zagryziesz.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    elf - niezalogowany 2024-11-27 00:19:06

    czytając komentarze dochodzę do wniosku, że zrobiła się niezła "gównoburza". Ja tam nadal cieszę się z nowej Szeryf w mieście i już teraz życzę wszystkim Wesołych i pełnych rodzinnego ciepła świąt! a jak ktoś ma problem, to naprawdę nieciekawie... sam nie wiem co doradzić, wpłacać na PiS, Rydzyka, czy TV republika, ciężki wybór...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wdzięczna - niezalogowany 2024-11-27 12:44:37

    Do Elfa A moze czas pomyslec o zbiorce na odszkodowanie dla P. Dyrektora. Skoro doniesienie do prokuratury bylo obywatelskie , to obywatel z powodztwa cywilnego powinien zadoscuczynic pomowionemu, zeby miasto nie musialo placic odszkodowan z podatkow mieszkancow. Tak ze ten.... nie wiem czy zyczyc wesolych swiat.

    • Zgłoś wpis
  • elf - niezalogowany 2024-11-27 19:38:54

    a za co zadośćuczynienie? Siedział niewinnie? To nie Tomasz Komenda, a to, że prokuratura nie znalazła powodu aby prowadzić śledztwo to chyba dobra wiadomość dla Pana Marcina, spokojnie będzie mógł się skupić na nowych projektach :)

    • Zgłoś wpis
  • Wandzia - niezalogowany 2024-11-28 20:57:49

    A co, pani szeryf zatrudniła cię, ze jesteś jej taki wdzięczny? Sama słyszałam, jak pewni ludzie przechwalali się, że pani szeryf obiecała im pracę tylko dlatego, że byli w jej komitecie wyborczym i jeszcze, ze członkom ich rodzin pracę załatwi.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Żancia - niezalogowany 2024-11-27 06:29:42

    @bozenagontarz w usuniętym komentarzu nie było nic obraźliwego.... Wypowiedź taka sama jak każda inna na tej stronie. A kim jest Marcin Celiński? Odpowiem pani na to pytanie: jest człowiekiem i mieszkańcem Sokołowa jak każdy z nas. Każdy dorosły pracuje i jest rozliczany ze swojej pracy, więc przyszedł czas na rozliczenie dotychczasowych poczynań dyrektora. Całe szczęście że w końcu ktoś wziął się za robienie porządków w tym zacofanym mieście. A ten brukowiec zwany ŻS nie ma prawa nazywać się serwisem informacyjnym bo nie ma z tym nic wspólnego, jest stronniczy i daleko mu do dziennikarstwa.Milego dnia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • bgontarz 2024-11-27 06:40:01

    Tchórzu, nawet się nazwiska swojego wstydzisz wpisać pod tymi nędznymi wypocinami, a pouczasz i obrażasz innych. Nazywasz "zwykłych mieszkańców" przestępcami wbrew prokuraturze. Twoje opinie są tyle warte co twoja odwaga...

    • Zgłoś wpis
  • elf - niezalogowany 2024-11-27 22:26:33

    @ bgontarz jak Pani poblokowała na fb wszystkich co mają inne zdanie, to trudno aby ktoś pisał pod własnym nazwiskiem :) Polecam lekturę profili takich ludzi jak Tusk i Trzaskowski. Wielokrotnie można spotkać tam wulgarne wpisy, ale oni nie banują i chyba tak jest lepiej :)

    • Zgłoś wpis
  • bgontarz 2024-11-28 05:31:02

    Poblokowałam wszystkich? Nie, tylko 3-4 idiotów, którzy nie potrafią uszanować elementarnych zasad i okazać szacunku dla innych.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ndmzm - niezalogowany 2024-11-27 06:52:32

    Zancia czy jak ci tam. Zwolnienia zawsze bywały i będą. Ale należy załatwiać takie sprawy na poziomie. A nie przepychanka. Domyslami. Gońcami. Tak powinien zachować się burmistrz? Pokazała tylko jak bardzo jest nie odpowiednią osobą na to stanowisko. Niezbyt mądra osoba ma teraz kierować miastem które jest już na skraju. Ale luz całujecie ja dalej w 4 litery

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Żancia - niezalogowany 2024-11-27 17:40:38

    @Ndmzm z całym szacunkiem... To kogo całuje i w jakie miejsca to moja sprawa. Przyglądam się tej całej sytuacji od początku jako osoba bezstronna i jedyne co mogę powiedzieć : chylę czoła przed każdą osobą która wiedząc jakie długi i jaki syf jest w mieście podjął się kandydowania na burmistrza. Dostarczanie różnego rodzaju pism czy też wypowiedzenia listownie, drogą elektroniczną czy też przez gońca ( etat utworzony w UM ) jest rzeczą normalną i nie od dziś się stosuje takie praktyki w każdym urzędzie, firmie czy instytucji. Miliony ludzi na świecie w ten sposób się zwalnia, takie jest prawo i z niego korzystają.W czasach mojej młodości było to nie do pomyślenia , niestety mamy czasy , jakie mamy i nie ma co robić z tego afery.

    • Zgłoś wpis
  • elf - niezalogowany 2024-11-27 19:45:01

    @ Ndmzm tia.. Pani Burmistrz powinna przyjechać z decyzją o zwolnieniu złotą karocą i zrobić nią z zainteresowanym 600 okrążeń wokół SOK ze względu na jubileusz miasta :) No nie przesadzajmy :)

    • Zgłoś wpis
  • elf - niezalogowany 2024-11-27 20:08:16

    poza tym Elon Musk po przejęciu Twittera pozwalniał pracowników za pomocą e-mail. Nie przeszkadzało to wyborem Trumpa na Prezydenta. U nas takich zwyczajów jeszcze nie ma i chyba prawo nie przewiduje takiej możliwości.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ewelinka - niezalogowany 2024-11-27 07:45:48

    Do Żanci bzdury piszesz. Wg Ciebie to bezstronna prokuratura to taka, ktora rozstrzygnie wg oczekiwań wladz miasta hahahaha. Pni Redaktor brawo komentarz jest adekwatny do tresci komentarza. Do Pana Celińskiego brawo proszę dochodzic swoich praw. Trzymamy kciuki

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Żancia - niezalogowany 2024-11-27 17:28:04

    Na takim szczeblu spory rozstrzyga się właśnie w ten sposób iż niezależni orzecznicy wydają werdykt, a takie praktyki stosuje się nie od dziś .Werdykt jest rzetelny i nie ma podejrzeń o stronniczość a przede wszystkim nie było by tej całej "gówno burzy" Bez względu na wynik postępowania , na pewno byłby bardziej wiarygodny. Jestem osobą bezstronną, nie interesuje mnie polityka. Ps. Prawda wcześniej czy później sama się obroni.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Strona - niezalogowany 2024-11-27 08:24:36

    Panna burmistrz niedługo skończy jak siwy pan który donosił na ludzi aż trafił na takiego kto zrobił pożądek z gościem. Sądy, grzywny .... i jakiś czas był spokój ale przyszli następni i wpuścili siwego... Teraz lata po mieście i szczuje .. Może by pisał ale to pisanie doprowadziło go już jiedyś na skraj bankructwa.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jola - niezalogowany 2024-11-27 09:21:25

    Jak p.ML została skazana za naruszenie ciszy wyborczej na kartę 100 zł grzywny( żenada) to organy sprawiedliwości w naszym mieście były sprawiedliwe. A teraz jak oddalono doniesienie przewodniczącego RM, to raptem niesłusznie i stronniczo. Jak to punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Dobre sobie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Komputerowiec - niezalogowany 2024-11-27 10:16:11

    okazuje się, Elf i Zancia to jedna i ta sama osoba - hejterka z melasy, ktora miesza od kilku lat ludziom w głowach. Ale juz sie na to nikt nie nabiera, już nikt nie czyta jej postów. Polubien swoich wypocin ma 3 osoby: ona, ona jako inna ona i ona jako on.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • elf - niezalogowany 2024-11-27 19:53:03

    sorry, ale mi nie jest wszystko jedno. Nie wiem kim jest Żancia, nie znam jej i mieszkam z drugiej strony miasta niż cukrownia. Chyba popełniłeś tzw. pomówienie :D

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jygb - niezalogowany 2024-11-27 12:05:46

    artykuł widzę MOCNO tendencyjny ....gdzie rzetelność prasy ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    KWIATEK dla bylego dyr - niezalogowany 2024-11-27 12:07:49

    ha, ha laurka ładnie napisana

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nie dla władzy - niezalogowany 2024-11-27 14:31:14

    Myślałem że na 600 lecie naszego miasta zafundujemy sobie dobre zmiany wybierając Sokołowskich Demokratów do władz miasta. Jak bardzo się pomyliłem i chyba nie tylko ja. Co nam zgotowała ta nowa władza. Przede wszystkim brak szacunku dla nas mieszkańców miasta. Większość sesji RM jest nadzwyczajnych. Petycja ponad 700 mieszkańców nic nie znaczy. Oszukany rekord Guinnessa. Doniesienie do prokuratury przewodniczącego RM bez wiedzy niektórych radnych. Żona jednego z radnych prowadzi fanpage hejterski, który obraża ludzi, a niektórzy radni na czele z p.burmistrz lajkują te wpisy. Telewizja przedstawia nasze miasto i to co się w nim dzieje.To tylko niektóre poczynania nowej władzy. To ma być dobra zmiana. To jest jakiś dziki zachód. To nie może tak dłużej trwać. Ja i moi bliscy nie godzimy się na to. Napewno nikt z naszej rodziny nie odda swojego głosu na nich..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • elf - niezalogowany 2024-11-27 19:49:08

    nie zaprzeczysz chyba, że przez te pół roku w naszym mieście działo się dużo więcej niż przez parę lat wcześniej :) a polonez, sadzenie żonkili to było mega, jednoczy społeczność. Z rekordem będziesz musiał jeszcze zaczekać, to nie jest akurat najważniejsze, aczkolwiek byłoby nice to have :)

    • Zgłoś wpis
  • Stefek - niezalogowany 2024-11-28 20:49:22

    Żona . którego radnego?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Żanka - niezalogowany 2024-11-27 16:55:18

    @komputerowiec z twoją głową wszystko w porządku? Widzę że bawisz się w jasnowidza ???? niestety muszę cię rozczarować.... Nie mam nic wspólnego z osobami które wymieniłeś ????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Żancia - niezalogowany 2024-11-27 17:02:30

    @prawnik skoro doczytałeś się w moich komentarzach oskarżenia... Proponuję udać się do okulisty i nauczyć się czytać ze zrozumieniem. Nikt mi nie zabroni wypowiadać swoich przemyśleń( co najwyżej może usunąć komentarz haha) Ps. Nie strasz, nie strasz ...bo się z..... Buahaha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obiektywny - niezalogowany 2024-11-27 21:54:05

    Do Elfa, Żanci czy jak Jej tam. Rzeczywiście dużo dzieje się w naszym mieście. Jeszcze nie zaczęli rządzić, a już zasiali multum nienawiści. Za przykład wystarczą wpisy po proteście księdza odnośnie przyczepki z banerem Kublikówny na przykościelnym terenie. Takich ohydnych słów, od tych z syndromem Boga, nie słyszałem nigdy przedtem. A potem poszło lawinowo- napaść Jankowskiego na pracowników SOK-u, zatrudnienie p Fiołka i prywatnego fotografa Burmistrzyni p. Mieczkowskiego. Sianie nienawiści, niekończące się pyskówki, wreszcie usunięcie w cień p. Fiołka. Pomogła mu, czy zaszkodziła- chyba to drugie , bo gdy zaczyna się tak nieszczęśliwie, skaza (zwłaszcza w tak małym środowisku), zostaje na życie.Drugi z panów usunął się sam, nie wytrzymał mobbingu i wymogów dotyczących zdjęć (przykład- Celebrytka ustawiona zbyt blisko p. Kraski). A dalej - błędy w ogłoszeniu konkursów, błędne rozstrzygnięcia tychże w szkołach i przedszkolach. Ośmieszyło to nas i podważyło zaufanie do powagi urzędu. Za to atrakcji nie brakowało. Za ostatnie pieniądze wyjazd do Żnina- w dalszym ciągu czekamy na podanie jego kosztów i efektów tegoż.Słynny polonez- ewidentny symbol zakłamania p. Burmistrz. Jeszcze tuż przed wręczeniem certyfikatów, twierdziła radośnie, że pobiła rekord Guinnessa . W rezultacie jakimś znajomkom wpłacono nasze ostatnie pieniądze. Tężyczka- symbol realizacji przedwyborczych. Nawet nie wiem, czy jeszcze ten kurniczek stoi. Wreszcie żonkile- tu na szczęście poczytała trochę komentarzy i uniknęła protestów Gminy Żydowskiej. Za to chcemy wiedzieć od kogo te kwiatki były zakupione już po sezonie i ciekawe co z nich zastanie. Jeszcze tylko kilka koncertów, które się nie odbyły, gehenna dyr. Celińskiego. Ohydne donosy i totalne lekceważenie głosu mieszkańców. W tym punkcie życzę tej Żanci, aby zaznała efektów tych "porządków"- jak to nazywa, na własnej skórze. Jest to możliwe,bo Władczyni traktuje ludzi instrumentalnie. A dalej - przypisywanie sobie sukcesów poprzedników np. ul. Śniadeckich, mural, Sokołowianie, biogazownia. Przecież wiemy wszyscy, że w tych tematach nie zrobiła nic. Za to Ona i Rada słyną jako stado baranów, które jest wypasane przez Bacę na naszym boisku.Przegraliście, nie tylko z dyr. Celińskim. Pokazaliście zakłamane kapusiowskie oblicze, a kiedy wyższe instancje to potwierdziły, bijecie pianę- na szczęście bez efektu. P. Burmistrz przegrała sprawę z Karakulą, przegra z p. Celińskim. P.Gontarz wygrała i pewnie jeszcze wygra z czołową hejterką. Na szczęście mamy sprawiedliwe sądy. I nie pomogą oskarżenia , odwołania ani też ciągłe prezentowanie się z ludźmi władzy. Część z nas dała się na to nabrać w kampanii wyborczej. Czas pokazał, że dało nam to g..... a ujmując sprawę inaczei- to wszystko gra pozorów. A ograny argument- że wszyscy przeciwnicy nowej władzy, to PiS i parafia, przestaje istnieć- nowa Władczyni wciąż i wciąż prezentuje się u boku księży, czyni to z pewnością częściej niż Karakula czy Celiński. Interesy, interesy,"punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Na koniec Elfiku, Żańcio- uważajcie- nasza Śpiąca Królewna śpi długo, dlatego zawodzi nadzór, koordynacja działań, a skonsultowanie czegokolwiek z pracownikami graniczy z cudem.Kiedy Ona się pojawia, większość kończy pracę Może też nie zdążyć, gdy będzie Wam potrzebna. nawet N

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Żancia - niezalogowany 2024-11-27 23:22:30

    @obiekrywny ty tak serio...? Nie mam pojęcia dlaczego łaczysz mnie z jakimiś grupami i obozami wrogo nastawionymi wobec siebie. Nie optuje za żadną ze stron a za prawdą.Jezeli pan dyrektor został bezpodstawnie zwolniony powinny być wyciągnięte konsekwencje wobec osoby czy osób które to uczyniły, jeżeli pan dyrektor przyczynił się do nieprawidłowość podczas sprawowania swoje funkcji również powinien być rozliczony.Do tego właśnie służą kontrolę podczas których można szukać prawdy lub przestępstwa.Taka kontrola powinna odbyć się przez zupełnie bezstronne powołane do tego komisję i zwykle taka kontrola nie trwa tydzień,czy dwa, a ciągnie się miesiącami .Wydanie opinii i odmowa wszczęcia czegokolwiek po tygodniu od zgłoszenia jest co najmniej śmieszna ,zwarzajac zgłoszony zarzut"domniemania popełnienia przestępstwa".Kolejna sprawa-rozliczen.Skoro rozliczamy obecna władze po kilku miesiącach od wyborów, może pokusimy się o rozliczenie ubiegłych 20lat poprzedniej władzy? Co Ty na to? Żyliśmy w raj złotem i miodem płynacym prawda? Skąd więc takie długi, taki syf i miasto bez rozwoju? ( Wstyd gdziekolwiek się przyznać że mieszka się w Sokołowie Podlaskim) Nie zapominajmy iż każdy kandydat podczas kampanii obiecuje i mówi to co chcemy usłyszeć Społeczeństwo zostało nauczone brania , rozliczania i wytykania błędów innym , nie widząc swoich( dotyczy to całego kraju) Obietnice, obietnicami ale pewne rzeczy potrzebują czasu i nie można oczekiwać że po 20 latach ,nagle w mieście w ciągu kilku miesięcy znikną dziury na drogach i ulicach a kasa UM będzie wypełniona po brzegi złotem. Bądźmy dorośli i patrzmy realnie na wszystko. Jeszcze raz powtarzam nie jestem powiązana z żadną ze stron , nie wspieram i nigdy nie wspieralam żadnych hejterow. Moje wypowiedzi są tylko i wyłącznie moje i mam prawo mieć swoje zdanie, mieć swoje obserwacje i mam prawo wyciągać z tych obserwacji swoje wnioski. Temat rzeka.... Dobranoc

    • Zgłoś wpis
  • Jacek - niezalogowany 2024-11-28 07:45:10

    No w punkt bardzo ,gratuluję

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mama dziecka ze szkoły - niezalogowany 2024-11-28 07:58:08

    I niech w końcu Miasto się ogarnie ze swoim Facebookiem bo teraz tylko szkoły i przedszkola na zmianę -dzień kropki ,przecinka ,grzybka .Wezcie odpuście wstawianie tego na stronie Miasta a Miasto niech wkłada swoje inwestycje i pomysły .Dyrektorzy jednostek oświatowych przestańcie się podlizywać bo to już wszyscy widzą .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Adrian - niezalogowany 2024-11-28 10:51:58

    Kiedyś, za poprzedniego Burmistrza cyklicznie publikowany był post "W tym tygodniu w mieście". Po czym następowała litania szkolnych, przedszkolnych i żłobkowych imprez. Aż człowiek sam nie wiedział na co się może wybrać.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ciekawy - niezalogowany 2024-11-28 10:44:49

    "i zwykle taka kontrola nie trwa tydzień,czy dwa, a ciągnie się miesiącami" widzę, że Żancia jest kolejnym w mieście ekspertem od bezpieczeństwa, który wie najlepiej ile która kontrola powinna trwać, żeby była rzetelna

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Żancia - niezalogowany 2024-11-28 11:48:45

    @ciekawy nie jestem ekspertem tylko znam to z życia .Miałam doczynienia z kontrolami z urzędu skarbowego, NIK"u, ZUS , kontrolami po rozliczeniu wniosków unijnych, jak również uczestniczyłam w sprawach w NSA.... Życie pisze różne scenariusze. Przekroczyłam przykład którego doświadczyłam osobiście. Nie napisałam że każda kontrola powinna tyle trwać, każda sprawa potrzebuje indywidualnego rozpatrzenia. W tej sytuacji ,która obserwujemy w mieście w której padają konkretne zarzuty z każdej ze stron przydałaby się właśnie taką kontrola z każdej strony i w każdym urzędzie. Skończyły by się nagonki, plotku i oskarżenia. Pamiętajmy o jednym ... Za to wyszskto placi nie kto inny jak mieszkancy-z podatków które płacimy do kasy miasta. Wieś, miasto, państwo,kraj ....nie ma własnych pieniędzy....to są pieniądze mieszkańców, obywateli , ludzi..... Im więcej wydaje miasto na takie spory, tym mniej pozostaje na realizację innych rzeczy.....proste...kropka.

    • Zgłoś wpis
  • Nikola - niezalogowany 2024-11-28 12:33:54

    Tak, tak Żancia, ale Państwo policyjne to już było i nie wróci tak jak ci się marzy. Kontrola Jednostki Wdrażania Projektów Unijnych nic nie wykazała, kontrola Prokuratury, poprzedzona postępowaniem wyjaśniającym Policji nic nie wykazało a tobie marzy się spektakularne wykrycie przestępstwa. O zgrozo!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Romek - niezalogowany 2024-11-28 21:11:55

    Drodzy Sokołowianie, mam nadzieję, że starczy wam determinacji i doprowadzicie do referendum i usunięcie obecną burmistrz. Gdyby do tego wszystkiego udało się doprowadzić żeby to Celiński został burmistrzem to byłbym w pełni usatysfakcjonowany. A to dlatego, że znam niektórych ludzi z obecnego obozu władzy i ich przy***sów i wiem, że dla nich taka sytuacja byłaby końcem Świata. Teraz nimi kieruje wyłącznie mściwość, żadna tam troska o dobro miasta. Ale gdyby doszło do usunięcia obecnej burmistrz i wyboru Celińskiego to od nienawiści dostaną apopleksji.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jadzia - niezalogowany 2024-12-02 10:04:28

    prokuratura ....no cóż...(...) mieliśmy już dyrektora w Sokołowie którego usunęli, mało tego skazali ! i co ...(...) ma się dobrze, pracuje i to gdzie... !? przepraszać Celińskiego - za co ? pomyślmy... czy zwolnienie jednego człowieka w mieście i tendencyjne robienie afery jest teraz priorytetem ??? ilu ludzi jest zwalnianych i jakoś nie widać wstawiennictwa z zewnątrz a ilu niesłusznie .... po co i w imię czego pytam ...?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kazik - niezalogowany 2024-12-02 14:39:46

    po co te afery ? zwolniony - trudno, nie on jeden, nie pierwszy i nie ostatni. laurka piękna ale dajmy już spokój, będzie następny dyrektor. kiedyś też tak płakali po Koc i co, przyszedł Celiński, teraz nie ma Celińskiego, będzie kto inny. Czy ten człowiek to jakiś fenomen, noblista - no chyba nie !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stare miasto - niezalogowany 2025-02-15 00:07:26

    Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo




Reklama
Wróć do